Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa imali smo, znamo svi koji smo pratili pre 4-5 godina kada su bile te priče da se zato beton i stavlja u ta dva tunela. Zaboravih dal su hteli da bude beton u tunelima dužim od 500m ili 1km, ali nebitno sad je gotovo, Energoprojekt je uništio to za dalje, eto još negde su - naj sem što su izgradili naj-teži tunel Brančić. Ako se u asfalt stavljaju crni naftni derivati onda je logično da nafta gori za razliku od betona, ali glavni razlog je bio crn gušeći dim u dugačkim tunelima sa asfaltom. Ima na ranijim stranama spisak prednosti i nedostataka asfaltna vs betonska podloga, ima ih više, ali da ne ponavljam to sad ovde, nije tolko bitno trenutno...
 
Boga mi, možda trenutno nije aktuelno, ali će biti za godinu - dve kada se (nadamo se) budu dovršavali na trasi od Pakovraća do Požege.
 
Da, pratićemo šta će u ta dva predugačka tunela 2-3km da stave. Kako sad stoje stvari, izgleda asfalt, deluje mi da beton više nije tema.
Kada smo dovodili jedan strani betonski finišer domaćem podizvođaču u tunel Bancarevo na istoku K10, dogovor je bio da stranci daju finišer i rukovaoca, ali da za betonski mix on nije odgovoran i insistiralo se da to bude odgovornost te domaće firme koja se i inače dugo bavi betonom. Međutim, nije im bilo lako dobiti željeni miks jer je debljina kolovoza trebala biti, zaboravih kolko možda 20-30cm, a opet da ne budu veliko rapavo kamenje na površini, več relativno glatka i ujednačena glazura celom dubinom, pa su se poduže namučili i dobro istrošili testirajući pravi betonski miks. Hoću da kažem da za betonski kolovoz autoputa ne znam ni kolko bi kod nas bilo stručnjaka za betonske mikseve pravog kvaliteta, jer ovde nema baš iskustva za to. Videli smo da Energoprojekt u ta dva tunela nema, a teško da su i ovi u tunelu Bancarevo radeći to prvi put pogodili pravi miks iako su imali finišer baš za to i iskusnog stranog rukovaoca baš za te poslove. Znači i da izaberu beton za Munjino brdo i Laz, i da radi dovra mašina i rukovaoc, to bi bila kocka da li bi vrhunski ispalo jer nema iskustva oko betonskih mikseva za autoput na kome je prometan težak kamionski transport. Eto u tome sam učestvovao i video iz prve ruke, pa ako neko kaže da imamo iskustva, ne znam što ga tamo ne videh.
 
A Earth secas li se beše pepela koji treba da postane osnov za gradnju AP......pa probali na petlji Obrenovac bla bla bla....

Sve to sto se uvodi kao novina mislim da je dobro, ali ne da se testira na AP. Eto ja sam mislila da je jednostavniji problem sa tim betonom, a ispostavilo se da zavisi i sta ide u masu. Svasta se moze nauciti.

Neka budem dosadna, ali ona dva tunela su kao kada izgrebu asfalt pred skidanje. A ograničenje 80km/h i zaista je neprijatno ici brzo.
Namera je ok, ali pre postavljanja treba " u prste " znati sve osobine. I kladim se da je tamo masa i obicnih radnika i inzenjera znala da to nije dobro, ali ko njih pa pita...
Na sve ovo izadje minist.Mihajlovic i javno hvali predstojece postavljanje, a realno veze sa vezom o dobrom radu nema.( na kraju ispadne da poslovi nisu dobro uradjeni, o njenoj "vezi sa vezom" nisam pricala)

Ako se ne varam Laz je pod usponom? Kakav crni beton u onakvom stanju kao u ova dva tunela, doduse mozda se bolje koci kad je hrapava podloga hahahahahahhahha
 
Beton kao podloga na autoputevima se ugrađivala još u doba Hitlera i danas se u Nemačkoj i Češkoj radi kompletna rehabilitacija i ponovo ugrađuje beton. Na autoputu A5 negde između Weinheim-a i Heidelberg-a i posle petlje Waldorf su puštene dve deonice sa betonskom podlogom i idealno ravne /nema razlike u odnosu na asfaltnu podlogu.
Koliko je tačna informacija da su česi po prvi put radili kompletnu obnovu ?
 
Па и ми смо тек недавно радили прву темељну обнову бетонског Старог новосадског пута из 1938. Мада, био је за обнову и раније...
 
Vozio sam se po Američkim gradovima tim betonskim autoputevima i nisam baš primetio da je nešto ravno. Osete se vibracije prilikom vožnje.
Sad što se tiče bezbednosti, postoje ti poprečni prolazi za slučaj nužde. Koliko vidim u poslednje vreme se baš dosta ulaže u bezbednosne sisteme u tunelima. Ne znam da li postoje sistemi sprinklera što bi najlogičnije rešenje bilo u slučaju požara. A kad smo već kod tunela baš me zanima koliko u Srbiji postoji tunela koji nemaju ni hidroizolaciju. Da ne pričamo o osvetljenju i bezbednosnim sistemima....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783601#p783601:335ghxge je napisao(la):
Пантограф » Sre Okt 14, 2020 12:00 pm[/url]":335ghxge]Па и ми смо тек недавно радили прву темељну обнову бетонског Старог новосадског пута из 1938. Мада, био је за обнову и раније...
Samo kada se setim onih kocki i lupanja nije mi dobro.
 
Da, ova dva betonaka tunela na K11, podsećaju na stari truckavi put Inđija-Sr Karlovci pre rekonstrukcije pre par godina. Kao klinac sam imao neku devojku u Ns, išao sam njime 2-3 puta sedmično godinu i po dana, vala sam ga dobro zapamtio. Jednom mi kola stala na Fruškoj gori motor pregrejao, jednom mi noću izlete zec jedva ukočih da ga ne ubijem, jednom usred zime i snega na pola puta me zaustavlja pumpadžija da prijavim u pol stanici Inđiji da su pumpu opljačkali... i tako, svašta bilo na tom putu. Sad je super, može se ide 100 bez problema, morao sam ga snimim pre par godina kao omaž toj ljubavi, godinama, događajima :) https://youtu.be/rfRCWKf8iTo
 
Да,студирао сам у Новом Саду па неколико пута недељно тим старим путем клацкање до Новог Сада...Што ти кажеш ,1000 лудих авантура и доживљаја али када си млад све ти то остане у лепом сећању,зато ваљда и сада причамо о том путу са сетом и ти и ја.... :D :D :D
 
Te voznje magistalama imaju svoju draz, ali samo kada su njive ili poljane i levo i desno.
 
Po meni je najbolje ime za izlaz iz tunela Laz - IzLaz. A najbolje ime za ulaz u tunel Laz - ULaz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783856#p783856:1bf4wam1 je napisao(la):
Blade » Čet Okt 15, 2020 10:36 am[/url]":1bf4wam1]Te voznje magistalama imaju svoju draz, ali samo kada su njive ili poljane i levo i desno.

Jos pamtim one reke, one sume i puteljke;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784873#p784873:212z2y0f je napisao(la):
mtuning » Ned Okt 18, 2020 8:36 pm[/url]":212z2y0f]https://youtu.be/XclCrRXG0Dw

Prodje peta godinica

Stari snimak komentarisano na temi CRNA GORA
 
Peta godišnjica i to intenzivnih radova za 40km autoputa upućuje i na shvatanje odgovora za kolko bi u Srb moglo biti gotovo 107km Požega-Boljare. A tome se može dodati i 30km Ča-Pž koji još nije kreno ozbiljno se radi.
 
Snimak je sa deonica koje Bemax radi.
Sta je sa ostatkom?

Nadam se da je stari snimak, onaj koji nije potpisan kao Bemax.
 
@Earth samo za vas Beograđane. Znam da nije tema, ali mene je slatko nasmejalo, pa sad dok cekate u koloni mozda nasmeje i vas ili da znate zasto ste depresivni.... hahahhahahahaha
 

Prilozi

  • FB_IMG_1603117159301.jpg
    FB_IMG_1603117159301.jpg
    31,6 KB · Pregleda: 2.959
Hehe, apsolutno :) Ima isto jedan crni humor dobar bilbord na Gazeli: "100% si u gužvi, a voleo bi da si negde na pivu" - Jelen pivo. I onda ljudi dok čekaju u kolima pola sata da pređu most mogu da vide baš poruku upućenu njima :)
Ja sam stvarno hteo budem dobar čovek. Al Bg saobraćaj izvlači najgore iz mene, legionarstvo, preživljavanje u šumi.. je ništa za ovo... https://www.youtube.com/watch?v=kFHT1lw3vSI&t=102s
 
Ljudi iz unutrašnjosti ponekad i ne shvataju pojam katastrofalne situacije u Beogradu,pre neki dan sat vremena od Pančevca kroz grad do Voždovca i onda 40 minuta traženje parkinga....
 
To su strasne stvari, ajde da je po nekad, petkom na primer, ali svaki dan veci ili manji haos....bas je tesko, i nama je zaista to bas nerazumljivo.
To je situacija u Ue, ali za parking, nije tolika guzva i u voznji.
Mislim da je jedino resenje ako oni koji studiraju ili slicno, imaju razlog da ostanu u svojim gradovima a ne samo da je svima cilj Bg ili preko granice....
 
Vrh