Zvezdara64
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.12.2013.
- Poruke
- 234
- Pohvaljen
- 350
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848970#p848970:1rskk6bn je napisao(la):branik » Wed May 12, 2021 8:02 am[/url]":1rskk6bn]
Ako ništa ne promene na vezi kraja ap i puta Požega-Arilje, kolapsi su već viđeni, ali gotovo svakodnevni, ne samo u vikend i prazničnim špicevima. Put kroz Tatojevicu i Gorobilje, sa ulazima u dvorište direktno, sa traktorima, kultivatorima, ponekom zapregom, ograničenjem 50 jednostavno to ne može da proguta. Zato bi bilo bolje da ae užički krak puta produži do puta za Užice (bilo zamišljenom traaom, bilo nekom novom saobraćajnicom do postojeće petlje, a da ovom drugom ostane samo saobraćaj ka Požegi, Kosjeriću, Ivanjici, Arilju i Sjenici. Možda bi se tako izbegli slomovi kada se ap bude završio u nekoj prilipačkoj njivi.
Prugom iz Bara i ka Baru ide sve manje robe, pa je sve više kamiona. Teretnom vozu od Bara do Beograda treba oko 3 dana zbog katastrofalnog stanja pruge i niko ne želi svoju robu toliko da zadržava i usporava, a put polako doseže svoje limite.
Jedno od rešenja moglo bi da bude uvođenje gotovo zaboravljene zabrane za kamione u određene dane i striktna policijska aktivnost na opomoinjanju, a možda i kažnjavanju, sporih vozila koja vuku i stvaraju kolone, a ne propuštaju ih, a ne da iskaču iz trnja na mestima nelogičnih ograničenja.
A možda je bolje rešenje neka dobra i brza rekonstrukcija pruge? Pa da roba putuje 12h i duplo jeftinije nego kamionom. Bilo bi mnogo manje šlepera na putu.