Ovo nije samo neznanje ili nesnalaženje. Ovo je esencija gluposti i trebalo bi da bude podvedeno pod najozbiljnije prekršaje, poput nasilničke vožnje i da automatski nosi svih 18 poena, nakon čega bi se morao ponovo polagati vozački ispit nakon seminara o bezbednosti i isteka zaštitne mere zabrane upravljanja od bar tri meseca.Evo i prvih kamikaza
Ma odkud bih ja mogao znati... Mogu samo da nagađam, nisam iz struke. Moje laičko mišljenje je da EM opremanje, nezavisno od dužine tunela, zavisi isključivo od organizacije i broja angažovanih radnika i mašina! Jer to nije kopanje tunela, pa kopaš metar po metar i nemoš počet od sredine jbg, kao što nije ni most pa nem're ploča pre stubova i treba vremena da beton sazri, a nije ni trasa, gde isto ne može SMA pre 0-63 i nasipa. Ovde komotno mogu po 3-4 ekipe u obe cevi oba tunela da npr. šrafe ventilatore, sijalice i čovečuljke, isto toliko da hebavaju PP igračkice i to istovremeno sa ovima što šrafe gore, isto tako i kod povezivanja, tu mogu bar po jedna ekipa za svaku cev, a paralelno i da se poveže sa centrom za upravljanje, koji bi trebalo da bude spreman još ranije. Ali pitanje da li će se baš tako iscimati, po principu A.D. kad se male ruke slože, sve se može, sve se može... Svakako od građevinskog završetka do kraja EM opremanja ima posla za par meseci.Како год било овај део до Пожеге тешко да може пре краја 2023. Цариброде ти најбоље знаш колико времена треба да се опреме два тунела по 2.8 км!
Mislis za npr Zlatibor? Nema sanse po mom misljenju jedino ako vam ode odlicno penjanje, spustanje i put Pesak ( Kosjeric)- Požega . Mislim, ide strancima odlicno, voze kao da je AP, a ne bi smelo.Meni deluje kao da je google maps ipak osvezio i kada se uradi directions ide preko tog autoputa?
Kad urade produzenje autoputa ka Valjevu ja mislim da ce biti brze preko Divcibara nego Autoputem
Mislim da će dosta spustiti vreme i ostatak do Požege. Prvo imaš dosta krivina a i kolona oko Međuvršja, pa posle Međuvršja veoma malo mesta za preticanje, pa krivine oko Tučkova, dok ne dođeš na ravnicu pred Požegu, oteliš se. Biće iz Požege lagano ispod 2 h.Po mapi sada nam pokazuje da smo na odredistu u Bg za 2hi 10min.... (pre otvaranja Pakovraće je bilo 2hi35min)
2015. Smo putovali preko 3h,, čak i 3h30min...
Bez komentara sam, ni do Pž neće spustiti vreme ovoliko koliko je ovih 11km!
Jedva čekam gužvu oko Sretenja i da čujem utiske
Ljudi, živeliiiii
Пошто сам дубоко укорењен у обе земље нашег доброг народа, није без значаја развој политичке ситуације... Ако у Црној Гори победи братска струја, готово сам сигуран да ће Србија активно помоћи Црној Гори да изгради остатак ауто-пута. У том случају, 2015-2017 је реалан рок.
Sa stanovišta zatvorenog sistema naplate putarine ovakava petlja bi omogućila da se okrenete i vratite što naravno nije nemoguće ali se makar projektom ne praktikuje.Svakako mora biti truba tipa.
To je i meni zapalo za oko, ovakav oblik petlje, nisam nikad videoSa stanovišta zatvorenog sistema naplate putarine ovakava petlja bi omogućila da se okrenete i vratite što naravno nije nemoguće ali se makar projektom ne praktikuje.Svakako mora biti truba tipa.