Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Moguce ali znam da sam citao neki dokument gde se spominje da ce trasa ici paralelno sa potokom i da ce potok ostati izmedju dve trake.
Na ovom snimku se vidi i da ima poprilican broj objekata.
 
Путеве је увек добро градити, Земљани је лепо објаснио зашто то ради Велики респиратор. Исто тако Велики респиратор је више задужио земљу, него Тито, Слоба, Ђинђић, Коштуница и остали, заједно. Шта мислите ко ће то морати вратити? АП до Мачката је неопходан! То је неоспорно, са овим интезитетом саобраћаја. Наравно прво је потребна поштена експропријација, која је нажалост немогућа у овој земљи. Довођење страних радника је чист потез усмерен директно против овог народа. То је и будалама јасно! Једноставно не жели поштено да плати раднике, али може кинезе по 2000-3000 еура. Њему је у интересу сиромашан народ, јер тада има полуге за уцене. Захваљујући неколицини људи који стављају снимке са дронова можемо пратити напредак радова. На овој деоници само Бог зна када ће тунели бити завршени, све остало је лако изградити са данашњом технологијом, ако има довољно машина и људи на траси. До Паковраћа ће бити верватно завршено до наредне године , нпр на пролеће. Ако се потруде вероватно би могли и до краја ове године. Даље до Мачката кад год буде, то је већ много тежа деоница. Реално у Србији се поред овог Ап гради још обилазница, мостови на Сави, све остало је чепркање и виртуелна градња.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848581#p848581:mgo9ug1w je napisao(la):
Пантограф » Pon Maj 10, 2021 4:13 pm[/url]":mgo9ug1w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848571#p848571:mgo9ug1w je napisao(la):
Žika » 10 May 2021 03:43 pm[/url]":mgo9ug1w]Blistavi um svašta smisli.
Odakle ideja o otimanju žena ?
Grčka pametna a grci na sve strane po inostranstvu i sada im nude neke uslove ne bi li se vratili. ŠTrajkovi , neredi, demonstracije, smanjenje penzija ......
Koliko se SFRJ zadužila do i posle 1982. ? A koliko Srbija od 2013. ?
Hiperbola, Žiko, hiperbola (to za žene).

Mi da smo prošli ko Grci, da pevamo. A bili smo bogatiji i razvijeniji pre rata.

Branik, ozbiljna su preterivanja da 'narod živi dvaput gore nego onda' - ovde gde ja živim, na Novom Beogradu, živi se npr. znatno bolje i bogatije nego osamdesetih (potreban je ogroman višak glupe nostalgije da se zaključi suprotno - zapravo, NB je jedan od većih evropskih slučajeva džentrifikacije). A to mu dođe najmnogoljudnija jedinica lokalne samouprave posle Novog Sada. Tamo gde se zaista živi dvaput gore, ta naselja su se već dosta i ispraznila. A mislim da će im s putevima i s pokojom stranom fabrikom biti ipak malo bolje. Ili čak dosta bolje.

Bili bolji od Grka i sad gori od propalih Grka i to debelo uz to ti na NBgd živiš bolje nego osamdesetih. Lepo.
I ja sam živeo daleko bolje od proseka pa nikad sebe nisam gurao u prvi plan već prosečnog građanina Srbije. A prosečan građanin Srbije loše živi , daleko lošije nego osamdesetih. Većina radi po dva posla i gine.
Doteraće im fabriku možda i pre autoputa ali za 28 iljadarki i gratis pelene.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848612#p848612:mgo9ug1w je napisao(la):
Pendolino » Pon Maj 10, 2021 6:57 pm[/url]":mgo9ug1w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848600#p848600:mgo9ug1w je napisao(la):
Msc » Mon May 10, 2021 6:01 pm[/url]":mgo9ug1w]
Žika":mgo9ug1w je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848548#p848548 je napisao(la):
KrCan » Pon Maj 10, 2021 2:06 pm[/url]":mgo9ug1w]https://youtu.be/7uoQg-Lo6dk
Evo na tenane! Nije da je bas najsveziji, jer imamo mister Srdju Prpu, pa zbog njega sve zastari, ali vredi pregledati!
Koliko god kritikovali vlast i predsednika za sta god hocete, sve cu se sloziti, ali za izgradnju infrastrukture, zaista mlatite praznu slamu! Mogu se sloziti za finansiranje za mnoge druge stvari, ali za brzinu izgradnje i obim investicija i sta se sve trenutno gradi u Srbiji, e to stvarno voleli ga ili mrzili ali Vucko radi iznad svih ocekivanja!
Opet kazem postoje mnoge oblasti u kojima bih ga pljunuo u lice, ali infrastruktura, vakcine i vakcinacija u Srbiji, o tome za mene nema diskusije! :gobb:
Izuzev Kine gde je sve mimo svakog ocekivanja, mislim da ste u zabludi da se u razvijenim zemljama sve gradi ekspresno i transparentno. Imate koliko god hocete primera sto kapitalnprojekti kasne decenijama, a mi smo ipak mala zemlja na vetrometini sto je mnogima smetala te su istresali bombice po njoj.
Lako je njemu da gradi na najtežim deonicama na svetu sa tuđim parama tj kineskim kreditima. Zato su javni dug i zaduženost Srbije velika tajna. Da li će i Srbija kao Crna gora u dužničko kinesko ropstvo ?
Чијим би Ви парама градили??Или да се не гради ништа??Да ли би немци дали бољи кредит....Можда и не треба да се гради ништа,да ли би био задовољнији???

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
Pričaš ko moja žena
Kredit 1 + refinansirajući kredit 2 + čekovi + minus...

I nemoj molim te MI i VI.

A koliko se zadužio Tito, ovi posle njega, Sloba, žuti i ovi sad se zna vrlo dobro.

Koliko se zadužio Titi i partija ?
I koliko se videlo to zaduženje u narodu ?
Koliko posle njega pa Sloba ?
Za žute se i zna a za ove se ne zna pa ako znaš napiši kad već znaš vrlo dobro.

Nisi mi definisao ženu da li je za sve te opcije ili ne ?
Ako jeste onda ti žena zvuči pogrešno .

Kolege su iznad malo detaljisale i dovoljno lepo objasnile ali zapitaj se zašto se nisu u prošlosti toliko zaduživali ?
I da li bi zapad a dobro su upoznati sa našom situacijom uopšte i dali kredit.
Ko će i kako da vraća silna zaduženja ? Ima li uopšte podatak od zaduenosti Srbije ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848638#p848638:2nmyskhb je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 10, 2021 9:31 pm[/url]":2nmyskhb]Ja mislim da je glavni razlog što Vučić u poslednje vreme forsira autoputeve je što mu je to najbolji način da se ugradi i pokrade velike pare, i da narod bude srećan jer su mu putevi važni. Znači autoputevima postiže svoja dva interesa istovremeno: pare i glasove. Zato ja verujem da to što priča o novim autoputevima nisu bajke jer ima realan interes, plus ima sad Kineze koji opet iz svojih razloga kreditiraju i gledaju mu kroz prste za ugrađivanje, ali šta će drugo kad moraju sa njim da sarađuju ako hoće nešto sa Srbijom. Ni jedan drugi razlog ne vidim za Vučića sem navedena dva jer on je čovek koji uništava Srbe, počeo je dovodi i svoje drage strane radnike na građevinu i Moravski koridor kako bi smanjio Srbima plate, tj smanjio troškove gradnje kako bi pocećao sebi i svojim tajkunima razliku u profitu (jer cena npr Moravskog je već fiksno ugovorena), pljačka Srbe, zadužuje i praunuke do sad neviđenom brzinom, dovodi migrante i štiti ih proriv Srba, diskriminiše domaće ispod stranih investitora, hoće pola Srbije preda u strane rudnike da je izrovare, predaje nadležnosti Kosovu... prosto, čovek je čisto zlo i jedino ga pohlepa i ambicija motivišu gradi autoputeve. Prosto, jako bi teško legalno mogao izvući stotine miliona evra iz budžeta kako ovde legalno izvlači zaduživanjem za autoputeve.

:kk:
Neki i ne vide pa da im staviš u krilo.
 
Žiko, izgradio Hitler autoputeve, pa ti posle ode tamo da voziš kamion. Otići će Vučić, ostaće autoput. Suštine niđe.
 
Razlika je što kad je Hića otišao mali švaba je imao gde da radi (tvrdiš samo 6% uniteno u WW II ) a kad naš domaći ode neće ostati ni kamen u Srbiji da se šutira a da ne pričam o privredi koja treba da vraća kredite.
Da ne mračim puno ali kad se svi pelcuju i ponovo otvore granice puno će njih da dođe amo i da ćera ovim Hićinim autobanovima.
 
Да, неће остати ништа. Ни природне лепоте. Како видесмо за празник, људима није занимљива западна Србија туристички. Све има да пропадне и да се запарложи, сад кад има аутопут, трипут горе него кад није био.

И власници планирају да затворе фирме кад Вучић оде, исто ко и кад је дошао. И немачке фабрике ће да оду из Србије, све. Како да неће.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7uoQg-Lo6dk[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848789#p848789:3msfxj4o je napisao(la):
Пантограф » Tue May 11, 2021 1:58 pm[/url]":3msfxj4o]Да, неће остати ништа. Ни природне лепоте. Како видесмо за празник, људима није занимљива западна Србија туристички. Све има да пропадне и да се запарложи, сад кад има аутопут, трипут горе него кад није био.

И власници планирају да затворе фирме кад Вучић оде, исто ко и кад је дошао. И немачке фабрике ће да оду из Србије, све. Како да неће.

Bravo za komentar. Svako ko misli da će naš prostor ostati ispražnjen u teškoj je zabludi i vrlo verovatno malo zna o istoriji. Ako se već poredimo sa Nemačkom, što nema nikakvog smisla valja napomenuti da su oni na primer nakon ujedinjenja ukinuli preko 2.5 miliona radnih mesta od ukupno 4 miliona u nekih 8-9k državnih firmi. U to vreme uloženo je mnogo novca i u infrastrukturu istoka zemlje što je značajno doprinelo razvoju.

Prestanite pisati svalohpeve o Nemačkoj i kada treba i kada ne treba. Znam dosta ljudi koji su se ili planiraju da se vrate u svoje zemlje odavde ili da nastave ka SAD-u ili Kanadi.

I još bitnije, infrastruktura je jako bitna, bez nje nema napretka, ali isto tako moramo biti svesni da zivimo u digitalnom dobu i takodje je bitno da se razvijamo na tom polju. Tu npr Nemačka, kao i ostatak EU opasno kasni za SAD i pojedinim zemljama Azije.
 
:bubanj: Snimci su fantasticni ! Hvala o onom ko izmisli DRON ! Vidi se dobar napredak na svim pozicijama ! Na iskopu brda za tunel skoro da je uklonjeno celo brdo ! Sad ce krenuti ozbiljniji betonski radovi ! Izgeda kao da je to celo brdo od peska ! Jdl zna neko kakav je sastav te zute zemlje ? Garant ce im koristiti za druge radove !
 
Prognoziram da ce do Pakovraca zavrsiti pred izbore i onda kada bude otvarao reci ce jesam rekao da cu zavrsiti ovaj auto put, a prosecan srpski penzioner ili glasac ce reci bravo precednice, sve sto kaze ispuni. Tako to ide u ovoj zemlji, iako je pominjao Nikoljdan i Pozegu bice specijalna emisija sa voznjom od Preljine do Pakovraca
 
Sad nam je na ovom potezu svaki metar dragocen i neophodan, što pre: otkako je otoplilo, u poslednjih nekoliko dana od Jelen Dola do Zlatibora dododilo se nekoliko jako teških nesreća, sa poginulim i povređenim. Danas, čak 2 u razmaku od 2 sata. Promenjen je posle prošlogodišnje rekonstrukcije plan aignalizacije, mnogo je više pune linije, niža su ograničenja, češće se formiraju obostrane kolone i ljudi gube živce. Pisao sam jesenas da će nesreće sa prolećem učestati i nažačost, bio sam u pravu.
Policija je svakodnevno postavljena na pojedinim mestima, najčešće tamo gde radarom može da lovi prekršioce nelogičnih ograničenja, dok suštinaki problemi i dalje ostaju. Na tom putu enormno je porastao saobraćaj u poslednje vreme, i teretni i putnički i situacija je sad takva da ne prašta greške vozača. Nisu retki vozači, uglavnom non Ue koji poslednjih dana pretiču čitave kolone na duploj punoj. Lokalci su shvatili da sad policije ima mnogo, da povremeno patroliraju ili vrebaju iz neke hladovine i motoristi ili nebeležena vozila - beli daster, crveni punto, teget golf 6...i još poneki jer povremeno mešaju i vozila i ljudstvo.
Poštujte propise, čuvajte i sebe i druge, da ostanemo čitavi još desetak godina dok ne stigne ap i do Užica.
Odužih, ali nemojte mi zameriti, pored onih koji divljaju brzinom i preticanjima, poseban su problem oni koji voze presporo, daleko ispod ionako smanjenih ograničenja. Onda naprave kolonu, a iz kolone nekome brzo puknu živci jer na 20km ima samo 200m isprekidane linije, i eto problema.
Poštujte propise, molim vas. Za prazničnih nedelju dana prešao sam 1000km po zapadnoj Srbiji i nagledao se svačega. Posebno sam pogođen u ova dva poslednja dana gde lokalne medije zapljuskuju vesti o teškim nesrećama na tih četrdesetak km puta. Utisak mi je da sada vozi "svaka šuša", da sada na put izlaze i oni koji do sada bili samo gradski vozači, pa nije retkost da se na putu sa više saobraćajnih traka opušteno voze levom, ne razlikujući put od naselja, pa se još ljute kada im se neko buni.
Možda će sa splašnjavanjem korone i početkom internacionalnih putovanja splasnuti i saobraćajni pritisak ka Zlatiboru, ali za sada je autoput neophodan!
 
Danas je zaista bio katastrofalan dan u Zlatiborskom okrugu što se tiče bezbednosti saobraćaja. Lepo vreme, a ljudi gube živce i živote. Završetak prve deonice do Pakovraća pred izbore sledeće godine neće doprineti bezbednosti saobraćaja kod Požege i Užica. Čak je pitanje šta sa tolikim obimom saobraćaja koji će se sliti kada završetak auto-puta bude u Gorobilju na deonici između Požege i Arilja. Jedino rešenje je nastavak auto-puta do Mačkata, ali to je daleka budućnost.
 
To da plus vreme, plus gotovi praznici pa se ljudi učitavaju.
Ima i uticaja i to da su deonice neposredno posle autoputa najopasnije i da sa se tu dešava svašta. Zbog toga policija čuči kod Stalaća kad se skrene ka KŠ, na putu za Požarevac, na onom od NS ka Zrenjaninu
 
Hvala o onom ko izmisli DRON !
Mislim da Vucic i ostali politicari lažovi proklinju dron jer preko Tv-a su mogli baronišu da rade 5000km autoputeva, ali kad dron snimi, postavi se na YT, ljudi vide, onda postaju providni. Doduše ostaje im još u tunelima da mogu lažu kolko je iskopano :lol: Sve u svemu, mi i dalje imamo stari lažovski sistem koji zaostaje za tehnologijom po kojoj ti danas mnogo manje možeš da lažeš (kamere, mobilni, drustvene mreze...), sve više se isplati budeš iskren, inače ispadaš smešan pričaš jedno a očima se vidi drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848946#p848946:28meul6x je napisao(la):
Ivex » Sre Maj 12, 2021 12:19 am[/url]":28meul6x]Danas je zaista bio katastrofalan dan u Zlatiborskom okrugu što se tiče bezbednosti saobraćaja. Lepo vreme, a ljudi gube živce i živote. Završetak prve deonice do Pakovraća pred izbore sledeće godine neće doprineti bezbednosti saobraćaja kod Požege i Užica. Čak je pitanje šta sa tolikim obimom saobraćaja koji će se sliti kada završetak auto-puta bude u Gorobilju na deonici između Požege i Arilja. Jedino rešenje je nastavak auto-puta do Mačkata, ali to je daleka budućnost.
Ako ništa ne promene na vezi kraja ap i puta Požega-Arilje, kolapsi su već viđeni, ali gotovo svakodnevni, ne samo u vikend i prazničnim špicevima. Put kroz Tatojevicu i Gorobilje, sa ulazima u dvorište direktno, sa traktorima, kultivatorima, ponekom zapregom, ograničenjem 50 jednostavno to ne može da proguta. Zato bi bilo bolje da ae užički krak puta produži do puta za Užice (bilo zamišljenom traaom, bilo nekom novom saobraćajnicom do postojeće petlje, a da ovom drugom ostane samo saobraćaj ka Požegi, Kosjeriću, Ivanjici, Arilju i Sjenici. Možda bi se tako izbegli slomovi kada se ap bude završio u nekoj prilipačkoj njivi.
Prugom iz Bara i ka Baru ide sve manje robe, pa je sve više kamiona. Teretnom vozu od Bara do Beograda treba oko 3 dana zbog katastrofalnog stanja pruge i niko ne želi svoju robu toliko da zadržava i usporava, a put polako doseže svoje limite.
Jedno od rešenja moglo bi da bude uvođenje gotovo zaboravljene zabrane za kamione u određene dane i striktna policijska aktivnost na opomoinjanju, a možda i kažnjavanju, sporih vozila koja vuku i stvaraju kolone, a ne propuštaju ih, a ne da iskaču iz trnja na mestima nelogičnih ograničenja.
 
Bio sam u koloni kada je nastradala žena kod Kremne pre neki dan. Na njen auto je naleteo kamion.

Autoputevi moraju da budu prioritet i to svuda po Srbiji. Drastično povećanje sigurnosti, plus izmeštanje kamiona sa lokalnih puteva, nacionalnih parkova i zaštićenih područija.

A ovakvih bu**** koji pretiču kolonu preko pune i na kraju ubiju nekog, kao ovaj kr**** kod Požege, će nažalost biti i na autoputu. Tu je onda policija da im oduzima automobile i stavlja u zatvor.
 
E brate, a vidiš ovde još ima čudaka koji ne da su bili protiv autoputa na toj prometnoj deonici Požega-Mačkat, već čak i protiv njegovog gušćeg dela Beograd-Čačak, setimo se ovde takvih bisera pre par godina, mada sad su se ućutali, valjda da se zaboravi da su ispali glupi. Ne miču iz Beograda pa im je bitno da oko njih ima 4 ili 6 traka bulevara, a drugima kad to treba onda se žale da košta. Jes, kod njih je džabe. Srbiji realno treba i preko 2.000 km autoputeva i brzih cesta. Znači još duplo od izgrađenog i trenutnog što se gradi.
 
Još uvek se poneki biserdžija javi...
Neki dan ne mogoh da oćutim jednom stručnjaku koji mrtav ladan ustvrdi da ni km autoputa nije trebalo graditi u Srbiji dok se Beograd saobraćajno ne sredi.

Ma nemoj molim te...

Ne znam samo na kojoj temi to bi, valjda na temi obilaznice oko BG...
 
Bio sam u onoj koloni na autoputu za praznike, nikad toliko automobila nisam video, imam utisak da u Beogradu nijedan jedini automobil nije ostao.
Pri tome, sva bahatost je viđena, vožnja zaustavnom trakom, ne znam zašto ne dođe policija i stane, ko god krene, da ga dočeka kazna, nije niko od nas što čeka ni bolji ni gori od njih. Uostalom, imaju kamere, vidi se ceo autoput, nacilja se lepo zaustavna traka, i sve kazniti po zakonu:
-obilaženje zaustavljene kolone na putu ako nije moguće bezbedno uključivanje u traku istog smera 2 kaznena poena + 6-20 hiljada
-vožnja zaustavnom trakom - 100.000 do 120.000 dinara, nego će vam i dozvola biti oduzeta na period od čak 8 do 12 meseci, plus 14 kaznenih poena.
(Podaci su sa neta, možda nisu tačni, ali tu može 20 prekršaja da se doda, da se opet mora na polaganje i da se oduzme dozvola).

Druga stvar, od ljudi iz kolone, nerealno mi je bilo da ljudi puštaju DECU od 4-5-6-7 godina da trče između traka (u drugom smeru vozila idu 130km/h). Nerealno kakva slika i šta sam sve video za skoro 3h. Ljudi koji idu u wc pretrčavajući autoput (???), svašta drugo. Nerealno koliko nam je svest niska. Kontam da nije lako sa decom, ali opet, to je autoput, nema izlaska, posebno ne blizu druge trake.

Što se tiče ovog lokalnog puta, pre negde sam vozio 50-ak km/h u Sevojnu, ima znak samo za naseljeno mesto, ali nema znak za ograničenje, pa je 50km/h. Toliko su ljudi iza mene blicali, a vozio sam npr. 55-60, a ne 30. Ljudi jednostavno ne znaju, neće i ne žele da prate ograničenja. Strašno su loša ograničenja od rekonstrukcije, ono je sramotno. Verovatno ovi vozači misle da je 80km/h tu ograničenje, a ja se vučem i pravim kolonu. Ne volim to, ali ne volim ni da kršim ograničenja i rizikujem kazne za vožnju 30km/h preko ograničenja, a pri tom je bila ona akcija policije tad.

Na autoputu pre kolone strašno divljanje, nikad nisam video toliko vozila da me pretiče, iako ne spuštam ispod 120km/h, a najčešće sam na 130, obično me za celu deonicu do Surčina preteknu 2 vozila, a ja baš dosta. Uostalom, ono čekanje, platio sam 430 dinara kartu za Beograd Čačak, 4 sata samo, 3 sata čekanja na 30 stepeni, plus gorivo, klima i sve. Em čekaš, em plaćaš, eto ti logike ovih što ne otvore rampe 3 puta godišnje (pred NG, pred 15. februar, pred Uskrs i pred 1. maj). Imam tag, ali ako nisu sposobni da nam omoguće prolaz, mislim da je bezobrazluk naplaćivati čekanje.

Beograd ne želim da komentarišem, njemu treba 4-5 linija metroa najmanje, i ova obilaznica što se pravi, pri završetku da svakom pišu kaznu ko vozi preko 100, koliko je ograničenje u gradu na autoputu, da bi se ljudi stimulisali da idu 130 obilaznicom.

U svakom slučaju, saobraćaj je, kao i 90% stvari u ovoj zemlji, očajan. Glavni razlog - obrazovanje, od toga sve polazi, trebaće nam 20-30 godina otkad neko počne da reformiše školstvo, da deca postanu dobri đaci, dobri ljudi, da počnu da budu dobri inženjeri i prave puteve, da budu vredni radnici koji pošteno rade, da budu dobri političari koji ne kradu, nego se trude da svima bude bolje, da se cela zemlja preporodi. Do tad, a ni ne počinjemo, dakle u našim životima u Srbiji ko bude, nek nam je Bog, sreća i sve drugo moguće u pomoći.
 
Ево мало подсећање изјава блајхане плавуше, завршена експропријација у марту 2019-е. Да ли ће одговарати за ову гнусну лаж? Сада знамо да је присилна експропријација у Трбушанима почела тачно две године касније. Што се тиче Прилипца и дела око Пожеге, није ни почела!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Nd_m_Y9LSRQ[/youtube]
 
Pa naravno da je tako kad pare koje nemas dajes uludo. Nije pitanje da li ces narod da prevaris nego do koje mere. Evo ti i na ovoj temi cista gradacija. Imas ceo spektar misljenja od toga da autoput ne treba nikom do toga da je super praviti ga makar niko ne vozio, ma koliko se kralo od kredita koji je pritom preskup.

A niko se ne seti da kaze cekaj, pa ima valjda neko ko se time bavi, da napravi procenu odgovarajuceg puta za odredjeni period sa procenom saobracaja, pa da ga isprojektuje kako treba uz pravilne prethodne radove, pa da se rok postuje i svaki dinar prati. Da se zna gde je ugradjeno svako zrno peska i asfalta. Ne kao sad gde je autoput star 9 meseci kao rolerkoster i gde se lazira svaki terenski i laboratorijski izvestaj a nadzor se ucenjuje otkazom i batinama da potpisuje prljavu papirologiju.

Ali ne, dok god se guzica udobno vozi praznim autoputem sve je lepo. A posle se pitaj sto nema ko da te primi u bolnici 3 sata i sto kad se autoput zavrsi ides seoskom dzadom s ogranicenjem 50.
 
Šta nju briga, više nije ministarka. Ministrovo je da priča šta će biti za xy godina, a onda ga pre toga zamene da bi seledeći mogao nastavi baronisanje za sledećih xy godina a bez odgovornosti za prethodnih xy obećanja. To prema Narodu koji ih glasa. A čik nek Država proba to s kreditorima "prošli ministar obećao pa novi nije odgovoran da vam vrati njegov kredit" pa bi videli kako bi se proveli, prema njima Država itekako poštuje kontinuitet datih obaveza bez obzira što se vlade menjaju, ali Narod još mogu da jašu.
 
branik":1rahr87d je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848946#p848946 je napisao(la):
Ivex » Sre Maj 12, 2021 12:19 am[/url]":1rahr87d]Danas je zaista bio katastrofalan dan u Zlatiborskom okrugu što se tiče bezbednosti saobraćaja. Lepo vreme, a ljudi gube živce i živote. Završetak prve deonice do Pakovraća pred izbore sledeće godine neće doprineti bezbednosti saobraćaja kod Požege i Užica. Čak je pitanje šta sa tolikim obimom saobraćaja koji će se sliti kada završetak auto-puta bude u Gorobilju na deonici između Požege i Arilja. Jedino rešenje je nastavak auto-puta do Mačkata, ali to je daleka budućnost.
Ako ništa ne promene na vezi kraja ap i puta Požega-Arilje, kolapsi su već viđeni, ali gotovo svakodnevni, ne samo u vikend i prazničnim špicevima. Put kroz Tatojevicu i Gorobilje, sa ulazima u dvorište direktno, sa traktorima, kultivatorima, ponekom zapregom, ograničenjem 50 jednostavno to ne može da proguta. Zato bi bilo bolje da ae užički krak puta produži do puta za Užice (bilo zamišljenom traaom, bilo nekom novom saobraćajnicom do postojeće petlje, a da ovom drugom ostane samo saobraćaj ka Požegi, Kosjeriću, Ivanjici, Arilju i Sjenici. Možda bi se tako izbegli slomovi kada se ap bude završio u nekoj prilipačkoj njivi.
Prugom iz Bara i ka Baru ide sve manje robe, pa je sve više kamiona. Teretnom vozu od Bara do Beograda treba oko 3 dana zbog katastrofalnog stanja pruge i niko ne želi svoju robu toliko da zadržava i usporava, a put polako doseže svoje limite.
Jedno od rešenja moglo bi da bude uvođenje gotovo zaboravljene zabrane za kamione u određene dane i striktna policijska aktivnost na opomoinjanju, a možda i kažnjavanju, sporih vozila koja vuku i stvaraju kolone, a ne propuštaju ih, a ne da iskaču iz trnja na mestima nelogičnih ograničenja.
Potpisujem.
Ali tome niko ne razmišlja, što se videlo i još uvek vidi u Preljini.
Pa ipak, teši da Ipak deo vozila koja se danas zaglave u Preljini ide samo do Čačka, deo nastavlja ka Kraljevu, n ko ka guči i Lučanima (pa će se svakako isključiti pre Požege), pa će se "nekako" preživeti ...
Jer očekivati da ova država preuzme na sebe pristupne puteve od mesta do petlji na AP je u rangu očekivanja da Slovenija sutra proglasi pripajanje Srbiji

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Kada autoput dođe do Gorobilja, onda će saobraćaj postojećim putem Ib reda broj 21 doći do sadašnjeg puta E-763 na petlji Ariljska rampa. Sad pogledajte, koja je putanja uključivanja na put prema Užicu, ili iz Užica na put prema Gorobilju, odnosno budućem autoputu (ako se u međuvremenu nešto novo ne smisli).
 

Prilozi

  • rsz_2screenshot_20210512_193119_comgoogleandroidappsmaps.jpg
    rsz_2screenshot_20210512_193119_comgoogleandroidappsmaps.jpg
    190,6 KB · Pregleda: 1.635
Vrh