Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa to je kad gledaš da je čaša poluprazna...
Ako obrneš logiku pa kažeš sebi.... i ova brzina gradnje je bolja od nikakve gradnje, sve ti potaman :)

Na kraju ipak dobiješ taj AP... :)

Aman ljudi, kod nas bolje ne može...
Političari će da lažu, a neki i da kradu... putevi će se graditi kilavo...
Pomirite se sa tim...

Sve se na kraju svede na prosto pitanje: imamo li ili nemamo AP?
 
Kako god bilo ako se u narednih 2-3 godine zavrsi ovo što se sad radi ova garnitura na vlasti ce biti upamcena po tome što je pod njihovom upravom izgradjeno vise kilometara autoputeva u Srbiji nego sto su zatekli u trenutku stupanja na vlast a sva sranja koja su kao i svaka vlast napravili bice predata zaboravu.
 
Jedva čekam 2025. godinu! :sesir:

srbija2025.jpg
 
Nije fer da su odustali od Valjeva ka Loznici :( Bojim se da tako ne odustano od još jedno 800 od onih 1200km. Sad ga vidiš - sad ga ne vidiš :) Zak, zaboravio si i Bg obilaznicu do Pančeva, oni tolko brzo rade da ti ne možeš tolko brzo da crtaš
 
@Earth: Nisam ja ovo ni crtao. To su mnogo umniji od mene crtali ali moguće da su nešto zaboravili ;) .
 
Iz ove mape mozda bude gotovo do Pozege, delovi na Moravskom i onaj krak ka Sremskoj Raci. Ostalo nema sanse, mnogo od toga nece biti ni zapoceto. Ali kad vec mastamo, pored BG obilaznice do Panceva, fali i BG - Vrsac. I eliki severni prsten oko BG. Ali to je vec 2040+.
 
Ali dobro, moram pohvaliti da je dobra stvar da se tema autoputeva i brzih puteva drži kao jedna od najvažnijih tema. Ako nastavi da se drži, kad tad će se stvarno i izgraditi. Po meni mreža treba biti kao sveska na kvadratiće gde je svaka tačka u zemlju udaljena max 30km od nekog autoputa. Znači dobri putevi, internet, domaća elektrokola, solarni paneli i solrane farme, zemlju hrane i zlata... tako vidim Srbiju, najbogatiju zemlju na svetu, zemlju milionera :)
 
Kurogane hajde mi obrazlozi kako ce ova vlast izgraditi vise autoputeva nego sto su zatekli ali nemoj ru da mi racunas brze puteve u autoputeve. Samo ne znam kako ces Leskovac - Presevo da uracunas ovoj vlasti ili istocni krak kada su otprilike dosli na vlast auto put je bio na pola gradnje, a deo Presevo - Vranje vec negde zavrsen, kao i Ub - Lajkovac. Da li sada smatras da kada se otvori auto put u CG to je izgradio Krivokapic?
 
Jednostavno je -od broja kilometara autoputa na kraju vladavine oduzmes broj km na početku.
Ne bih šire obrazlagao ,izvini,to je prosta matematika a i iskreno ja nisam iz Srbije pa bi mozda bilo i neukusno da se upustam dublje u tu priču.
 
Kurogane, jel se zna koji je najnoviji rok otvaranja autoputa Pg-Mateševo?
Mislim da je Vučko na mestu Krivokapića da bi rekao da je on izgradio taj autoput bez obzira što je došao četri godine od početka gradnje i godinu-dve pre završetka. I dodao bi : jeste da su ga drugi gradili, ali nisu bili sposobni da ga završe kao mi.
 
Jos nijesu poceli radovi na produzetku zlatickog bulevara(Bulevar Vilija Branta) do kruznog toka.
A za te radove je potrebno tri mjeseca.
Takodje prije pustanja treba uraditi i sanaciju puta Matesevo-Kolasin.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887349#p887349:objjzx0j je napisao(la):
Earthmoving » Čet Okt 07, 2021 3:57 pm[/url]":objjzx0j]Kurogane, jel se zna koji je najnoviji rok otvaranja autoputa Pg-Mateševo?
Mislim da je Vučko na mestu Krivokapića da bi rekao da je on izgradio taj autoput bez obzira što je došao četri godine od početka gradnje i godinu-dve pre završetka. I dodao bi : jeste da su ga drugi gradili, ali nisu bili sposobni da ga završe kao mi.
Pa od tog pominjanog novembra jasno je da nema ništa.
Ja sam već pisao ovdje ono što su mi rekli likovi koji rade za nekakvu francusku firmu koja u ime vlade radi nadzor a to je da je optimistički ajde da kažemo maj-jun sledeće godine.
Lično bih volio da nisu u pravu ali stvarno se niko ne nada otvaranju puta ove godine.
I ta tema je baš splasnula jer je jasno da mi nemamo ekonomski potencijal da u dogledno vrijeme nastavimo rad na autoputu a ovih 40 km i kad se zavrse nece puno znaciti pa tako nije nešto ta tema u fokusu,baš se veloma malo o tome priča.
 
Ok hvala. Dobra stvar je da je to najduza sekcija kroz CG, ovo ostalo se moze podeliti na 3-4 sekcije po 20-30km.
 
Pa i nije baš jer je ukupna dužina autoputa kroz CG od Bara do Boljara oko 170 km mislim tako da ovo i kad se završi nije četvrtina trase uradjena a i ove ostale nisu mnogo lakše,recimo da su cjenovno izmedju ove sada i Preljina Požega.
Zao mi je sto to moram da kazem ali u narednih 15-20 godina nije realno da se u CG moze zavrsiti put.
To je i konstatovano u Srbiji još prije par godina i mislim da je receno da je plan produzetak puta prema Sarajevu posle Požege sto je jedino smisleno.
 
E pa posto ti neces da obrazlozis kada su ovi dosli na vlast zatekli su Subotica -Leskovac 470 km, Sid-Beograd 120 km, Nis do iza Niske Banje 10 km, Ub - Lajkovac nekih 10 km i od Preseva do Vranja bilo je gotovo nekih 30 km. Znaci imali smo ca. 640 - 650 km autoputeva. Ovi ce dok ne sidju sa vlasti otvoriti i do sada su otvorili nekih 70+60 km na istocnom i zapadnom kraku koridora 10, 130 km do Pozege bez dela koji su predhodni otvorili, Cacak - Pojate nekih 100 km, Na obilaznici oko Beograda jedno 10 km punog profila i 20 km poluprofila, Ruma-Sabac nekih 35 km i Sremska Raca - Sid nekih 20 km. Znaci u najboljem slucaju mogu da otvore oko 520 km punog profila i 20 km poluprofila i to do 2025, za 15 godina vladavine. Pritom su nas zaduzili oko 15 milijardi evra, a krediti za istocni i juzni krak koridora 10 kao i za deo Ljig-Cacak su vec bili povuceni i radovi su pogotovu na istocnom i juznom kraku koridora deset bili daleko odmakli, kada su oni zajahali. Ne vidim to kao neki uspeh
 
Pa eto malo si dodao prije a oduzeo posle ali tu je to-zvanicno je u Srbiji na kraju 2012 bilo našao sam podatak 607 km autoputeva a ako sve bude u okviru cak i razumnih kasnjena za nekoliko godina bice dvostruko vise i to je upravo ono sto sam htio i da kazem-rezultat se broji.
Ko se sjeca utakmice Zvezda Olimpik i koga za to uopste boli dupe,shvatas sto hocu da kazem.
 
Pa dobro ako racunas da je u Srbiji 10 posto nepismenih, da je starijih od 65 koji veruju pinku i hepiju vise od mladjih od 18, da nam mladi i skolovani masovno napustaju zemlju (danas telegraf blizak vlasti objavio da se broj stanovnika Srbije od 2011. smanjio za 800000 - negativnim prirodnim prirastajem i migracinama) shvatam sta hoces da kazes - nema nam spasa i crno nam se pise jer ce 20000 dinara pred izbore zavrsavati stvar. Ali svemu dodje kraj, nece na kraju biti para za penzije a ni kredita kada zemlja bude duzna 100 milijardi.
 
@ prostorni, ti si otvorio temu, sad gledah 2010.... koliko se odmaklo?..... ne treba dalje komentarisati.
Po obećanjima onih, ovih, itd mi se uveliko AP vozimo sve do mora....
Ajde bre, 700km do Grcke putujes 8h i 350km do CG 6-7h.... i pri tome po danu je najgore kroz Srbiju, od granice do Cacka, i sta nam to govori....
Sqda je bolje, nema Ibarske ali su obecanja bila drugacija. Neko birq da bude zahvalan za postignuto, neko osuđuje neispunjeno.
 
Ствар је гледишта! Неко има став дај шта даш, а неко хоћу боље! Земљани је запео да добије сокић ако буде готово до НГ, ово до Паковраћа. Лепо би било да буде, мада мени не изгледа тако. Наравно свако може погрешити и ја се овај пут радујем својој погрешци ако је буде. Лепо је што прилично добро напредују ове две деонице које се раде на Моравском. Тако да ће негде 2023-24 ситуација бити много боља. Ако не узимамо у обзир пландемична и друга планирана догађања.
 
Jeste Miro otvorio sam temu 2010 i napravio prve fotografije radova kod Lajkovca. Ako tada citate moje postove videcete da je iz mene provejavao optimizam, da sam kao dosta mlad bio u fazonu, dobro je gradi se, daj sta das, zavrsice se. Medjutim kada covek shvati da su ovi i oni za 11 godina izgradili oko 110 km auto puta ili 10 km godisnje, shvatis da dok oni dodju do Boljara prodje zivot. E zbog toga nemam vise ni optimizma, ni opravdanja, jer zivot je prekratak za sporost ove drzave.
 
Pa u tom prvom postu od prije 11 godina stavljeno je da je Preljina Požega planirano da se radi od 2018 do kraja 2021- vizionarski ako smijem da primijetim :)
 
@ Kurogane1 ja moram da ti objasnim nesto i da te rqzocaram....
Prvi post ( od Vucka ili kqko vec) je ubacen pre par g na nase insistiranje od strane admina, ali je ispalo da je objavljan 2010. Zeleli smo kao presek stanja da ima na 1.str.
Prvi post , ali bas prvi prvi je od @ prostornog planera kojim kaze da zapocinju radovi na deonici. 2010.
Meni se cini 2016.je pusten Cacak - Ljig.
2018. Ljig- Obrenovac
2019. Do Surcina? Mada nisam sigurna, cini mi se da je bilo nesto kao novembar...

A obecanja su bila....da ne govorim puno....

Sto se tice tvoje objave, vidis da i pre par godina se napravila greska. Mislili smo da ce do 2021.do Pz, a ni do Pakovrace nece biti
 
Уопште није битно ко је кад био на власти. Једноставно морамо да их хватамо за реч за било коју изговорену лаж о роковима, као и за сваки утрошени динар ко год и кад год је био на власти. А лагало се и те како, и лаже се и даље, и то се лако може утврдити. Што се тиче утрошених динара (евра, јуана или долара) то је много теже доказати. На жалост нешто типа "независна финансијска инспекција" је за наше услове изгледа научна фантастика.
Поред свега тога наравно да ћу се радовати сваком изграђеном километру, под условом да због додатних задужење нећемо много испаштати, али бих свакако изоставио хвалоспеве подареним нам вођама.
Ако престанемо да помињемо рокове које су они сами себи дали, као и да изражавамо сумњу у дрпање уграђено у цену, тек ће се онда осилити.
 
Meni najviše bode oči javni dug. Pa svako može da se zasuzi. Ranije nisu bas hteli tako da skacu u dugove .
Odeš u Banku staviš kuću na hipoteku i kupis kola ili ajd ovako kombi. Voziš vraćaš dugove servisiras ali do kada se to može izdržati. Pitanje je …
PS: Ja već znam dosta njih kojima je skup auto put. Od Ca do Bg i nazad 860 DIN. Može lepo da se ruča za te pare ako me razumete.
 
Koja nam je alternativa? Ozbiljno pitam? Siromašna smo zemlja, infrastrukturno zaostala, koje su nam opcije da ozbiljnije udjemo u poboljšanje infrastrukture? Slažem se da su direktni ugovori sa kinezima, amerikancima i turcima nepovoljni i verovatno iznad realne cene, ali sve i da su pošteno ugovarali cene javni dug bi nam rastao.

Ljudima kojima je autoput skup, mogu da koriste Ibarsku. Imaju alternativu. Ja isto tako znam dosta ljudi koji se češće odlučuju da odu na putovanje (makar i vikend) baš zbog toga što postoji autoput. Čak znam i par ljudi koji nemaju veze sa centralnom Srbijom a da su kupili vikendice/imanja jer im je iz Vojvodine sada jako lako i brzo doći do Ljiga, Milanovca... Na kraju krajeva i @Earth je to spominjao.

Više puta je pokazano i dokazano da autoput generiše novi saobraćaj, povećava i olakšava kretanje ljudi i kapitala i pruža kakvu takvu ispomoć u razvoju svake države. Tvoj primer sa kolima i kombijem je pomalo iskrivljen. Ok uzeli smo pare, ali smo ih uložili u nešto što će indirektno doneti više para. Nismo uložili u nešto nepotrebno.

Ručak za 860rsd može, ali za jednu osobu u Beogradu.
 
Vrh