Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo i ja da se javim, prijatelj moj vozi kamion mešalicu i trenutno je u Tunelu Trbušani i kako mi je rekao da će tunel veoma brzo gotov jer se radi bez predaha... Videćemo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863107#p863107:1enm4zns je napisao(la):
KrCan » Čet Jul 08, 2021 9:23 pm[/url]":1enm4zns]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862894#p862894:1enm4zns je napisao(la):
rema67 » Sre Jul 07, 2021 10:21 pm[/url]":1enm4zns]
received-341776280887238.jpg

trbusani
Na ovoj reminoj fotografiji se vidi da je izliveno 4 i da se armira peti segment. Fotografisano je juce u sredu. https://youtu.be/WL2IUgj3utQ
Na ovom snimku koji je od danas to jest cetvrtak objavljen, na njemu je tek izliven cetvrti segment.
O cemu se radi? Da bi ste razumeli Putevi srbije snimaju trasu uglavnom ponedeljkom, a edituju snimak tek u cetvrtak. Tako da u stvari realno stanje na trasi je uvek u vecem progresu nego sto prikazuje snimak.
Evo vam jos jedan priimer. U sredu je rascisceno dvoriste kuda prolazi trasa ap u onoj fabrici cevi, a to se ne vidi na ovom snimku iako je datum od danas tj cetvrtak.
A sad malo o tunelu Trbusani. Betonski radovi moraju biti gotovi do 10 Oktobra dakle svih 19 pomeranja. Po dinamici radova pomeranja se vrse na sestodnevnoj osnovi, a zatrpavanje i opremanje sa asfaltiranjem i signalizacijom, do 15 Decembra. Zemlja ce biti kultivisana i vracena u prvobitno stanje i bivsi vlasnici ce je u potpunosti moci koristiti u poljoprivredne svrhe ali ne i u gradjevinske.
Onaj izraz "prze" za inzinjere i izvodjace je zaista primeren. Pogotovo za kineze koji rade gotovo 4 sata duze na dnevnoj bazi od podizvodjaca, a mi ovde na forumu stalno slusamo "neverne tome" koji i dalje iz ovog ili onog razloga nisu zadovoljni.
Evo moram da se ponavljam. I tada sam vam preneo da ce betonski radovi na tunelu Trbusani biti gotovi do 10. Oktobra. Nemam namjeru da se "natacem" ovde sa vama, ali sve ide po planu da se zavrsi u Decembru. Nece nas bas valjda potrefiti maler da neprekidno pada kisa par meseci.
I jos jedna koliko toliko dobra vest nastavljeni su radovi u Munjinom brdu i sa izlazne strane posle dugih radova na sanaciji terena. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888121#p888121:29qh28fq je napisao(la):
Ljupko1972 » Ned Okt 10, 2021 11:54 am[/url]":29qh28fq]Evo i ja da se javim, prijatelj moj vozi kamion mešalicu i trenutno je u Tunelu Trbušani i kako mi je rekao da će tunel veoma brzo gotov jer se radi bez predaha... Videćemo...
Mona radi tudjim plucima bez predaha :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888121#p888121:3e9kmh86 je napisao(la):
Ljupko1972 » Ned Okt 10, 2021 11:54 am[/url]":3e9kmh86]Evo i ja da se javim, prijatelj moj vozi kamion mešalicu i trenutno je u Tunelu Trbušani i kako mi je rekao da će tunel veoma brzo gotov jer se radi bez predaha... Videćemo...

Hvala na informacijama, ako mozes prijatelja da zamolis i da napravi koju sliku svi sa foruma bi mu bili zahvali :)
 
Juče prođoh kroz Pakovraće, pored buduće petlje i veze sa magistralom. Nisam mogao da slikam (pljuštala je kiša, a ja sam bio na motoru, pa me mrzelo), ali meni, doduše potpunom laiku, ono je delovalo kao da nije ni blizu završetku. Jeste sve trasirano i pozitivno iznenađenje je da je bilo radova i u nedelju. Vidljivo je dakle da žure, ali vidljivo je i da ima još dosta posla (makar na tom uključenju).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888151#p888151:2y17d6vl je napisao(la):
KrCan » Ned Okt 10, 2021 12:36 pm[/url]":2y17d6vl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863107#p863107:2y17d6vl je napisao(la):
KrCan » Čet Jul 08, 2021 9:23 pm[/url]":2y17d6vl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862894#p862894:2y17d6vl je napisao(la):
rema67 » Sre Jul 07, 2021 10:21 pm[/url]":2y17d6vl]
received-341776280887238.jpg

trbusani
Na ovoj reminoj fotografiji se vidi da je izliveno 4 i da se armira peti segment. Fotografisano je juce u sredu. https://youtu.be/WL2IUgj3utQ
Na ovom snimku koji je od danas to jest cetvrtak objavljen, na njemu je tek izliven cetvrti segment.
O cemu se radi? Da bi ste razumeli Putevi srbije snimaju trasu uglavnom ponedeljkom, a edituju snimak tek u cetvrtak. Tako da u stvari realno stanje na trasi je uvek u vecem progresu nego sto prikazuje snimak.
Evo vam jos jedan priimer. U sredu je rascisceno dvoriste kuda prolazi trasa ap u onoj fabrici cevi, a to se ne vidi na ovom snimku iako je datum od danas tj cetvrtak.
A sad malo o tunelu Trbusani. Betonski radovi moraju biti gotovi do 10 Oktobra dakle svih 19 pomeranja. Po dinamici radova pomeranja se vrse na sestodnevnoj osnovi, a zatrpavanje i opremanje sa asfaltiranjem i signalizacijom, do 15 Decembra. Zemlja ce biti kultivisana i vracena u prvobitno stanje i bivsi vlasnici ce je u potpunosti moci koristiti u poljoprivredne svrhe ali ne i u gradjevinske.
Onaj izraz "prze" za inzinjere i izvodjace je zaista primeren. Pogotovo za kineze koji rade gotovo 4 sata duze na dnevnoj bazi od podizvodjaca, a mi ovde na forumu stalno slusamo "neverne tome" koji i dalje iz ovog ili onog razloga nisu zadovoljni.
Evo moram da se ponavljam. I tada sam vam preneo da ce betonski radovi na tunelu Trbusani biti gotovi do 10. Oktobra. Nemam namjeru da se "natacem" ovde sa vama, ali sve ide po planu da se zavrsi u Decembru. Nece nas bas valjda potrefiti maler da neprekidno pada kisa par meseci.
I jos jedna koliko toliko dobra vest nastavljeni su radovi u Munjinom brdu i sa izlazne strane posle dugih radova na sanaciji terena. :kk:
Значи почели су да буше са стране Прилипца? Ту сам близу али нико ништа не помиње нити евидентира промене па је то лепа и изненађујућа вест. Овде киша пада иначе седми дан и неодустаје! :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888583#p888583:fuz50k99 je napisao(la):
paradox polje » Pon Okt 11, 2021 1:31 pm[/url]":fuz50k99]Киша у октобру, ко је то могао да очекује. :mrgreen:
То сам више рекао због тога што су већ имали озбиљне проблеме са водом у Муњином брду. :sesir:
 
Љупко да ли знаш колико је прокопано од тунела? Наравно ако смеш да изнесеш информацију!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888094#p888094:1wfgetw9 je napisao(la):
Vox91 » Ned Okt 10, 2021 10:56 am[/url]":1wfgetw9]Mnogo toga fali i izgrađenoj trasi da bi moglo da se kaže da je dobra.

Niti vezuje Lazarevac, niti G. Milanovac kako treba. Valjevu ni blizu, a od Lajkovca do Obrenovca bukvalno ništa bitno.

Postoji jedan problem oko poteza ka Lazerevcu - kolubarski basen. Prvo sela su dosta zgusnuta oko BG-a, nemas bas prostor za autoput bez ogromnih cifara za eksproprijaciju, takodje postoji problem i iskopa uglja. Naime selo Vreoci je iseljeno, ali se tek ceka iseljavanje Kolubare Metal, Gas Betona, Susare i sl. pogona, pa i utovarne zeleznicke stanice, neko ko je nekad davno projektovao kopove nije lepo odradio geoloska istrazivanja, pa se ispostavilo da se bas na potezu Crljeni/Vreoci/Sopic nalaze najbogatiji deo samog basena. S obzirom da ceo taj sistem ima ipak prioritet nad putevima, mislim da se zato islo na zaobilazenje.

Neko pomenu spoj autoputa izmedju Brdjana i Mlakovca kod GM, to nije izvodljivo zato sto je izuzetno brdovit kraj, morao bi da se radi tunel od 1500m, sto je jezivo skupo za samo povezivanje. Trenutno ova veza preko Takova je bas kilava, nisam prosao tamo 15 godina, da li su sredili put, prosirili, ili ce tek to da urade, nek napise neko ko zna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888637#p888637:2smiuftg je napisao(la):
srdjanprpa » Пон Окт 11, 2021 3:24 pm[/url]":2smiuftg]Altair ovo je tunel Trbusani.
Надао сам се....лудом радовање!
 
Ma, odaberu sremsku stranu za ulazak u Bg, neće da se zezaju sa klizištem, pa bespotrebno ulupaju pare u most preko Save.

Problem sa kopovima, daj zaobilazi kroz pustaru.

Imaš jedini veći grad između Obrenovca i Čačka pa ga ostaviš na 10-15 km od autoputa..itd.

Moralo je to mnogo bolje. Kako niški autoput bukvalno dodiruje i Planu i Jagodinu i Paraćin, Ćupriju, Aleksinac. Bilo je i tu verovatno mnogo problema, ali se bolje planiralo.
 
Pretpostavljam da si laik (kao i ja), ali mislim da apsolutno nisi u pravu i da ti je cilj da napišeš/izdvojiš mane (to je nacionalnio sport u Srbiji) a da nisi potkovan znanjem, a sam si rekao da si sada prvi put prošao autoputem.

Po mom iskustvu, a vozio sam dosta ne samo po Balkanu nego inntenzivno poslednje 3 godine i po Evropi (Nemača, Češka, Poljska, Austrija) autoput na dosta mesta prolazi na 5-10km od gradova. Po tvojim kriterijumima, Nemačka bi bila šampion promašenih planiranja autoputeva. (Žika verovatno može da prenese svoje bogatije iskustvo). Recimo Berlin - Hamburg je čista monotona pustara bez ijednog mesta uz autoput. Isto važi i za Berlin - Drezden, kao i za Berlin - Roštok (gde autoput prolazi na 10ak kilometara od ponajvećeg grada Güstrowa). Primera je zaista mnogo, mogao bih ti nabrojati XY mesta koja su udaljena 5 - 10km od najbližeg autoputa.

Bolje se planiralo? Pa kako im se omače da isplaniraju autoput kroz centar prestonice? Kako Koridor X prolazi na više od 20km udaljenosti od Kruševca? Je li to dobro planiranje? Ili Kragujevac sa istom pričom. Nisu valjda u bivšoj jugi Paraćin i Ćuprija bili važniji centri od Kragujevca i Kruševca? Čak i na Koridoru X Smederevo, Požarevac i Smederesvka Palanka su na više od 10km od autoputa. Kontradiktornost na svakom koraku u tvom postu.

Da li je trasa savršena? Nije.
Da li je udaljenost 5-15km grada od autoputa, zavisno od konfiguracije terena normalna? Da.
Da li je veza Gornjeg Milanovca sa Koridorom 11 dovoljno dobra? Nije. Ne zbog udaljenosti već zbog samog puta kojeg treba proširiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888640#p888640:15zy5f9i je napisao(la):
nesharm » Mon Oct 11, 2021 2:29 pm[/url]":15zy5f9i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888094#p888094:15zy5f9i je napisao(la):
Vox91 » Ned Okt 10, 2021 10:56 am[/url]":15zy5f9i]

Neko pomenu spoj autoputa izmedju Brdjana i Mlakovca kod GM, to nije izvodljivo zato sto je izuzetno brdovit kraj, morao bi da se radi tunel od 1500m, sto je jezivo skupo za samo povezivanje. Trenutno ova veza preko Takova je bas kilava, nisam prosao tamo 15 godina, da li su sredili put, prosirili, ili ce tek to da urade, nek napise neko ko zna.

Tu gde sam ja označio drugu petlju već postoji put do Ibarske, ne bi trebao bilo kakav tunel već samo da se postojeći put proširi, uz izgradnju petlje na samom autoputu.

Za pristupni put GM-Takovo najavljivali su početak radova za kraj ove godine, gledao sam na drugom forumu da je neko pisao da je završena eksproprijacija, mislim da će to tek sledeće da krene, jer se tu suštinski u nastavku postojećeg puta za Takovo radi cela severna obilaznica oko grada pa do Ibarske na drugom kraju grada.
 
Pa niški autoput je trasiran kroz nešto što se zove Moravsko (uz južni dodatak) vardarska dolina, u kojoj nisu i nikad neće biti ni Kragujevac, ni Kruševac. Ni niška pruga izgrađena pre 140 godina ne prolazi ni kroz Kragujevac, niti Kruševac. Ne možeš da spojiš sve gradove, na šta bi ličila ta trasa autoputa, cik-cak, 30 km na zapad, pa 30 km na istok?

Ali, tada su na najbolji način povezani svi veći gradovi na trasi, gde je bukvalno svako veće mesto uz sam autoput i ne treba da se voze po 10km da bi se sa njim spojili. Kakve veze s nama ima udaljenost autoputa od nemačkih gradova? Kolika je Nemačka, a kolika je Srbija. Tamo 10 km nije ništa, a kod nas je relativno mnogo. Kolika je površina Pekinga, još malo pa kao cela Vojvodina. Pa je l' treba da upoređujemo njihove i naše udaljenosti?

Zašto je izgrađen autoput kroz Bg? Pa to je bilo 70-ih godina, kada su se slične stvari radile po mnogim gradovima na Zapadu, uobičajena stvar, i na ovom forumu je u više navrata o tome pisano.

Koliko puta neko treba da prođe Milošem Velikim da bi uočio manjkavosti? Sve što ne valja upada u oči "na prvu loptu", ne treba biti ekspert da bi se to primetilo.

Razumem euforiju što je ovaj autoput relativno brzo izgrađen, pa sad iz Beograda može mnogo lakše da se skokne do Zlatibora. A da je trasiran, najpre uz gusto naseljeno područje ispod Beograda, pa uz Lazarevac i Milanovac i tako povezao sve što je trebalo i tim ljudima omogućio brzu vezu sa jugom i severom zemlje- em bi izgradnja bila skuplja, em bi mnogo duže trajala.

Na kraju bismo dobili autoput sa mnogo većim procentom iskorišćenosti, brže bi se vraćala uložena sredstva, a pumpe i moteli bi verovatno mnogo brže nicali.
Ovako, van špica sezone, izgleda nema za koga. Ja se eto vozio u petak, jedan od prometnijih dana, pa sam imao utisak da se vozimo skoro pa sami, kroz pustinju. Ni saobraćaja, ni naselja, skoro pa napuštena teritorija..
 
Potpuno ti je pogrešan utisak, niti je pustinja, niti napuštena teritorija.

No, ako ti je ovo 91 godina rođenja nije greda, ima vremena, upoznaćeš ovaj prelepi deo Srbije (Rajac, Suvobor, Maljen, Ljig, MIonicu itd itd. U postojećim okolnostima, rekao bih da je AP čak vrlo dobro trasiran. Recimo Maljen, ako ga samo dobro sačuvamo, izvesno je jedna od tri najlepše planine Srbije (ovo ne kažem olako, veruj na reč, već veoma iz prve ruke, poznajući skoro svaki kamen).
 
Koliko sam video kod mog prijatelja na fejsu, danas su na mostu preko Morave, mešalica radi punom parom, što znači da se radi bez predaha, ko zna možda i stignu do nove godine...
 
Moteli bi nicali da je put uz Lazarevac i Milanovac. Majko sveta, šta sve ljudi neće napisati. Ja ozbiljno mislim da nas troluješ.

Počni od sebe, kada i u kom slučaju bi uzeo prenoćište u motelu uz put? Moteli imaju smisla kada na putu imaš dosta putnika na dugačkim relacijama (verovatno preko 700-800km minimum). Sadašnji Koridor 11 nema takvih putnika mnogo. Vidjao sam tokom letnje sezone rumunske, ukrajinkse i madjarske tablice, ali to je stvarno minoran broj. Neko ko se iz Vojvodine na primer uputi ka Crnoj Gori sigurno neće spavati u motelu kod Čačka jer može u jednom danu da stigne. Oni koji pak vole da izdele svoje putovanje, sigurno neće dan provesti uz autoput već tražiti smeštaj negde gde mogu prošetati/videti nešto.

Imam na primer dosta kolega iz Turske i nekoliko njih redovno ide kolima leti dole. Obavezno spavaju u Srbiji jer je taman pola puta. Jako retko čak i oni biraju motele uz sam put, češće se odlučuju da udju u grad (Beograd, Niš). No to su ljudi sa malom decom uglavnom.

Zaključak, ne bi trasa preko Milanovca i Lazarevca doprinela ništa tome da se otvore pumpe i moteli brže nego sada. Ne znam šta ti nije jasno da su tu kopovi i da bi gora varijanta bila da se voziš pored kopova (u smislu naselja). Treće, Lazarevčani verovatno ne bi hteli da plaćaju putarinu već bi birali Ibarsku kao i do sada.
 
Милаки990 , Лазаревчани и не би требало да плаћају путарину као што је сада не плаћају Младеновчани и Обреновчани јер су део Бгд-а. Први добијају картице,другима је измештена наплатна рампа иза због тога,тако да...
 
Tu gde sam ja označio drugu petlju već postoji put do Ibarske, ne bi trebao bilo kakav tunel već samo da se postojeći put proširi, uz izgradnju petlje na samom autoputu.

Za pristupni put GM-Takovo najavljivali su početak radova za kraj ove godine, gledao sam na drugom forumu da je neko pisao da je završena eksproprijacija, mislim da će to tek sledeće da krene, jer se tu suštinski u nastavku postojećeg puta za Takovo radi cela severna obilaznica oko grada pa do Ibarske na drugom kraju grada.

Aha, kroz Semedraz, sorry, gledao sa telefona, tu si u pravu, moglo je tu da se odradi, ali moguce da je bilo malo politicko odradjivanje da Takovo bude uz autoput. To parce kod raskrsnice je jos lagan put za voznju na Ibarskoj, i to je na bukvalno 1.5km od Ljubicke ulice koja je prakticno kraj Milanovca. Na zalost, sad gotovo, nece se to nikad niko setiti da doradi.
 
Pa normalno da "prateći" objekti niču uz prometne puteve- pumpe, restorani, moteli itd.. šta tu nije jasno? Šta je sve vremenom niklo uz Ibarsku- i šta treba i šta ne treba, a zašto- zato što je tuda svakodnevno cirkulisao ogroman broj ljudi- što onih koji žive u tom gusto naseljenom području ispod Beograda, što onih koji putuju. I svi ti ljudi iz tog područja i danas uglavnom koriste tu Ibarsku zato što su ih planeri autoputa iskulirali.

Dok se taj iz Lazarevca, ili pogotovu iz Milanovca nakači na autoput pa krene izokola, preko pustih polja i velegrada Uba- stigao bi pred Beograd Ibarskom. Pa za pola Beograda, ceo južni deo, ovakva trasa autoputa nema nikakvog značaja. I dalje im je bliže da idu Ibarskom do Ljiga i da se tu uključe na autoput.

Problem sa kopovima, nema mesta za autoput? A kako će ubuduće da se dolazi do Lazarevca, prekinuće se Ibarska magistrala, jer će sve to da se raskopa? Postaće izolovano ostrvo, a i barsku prugu će da pomere jedno 50km?

Da se ne zezamo više- pri planiranju trase ih je očigledno bolelo uvo da povežu kako treba ceo južni deo Beograda i sva ta usputna mesta, da se bakću sa skupljim eksproprijacijama, nego su ga trasirali groz pustaru (svaka čast na lepoti krajolika, rado ću ga istraživati u budućnosti) i tako onemogućili ogromnom broju ljudi da ga svakodnevno koriste.

Mislim, žao mi je što nekima rušim sneška, autoput kao autoput je dobar - osim istresanja bubrega u tunelima, ali to što petkom popodne na istom nema saobraćaja, dok je Ibarska i dalje preopterećena- govori samo za sebe. Pa se mirne duše može zaključiti da je ceo potez od Beograda do Lajkovca pogrešno trasiran, uz još jednu grešku-ostavljanje G. Milanovca na 10-15 km od autoputa.

Za trasu od stotinak km malo previše grešaka..
 
Vrh