Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo i prvih kamikaza
Ovo nije samo neznanje ili nesnalaženje. Ovo je esencija gluposti i trebalo bi da bude podvedeno pod najozbiljnije prekršaje, poput nasilničke vožnje i da automatski nosi svih 18 poena, nakon čega bi se morao ponovo polagati vozački ispit nakon seminara o bezbednosti i isteka zaštitne mere zabrane upravljanja od bar tri meseca.
Zanima me kako li je izgledalo to polukružno ili vwć kakvo je bilo, okretanje.
Oni što se vraćaju u rikverc su ipak za nijansu pismeniji i bar idu sporije.
 
Gugl Maps je danas ucrtao deonicu autoputa Preljina-Pakovraće, ali nije osvežio snimak, tako da izgleda kao da put prolazi kroz šume i livade. Inače je snimak ažuriran pre nekoliko nedelja, i snimili su samo deo trase od Preljine do Prijevora.
 
Meni deluje kao da je google maps ipak osvezio i kada se uradi directions ide preko tog autoputa?

Kad urade produzenje autoputa ka Valjevu ja mislim da ce biti brze preko Divcibara nego Autoputem :)
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Očekivao sam da će plan biti da se Ivanjica obiđe sa južne, kraće strane, ne znam što su sa severne
 
Како год било овај део до Пожеге тешко да може пре краја 2023. Цариброде ти најбоље знаш колико времена треба да се опреме два тунела по 2.8 км!
Ma odkud bih ja mogao znati... Mogu samo da nagađam, nisam iz struke. Moje laičko mišljenje je da EM opremanje, nezavisno od dužine tunela, zavisi isključivo od organizacije i broja angažovanih radnika i mašina! Jer to nije kopanje tunela, pa kopaš metar po metar i nemoš počet od sredine jbg, kao što nije ni most pa nem're ploča pre stubova i treba vremena da beton sazri, a nije ni trasa, gde isto ne može SMA pre 0-63 i nasipa. Ovde komotno mogu po 3-4 ekipe u obe cevi oba tunela da npr. šrafe ventilatore, sijalice i čovečuljke, isto toliko da hebavaju PP igračkice i to istovremeno sa ovima što šrafe gore, isto tako i kod povezivanja, tu mogu bar po jedna ekipa za svaku cev, a paralelno i da se poveže sa centrom za upravljanje, koji bi trebalo da bude spreman još ranije. Ali pitanje da li će se baš tako iscimati, po principu A.D. kad se male ruke slože, sve se može, sve se može... Svakako od građevinskog završetka do kraja EM opremanja ima posla za par meseci.
 
 
Pustili su saobracaj i na google maps :vops:
Meni deluje kao da je google maps ipak osvezio i kada se uradi directions ide preko tog autoputa?

Kad urade produzenje autoputa ka Valjevu ja mislim da ce biti brze preko Divcibara nego Autoputem :)
Mislis za npr Zlatibor? Nema sanse po mom misljenju jedino ako vam ode odlicno penjanje, spustanje i put Pesak ( Kosjeric)- Požega . Mislim, ide strancima odlicno, voze kao da je AP, a ne bi smelo.
30min je Pakovrace - Pž, nekad manje, nekad vise. Kolona, ali polako. Ne znam preko Divcibara koliko bi u najboljem slucaju izgledala duzina puta do Pž. Izvinjavam se ako nisi mislio na ovu deonicu
 
Po mapi sada nam pokazuje da smo na odredistu u Bg za 2hi 10min.... (pre otvaranja Pakovraće je bilo 2hi35min)😳

2015. Smo putovali preko 3h,, čak i 3h30min...
👏👏👏
Bez komentara sam, ni do Pž neće spustiti vreme ovoliko koliko je ovih 11km!

Jedva čekam gužvu oko Sretenja i da čujem utiske 😁😁😁
Ljudi, živeliiiii 🥂
 
Po mapi sada nam pokazuje da smo na odredistu u Bg za 2hi 10min.... (pre otvaranja Pakovraće je bilo 2hi35min)😳

2015. Smo putovali preko 3h,, čak i 3h30min...
👏👏👏
Bez komentara sam, ni do Pž neće spustiti vreme ovoliko koliko je ovih 11km!

Jedva čekam gužvu oko Sretenja i da čujem utiske 😁😁😁
Ljudi, živeliiiii 🥂
Mislim da će dosta spustiti vreme i ostatak do Požege. Prvo imaš dosta krivina a i kolona oko Međuvršja, pa posle Međuvršja veoma malo mesta za preticanje, pa krivine oko Tučkova, dok ne dođeš na ravnicu pred Požegu, oteliš se. Biće iz Požege lagano ispod 2 h.

Naravno, jednom kada budu i to izgradili...
 
Пошто сам дубоко укорењен у обе земље нашег доброг народа, није без значаја развој политичке ситуације... Ако у Црној Гори победи братска струја, готово сам сигуран да ће Србија активно помоћи Црној Гори да изгради остатак ауто-пута. У том случају, 2015-2017 је реалан рок.

Kod tebe je realni rok u prošlosti? Toliko o realnosti.

Čitam komentare, malo ste se zaneli, to samo pokazuje koliko smo nisko smo pali, dobijemo 11km nakon dugog perioda bez metra autoputa i odmah leptirići u spomaku i sve im je oprošteno.

Da li ste vi svesni koliko smo mi dužni? Kolike su plate u Srbiji? Koliko su pokrali na svakom izgrađenom metru? Koliko su se oni izblamirali sa svim tim rokovima, aferama, izjavama?

U svom poslu sam radio na inž.projektima po celom svetu, na svim kontinentima. Ovo mogu uporediti sa Bangladešom i Iranom. U Indiji je bilo bolje, organizovanije i ozbiljnije...
 
Osveženo. Preksinoć mi je pokazalo 2:12h

68ebf1d07a63a8c43426229d12a8163a.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Sa stanovišta zatvorenog sistema naplate putarine ovakava petlja bi omogućila da se okrenete i vratite što naravno nije nemoguće ali se makar projektom ne praktikuje.Svakako mora biti truba tipa.
45590fe4e0a2159708d6b7ad5e16b852.jpg
To je i meni zapalo za oko, ovakav oblik petlje, nisam nikad video :)
Doduse, ima logike jer je petlja u Medjurecju na nekih 9 km od Ivanjice sa juzne strane i mislim da je na dobroj lokaciji. No, videcemo... Ovo je jos uvek nezvanicna verzija
 
Hvala Miro za podsećanje na vreme putovanja pre autoputa. I meni se čini, iako paradoksalno, da će ovo pušteno parče, iako kraće 1/3 trase, više skratiti nego ostali teži 2/3 autoputa do Požege. Jer em nema zastoja kroz klisuru kao što je bilo kroz Čačak, em sa petlje Prilipac će se izgubiti vreme nazad do Požege. Dakle, ostatak ako skrati put za 10-15 min, teško više, a ovde je 20-25. Znači oko 2h, i ko ide preko NBg kad se završi taj deo - 5/10 min do npr Gazele
 
Moram da se složim da kada završe autoput do Valjeva da će biti upitno da li će biti brže do Užica i dalje kada su gužve, iako sam lično išao tim putem mnogo puta. Zašto?

Zato što od Lajkovca do Užica ima 20 km brzog puta i 86 km puta gde ima krivina. Pričam o putu Lajkovac - Valjevo - Kosjerić - Glumac - Vranjani - Užice. Tim putem će trebati oko 2 sata za 106 km normalne vožnje. Prosečna brzina 53kmh normalnom vožnjom.

Sa druge strane od Lajkovca do Užica preko Pakrovaca ima 125 km. Od toga ima 76 km autoputa i 49 km glavnog magistralnog puta koji nema uspona i mnogo krivina kada se uporedi sa putem Valjevo - Kosjerić. Tako da ko ide Auto Putem normalnom vožnjom, trebaće oko 1h 30 min do Užica. Do Pakrovaca 40 min i do Užica posle još 50 minuta. Prosečna brzina na autoputu 114 kmh, prosečna brzina na magistrali 59 kmh. Ukupna Prosečna brzina 83kmh.

Noću kad nema gužve je skroz realno i nimalo zahtevno da se stiže i za 1h 20 min. Prosečna brzina na praznoj magistrali 74 kmh. A na autoputu prosečna brzina 114 kmh.

A ako je prosečna brzina na autoputu tačno 130 kmh a na magistrali 74 kmh, onda se stiže za 1h 15 min do petlje Lajkovac.

Sa druge strane preko Valjeva I danju i noću slično se vozi, danju je veća preglednost i više saobraćaja, a noću je manja vidljivost i manje saobraćaja. Tako da će preko Valjeva biti duže 30 - 45 min u zavisnosti od doba dana, intenziteta saobraćaja i načina vožnje.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Mnogo je opuštenije auto putem i posle kroz klisuru i Jelen Do do Požega i na Užice, nego trasa koju si opisao. Put Valjevo-Kosjera je u prvom delu (do prevoja Kaona) u užasnom stanju, pogotovo od kamenoloma do Kaone. I posle Kosjerića je ovaj pravac uži i podložniji iznenađenjima. Bog otac ne može da izvuče te tvoje prosečne brzine, bar ne autom (može i bolje motorom).

Pravac Ovčar banja-Jelen do-Požega-Užice jeste podložan gužvama, ali je put dobar, širok i ko ne divlja u koloni NEUPOREDIVO opuštenije će voziti njime, da ne pričam o navigaciji i mogućnosti greške u istoj na opisanoj alternativi.

Iskreno mislim da nije čak ni uporedivo. Ovo drugo je 'nako... za narod, ono prvo za ponekog avanuristu/filozofa (da se razumemo i sebe ubrajam u te putne filozofe, zato i znam kako je i te staze i bogaze:).

Ima i treća alternativa, sa malo makadama, ali namerno neću da vam kažem, čuvam za malobrojne, da ne bude gužva :D
 
Naravno da je opuštenije i lakše, nema mnogo krivina, nema uspona, nema rup, prilično nov a i širok put. Pritom ne muči se auto i ne vozi se po zakrpama.

Što se tiče ovog drugog puta, to vreme jeste realno jer sam više puta stizao za to vreme ali kada čovek zna da vozi po krivinama. Može čak i brže ali sumanutom vožnjom. Iskreno ne bih više išao tuda iz Beograda jer nema potrebe a i zato što se ne isplati. A put od Valjeva do početka uspona je tuga a posle je skroz korektan put, naročito od kada su presvukli lokalni put Glumac - Vranjani u dužini od 4km.

A put od Kosjerića preko Karana je bio težak očaj pre 4 godine što se tiče kvaliteta, nisam više tuda išao zbog tih rupa, ne znam da li su popravljali a nešto i ne verujem da su ga popravljali, plus što ima čak 22 sepertine za 9 km od Kosjerića do Trnave. A kilometraža je slična kao i preko Vranjana gde nema krivina kad se uporedi sa tim putem.

Inače obožavam da istražujem tako da dok je bila rekonstrukcija puta od Cacka do Mačkata imao sam priliku da istražim razne kombinacije do Zlatibora.

Čak ko ide za Kremnu sa decom, mislim da je bolje da se ide autoputem i preko Požege nego na Debelo Brdo iako je kraće. Ima puno krivina i puno zakrpa od Valjeva do Bajine Bašte i posle opet ima puno krivina, dok preko Pakrovaca nema uopšte mnogo krivina.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Prijepolje Novi Sad, prateći signalizaciju, čak i malo ispod, najbrže sam stigao 4:15 pre ovog novog dela, a najčešće za 4:30 (okvirno:
PP-NV 25-30min
NV- Zlatibor 30-35 min
Zlatibor UE 20-30 min
UE Požega 25min
Požega Čačak (Preljina) 35-40 minuta
Preljina Novi Sad 1:50-2h.
Sve po ograničenju, autoput od 120-130, sem u tunelima oko 100, i na Zlatiboru prema Varoši, na pravcu, oko 90km/h.

Sa novim delom očekujem 4:15 realno, a 4 sata kad nema gužve. Napominjem, bez ikakvog divljanja, a vožnjom preko ograničenja, ali sigurnom vožnjom, bih sigurno uštedeo bar 15 minuta - do pola sata, ali ne vidim poentu.
360km za 4h, ili prosečno 90km/h je sjajno prolazno vreme.
 
Vrh