Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

U svemu ovome nije toliki problem sto ce covek proci i istovariti robu u odredjeno vreme, pa nece ostati na sred kneza ili trga pola dana! Ono sto je problem je sto ce posle odredjenog vremena poceti da ostavlja za sobom tragove u vidu iskopanih, izlomljenih i izrovarenih plocnika koji ce tako stajati u nedogled kao da se nista ne dogadja i kao da je sve ok. Sve to uzimajuci u obzir i (ne)kvalitet radova u koji smo se do sad uverili bezbroj puta.
 
@djole
Ako je dozvoljeno istovarivati robu do 7, onda istovar u "8-9 ujutru" predstavlja kršenje te odredbe i nešto što treba sancionisati, a ne tolerisati i braniti...
 
Тачно тако. Зна се који је временски оквир за истовар робе у радње. Не сећам се да сам видео да је ико дошао у пет ујутру и истоварио робу. А с обзиром да ово није само у Кнез Михајловој већ у свим улицама где се налази већа радња (одећа, обућа, техника, прехрана) аутоматски повлачи за собом сметње у саобраћају. Или се паркирају у уске улице, па ако иде још један камион не може да прође и чекаш док истоваре, или се паркирају на пешачки или на тротоар, па не можеш да прођеш од њих. Камиони за сладолед и имлекови камиони се паркирају на улици поред сваког киоска који има шкрињу. Техноманија у Сарајевској и Дурмиторској паркира камионе и у једној и у другој улици. Пре неки дан сам прошао и видео да су их казнили за ово у Сарајевској и више не истоварују робу из камиона у 12 часова посред Сарајевске. Хиљаду примера можеш наћи.
 
Inicijativa koju su pokrenule komšije iz 61. bloka protiv parkiranja na igralištima i zelenim površinama: http://odblokirajblok.co.cc/

Ja verujem da postoje mestaza parkiranje, ali da je u pitanju bahatost gospode koja ima potrebu da se parkira ispred svog ulaza i ima pogled na automobil.
 
Имамо нови бисер у граду. Нови Београд, Ђорђа Станојевића. Почели укосо да се паркирају. И сада имаш ситуацију да сваки ауто дужи од Пунта може да вири у средњу траку, а у левој траци често имаш аутобус који скреће у ГСП депо. Па, се провуци. Невероватно.
 
Grad je postao PRETESAN za ovoliki broj automobila, a bice jos i gore jer kao nacija obozavamo kola. Pod hitno mora nesto da se ucini na obezbedjivanju novih parking mesta jer nam preti haos, a inace sto se tice nase "kulture" parkiranja to je vec posebna nauka.
 
Prostora prakticno vise i nema.Jedino resenje su garaze a one skupo kostaju.Moraju ljudi shvatiti da su kola luksuz pogotovu ako imas jaki gradski prevoz u blizini mesta gde zivis.
 
Када би се само вршио надзор у циљу спречавања непрописног паркирања, број аутомобила на улицама града би се знатно смањио.

Возачима се превише дозвољава.
 
jlaki":lzv3gdba je napisao(la):
Inicijativa koju su pokrenule komšije iz 61. bloka protiv parkiranja na igralištima i zelenim površinama: http://odblokirajblok.co.cc/

Ja verujem da postoje mestaza parkiranje, ali da je u pitanju bahatost gospode koja ima potrebu da se parkira ispred svog ulaza i ima pogled na automobil.
Лаки, не ради овај сајт, кад се кликне на неки од три наслова, покаже ти грешку: http://error404.000webhost.com/?

Free hosting with 99.9% uptime! (we have a proof)
Can you imagine free web hosting service that has 99.9% uptime? Too good to be true? No more! 000webhost.com has made the revolution, forget the stereotype that free hosting is unreliable.. Here is the proof: uptime stats of 20 servers. We beat your paid hosting provider! :notok:
 
Felix55":3jztwq3n je napisao(la):
@djole
Ako je dozvoljeno istovarivati robu do 7, onda istovar u "8-9 ujutru" predstavlja kršenje te odredbe i nešto što treba sancionisati, a ne tolerisati i braniti...

However, dozvoljeno je istovarivati robu do 9. Barem tako kaže saobraćajni znak na jednom od ulaza u celu tu zonu.
 
cgmiki":29hqja01 je napisao(la):
Тачно тако. Зна се који је временски оквир за истовар робе у радње. Не сећам се да сам видео да је ико дошао у пет ујутру и истоварио робу.


A misliš da se niko od građana koji tu stanuju ne bi žalio na lupanje i drndanje u 5 ujutru? Tako su godinama utovarivali novine kod Politike, u 29. novembra. Cela ulica se tresla od 4 ujutru.
 
vucko":3pdc0ggt je napisao(la):
Prostora prakticno vise i nema.Jedino resenje su garaze a one skupo kostaju.Moraju ljudi shvatiti da su kola luksuz pogotovu ako imas jaki gradski prevoz u blizini mesta gde zivis.


"Obožavam" mrzitelje automobila koji bi sve probleme rešili samo zabranama... Kao kad biste hteli da problem zagađenja Dunava fekalijama rešite zabranom vršenja male i velike nužde u sistem kanalizacije.

Kada mi objasnite kako ću prevesti namirnice potrebne za nedelju ili mesec dana od tržnog centra na obodu grada do svog stana, rado ću razmisliti o ostavljanju automobila. Pažnja: ponuđeno rešenje ne može biti dostava kupljenih namirnica na kuću pomoću servisa koji bi organizovao tržni centar, jer je malopre rečeno da ni dostavna vozila nisu poželjna u gradu.
 
Слажем се Ђоле. Аутомобил није луксуз, већ потреба. Нарочито ако имате дете или старо чељаде у кући. Јавни превоз може да замени аутомобил у одређеној мери, као и бицикл, али за неке ствари је незаменљив. Једноставно, штеди време и пружа одређени комфор и сигурност. Лично, не пада ми на памет да аутомобил мењам за јавни превоз, јер ми исти пружа много, много мање. КАда цео јавни превоз буде изгледао као БГ воз, можем ода причамо о супституцији. Замислите да на -10 (као што је било у фебруару) морате из града да идете ноћним кући, а ноћни вам стаје 2 блока даље. За такве ствари аутомобил је незаменљив. Такође, када је потребно превести нешто теже или кабасто, када је кијамет напољу, када имаш куче па треба да га водиш на Ветеринарски... Неко ће рећи "ту је такси" - када бих сваки пут користио такси уместо сопственог аутомобила, годишње би ме то изашло више него регистрација и гориво. Према томе, понављам - аутомобил је данас потреба, а не луксуз. Било где у свету. Али џип од 40000 купљен за шврћкање по Београду - е, то је луксуз, и такве треба дебело опорезовати или још боље забранити им улазак у град, јер су то тешка возила која уништавају градске улице. То што их у 99% случајева возе џибери и њихове фуфице је друга прича, а не бих сада обрзлажем своју идеју решавања џиберлука у Србији. :)
 
Uzegli Zejtin":20xrl9vg je napisao(la):
То што их у 99% случајева возе џибери и њихове фуфице је друга прича, а не бих сада обрзлажем своју идеју решавања џиберлука у Србији. :)
zasto da ne obrazlozis?
koliko znam, tema se zove Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština pa to i ne bi bio offtopic :D
 
@djole
Какво лупање. Па не истоварују грађу на градилишту. Истоварити картоне млека и јогурта или пар фрижидера не изазива никакво лупање и дрндање. Или су сви постали принцезе на зрну грашка па им смета и када лист са дрвета падне на земљу.



Градња без паркинг места унутар зграде је довела до овакве ситуације. Ако има 10% зграда у граду које имају свој паркинг унутар исте. Па, и да праве блоковске гараже помогло би.
 
^^
Bas na to mislim.Moraju graditi garaze u sklopu zgrada ili u blokovima,ovako ce ako se nastavi ceo NBG da bude parking jer nije napravljena nijedna nova blokovska garaza 20 ili vise godina.
 
vucko":99mdqrcn je napisao(la):
^^
Bas na to mislim.Moraju graditi garaze u sklopu zgrada ili u blokovima,ovako ce ako se nastavi ceo NBG da bude parking jer nije napravljena nijedna nova blokovska garaza 20 ili vise godina.



U prilog tome, svakodnevica bloka 70 deceniju ipo unazad :


komunalna1688.jpg



komunalna1802.jpg



komunalna1806.jpg



komunalna1810.jpg



komunalna1815.jpg



komunalna1818.jpg



komunalna1821.jpg



komunalna1825.jpg



komunalna1827.jpg



komunalna1839.jpg



komunalna1895.jpg



komunalna1898.jpg



komunalna2792.jpg



komunalna2793.jpg



komunalna2794.jpg



komunalna2796.jpg



komunalna2797.jpg



komunalna2798.jpg



Reportaza se odnosi samo na prvu polovinu bloka pocev od Oml. Brigada do skole 20. Oktobar!
 
Bas na to sam i mislio na blok 70 kada sam rekao!Pre neki dan sam bio kod druga i nisam mogao verovati na sta lici. :shok:
 
И како пролазиш видиш поломљене и изваљене металне и бетонске стубове који су спречавали саобраћај. Ти што тако паркирају од блока 70 до блока 45 ће исто тако паркирати било где у граду. Није ми јасно како може да паркира у траву, блато и сл. и да не трепне.
Па, неће црћи ако паркира 300-400 метара даље.
 
operic":3vqtydo0 je napisao(la):
zasto da ne obrazlozis?
koliko znam, tema se zove Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština pa to i ne bi bio offtopic :D

Па не бих, пошто моја идеја укључује туцање камена на траси Коридора 10 кроз Грделицу, моментално пресовање возила, одузимање имовине и забрану размножавања таквим сподобама. :laugh:
 
Fale parkinzi po celom gradu. NBG bar ima prostora da uredi takvo stanje, da spreči sve improvizacije i dosetke vozača tako što će proširiti i obeležiti sve parking kapacitete za bar 50% više od sadašnjeg stanja. Ovako imamo blatnjave površine, koje se oru točkovima i bulevare koji su pretvoreni u puteljke...
 
djole":2flrapaw je napisao(la):
"Obožavam" mrzitelje automobila koji bi sve probleme rešili samo zabranama... Kao kad biste hteli da problem zagađenja Dunava fekalijama rešite zabranom vršenja male i velike nužde u sistem kanalizacije.

Kada mi objasnite kako ću prevesti namirnice potrebne za nedelju ili mesec dana od tržnog centra na obodu grada do svog stana, rado ću razmisliti o ostavljanju automobila. Pažnja: ponuđeno rešenje ne može biti dostava kupljenih namirnica na kuću pomoću servisa koji bi organizovao tržni centar, jer je malopre rečeno da ni dostavna vozila nisu poželjna u gradu.

A ja обожавам када се неки напаљени аутомобилиста јави у теми која обилује доказима њихове бахатости и безобразлука који прелази у декаденсију целокупног друштва и тотални сељаклук и брани такво понашање и тражи оправдања.

ДОСТА!!!
 
Hvala Nebojsi na trudu i sjajnom prilogu koji na najbolji nacin pokazuje stanje koje u tom bloku traje skoro tri decenije.

Neki delovi parkovskih povrsina, na setalistu Kardenas, su jednostavno nepisanim pravilom , legitimizovani parkinzi na parkovskim stazama.

Postavljanjem saobracajnih znakova za zabranu parkiranja u sred parka, gde to jos ima, je samo dodatno naruzen ambijent, ali navike su ostale.

Kada su pravljene biciklisticke staze u ul. Omladinskih brigada, usput su obnovljeni i trotoari i gle opet cuda koga nigde nema, umesto da ivicnjaci kod prelaza budu jos visi, oni su potpuno spusteni, tako da dok pesak gleda levo i desno na prelazu,pravo prema njemu sa trotoara vozi jedan od vlasnika vozila koje ste videli na fotografijama !

A problema nedostatka parking mesta i ne postoji, jer upravo na samo dvadesetak metara od tih parkinga po stazama, postoje uvek prazna parking mesta na izgradjenim parkinzima.

Jos je neverovatnije da kao retko gde u Beogradu izmedju bloka 70 i Gagarinovog bulevara postoje hektari neizgradjenog prostora, a valjda je vozilima mesto pored ulice, a ne ispod prozora...
 
Vrh