[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848581#p848581:mgo9ug1w je napisao(la):Пантограф » Pon Maj 10, 2021 4:13 pm[/url]":mgo9ug1w]Hiperbola, Žiko, hiperbola (to za žene).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848571#p848571:mgo9ug1w je napisao(la):Žika » 10 May 2021 03:43 pm[/url]":mgo9ug1w]Blistavi um svašta smisli.
Odakle ideja o otimanju žena ?
Grčka pametna a grci na sve strane po inostranstvu i sada im nude neke uslove ne bi li se vratili. ŠTrajkovi , neredi, demonstracije, smanjenje penzija ......
Koliko se SFRJ zadužila do i posle 1982. ? A koliko Srbija od 2013. ?
Mi da smo prošli ko Grci, da pevamo. A bili smo bogatiji i razvijeniji pre rata.
Branik, ozbiljna su preterivanja da 'narod živi dvaput gore nego onda' - ovde gde ja živim, na Novom Beogradu, živi se npr. znatno bolje i bogatije nego osamdesetih (potreban je ogroman višak glupe nostalgije da se zaključi suprotno - zapravo, NB je jedan od većih evropskih slučajeva džentrifikacije). A to mu dođe najmnogoljudnija jedinica lokalne samouprave posle Novog Sada. Tamo gde se zaista živi dvaput gore, ta naselja su se već dosta i ispraznila. A mislim da će im s putevima i s pokojom stranom fabrikom biti ipak malo bolje. Ili čak dosta bolje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848612#p848612:mgo9ug1w je napisao(la):Pendolino » Pon Maj 10, 2021 6:57 pm[/url]":mgo9ug1w]Pričaš ko moja žena[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848600#p848600:mgo9ug1w je napisao(la):Msc » Mon May 10, 2021 6:01 pm[/url]":mgo9ug1w]Чијим би Ви парама градили??Или да се не гради ништа??Да ли би немци дали бољи кредит....Можда и не треба да се гради ништа,да ли би био задовољнији???Žika":mgo9ug1w je napisao(la):Lako je njemu da gradi na najtežim deonicama na svetu sa tuđim parama tj kineskim kreditima. Zato su javni dug i zaduženost Srbije velika tajna. Da li će i Srbija kao Crna gora u dužničko kinesko ropstvo ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848548#p848548 je napisao(la):KrCan » Pon Maj 10, 2021 2:06 pm[/url]":mgo9ug1w]https://youtu.be/7uoQg-Lo6dk
Evo na tenane! Nije da je bas najsveziji, jer imamo mister Srdju Prpu, pa zbog njega sve zastari, ali vredi pregledati!
Koliko god kritikovali vlast i predsednika za sta god hocete, sve cu se sloziti, ali za izgradnju infrastrukture, zaista mlatite praznu slamu! Mogu se sloziti za finansiranje za mnoge druge stvari, ali za brzinu izgradnje i obim investicija i sta se sve trenutno gradi u Srbiji, e to stvarno voleli ga ili mrzili ali Vucko radi iznad svih ocekivanja!
Opet kazem postoje mnoge oblasti u kojima bih ga pljunuo u lice, ali infrastruktura, vakcine i vakcinacija u Srbiji, o tome za mene nema diskusije!
Izuzev Kine gde je sve mimo svakog ocekivanja, mislim da ste u zabludi da se u razvijenim zemljama sve gradi ekspresno i transparentno. Imate koliko god hocete primera sto kapitalnprojekti kasne decenijama, a mi smo ipak mala zemlja na vetrometini sto je mnogima smetala te su istresali bombice po njoj.
Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
Kredit 1 + refinansirajući kredit 2 + čekovi + minus...
I nemoj molim te MI i VI.
A koliko se zadužio Tito, ovi posle njega, Sloba, žuti i ovi sad se zna vrlo dobro.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848638#p848638:2nmyskhb je napisao(la):Earthmoving » Pon Maj 10, 2021 9:31 pm[/url]":2nmyskhb]Ja mislim da je glavni razlog što Vučić u poslednje vreme forsira autoputeve je što mu je to najbolji način da se ugradi i pokrade velike pare, i da narod bude srećan jer su mu putevi važni. Znači autoputevima postiže svoja dva interesa istovremeno: pare i glasove. Zato ja verujem da to što priča o novim autoputevima nisu bajke jer ima realan interes, plus ima sad Kineze koji opet iz svojih razloga kreditiraju i gledaju mu kroz prste za ugrađivanje, ali šta će drugo kad moraju sa njim da sarađuju ako hoće nešto sa Srbijom. Ni jedan drugi razlog ne vidim za Vučića sem navedena dva jer on je čovek koji uništava Srbe, počeo je dovodi i svoje drage strane radnike na građevinu i Moravski koridor kako bi smanjio Srbima plate, tj smanjio troškove gradnje kako bi pocećao sebi i svojim tajkunima razliku u profitu (jer cena npr Moravskog je već fiksno ugovorena), pljačka Srbe, zadužuje i praunuke do sad neviđenom brzinom, dovodi migrante i štiti ih proriv Srba, diskriminiše domaće ispod stranih investitora, hoće pola Srbije preda u strane rudnike da je izrovare, predaje nadležnosti Kosovu... prosto, čovek je čisto zlo i jedino ga pohlepa i ambicija motivišu gradi autoputeve. Prosto, jako bi teško legalno mogao izvući stotine miliona evra iz budžeta kako ovde legalno izvlači zaduživanjem za autoputeve.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848789#p848789:3msfxj4o je napisao(la):Пантограф » Tue May 11, 2021 1:58 pm[/url]":3msfxj4o]Да, неће остати ништа. Ни природне лепоте. Како видесмо за празник, људима није занимљива западна Србија туристички. Све има да пропадне и да се запарложи, сад кад има аутопут, трипут горе него кад није био.
И власници планирају да затворе фирме кад Вучић оде, исто ко и кад је дошао. И немачке фабрике ће да оду из Србије, све. Како да неће.
Mislim da Vucic i ostali politicari lažovi proklinju dron jer preko Tv-a su mogli baronišu da rade 5000km autoputeva, ali kad dron snimi, postavi se na YT, ljudi vide, onda postaju providni. Doduše ostaje im još u tunelima da mogu lažu kolko je iskopano :lol: Sve u svemu, mi i dalje imamo stari lažovski sistem koji zaostaje za tehnologijom po kojoj ti danas mnogo manje možeš da lažeš (kamere, mobilni, drustvene mreze...), sve više se isplati budeš iskren, inače ispadaš smešan pričaš jedno a očima se vidi drugo.Hvala o onom ko izmisli DRON !
Ako ništa ne promene na vezi kraja ap i puta Požega-Arilje, kolapsi su već viđeni, ali gotovo svakodnevni, ne samo u vikend i prazničnim špicevima. Put kroz Tatojevicu i Gorobilje, sa ulazima u dvorište direktno, sa traktorima, kultivatorima, ponekom zapregom, ograničenjem 50 jednostavno to ne može da proguta. Zato bi bilo bolje da ae užički krak puta produži do puta za Užice (bilo zamišljenom traaom, bilo nekom novom saobraćajnicom do postojeće petlje, a da ovom drugom ostane samo saobraćaj ka Požegi, Kosjeriću, Ivanjici, Arilju i Sjenici. Možda bi se tako izbegli slomovi kada se ap bude završio u nekoj prilipačkoj njivi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848946#p848946:28meul6x je napisao(la):Ivex » Sre Maj 12, 2021 12:19 am[/url]":28meul6x]Danas je zaista bio katastrofalan dan u Zlatiborskom okrugu što se tiče bezbednosti saobraćaja. Lepo vreme, a ljudi gube živce i živote. Završetak prve deonice do Pakovraća pred izbore sledeće godine neće doprineti bezbednosti saobraćaja kod Požege i Užica. Čak je pitanje šta sa tolikim obimom saobraćaja koji će se sliti kada završetak auto-puta bude u Gorobilju na deonici između Požege i Arilja. Jedino rešenje je nastavak auto-puta do Mačkata, ali to je daleka budućnost.
Potpisujem.branik":1rahr87d je napisao(la):Ako ništa ne promene na vezi kraja ap i puta Požega-Arilje, kolapsi su već viđeni, ali gotovo svakodnevni, ne samo u vikend i prazničnim špicevima. Put kroz Tatojevicu i Gorobilje, sa ulazima u dvorište direktno, sa traktorima, kultivatorima, ponekom zapregom, ograničenjem 50 jednostavno to ne može da proguta. Zato bi bilo bolje da ae užički krak puta produži do puta za Užice (bilo zamišljenom traaom, bilo nekom novom saobraćajnicom do postojeće petlje, a da ovom drugom ostane samo saobraćaj ka Požegi, Kosjeriću, Ivanjici, Arilju i Sjenici. Možda bi se tako izbegli slomovi kada se ap bude završio u nekoj prilipačkoj njivi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848946#p848946 je napisao(la):Ivex » Sre Maj 12, 2021 12:19 am[/url]":1rahr87d]Danas je zaista bio katastrofalan dan u Zlatiborskom okrugu što se tiče bezbednosti saobraćaja. Lepo vreme, a ljudi gube živce i živote. Završetak prve deonice do Pakovraća pred izbore sledeće godine neće doprineti bezbednosti saobraćaja kod Požege i Užica. Čak je pitanje šta sa tolikim obimom saobraćaja koji će se sliti kada završetak auto-puta bude u Gorobilju na deonici između Požege i Arilja. Jedino rešenje je nastavak auto-puta do Mačkata, ali to je daleka budućnost.
Prugom iz Bara i ka Baru ide sve manje robe, pa je sve više kamiona. Teretnom vozu od Bara do Beograda treba oko 3 dana zbog katastrofalnog stanja pruge i niko ne želi svoju robu toliko da zadržava i usporava, a put polako doseže svoje limite.
Jedno od rešenja moglo bi da bude uvođenje gotovo zaboravljene zabrane za kamione u određene dane i striktna policijska aktivnost na opomoinjanju, a možda i kažnjavanju, sporih vozila koja vuku i stvaraju kolone, a ne propuštaju ih, a ne da iskaču iz trnja na mestima nelogičnih ograničenja.