Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Могу завршити до Никољдана...али кроз неколико година. Нема ништа од тога да раде прво обилазницу око Чачка, јер није ни почета експропријација. Све у свему кад МИ6 управља земљом помоћу домаћих дебила, резултат и не може бити другачији, поента је да се земља страховито задужује, а све домаће подг...е муве крадуцкају делиће и мисле да их неће снаћи оно што неминовно долази! Џаба нам путеви кад нећемо имати аута која ће проћи технички преглед, али ћемо имати најскупље гориво у европи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823805#p823805:294bxnhz je napisao(la):
мајстор » Uto Feb 16, 2021 12:48 pm[/url]":294bxnhz]Могу завршити до Никољдана...али кроз неколико година. Нема ништа од тога да раде прво обилазницу око Чачка, јер није ни почета експропријација. Све у свему кад МИ6 управља земљом помоћу домаћих дебила, резултат и не може бити другачији, поента је да се земља страховито задужује, а све домаће подг...е муве крадуцкају делиће и мисле да их неће снаћи оно што неминовно долази! Џаба нам путеви кад нећемо имати аута која ће проћи технички преглед, али ћемо имати најскупље гориво у европи.

Bravo. Ovo sve je surova realnost. Ne zaboravite da je deficit u ovogodišnjem budžetu čak 3%, tj 45 milijardi dinara.

To znači, ili će da se dodatno zadužuju ili će da odustanu od brojnih projekata u iznosu od realno 500 miliona €. Mislim da će biti kombinacija ova dva, što znači odlaganje početka radova na npr Surčin - NBGD, Fruškogorski koridor, ZR - BG, Karađorđe, tunel ispod Kadinjače i ostale lepe šarene laže.
 
Већ више сати кроз Ужице мили колона са Златибора. Полиција дежура на чачанским семафорима. Видећемо шта ће се дешавати на наплатним рампама.
Ко може, нека избегава.
 
Lokalna vlast je zabranila prelaz preko mosta na relaciji Lucani-Guca, koji je zadnjih 15 godina u katastrofalnom stanju, vozilima tezim od 3,5 tone i time izbegli odgovornost za eventualna ostecenja usled prelaska teskih kamiona i mehanizacije.
pnD8r4gdj

Kinezi su odlucili da naprave dva nova u neposrednoj blizini. Jedan skoro zavrsen a drugi na pocetku izgradnje. Inace oba privremena mosta se nalaze u samoj trasi autoputa (narandzasti stub je granica sa jedne strane)
pn9R5uqOj

pnHvoPOuj

pnJquFr6j

I evo jedna slika gde se vide dve sporne kuce iza masina. 15.mart je rok da se isele i naplacena je odsteta. Takodje se vidi i zemlja koju koriste za nasip neposredno na ulazu/izlazu iz tunela odakle bi trebalo da se nastavi na stubovima...
pmGmP613j
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823841#p823841:11pi665m je napisao(la):
branik » Uto Feb 16, 2021 1:47 pm[/url]":11pi665m]Већ више сати кроз Ужице мили колона са Златибора. Полиција дежура на чачанским семафорима. Видећемо шта ће се дешавати на наплатним рампама.
Ко може, нека избегава.
Letos je bilo još gore,sećam se da sam u avgustu putovao autobusom puna 3 sata od Nove Varoši do Užica,od toga nam je trebalo sat i po vremena od Zlatibora do Užica. Jedna traka na putu je bila zatvorena zbog "radova",samo bez radnika i mašina :bash: bila je kilometarska kolona celom magistralom iznad Međaja. Kada bi trasa Koridora 11 išla preko Zlatibora,problem gužvi bi bio rešen,samo bi morala da se smanji cena putarine,jer i sada mnoge vozače odbija Koridor 11 zbog putarine od 400 dinara u jednom pravcu Čačak-Obrenovac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823340#p823340:21q654ge je napisao(la):
Gwaihir » Ned Feb 14, 2021 4:18 pm[/url]":21q654ge]
P.S. svi govore samo o BGu, niko ne konstatuje da jedan prosjecan Cacanin sada do Budimpeste (zavisi od granice naravno) vozi 4-4 ipo sata....

To je Subotica, nije Budimpešta, ali svakako lep grad ;) po meni ima najlepši centar grada od svih gradova u državi
 
Na koridoru X su to "odbijanje" putarine rešili prosto. Na svim lokalnim putevima koji su paralelni, policija zaustavlja i kažnjava za sve i svašta, pa kad platiš jednom za pojas, jednom za telefon, treći put za nešto treće, kažeš zaj***i i odeš na autoput.
 
Po ovome K11 ne zaostaje tolko mnogo kao sto neki tvrde po prometu iza K10 koji je i zavrsen i mnogo duzi:
"Kroz naplatnu stanicu Beograd je od petka do danas do 15h, prošlo 70.873 u smeru Beograd – Niš, a 63.333 vozila u smeru Niš- Beograd .
Kroz naplatnu stanicu Preljina je u istom vremenskom periodu prošlo 48.041 vozila. Na naplatnoj stanici Obrenovac beležimo promet od 64.071 vozila u navedenom periodu."
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1812704
Guzva par km na obilaznici ispod Cacka, sada u smeru ka Bgu
 

Prilozi

  • 123.jpg
    123.jpg
    77,3 KB · Pregleda: 1.798
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823794#p823794:3c7hxhid je napisao(la):
Earthmoving » Uto Feb 16, 2021 11:50 am[/url]":3c7hxhid]Boyane, ne znam dal iskopanu zemlju mogu koristiti za trasu autoputa ako nije tvrda onda bi se ulegala. Ako iz tunela vade kamen, onda da, ali ko zna, još nisu ostatak ni počeli, pa možda će ga i koristiti za neke nivelacije.
Glinena v2 :shock:

Kako se može porediti K10 sa K11? K10 je tranzitni pravac dok K11 ima potencijal da to postane tek sa kompletnim spajanjem sa Barom. Mislim da je promet na K11 sasvim zadovoljavajući s obzirom na trenutnu završenost.
 
Mislim da je saobracaj na K11 sve iznenadio na celu sa Putevima Srbije koji se nisu nadali da ce ovoliko godina trebati postojeca naplatna stanica Preljina i da ce imati ovoliki promet.
Objektivno je mnogo veca guzva na obilaznici oko Cacka, a da ne govorim kako je na obilaznici oko Pz....
Ocigledno je tako i na delu oko Ue. I sada se jasno vidi da ne samo da postoji potencijal za ovaj AP, nego je i preko potreban.

Ja se samo nadam da ce ovo imati i dublje ekonomske posledice na citav kraj jer ce firme imati bolji transport, mozda neke podstaknu da zapocnu biznise , bolji su uslovi za rqzvoj seoskog turizma....
 
To je jedan od mojih pravaca do Splita za 20 godina. Nadam se i prije.

Normalno da je potreban. Kako prema CG, tako i prema SA, i dalje prema Dalmaciji.

Toliko toga da se uživa kad se putuje do Beograda i nazad.
 
Obilaznica oko Ča je rak rana. Već sama sobom, bez prazničnog pojačanja je spora i zagušena. Celom dužinom se nalaze raskrsnice, ulazi u firme, pumpe... Na svakih nekoliko stotina metara je nekakvo isključenje, neko skreće, zastaje....Kapacitet kružnog toka u Konjevićima je premali za obim saobraćaja prilaznih tokova. Najbolje funkcioniše veliki kružni tok u Preljini, preko kog prelazi veći saobraćaj nego preko onog za ap na kome se takođe prave čepovi.
Hitno nam treba ono parčence od 8 km i čeona rampa.
Kolone sa Zlatibora su realnost gotovo svakog dana, nakon rekonstrukcije puta i signalizacije. 14km pune linije, dominantna ograničenja od 50km/h, strah od kamere i radara i jak kamionski saobraćaj čine svoje.
Kolone nastaju, ali raste i nervoza vozača, pa već ima obilje primera bahate vožnje i serijskih preticanja. Samo je pitanje trenutka kada će se dogoditi nešto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823995#p823995:11k4jz6b je napisao(la):
MiraC » Tue Feb 16, 2021 8:24 pm[/url]":11k4jz6b]Mislim da je saobracaj na K11 sve iznenadio na celu sa Putevima Srbije koji se nisu nadali da ce ovoliko godina trebati postojeca naplatna stanica Preljina i da ce imati ovoliki promet.
Njih iznenadi i prvi sneg svake godine, pa ništa. Oni jednostavno tako rešavaju privremene naplatne rampe. Doljevac je bio katastrofa više od 20 godina i nikom ništa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823995#p823995:11k4jz6b je napisao(la):
MiraC » Tue Feb 16, 2021 8:24 pm[/url]":11k4jz6b]Objektivno je mnogo veca guzva na obilaznici oko Cacka, a da ne govorim kako je na obilaznici oko Pz....
Ocigledno je tako i na delu oko Ue. I sada se jasno vidi da ne samo da postoji potencijal za ovaj AP, nego je i preko potreban.
To do Požege je ozbiljan prioritet. A dalje do Užica žali bože para i naših živaca za sređivanje puta svih prethodnih godina, kad tu treba nešto ozbiljnije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823953#p823953:11k4jz6b je napisao(la):
Earthmoving » Tue Feb 16, 2021 6:39 pm[/url]":11k4jz6b]Po ovome K11 ne zaostaje tolko mnogo kao sto neki tvrde po prometu iza K10 koji je i zavrsen i mnogo duzi:
Više nego duplo i to u danu rekorda na XI
Kod:
Vrčin    134.206 
Obrenovac 64.071
Nikada nisam ni sumnjao da će XI do Požege imati dosta saobraćaja, ali zaista mislim da nikada neće ni prići X.
 
Duplo manji promet u odnosu na k10, a koji: generiše 7x veću dužinu saobraćaja, tranzit ka 6 zemalja, ostvaruje 90% prihoda od putarina... je po meni odličan rezultat za k11. I mislim da ima većih pikova nego sad sredinom februara, plus kladio bih se na da će promet rasti narednih godina, kad bude gotovo do NBg, Valjeva, Požege, Ivanjice i Mačkata moći će se govori o pravom kapacitetu k11, ni k10 kad je bio 30% završen nije imao sadašnji promet nego manji. Meni se čini da kada se to završi, ovakvi i veći pikovi mogu biti svakog vikenda. Veliki broj ljudi iz Bg i Voj su poreklom sa Dinarida, pa ih duh predaka vuče nazad da kolaju ;)
Xexe, Igormartin uvek samo pozitivno, ništa kritika :kk:
Inače neko mi reče da je u ex Yu od Bg-a Split bio najdalja relacija za stizanje. Sada verovatno najbrže naoklo preko Zg, ali uskoro možda se otvori i pravac preko Vc, zatim preko Banja Luke, preko Užica ili Loznice ako i kad Srbija završi te autoputeve ali je dobro da na oba zadnja nešto raducka.
 
A ovo što reče za uživanje, po meni bi najlepša i najraznovrsnija na najkraćoj ruti svetska tura 10tak dana bila upravo kuda ide ovaj autoput ako se izgradi krak ka Sarajevu i dole ka Trebinju: Boka -Dubrovnik -Trebinje -Bilećko jezero -Zelengora/Čemerno/Maglić/Volujak - kanjon Drine Višegrad/Andrićgrad - Tara/Zaovinsko jezero/Drvengrad - Zlatibor - Bg - Ns. Tamo na Volujku bi mi lego da uklešem u planinu jedan kameni Gondor, ali jbga teško ću imati pare za to.
 
Novi ministar i dalje priča da će autoput biti gotov do Sv.Nikole..

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6VugylZs7v0[/youtube]
 
^^
Ali faca lika iza njega kada kaže da će pustiti saobraćaj do kraja godine :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1:41-1:46
 
Želim da verujem da je Monistar dobar čovek. Ali mnogo lošeg društva, kada predugo zuriš u Ambis, Ambis počne da zuri u tebe. Ajde Monistre, ne uništi mi veru u ljude :)
 
Ja jos pamtim izjave minst.Mahajlovic koja je do 10 dana pred otvaranje govorila da ce otvoriti Ljig- Obrenovac,a tunel nije bio ni opremljen. ( decembar 2017) ili 2018 ne secam se
Ja sam poznata kao optimista, ali rqzum kaze da ovo nema sanse ni u snovima da puste do Pz, ipak to ne smeta da i mene uhvati euforija da se nadam da cu sl godine ici do Bg za tricavih 2h, 2h i nesto sitno....a nekad smo putovali preko 3 ipo sata.
 
Pa ja sad racunam, to je 150km od Pz pa to nije ni sat ipo na AP uaaaaauuuuu, meni je to neverovatno!
 
U ponedeljak ujutru sam iz Ue stigao na Dedinje za 2:20 sa točenjem goriva u Preljini. Sve po ograničenju, a na ap i tik ispod 130. Od toga bar 15' odlazi na Čačak. Znači, iz Pž će moći opušteno za 1:45.
 
Кад га човек слуша, помислио би да он можда и сам верује у оно што изговара...наравно људи около њега не верују шта слушају!
 
@earthmoving. Da, do Splita iz Beograda je najduže. Od svih većih gradova.

Najbrže je preko Zagreba, 6:30h mi je rekord. Tačno 800 km. Od stana do stana. Sad zamislite da imamo autoputeve u svim pravcima kako bi se brzo dolazilo do Beograda. I kako bi se svi razvijali sa toliko migracija.

Ova tvoja ruta do Dubrovnika je upravo to o čemu pričam. Tjentište, Maglić, a prije toga Tara, Višegrad, Mokra Gora...divota
 
Znam ovde par ljudi nedaleko, iz Makarske, njima je sad mislim još duže nego do Splita, a mislim da i oni idu tim kružnim autoputem preko Zg. Majka mog drugara je baš i starog dela, kamene one kuće iza rive, i ona i muž su par meseci vamo, par tamo. Moj ujak takođe ima tamo, i xe bila smešna scena pre 10-15 god, bio kod njega, sedim sa bivšom devojkom tamo u kafiću, kad neko me zove po imenu, okrećem se reko ko me zna ovde, kad ono drugar :)
 
nacekacemo se jos 10 godina ili nikad :) dok se ne zavrsi koridor Vc, bar-boljare i sarajevo kotroman :? a kad vec pominjeno sve ove porjekte u regionu ni gostivar-ohrid nece jos dugo. ne deluje mi ni istarski ipsilon da ce skoro da se kompletira. jedino sto valjda napreduje je druga cev tunela karavnke.... :kafa:
 
Vrh