Kasni beton za neko puštanje do NG, pre svega na nadvožnjacima. Očekivao sam i dosta više 2. sloja BNS, nema ni 25%, al ajde to će do sledećeg snimka da bude... Tunel isto upitan.
Da se nadovežem na prethodni post. Pošto takođe gledam i slojeve, ovlaš, a mostovske konstrukcije detaljno.
0:58 imaš grešku, veliku, baš taj kasni, ni ploču nema, osim na 2 polja. Tek treba da rade ploču, pa trotoare, pa izo. Najmanje metar dana do asfalta i onda mogu odmah da ga puste.
2:47 hoće i to relativno skoro, što je i poenta kata i kavera, u smislu tunela i izbora da to ne bude običan usek. Uz eko, agro i ostale razloge.
2:56 kasni, ali manje nego prvi natputnjak, nadvožnjak štagod. prosto jer je kraći i brže će ploča i nadalje.
3:31 asfalt će brzo, ali mu nedostaju pristupne saobraćajnice, al to sa malo mobilizacije očas završe.
5:06 tako treba da izgledaju svi prethodni, za razliku od prethodnika tu će za 7 ili ajde desetak dana pustiti saobraćaj, prebaciti ga odozdo gore i omogućiti da se dole radi sama trasa.
Najveće kašnjenje je na desnom mostu preko pruge (5:30), poslednja 2 segmenta su još bez ploče, pa trotoari, pa izolacija i ograde pa asfalt, tu mora da dodaju gas. Levi je ok, ima nešto i izolacije, samo da ne puštaju fazno jedan pa drugi.
Most preko Z.Morave je cool, ceo pod izolacijom, msm da rade dilatacione spojnice, brzo će se zacrniti...
Nosači greda, više je tu betona od metala, su za mostove iza petlje.
Petlja, meh... Naplatna je veći problem, ali zbrzaće. Što se tiče same petlje ne zaboravite da su samo 2 pravca bitna za puštanje: ovaj prvi odmah posle mosta preko ZM desno i prva krivina levo, ali ona uključuje i nadvožnjak. Ovo ostalo biće od značaja pa... 2023. Ovo što je sad bitno je ok, jer je nadvožnjak na boljem stepenu završetka od mnogih prethodnih iznad trase, ali je i najduži.