Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Svako ovde sve zna... Prođeš jednom AP i do te mere sagledaš količinu saobraćaja, da već trasiraš okolo bato :)

Ovo oko BG, nemojte da se ložite i svađate međusobno. I BG i van BG imamo jednog zajedničkog neprijatelja, da ne kažem zajedničkog okupatora, ali tu stajem, vraćamo se temi :)
 
Struka kaze motoput, saobracaj kaze motoput, novcanik kaze motoput, ali kad se ovde pomene motoput raja drami. I onda vlast naravno ispuni zelju i izgradi autoput koji zvrji prazan. Meni super, mogu da idem 180, kad ga vec placam i u gradnji i putarinom kao suvo zlato, ali da li je to bas moralo tako? I da li bi jos 2015. , na primer, sve bilo gotovo da je bio duplo jeftiniji?

Znaci struku zelimo i slusamo samo u teoriji, a u praksi smo odusevljeni demagogijom i populizmom, smeta nam samo kad se koristi za opcinjavanje komsije a ne nas samih.
 
Mislis "struka"? :lol:
Pa decenijama slusamo tu famoznu rec, sve strucniji i strucniji ljudi, pocev odavde na forumima, u JP nam sede sve sami doktori nauka na kojima bi nam pozavideo i Kembridz...
Otvaras Pandorinu kutiju a nisi ni svestan :roll:
Jel o toj struci pricas druze?
 
@Mira
...Sta mislis, moze li tim delom negde da se prosiri put? Ako vam je onakva guzva stalno, i tu se nesto mora resavati

Pa teško Miro. S obzirom na konfiguraciju kuda prolazi magistrala (delovi Uvca, reka Bistrica, Lim i Limsko jezero), realno nije bilo lako ni planirati AP ovuda (mada nisam stručan, da bih to mogao tvrditi), pa su odabrali deonicu preko Duge Poljane.
Gužve su inače neverovatne leti (naročito ove godine su bile). Intezitet saobraćaja nije jenjavao posle Zlatibora. Međutim sada je to uobičajen i normalan protok ne mnogo opterećen, mada vikendom zna da bude nešto jači saobraćaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889182#p889182:3h80p20e je napisao(la):
Pendolino » Sre Okt 13, 2021 9:21 am[/url]":3h80p20e]Pre 60 je bio 0 jer je Gazela sagrađena pre 50 godina.
Tih sedamdesetih je na "autoputu" BG-Niš, koji je većim delom bio motoput 1+1 bilo dana sa preko 40.000. I to uz zabranu saobraćaja teških kamiona. Sada ide do 100.000.
Tako da nije uporedivo.
Pa i sada je preko Peštera 0, znači uporedivo. Baš zato sam i rekao pre 60 godina, Gazela tad nije postojsla, a ovo ne postoji sad, dakle uporedio sam dve stvari koje nisu postojale da vidite šta se desilo koju deceniju nakon što su počele postojati :)
Ps Inače ja sam se između ostalog školovao na pomenutom Kembridžu ali ovi koji se pozivaju na "struku" prvi neće da me slušaju :D
 
A koje to naše potrebe ne bi mogao da zadovolji motoput, sa denivelisanim ukrštanjima (petlje poput one 2 kod Arene iznad autoputa)?

Koliko bi manje novca bilo ulupano da se tako gradilo, umesto 6 traka kroz Grdelicu i na mnogim drugim mestima.. pa petlje, proširenja za naplatne rampe. Koja je uopšte poenta naplatnih rampi, usporavanja saobraćaja, zapošljavanja partijskih poslušnika itd. Uvesti lepo vinjete i rešen problem.

Evo sad pričaju da će da naplaćuju i korišćenje Ibarske, ne mogu da nateraju kamione da pređu na skupog i nepraktičnog Miloša. I koja je onda njegova prednost?

Milaki iz Zrenjanina - deda mi je ceo radni vek proveo u vašem Naftagasu. Srećom otišao u penziju '94. kad je sve već krenula nizbrdo, tako da nije morao da gleda propast te svetske firme, sa kojom je radio na terenima od Austrije do Iraka. Zrenjanin nema vodu, kao što više nema ni industriju, a koja je svedena samo na NIS i u mom Pančevu.

Ako takvi gradovi nekome nude dobar život meni je drago.

A optimizam i pesimizam su teme za druge diskusije. Ja sam samo racionalan i kada govorim da do 2050. neće biti ni 5 miliona Srba- to ne govorim gledajući u dlan, nego prema statističkim predviđanjima.. a moguće da će se ovde naseliti i 5 milki Arapa i Afrikanaca, pa ako nekoga to raduje- svaka čast.
 
Mislim da je ovoj moj poslednji odgovor jer ulazimo u druge teme.

Za naplatne rampe se slažem u potpunosti. Treba ljude motivisati da što više prelaze na ENP. Te partijske poslušnike koje zaposle iskreno žalim, ako im je to najveći domet u životu da sede u kućici i naplaćuju nešto što je odavno automatizovano u svetu.

O vinjetama smo već pričali na drugoj temi. Ukratko i da ih uvedu i da je cena npr 100eur pri registraciji svi bi se bunili (iznos zapravo nije ni bitan). Drugo ne može tih 100eur da plati i neko iz Beograda, Čačka, Niša (koji imaju bar 2 autoputa ili će ih uskoro imati) i neko iz na primer Zrenjanina, Zaječara, Prijepolja ili Vršca koji do prvog autoputa imaju bar 50-100km. Za tako nešto morala bi se imati i razgranatija mreža moto i autoputeva. Otprilike sve što kao planiraju i grade sada (tih famoznih 1200km).

Za život, prvo kažeš da ga ima samo na potezu NS-BG. A onda kažeš da Zrenjanin i Pančevo nemaju industriju danas (što je tačno kada se poredi sa periodom od pre 30 godina) i da takci gradovi nekome nude dobar život. A koju to industriju imaju Beograd i Novi Sad? No to je druga tema. Ko ima pristojnu platu i rešeno stambeno pitanje može lepo da živi u manjem mestu i da se ne stresira po Beogradu.

Za demografsku procenu se slažem, ali iskreno ne verujem da će ovaj deo Evrope ikada ostati pust. Prirodni potencijali Balkanskog poluostrva su veliki (i nažalost neiskorišćeni u velikoj meri) da bi ovaj prostor ikada ostao bez ljudi.
 
Ај ту само да приметим да је током 18. века данашња централна Србија (више-мање Шумадија) практично већ једном остала без људи.

Ал неће ваљда опет да ратују царства преко нас.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889305#p889305:2o2995x3 je napisao(la):
Пантограф » Sre Okt 13, 2021 4:07 pm[/url]":2o2995x3]Ај ту само да приметим да је током 18. века данашња централна Србија (више-мање Шумадија) практично већ једном остала без људи.

Ал неће ваљда опет да ратују царства преко нас.
Па је онда насељавана из Црне Горе, Херцеговине.
Златиборски округ на пример је 90 % насељен људима из Хервеговине, зато нас и зову Ерцови. Ал манимо се тога, дај да се ради.
 
Jašta. To su sada već solidno napredni krajevi, prilično sam zadovoljan Šumadijom u svakom pogledu. I treba pruga i puteva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889268#p889268:3fm759s9 je napisao(la):
Earthmoving » Wed Oct 13, 2021 1:33 pm[/url]":3fm759s9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889182#p889182:3fm759s9 je napisao(la):
Pendolino » Sre Okt 13, 2021 9:21 am[/url]":3fm759s9]Pre 60 je bio 0 jer je Gazela sagrađena pre 50 godina.
Tih sedamdesetih je na "autoputu" BG-Niš, koji je većim delom bio motoput 1+1 bilo dana sa preko 40.000. I to uz zabranu saobraćaja teških kamiona. Sada ide do 100.000.
Tako da nije uporedivo.
Pa i sada je preko Peštera 0, znači uporedivo. Baš zato sam i rekao pre 60 godina, Gazela tad nije postojsla, a ovo ne postoji sad, dakle uporedio sam dve stvari koje nisu postojale da vidite šta se desilo koju deceniju nakon što su počele postojati :)
I sam znaš da nije tako...

Šezdesetih su počele velike gužve kroz grad od čuvenog nadvožnjaka kod SIV-a preko Brankovog mosta pa dalje u grad. Autoput kroz grad je dobrim delom bio (Beo)gradski projekt kako bi se odčepio grad.

Svima jesu potrebni novi i bolji putevi, ali treba biti realan. Znaš, 100.000 vozila u jednom danu je preko 250.000 ljudi u jednom danu.
To verovatno nikada neće videti ni deo do Preljine, a kamoli dalje na bilo koju stranu.
Deonica preko Peštera nema šanse da pređe 15.000 u piku pikova. Redovnim danima van sezone manje od 5.000
Neka da Bog da se napravi i taj put, a mi da smo živi zdravi, da slatko ponovim ovaj post.
 
Iste glave koje su pričale da nema smisla graditi K11 sada pricaju da treba graditi motoput kao medjunarodnu vezu sa CG. Toliko o tome.
 
Pa šta bi falilo? Je l' smo Rokfeleri pa se razbacujemo parama koje nemamo? Motoput, nego šta, i to preko Zlatibora. Za Pešter rekonstruisati puteve, svakako se ti krajevi, em pusti, em nerazvijeni, ne mogu podići ne znam koliko, sa dobrom magistralom bi rešili problem.

Uostalom, bolje da smo ulagali u pruge, eto Rumunije- je l' su napravili privredno čudo u poslednjih 30 godina, a autoputeva imaju veoma malo. Zato su im železnice u neuporedivo boljem stanju od naših.

Privredi bi dobre železnice i dobri plovni putevi koje smo zapustili po Vojvodini (žali Bože DTD sistema) neuporedivo više značili od autoputa. A i narod se sigurno ne bi bunio da može vozom da šparta po Srbiji 160 km/h.

A kod Zrenjanina i Pančeva, samo da napomenem da sam ja napisao - AKO takvi deindustrijalizovani i upropašćeni gradovi nekome mogu da ponude dobar život, meni je drago. Da sam ja zadovoljan takvim stanjem sigurno ne bih ovo pisao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889245#p889245:2h5b5570 je napisao(la):
AleksandarGrf » Sre Okt 13, 2021 12:59 pm[/url]":2h5b5570]Struka kaze motoput, saobracaj kaze motoput, novcanik kaze motoput, ali kad se ovde pomene motoput raja drami. I onda vlast naravno ispuni zelju i izgradi autoput koji zvrji prazan. Meni super, mogu da idem 180, kad ga vec placam i u gradnji i putarinom kao suvo zlato, ali da li je to bas moralo tako? I da li bi jos 2015. , na primer, sve bilo gotovo da je bio duplo jeftiniji?

Znaci struku zelimo i slusamo samo u teoriji, a u praksi smo odusevljeni demagogijom i populizmom, smeta nam samo kad se koristi za opcinjavanje komsije a ne nas samih.

Struka kaze 130, a ti ćeš 180....
 
Ne znam, gledajući trend koliko je sve više vozila na ulicama, kao i gužve koje su sve učestalije na magistralama, prosto ne mogu da se otmem utisku da je mreža autoputeva u Srbiji od izuzetne važnosti. Iz mog ugla, izuzetno je bitno da se napravi infrastruktura koja će da podrži toliki kapacitet, jednostavno kao kod IT mreža, mora da postoji adekvatan bandwidth da potkrpi toliko opterećenje.

Što se mene tiče, držim da je nabitnije da se isforsiraju Koridor 11 i Moravski, ogromno rasterećenje bi bilo postignuto.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YxcL7K4r_vk[/youtube]
Izasao novi update
Zbog kisa protekle nedelje malo se kasnilo sa asfaltiranjem, ali sta je tu je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889246#p889246:2wb8jw2j je napisao(la):
boocky » Sre Okt 13, 2021 1:15 pm[/url]":2wb8jw2j]Mislis "struka"? :lol:
Pa decenijama slusamo tu famoznu rec, sve strucniji i strucniji ljudi, pocev odavde na forumima, u JP nam sede sve sami doktori nauka na kojima bi nam pozavideo i Kembridz...
Otvaras Pandorinu kutiju a nisi ni svestan :roll:
Jel o toj struci pricas druze?
Pricam o inzenjerima gradjevinarstva koji se razumeju u projektovanje i planiranje puteva, a cija se rec ne slusa da bi se naizgled stekli jeftini poeni al za velike pare kod sirotinje raje. Nestrucne, neobrazovane i cesto, kao sto se vidi na primeru, nevaspitane.

Ali ne sumnjam da ti znas bolje i cestitam, tebe slusaju oni koji donose odluke. Uzivaj u plodovima rada. :blah:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889437#p889437:3im3u9mb je napisao(la):
dumax » Čet Okt 14, 2021 9:01 am[/url]":3im3u9mb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889245#p889245:3im3u9mb je napisao(la):
AleksandarGrf » Sre Okt 13, 2021 12:59 pm[/url]":3im3u9mb]Struka kaze motoput, saobracaj kaze motoput, novcanik kaze motoput, ali kad se ovde pomene motoput raja drami. I onda vlast naravno ispuni zelju i izgradi autoput koji zvrji prazan. Meni super, mogu da idem 180, kad ga vec placam i u gradnji i putarinom kao suvo zlato, ali da li je to bas moralo tako? I da li bi jos 2015. , na primer, sve bilo gotovo da je bio duplo jeftiniji?

Znaci struku zelimo i slusamo samo u teoriji, a u praksi smo odusevljeni demagogijom i populizmom, smeta nam samo kad se koristi za opcinjavanje komsije a ne nas samih.

Struka kaze 130, a ti ćeš 180....
I vise
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889488#p889488:1mlx4qar je napisao(la):
KrCan » Čet Okt 14, 2021 1:08 pm[/url]":1mlx4qar]https://youtu.be/YxcL7K4r_vk izasao novi update
Zbog kisa protekle nedelje malo se kasnilo sa asfaltiranjem, ali sta je tu je.
Otkud kisa u oktobru? Valjda nece padati u novembru i decembru, ja za to nikad nisam cuo. :kafa:

Mozda ako :kum: porazgovara sa njom pa da stane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889498#p889498:2gn0rwer je napisao(la):
AleksandarGrf » Čet Okt 14, 2021 1:39 pm[/url]":2gn0rwer]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889246#p889246:2gn0rwer je napisao(la):
boocky » Sre Okt 13, 2021 1:15 pm[/url]":2gn0rwer]Mislis "struka"? :lol:
Pa decenijama slusamo tu famoznu rec, sve strucniji i strucniji ljudi, pocev odavde na forumima, u JP nam sede sve sami doktori nauka na kojima bi nam pozavideo i Kembridz...
Otvaras Pandorinu kutiju a nisi ni svestan :roll:
Jel o toj struci pricas druze?
Pricam o inzenjerima gradjevinarstva koji se razumeju u projektovanje i planiranje puteva, a cija se rec ne slusa da bi se naizgled stekli jeftini poeni al za velike pare kod sirotinje raje. Nestrucne, neobrazovane i cesto, kao sto se vidi na primeru, nevaspitane.

Ali ne sumnjam da ti znas bolje i cestitam, tebe slusaju oni koji donose odluke. Uzivaj u plodovima rada. :blah:

@AleksandarGrf

Ta ista "struka", znaci gradjevinski inzenjeri su projektovali i izgradili Ub Lajkovac (u narodu popularna kao "glinena"),verovatno jedna od najlaksih deonica ikada kod nas. Ne moram da te podsecam kako je ta deonica prosla, kako je izgradjena, propala i kako je rekonstruisana... Primera ima bezbroj...
Zato se najezim na pojam struke kod nas, ne zato sto ne cenim obrazovan i strucni kadar ali kad neko ima potrebu da sebe naziva STRUKOM i da to istice, nisu to cista posla :lol:

Ne repliciram tebi direktno, samo sam imao potrebu da iskomentarisem tu rec i koliko se moze pogresno shvatiti, u sustini razumem sta si hteo da kazes.
 
Na ovom poslednjem snimku se vidi da su baš napredovali dosta... Najavili su sada malo lepše dane, biće ovo brzo gotovo...
 
Da, deluje da je 50% trase spremno za početak asfaltiranja iduće 2-3 sedmice.
A ovo za građ inžinjere moram da se ne složim, jer inžinjeri nemaju veze sa glinenom, urbanisti i arhitekte nemaju veze sa izgledom i gužvama Beograda, profesori nemaju veze sa obrazovanjem... niko nema ni sa čim veze što mu je posao, sem da uzima platu, tad ima veze. Moral nula.
 
Odoh ja u nedelju za Beigrad nadam se poslednji put kroz Čačak pa ću u to ime trgovatii bocu šljivovice da popijemo za rastanak

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Vrh