Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

.. do ulaza u BD, a onda i lijevo i desno KOLAPS! :mrgreen: Ups, mislio sam da sam na MNE temi, oprostite.. :sesir:
 
@Perkan,

Ukoliko se odmah ne nastavi do Andrijevice makar (probije tunel koji ide od kraja ovog dijela AP ka granici) to je nekih 10tak kilometara, nista se vremenski samo sa ovom dionicom nece dobiti, sa aspekta sigurnosti svakako DA ali, nema ustede na vremenu.
 
Danas (nedelja) su vidljivi nešto intenzivniji radovi na petlji Pakovraće. Bager uklanja rodnu zemlju. Nekoliko miksera dovozi beton za stope stubova. Radnici postavljaju kružnu armaturu za stubove. Oko 15 kamiona kipera je parkirano u zoni radova.
b2206deb20111b5b3a02e5cb045129b9.jpg
f133bd56845aa5143c052799df981d38.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825154#p825154:21fqkcug je napisao(la):
Gwaihir » Sun Feb 21, 2021 2:26 pm[/url]":21fqkcug]@Perkan,

Ukoliko se odmah ne nastavi do Andrijevice makar (probije tunel koji ide od kraja ovog dijela AP ka granici) to je nekih 10tak kilometara, nista se vremenski samo sa ovom dionicom nece dobiti, sa aspekta sigurnosti svakako DA ali, nema ustede na vremenu.

Mislim da se prosirenjem puta (skoro nova magistrala) Berane - Kolasin, dobija alternitiva do granice sa Srbijom. Od Berana, Rozaja, Novog Pazara ka Kraljevu ili od Berana do B.Polja i ka Zlatiboru. Crna Gora tesko da ima novca za komplikovan i skup deo Matesevo-Andrijevica-Berane.
Ali ako mi nastavimo auto-put do Boljara, makar u obliku 2+2 "Schnellstraße", CG bi mogla da uradi deo Boljare-Berane koji ne bi trebalo da bude komplikovan. Nova magistrala Kolasin-Berane se predje za 25 minuta, i to bi bio jedini deo bez AP sve do Podgorice. Cini mi se kao najjeftinije i dostupno resenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824917#p824917:xyu2rwp9 je napisao(la):
MiraC » Sub Feb 20, 2021 3:35 am[/url]":xyu2rwp9]Boyan, dobrodosla je svaka slika da se malo " razmrdamo" , a ove su i korisne, nisi ti kriv sto realno nema sta da se slika.
Obavezno cuvaj ove fotke jer ce biti pitanja " kako ono bese 2021?".
Hvala i za objasnjenje za kamen, ja se nadala da ima nekakve veze sa samom trasom, al ajde....

Zamisli kako ce nam biti super kad krene gradnja, a tek kad ga naprave? Cini mi se da si rekao da si iz LU? Jesi i ti odusevljen idejom da imamo AP a ne Ovcarsko Kablarsku klisuru? Ja sam srecna kao da su ga vec napravili, a na to uticu ave vase vesti, procene, prica o svemu ovome.... nadam se da ce i krenuti od marta!


Ja mislim da je ovaj optimizam jako dobar. Bolje to nego da se urla kao sto neki iskljucivo rade na internetu.
Ja ustvari se nesto ne nadam da ce krenuti ista od marta. To jest, uopste ne razmisljam i ne racunam na to. Ako bude, hej, lepo. A ako ne bude, bice iduceg marta ili onog posle.
Ja se radujem tome da se tuneli buse. Dakle ako se to nastavlja, sporo ili kako bilo, to je za mene dovoljno. Eto je*******iga, mozda trebam da imam vise neke nade itd, ali kad vidim kako neki drugi projekti traju ko zna koliko dugo, ja racunam da ako samo na tunelima urade 25% do 35% na godini dana, to je dobro za moja nadanja. Onda kad dodju tuneli blize kraju, ocekivao bi da vise rade na samoj trasi.

Dakle, namerno ne zelim da dizem nadu. Inace kao sto vidimo nesto se raducka pa hej, u svakom slucaju meni ce biti bilo da se nesto uradi i ako se gadim na izjave koje ovi ministri itd vlada daje.




Ako mogu da postavim pitanje... mozda je ovo glupo pitanje, ali iz kog razloga je kamen uopste potreban / zasto se spominje?
 
Kamen je potreban da ne bude opet mekani "glineni" koji pada, već da stoji čvrst ko kamen. Mislim asfalt, na toj podlozi ispod. I glineni labavi može da zabavi, ali ovde mora ozbiljan jer je u pitanju autoput sa velikim brzinama. Bivša ministrica je imala problema sa padanjem asfalta, nije umela kako treba, optuživali Mrku zbog starosti nije fer, ali videćemo dal će novom ministru bolje stajati
 
U Pakovraću je već nedeljamo naoko isto stanje. Nekoliko bušilica i bagera, nekoliko kamiona, i sve nekako statično. Slabo se vidi da se nešto događa.
Pomoćno most i pristupni put se lepo vidi sa magistrale nekoliko stotina m pre baraka i gradilišta, iz pravca Čačka. Ima i jedno proširenje, ali se uglavnom vraćam noću ili nisam sam da bih stao.
 
Možda je na terenu stanje isto, ali u vestima "mi to možemo i radimo kao niko do sad", eee, onda je to skroz druga slika. Ali što reče drug Markoticevic, treba biti zadovoljan i ako se malo radi, čemu žurba, što je brzo to je kuso.
 
Čim u tekstu vidim tekst tipa,sklopili ugovor sa Beograd Putevima odmah mi je jasno koliko novinar ima pojma o temi o kojoj su ga poslali da piše.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Него, опет нам је Крцан навијао за Новака на трибинама... :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825320#p825320:k4m7c3wo je napisao(la):
Earthmoving » Pon Feb 22, 2021 2:48 am[/url]":k4m7c3wo]Kamen je potreban da ne bude opet mekani "glineni" koji pada, već da stoji čvrst ko kamen. Mislim asfalt, na toj podlozi ispod. I glineni labavi može da zabavi, ali ovde mora ozbiljan jer je u pitanju autoput sa velikim brzinama. Bivša ministrica je imala problema sa padanjem asfalta, nije umela kako treba, optuživali Mrku zbog starosti nije fer, ali videćemo dal će novom ministru bolje stajati

Nemaju drugi materijali koji mogu da posluze umesto kamena? Svi autoputevi zahtevaju kamen?
Izvini ako su pitanja glupa, ali u ovo se stvarno ne razumem.
Ako se ne varam, Mrkonjica su optuzivali za vec izradjen deo puta. Ali on je tvrdio da je problem u tome sto ovi nisu put odrzavali. Uopste ne znam sta je bilo sa tim slucajem, ko je ostao kriv, mozda niko...



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825323#p825323:k4m7c3wo je napisao(la):
Earthmoving » Pon Feb 22, 2021 3:16 am[/url]":k4m7c3wo]Ali što reče drug Markoticevic, treba biti zadovoljan i ako se malo radi, čemu žurba, što je brzo to je kuso.

Ajde sad, preterujes. Nisam toliko zatucan.
Nego bolje da se buse tuneli, nesto da se radi nego da se ceka i ne radi apsolutno nista. Imam neku zahvalnost da se barem nesto radi umesto da se stoji u mestu kao sto je nekad bilo.
 
Dobro, šalim se malo, izvini ;)
Pa kamen je tvrd materijal koji može izdrži teret saobraćaja na asfaltu iznad njega da se put ne izdeformiše ulegnućima, razmisli šta bi ti stavio? Sadašnja tehnika ukratko je još od Škota Mac Adama (po njemu reč makadam) gde se prvo veći komadi kamena stavljaju ispod, a zatim sitniji koji popunjavaju te rupe između i tako se dobije prilično ravna površina. Danas se još koriste i valjci da to sabiju, i onda preko možeš izliješ vruć tečan asfalt (koji sem crnog lepljivog bitumena takođe ima kamenčiće u sebi) koji se valjcima za asfalt još sabije i kada se ohladi, dobije se stvrdnut kolač ;) Što recept bolji - to kolač čvrstiji. Vremenom, kako na suncu bitumen isparava, opet ostaju od asfalta samo ti kamenčići koji se onda bez njegovog lepka razdvoje, pa se put raspada i mora se rekonstruisati. Betonski kolovoz je dugotrajniji ali ni on nije večan, i on takođe koristi kamen. Nažalost, još nije izmišljena tehnika kolovoza koja bi trajala večno, a da cena ne bude neko ludilo.
 
Nadovezacu se na @ Earth i da dodam vezano za ovo kamenje itd...
@Markoticevic mozda nisi pratio kad je glinena sredjivana, @ plećko je cini mi se slikao jednom daaaavno i tu se videlo koliko zapravo idu u dubinu da bi postavili dobre temelje za AP, to su bili krateri koji su se i sa satelita videli. Bas je bilo uocljivo u odnosu na visinu puta. Bas dosta kamena ide i to je toliko naporno pratiti jer se cini da nasipanju nikad kraja.

E sad, ovamo kod nas je ipak malo drugaciji teren nego npr Ljig - Obrenovac, ali je gradnja verovatno ista nego mozda put bude duze trajao, a u Pž na onom delu su poplave stalno i to sve mora da se sredi inace ode AP.

Ljudi ja sam uz vas postala gotovo pa strucnjak hahahahaaha
 
Evo sad i ja na Miru da se nadovežem, čini mi se sad za krak ka Valjevu da ne kopaju preduboko u zemlju, buldozer prođe skine koju debljinu s površine livade, i onda što Mira reče natrpavaju brdo kamena, prvo velikih komada, pa preko sitnijeg, ne znam tačno kolka je visina autoputa tamo al pretpostavljam jedno 3-4 metra, i ta visina je uglavnom od nabacanog kamena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825650#p825650:zpy5bayz je napisao(la):
Earthmoving » Tue Feb 23, 2021 10:52 am[/url]":zpy5bayz]Evo sad i ja na Miru da se nadovežem, čini mi se sad za krak ka Valjevu da ne kopaju preduboko u zemlju, buldozer prođe skine koju debljinu s površine livade, i onda što Mira reče natrpavaju brdo kamena, prvo velikih komada, pa preko sitnijeg, ne znam tačno kolka je visina autoputa tamo al pretpostavljam jedno 3-4 metra, i ta visina je uglavnom od nabacanog kamena.

Ne razumem se ali bih rekao da nije isti metod pravljenja auto-puta i motoputa tako da je logično da za motoput ka Valjevu ide plići iskop
 
Ja mislim da će biti samo uži za po 2 x 1 traku, a da je ostalo sve slično. Pogledajmo motoput Kg-Batočina, isti kao autoput samo uži za po jednu traku, i ona dva glupa kružna toka, al kako čuh ovde ih neće biti već kod Divaca ide petlja. Doduše možda manja ako nema putarina i skalamerije za to.
 
Screenshot_2021-02-24 Facebook.png


Bili ste u pravu, krenuo ministar na vreme da ke*** o kasnjenju, da se vadi na radnike xd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825104#p825104:2c51lxsh je napisao(la):
Mac » Ned Feb 21, 2021 2:21 am[/url]":2c51lxsh][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IqkrCVRvRRg[/youtube]
Vidim da su radovi lepo odmakli ali do mesta Matesevo blizu Kolasina ,(vidi se lepo na Sentinel-u) a dalje ? Nista ...
A i oni najvaljuju da ce do jeseni zavrsiti do Boljara samo nzm kako , kada jos ni pola nisu zavrsili . Slicna prica kao ovi nasi, koji kazu do Nikoljdana ce biti do Pozege a u stvari ce biti do Pakovraca a ovi dole do jeseni ce biti do Boljara a ustvari do Mateseva ...
 
Nece biti ni do Pakovraca. Mozda bude do Pakovrava do Nikoljdana sledece godine a do Pozege do Nikoljdana 2023. To bi bili optimisticni rokovi.
 
E ako ne završe barem taj deo do Pakovraća onda stvarno sramota! Na tom delu ima samo tunel od 300m čini mi se. Jedino ako ne budu kasnili oko mosta preko Morave. Barem da se izbegnu semafori i kolone oko Cacka. Tu se gubi najviše vremena.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Ima tunel, imaju dva mosta, završna petlja.... Mnogo je to posla.
 
ima desetak mostova na podedeonici 3 (prvih 14km), jedan oko 500m, jedan oko 350m, tri oko 300m. Ostali su do 100m. Recimo oko 1000 montažnih nosača. Kinezi imaju 20ak oplata za livenje nosača. Svaki nosač treba da bude u oplati par dana dok beton ne očvrsne dovoljno da moze da se izvadi i na njegovom mestu izlije novi. Ako je za utehu, makar je počelo da se ozbiljno radi.
 
Dajte ljudi, kakav Nikoljdan. Ja sam večiti optimista i ovde sam se svađao kad su drugi govorili da nema ništa od Nikoljdana 2021. kada su radovi svečano otvoreni. Sad sam realan da od toga nema ništa. Evo pogledajte snimak sa radova na obilaznici, oni imaju "probleme" sa opremanjem tunela koji su već završeni. A radovi na obilaznici su počeli pre više od dve godine.
https://www.instagram.com/tv/CLrA0wDqFs ... 9a4xfzd0w5
 
Vrh