Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo da se malo vratimo temi, ako nekoga interesuje :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6yfHNylak6s[/youtube]

Po mom misljenju, odlican napredak u odnosu na prosli snimak. Gotovo neprepoznatljivo...
 
Oko 50% do petlje pod nekim slojem asfalta. Malo zaostaje zadnji deo. Ono iza gore da ne komentarišem...
 
Petlja Pakovrace kasni a ima jos dosta posla i ono parce pre mosta na Z. Moravi...
 
Види се велики напредак, а види се мравињак од радника дуж целе трасе. Као оптимиста сматрам да ће ово бити готово до избора. До НГ? Мислим да нисам баш толики оптимиста, мада јесам љубитељ научне фантастике.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897004#p897004:26235zp4 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 08, 2021 2:58 pm[/url]":26235zp4]Oko 50% do petlje pod nekim slojem asfalta. Malo zaostaje zadnji deo. Ono iza gore da ne komentarišem...
Grede za taj deo vec izlivene stoje
 
Ovo se pušta do N. Godine. Pa makar i ne završili naplatnu rampu pa puštali za dž.
 
Nisam mislio na grede nego mi je petlja još uvek nešto izrovana, ne nazire se priprema za asfalt, deo oko naplatnih kućica isto stagniraju, zatim izgleda se nešto menjala podloga na parčetu između nadvožnjaka i mosta, i dalje stagnira ono parče na kraju asfaltiranog dela kod nadvožnjaka, nejasno je kada će beton mostova biti spreman za asfaltiranje... i tako... prvih 10tak km dobro napreduju i može se asfaltira sve do kraja meseca ili početka sledećeg, ali ova zadnja 2km su na ivici
 
Било би лепо да отворе до НГ, али тешко. Чак и са добрим временским условима, на петљи има још доста бетонских радова, а ко што рече Земљани и наплатна станица гадно касни. Но, видећемо. Нада умире последња!
 
Mislim da pogrešno posmatrate . Uopšte nije sporno asfaltiranje. Čak i petlja ne mora da se radi sada.Samo ovaj desni kraj koji se isključuje na buduću naplatnu rampu odnosno kružni tok. Mene više brine što niko ne pokazuje šta se događa u tunelu Trbušani . U kojoj su fazi
elek.-mehanički radovi a i nadvožnjaci duž trase nisu svi završeni?....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896923#p896923:2zrwg29v je napisao(la):
SunnyJ » Pon Nov 08, 2021 10:44 am[/url]":2zrwg29v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896917#p896917:2zrwg29v je napisao(la):
stex_pb » Pon Nov 08, 2021 9:20 am[/url]":2zrwg29v]Užice,Užica,Užicu....Ni slučajno u Užicama kako govore mnogi. Taj primer si zaboravio :D
U Užicu Užičani uživaju u uzbudljivim užicima. :lol:

… умерено узастопце уједињено… :D
 
JP Putevi Srbije svesno obmanjuje narod, kada svoje Jutjub klipove naslovljava kao "deonica Preljina-Požega". Ovi radovi sa Požegom, pa ni sa Lučanima nemaju blage veze, klip treba da se zove "deonica Preljina-Pakovraće". Radovi na trasi od Požege do Pakovraća bukvalno ne mrdaju od 2019. godine, sa mogućim izuzetkom tunela (podzemne radove je skoro nemoguće pratiti, a medijski izveštaji ili planski prećutkuju ili ulepšavaju stvarno stanje na gradilištu).
Ovde se solidno napredovalo sa asfaltiranjem ako se uzme u obzir kišovito vreme zadnjih nedelju dana, ali šta ih više toliko koči zapadno od Pakovraća?
 
Pa koče ih tuneli. Ljudstvo i mašine su na ovoj deonici koju završavaju, pa će ih posle Nove prebaciti na preostale deonice. Tunele neće završiti pre sredine 2023, pa računaju da će za to vreme završiti deonice pre i posle tunela.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897109#p897109:1o6vzthx je napisao(la):
Užice » Пон Нов 08, 2021 7:28 pm[/url]":1o6vzthx]JP Putevi Srbije svesno obmanjuje narod, kada svoje Jutjub klipove naslovljava kao "deonica Preljina-Požega". Ovi radovi sa Požegom, pa ni sa Lučanima nemaju blage veze, klip treba da se zove "deonica Preljina-Pakovraće". Radovi na trasi od Požege do Pakovraća bukvalno ne mrdaju od 2019. godine, sa mogućim izuzetkom tunela (podzemne radove je skoro nemoguće pratiti, a medijski izveštaji ili planski prećutkuju ili ulepšavaju stvarno stanje na gradilištu).
Ovde se solidno napredovalo sa asfaltiranjem ako se uzme u obzir kišovito vreme zadnjih nedelju dana, ali šta ih više toliko koči zapadno od Pakovraća?

Trenutno ih ništa ne koči, jer maltene ne rade. Svu mehanizaciju i ljude su prebacili na deonicu Preljina-Pakovraće. I određene pomake na deonici posle petlje možemo da vidimo tek, nakon završetka obilaznice oko Čačka. Na primer ovi stubovi kod petlje za nastavak puta, kao i ovi ispred tunela stoje odavno završeni ali očigledno se ne rade sada dalje, dok ne završe radove do petlje.
 
Odlično se sećam da je na otvaranju radova na ovoj deonici u maju 2019. rečeno da je rok za završetak radova kraj 2021. godine. Do pre par meseci su nas besomučno ubeđivali da će CELOKUPNA DEONICA, dakle PRELJINA-POŽEGA A NE PRELJINA-PAKOVRAĆE biti gotova do Nikoljdana 2021. za malo više od mesec dana. I gliste u tunelu Laz su taj rok već zapamtile, ali nažalost 99% medijski lobotomisanog naroda nije.
 
Ta priča da će mehanizaciju i ljudstvo samo da prebace na ostale deonice do Požege i da to spucaju brzo je samo naivna bajka. Ne ide to tako u realnosti. Ova kineska firma je dobila još neke puteve da gradi po Srbiji. CRBC se kilavi sa Fruškogorskim koridorom, ali će valjda ubrzati radove u sl godini. Plus, skoro je izvesno da će dobiti posao za put do Boljara. Lično im ne bi dao ništa dok ne završe Fruškogorski i Požegu.
 
ja verujem da ce otvorene radove posle petlje Pakovrace zavrsiti i pre probijanja tunela,i to ce tako sve da stoji i ceka tunele u kojima ima bas bas dosta problema.
 
Odlično su napredovali obzirom na vremenske prilike koje su bile. Stići će sve da asfaltiraju do NG jer je malo ostalo. Ostao je da se asfaltiraju mostovi, a oni su uglavnom već sa urađenom hidroizolacijom. Može da se desi da odlože aafaltiranje završnog SMA sloja do proleća kako je rekao Drobnjak. Za mene je jedina enigma opremanje tunela i opremanje naplatne stanice mada može i bez toga da se pusti saobraćaj pa da rade rampu po rampu. Grede preko magistrale će montirati polako uz svakodnevne kratkotrajne prekide saobraćaja.
 
Lepo, vi gledajte samo adfalt i nek polemisete kad ce biti gotovo...



A ja cu da gledam okolne radove.


Na snimku...

0:58. Prvi most. Mislim da ce da se stavi asfalt oko njega uskoro, jer taj pesak pred asfalt je stavljen. Ali sam most, nije mi jasno jer spreman za asfaltiranje? Jel to hidroizolacija na njemu, ili fali beton? Ili je prvi sloj asfalta?

1:47 zeleni se kraj puta. Lepo da nice trava na toj crnoj zemlji. Vidi se ovo bolje kod 2:15 i 2:22, gde izgleda kao da su oni postavljali travu. Dakle to je krenulo, sto ce da napravi ambijent koji je lepsi od trenutnog.

2:47. Jel ce to da uskoro stavljaju asfalt iznad tunela?

2:56. Ovaj mostic kasni mislim. Ovaj je mi najbitniji da se zavrsi.

3:31. Ozbiljno ne dostaje asfalt na ovom mosticu.

5:06. Ovaj mostic ozbiljno napreduje. Posto stavljaju asfalt na njega, mislim da ce da na ovome saobracaj krenuti uskoro? Dok vas zabole cose za ovakve mostice, zapamtite da sto pre njih zavrse, sto ce pre imati vise masina da rade na samom autoputu. Ili sam mozda ja lud?

5:28. Za sta su ove silne kolicine velikih metalnih komada? Zar nisu sve iskoriscene? Ili ce da ih kasnije pomeraju iza Pakovracanske petlje?

7:00 i dalje. Dobro je da prikazu i sta se desava iza petlje, pre tunela. Meni je tuzno da se vide rusevina kucica.
 
Kasni beton za neko puštanje do NG, pre svega na nadvožnjacima. Očekivao sam i dosta više 2. sloja BNS, nema ni 25%, al ajde to će do sledećeg snimka da bude... Tunel isto upitan.

Da se nadovežem na prethodni post. Pošto takođe gledam i slojeve, ovlaš, a mostovske konstrukcije detaljno.
0:58 imaš grešku, veliku, baš taj kasni, ni ploču nema, osim na 2 polja. Tek treba da rade ploču, pa trotoare, pa izo. Najmanje metar dana do asfalta i onda mogu odmah da ga puste.
2:47 hoće i to relativno skoro, što je i poenta kata i kavera, u smislu tunela i izbora da to ne bude običan usek. Uz eko, agro i ostale razloge.
2:56 kasni, ali manje nego prvi natputnjak, nadvožnjak štagod. prosto jer je kraći i brže će ploča i nadalje.
3:31 asfalt će brzo, ali mu nedostaju pristupne saobraćajnice, al to sa malo mobilizacije očas završe.
5:06 tako treba da izgledaju svi prethodni, za razliku od prethodnika tu će za 7 ili ajde desetak dana pustiti saobraćaj, prebaciti ga odozdo gore i omogućiti da se dole radi sama trasa.
Najveće kašnjenje je na desnom mostu preko pruge (5:30), poslednja 2 segmenta su još bez ploče, pa trotoari, pa izolacija i ograde pa asfalt, tu mora da dodaju gas. Levi je ok, ima nešto i izolacije, samo da ne puštaju fazno jedan pa drugi.
Most preko Z.Morave je cool, ceo pod izolacijom, msm da rade dilatacione spojnice, brzo će se zacrniti...
Nosači greda, više je tu betona od metala, su za mostove iza petlje.
Petlja, meh... Naplatna je veći problem, ali zbrzaće. Što se tiče same petlje ne zaboravite da su samo 2 pravca bitna za puštanje: ovaj prvi odmah posle mosta preko ZM desno i prva krivina levo, ali ona uključuje i nadvožnjak. Ovo ostalo biće od značaja pa... 2023. Ovo što je sad bitno je ok, jer je nadvožnjak na boljem stepenu završetka od mnogih prethodnih iznad trase, ali je i najduži.
 
Hvala mnogo za objasnjenja. Ova poruka (pa i ranija) su meni vrlo informative i zadovoljstvo mi je da naucim nesto.

Neke stvari nisam mnogo spominjao, ali su me zanimale, a vi ste razjasbili. Eto, kao da ste znali sta me je zanimalo.

Pitanje jedno... od prilike kada ocekujete da pocnu sa postavljanjem nekih ivicnjaka?
 
Apsolutno je nerealno da obilaznica oko Čačka bude gotova pre marta. Šipovi, stubovi, posipanje slojeva, spojevu na mostu preko Morave, petlja je možda tek upola gotova...i ona teško da će pre naresnog leta. A obećavao je Coa na Zlatinor će se za NG ići tuda, kako da ne.
 
Ma ako bude frke za rok do Nove godine, država ima mogućnost da angažuje i mehanizaciju režimskih Inkopa, Nukleusa & Co da ubrza. Bitno im je zbog obećanja da izguraju bar taj deo, iako su naravno obećali do Požege 30km, a ne samo ovih 10. Eno gledam početak radova Požarecac-Golubac, i tu kao radi Shandong, a početak radova započele neke mašine sa hibridnim nalepnicama Inkopa i Shandonga, dve firme na istoj mašini, baš zaninljivo. Na slici je samo Vuciceva pozicija greska, treba bude bliže Inkopu :)
 

Prilozi

  • 2021_11_09_10_39_53_05.11.2021._Požarevac_YouTube_Google_Chrome.jpg
    2021_11_09_10_39_53_05.11.2021._Požarevac_YouTube_Google_Chrome.jpg
    48,5 KB · Pregleda: 1.173
Svaka firma trazi da podizvodjac ima njihove nalepnice na svojoj mehanizaciji. Od Strabaga, pa redom…
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897236#p897236:1hncj28w je napisao(la):
Markoticevic » Tue Nov 09, 2021 9:00 am[/url]":1hncj28w]Hvala mnogo za objasnjenja. Ova poruka (pa i ranija) su meni vrlo informative i zadovoljstvo mi je da naucim nesto.

Neke stvari nisam mnogo spominjao, ali su me zanimale, a vi ste razjasbili. Eto, kao da ste znali sta me je zanimalo.

Pitanje jedno... od prilike kada ocekujete da pocnu sa postavljanjem nekih ivicnjaka?

Ivičnjaka ne bi trebalo da ima duž cele trase, mogao bi to neki građ. ing. da objasni kakvi su standardi. Na trasi tamo gde ih ima mislim da se rade između drugog i završnog sloja (možda i lupam), na mostovima neposredno pre ili posle izolacije (ovo svakako lupam, ne sećam se kako je ovde bilo). Sve u svemu nije to neka prevelika stavka, bar su ovde to brzo išli.
 
@caribrod Ти си у том крају па да те питам, како напредују радови од границе до Софије? Повремено пратим на јутјубу, али нигде не видим када би требало да буде готово?!
 
Vrh