Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I stvarno me nervira taj tip generalizacije " vi ste ovakvi onakvi". Ti si NenadeC "srecan jer se gradi a mi samo kudimo"... kako sam se iznervirala, odavno me neko nije ovako izludeo.

Ja sam apsolutno bez politickih komentara, prozivam po funkcijama i njihovim izjavama koje su dali vezano za ovu gradnju. Cak i 3ćak zna da ako tata 3 godine ne ispuni plan , neko to mora da plati. Niko ne bije po ušima da daju ove rokove. Nego je lepse " za 3g do Pz" a oni 3g ne mogu da zapocnu otvorenu trasu " al da budemo srecni sto se gradi".
Nemoj da me zezas zivota ti.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782962#p782962:2ittwq4k je napisao(la):
MiraC » Нед Окт 11, 2020 9:22 pm[/url]":2ittwq4k]
Ali kad predsednik Srbije kaze da ce tunel Brancic biti pusten makar jedna cev 2017 a mi cekamo do 2019 to je koliko izgubljenih zivota na ibarskoj, koliko je to probijanja rokova, koliko je to sati u kolonama? To im necu nikad zaboraviti!! ( nije da ga je bas briga)
Јесте ли ви свесни да су сами инжењери Енергопројекта рекли да је тунел Бранчић један од убедљиво најтежих објеката који су градили, не на аутопуту Милош Велики, него ИКАДА?
 
Из приче са извођачима могу да потврдим да је Бранчић био најтежи. Тамо су наишли на неки вулкански пепео који је био наливан из подземног језера па су се кртице главиле као у лепку.
 
Pa sto je A V u novembru 2017 obecao do kraja 2017 i pocetka nove 2018 pustanje te jedne cevi? Znaci 2 meseca da se kasnije pusti, a znali su da nema sanse.
Ja znam kako je bilo u tunelu, bile su slike ali cemu lazi da je samo " glinena" problem?
Najverovatnije zato sto je je " neuskladjenost projekta i geološkog sastava zemljista" bio problem, ali nesto necusmo ko je projekat radio. Cemu zataškavanje kada su imali prirodni haos u tunelu? Secam se slike Vodopad sa plafona....lije voda, haos ... i onda godinu ipo na glinenoj deonici radi 10 masina i kukaju na Mrkonjica a ni oni ga nisu odrzavali, ali tunel ne pominju....
Ja ne sporim tezinu i probleme vec glupa obecanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782985#p782985:1am36bzm je napisao(la):
MiraC » Нед Окт 11, 2020 10:35 pm[/url]":1am36bzm]
Ali kad predsednik Srbije kaze da ce tunel Brancic biti pusten makar jedna cev 2017 a mi cekamo do 2019 to je koliko izgubljenih zivota na ibarskoj, koliko je to probijanja rokova, koliko je to sati u kolonama? To im necu nikad zaboraviti!! ( nije da ga je bas briga)

Pa sto je A V u novembru 2017 obecao do kraja 2017 i pocetka nove 2018 pustanje te jedne cevi? Znaci 2 meseca da se kasnije pusti, a znali su da nema sanse.

Каква црна цев, каква ибарска, у августу 2017 је пробијена десна цев, где је обећао да ће да је "пусти" до краја 2017?
 
Ма шта зна Вучић и остала компанија шта се дешава на терену. Њих тај део не интересује, они те пројекте користе за лични маркетинг и комбинације за извлачење пара. Проблеме решавају ентузијасти који раде у фирмама извођача, нит Министраство, нит Коридори а камоли Путеви Србије...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782960#p782960:20cixzi9 je napisao(la):
Earthmoving » Sun Oct 11, 2020 9:10 pm[/url]":20cixzi9]Itekako ima zime što se dugova tiče, zbog njih su prevelika uzimanja od građana: moraju plaćaju porez na imovinu u kojoj žive, prodajna cena litre benzina pri sadašnjim cenama nafte je 60 din viša nego što treba, plaćaju se skupe putarine umesto godišnje vinjete 50 evra, Infostan u Bgu 3 put skuplhi nego što treba, parking po gradu umesto da bude besplatan se plaća itd itd... Sva ova uzimanja na svakom ćošku su zbog velikog duga, ne gledajte Miki Maus brojke već troškove po džepu.
Malo je off ali moram da odgovorim.

- porez na imovinu se plaća svuda
- gorivo bi trebalo da je jeftinije ali nije realno da bude jeftinije 60rsd po litri
- godišnju vinjetu od XYeur nije moguće uvesti na fer način; nije fer da istu količinu novca plaćaju gradjani Niša, Čačka, Novog Sada, Beograda.... i na primer Negotina ili Kikinde za koje autoputa nema ni u najavi za narednih 20 godina;
Po mom mišljenju sadašnja naplata je fer (po predjenom kilometru, jedino što me nervira je neefikasnost, trebalo bi popularizovati tagove i smanjiti broj zaposlenih na naplatnim rampama i time smanjiti trošak.
- Infostan u Beogradu je jeftin u odnosu na zapad.
- Parking po gradu ne treba da bude besplatan već još skuplji pogotovo u centru.

Ako ćemo o troškovima po dzepu ubedljivo najviše nas drzava "krade" na platama - čini mi se 61% od plate ukupno ode na poreze, doprinose, zdravstveno, one raspale komore Beograda i Srbije za koje nisam siguran šta rade i slično.
 
Ja sam sve ove troškove naveo jer visina zaduženosti utiče na njih, a javno se krije ta veza. Porez na imovinu koja prihoduje je ok od zarade da se plati, ali porez na imovinu u kojoj se Živi i koja time ne prihoduje ne generiše pare, pa nema od čega da se plati, mora se ukinuti. Kod vinjete je poenta da domaći vozači plate jeftino a da strani u tranzitu plate skupo, pa da se na njih prebaci veći deo troška, slično kao što je u zemljama nafte benzin jeftin za njihovo stanovništvo, a za druge skup, čime one imaju korist, pa tako i stanovnik Negotina iako nema autoput bi imao od države veće isplate od prihoda stranih skupih vinjeta (kao što npr Dubai plaća svojim ljudima od izvoza nafte) nego što bi bi mu bio trošak godišnje vinjete 50 evra. Dakle prihod > troška. I da zaboravio sam da je zbog velikog duga PDV 20%, a trebao bi bude 10% kao za vreme Turaka, jer nema logike da sad veći namet ljudima i okupacija nego za njihovo vreme. U staro vreme, ko ne može da plati dug bi išao u roblje, pa je jedna ideja i da politički vrh se da zemljama kreditorima u roblje za dug koji su napravili, a da narod koji je nedužno zadužen se oslobodi tereta duga. To bi bilo pošteno, ali ideja kreditora nije u tome nego da putem zaduženosti dugo parazitira isisavajući resurse iz zemlje. Ajd dug za autoput ok, mada ne ceo iznos koji su političari uvećali za svoju proviziju, ali 80% duga Srbije ja ni ne znam za šta sam zadužen, ne može tako, neko me zaduži ne znam za šta, a ja da plačam dug.
 
Juče sam prvi put provozao se od BGD-a do Uba i moram priznati da je put po meni odličan.Uživao sam vozeći 115-130km/hr. Iako je UB dosta blizu put je skracen pa bar za 30 min sa autokomande (skromno procena).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782968#p782968:3gnqujlw je napisao(la):
Плусквамперфекат » Sun Oct 11, 2020 9:38 pm[/url]":3gnqujlw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782962#p782962:3gnqujlw je napisao(la):
MiraC » Нед Окт 11, 2020 9:22 pm[/url]":3gnqujlw]
Ali kad predsednik Srbije kaze da ce tunel Brancic biti pusten makar jedna cev 2017 a mi cekamo do 2019 to je koliko izgubljenih zivota na ibarskoj, koliko je to probijanja rokova, koliko je to sati u kolonama? To im necu nikad zaboraviti!! ( nije da ga je bas briga)
Јесте ли ви свесни да су сами инжењери Енергопројекта рекли да је тунел Бранчић један од убедљиво најтежих објеката који су градили, не на аутопуту Милош Велики, него ИКАДА?

Prijatelju ovde su skoro svi do jednog stručnjaci za sve i svašta. I svi obavešteni iz prve ruke.

Tema ne samo što je požutela, tj. postala politički forum, već je i doslovce ušla u zonu žute štampe,
tako da je i jedan Majstor dig'o ruke od svega.
 
Talk to 'em uncle Vlasta.

Dajte ljudi, jeste da je kiša al nemojte mračiti.
Sve ove priče smo već čuli. Earth i njegove priče, Mira i tunel Brančić. Još samo nam fali Dragan (koji je btw postao aktivan na jednom drugom forumu ). Ovde čim se pojavi neko kao NenadC odmah kreće hemijska reakcija.
Vučić daje izjave za svoje birače a ne za sve građane Srbije. To svaki političar radi. Kod naših ljudi uvek su pre prolazile priče nego dela. Vučić vam je kao onaj najglasniji seljak što pije pivo ispred seoske prodavnice. On je najpametniji jer sve zna i sve prekida. Sve je to jedan veliki marketing.
Samo bez nervoze i vratimo se temi.
 
Pa evo ja necu vise o tunelu, posto nemam nekih novina cekam vas koji se drzite teme! Poszo nam je pamcenje ravno ribi u akvarijumu ajde da se nadqmo da za 5g idemo do CG,da ne ukazemo koliko je bilo problema onima koji tvrde da se samo mraci bez razloga.....
I da, rok je bio krqj 2017 (forumas @ pluskvamperfekat gore je meni replicirao) 2016 pusten do Ljiga , a 2017 prolece prvi rok, pa sep, pa novembar, pa 31.12, pa jul 2018, pa 3 mes za glinenu do novembra 2018.... ali posto je realno stanje "mračenje" izvol'te vi dajte nesto pozitivno. Jedva cekam
 
Ijao Blagić brate, izvini što skrećemo temu, ovde svaki dan na gradilištu autoputa na stotine mašina, ne možemo pohvatamo brza dešavanja, a mi skrećemo temu sa tako važnih poslova... A i to što si ti čuo neku priču, ne znači da su svi čuli nešto što je neko par puta pomenuo na nekom forumu, pa nije ovo brate Baka Prase kanal da kad nešto kaže posle sat vremena čuje 500.000 pregleda. Ovde na temi 0,001% ljudi nešto čuje, a tebi smeta ako se ponovi da još koji promil čuje, budi malo solidarniji sa onima koji možda nisu čuli. I naravno da dug autoputa ima veze sa troškovima života, misliš da u CG neće uticati dug milijardu za ovaj autoput na porez, cenu goriva, soka u kafićima itd... Ma ne, neće troškovi običnih građana biti taknuti, nego će se vrati iz putarina za 100 godina. A ako slučajno budu morali plaćaju da ćute, iskeširaju iz svog džepa i da ne povezju to suvišnim pitanjima sa temom autoputa...
 
Za kolko mislite da je zaista realno da će moći novi beograd - bar? Ja bih bio zadovoljan da bude za 30 godina, realnije je 40.
 
Pa evo, ako uzmemo da je od početka priče s Koncesijom prošlo oko 15tak godina i izgrađeno oko 35% autoputa sad kad u CG puste deo, tim tempom trebalo bi tolko kolko ti reče. Ali taj trend ništa ne obećava, tako da može se desiti i da CG zbog duga stavi moratorijum nastavka gradnje do daljnjeg, a može se i sutra desiti da se potpiše Požega - Boljare, da dođe neki jak izvođač sa 500 mašina koji će to odradi za 3 godine. Zavisi od sposobnosti političara na vlasti, al ovi sad nisu baš najsposobniji ni Ča-Pž godinu i po da pokrenu kako treba, tako da ko to zna...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783074#p783074:r9zeuqet je napisao(la):
vlasta » Pon Okt 12, 2020 10:37 am[/url]":r9zeuqet]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782968#p782968:r9zeuqet je napisao(la):
Плусквамперфекат » Sun Oct 11, 2020 9:38 pm[/url]":r9zeuqet]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782962#p782962:r9zeuqet je napisao(la):
MiraC » Нед Окт 11, 2020 9:22 pm[/url]":r9zeuqet]
Ali kad predsednik Srbije kaze da ce tunel Brancic biti pusten makar jedna cev 2017 a mi cekamo do 2019 to je koliko izgubljenih zivota na ibarskoj, koliko je to probijanja rokova, koliko je to sati u kolonama? To im necu nikad zaboraviti!! ( nije da ga je bas briga)
Јесте ли ви свесни да су сами инжењери Енергопројекта рекли да је тунел Бранчић један од убедљиво најтежих објеката који су градили, не на аутопуту Милош Велики, него ИКАДА?

Prijatelju ovde su skoro svi do jednog stručnjaci za sve i svašta. I svi obavešteni iz prve ruke.

Tema ne samo što je požutela, tj. postala politički forum, već je i doslovce ušla u zonu žute štampe,
tako da je i jedan Majstor dig'o ruke od svega.
Na ovoj temi i na ovom forumu si mogao i mozes da nadjes najvise fotografija i najvise realnih informacija sa gradilista u Srbiji. Mozda na jos par foruma mozes da saznas nesto i to ti je to. Ljudi koji su poput Pluskvamperfekta dosli ovde po zadatku da hvale nesto su ono sto unistava forum. Mozda je ovaj forum i najvise pogodjen jer ne primecujem da botova ima toliko na nekim drugim mestima.


Da nema ovog foruma, pracenje gradilista po Srbiji bilo bi nemoguce. Imali bismo samo ljude koji idu po raznim sajtovima i govore kako nikad nije bilo bolje, kako je neki tunel najtezi na svetu i kako se konacno posle 30 godina nesto radi.
 
Hvala Orfanelin,

Ako se nastavi sa botovanjem i sličnim aktivnostima sledi regulisanje.
 
Kad na temi ima malo građevinskih događaja, logično je da malo skliznemo u politilu
 
@ vlasto,

Ispratili smo ovde te radove dobrano i mislim da niko ne može da odbrani da je Brančić rađen na osnovu projekta koji je za osnov imao dve istražne bušotine na 900 m. Nisam iz te struke, ali znam dosta ljudi koji jesu, i svi su rekli da to nije dovoljno. Dakle, nije u pitanju najteži tunel ikada, nego ofrlje odrađen projekat.

Pratili smo i rokove, pa i imali anekse ugovora kojima su ti rokovi definisani, i šta je bilo od toga? Ništa, svaki rok je bio probijen.

I šta imamo danas na terenu? Gotovo ništa. Da li smo mogli to da predvidimo? Mogli smo - iskustvo nas uči. Ne da ovaj forum nije žut (šta god to značilo), nego je odličan izvor informacija o gradnji puteva. Delimo informacije koje imamo, slike, prave se reportaže, porede građevinske dozvole, pribavljaju i ugovori... Otvori main stream medije, i vidi da li i jedan kritički posmatra bilo koji projekat gradnje auto-puta u Srbiji? Naprotiv, toliko sam se načitao naslova tipa "Niče auto-put...", "počinje gradnja auto-puta...", "Srbija gradi 350 km auto-puta" i da ne nabrajam.
 
Нисам ја тврдио да је Бранчић најтежи него су то рекли инжењери Енергопројекта који су обављали радове, линкови ка тим интервјуима су постављани у време кад је пробијан и сви су коментарисали да ће зато да касни, ја сам пратио тему али нисам се регистровао нити ме занимало да се препуцавам.
Дакле то није никаква политичка констатација, други делови коридора су каснили много више због нерада и слабе контроле...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783325#p783325:2cf43l60 je napisao(la):
Плусквамперфекат » 13 Oct 2020, 00:58[/url]":2cf43l60]Нисам ја тврдио да је Бранчић најтежи него су то рекли инжењери Енергопројекта који су обављали радове, линкови ка тим интервјуима су постављани у време кад је пробијан и сви су коментарисали да ће зато да касни, ја сам пратио тему али нисам се регистровао нити ме занимало да се препуцавам.
Дакле то није никаква политичка констатација, други делови коридора су каснили много више због нерада и слабе контроле...

Što više govori o ljudima koji rade u energoprojektu nego o tunelu. Na njihovom mestu se i ne bi baš hvalio s time.
 
Pa dobro, ako tvrde da je najteži, trebalo bi navesti sa čime porede, sa kojim drugim tunelima koje su radili? To ne znam, ali znam svi smo svedoci da je rok debelo probijen, i još gore, da su betonsku podlogu u tunelima Brđani i Šarani uradili jako loše, truckavo. Čime su uništili dalje korišćenje betonskih kolovoza u Srbiji, jer videvši ono, svi misle da su lošije od asfaltnih, i zato je kasnije u Brančiću gde je usled dužine tunela 1km trebao takođe biti betonski kolovoz, izmenjen u asfaltni. Ako nisu imali betonski finišer, ne znam kako su uopšte mogli dobiti posao betoniranja tunela, kao što neko bez asfaltnog finišera ne može dobije posao asfaltiranja na autoputu, da iz kamiona istovaruju asfalt i da se onda ručno poravnjava, pa kakva bi ravnoća tog puta bila? Nakon toga je samo urađen betonski kolovoz na istočnom kraku u tunelu Bancarevo, ostalima za ubuduće mislim da su ovi sa onako lošim Šaranima i Brđanima zadugo zapečatili sudbinu. A mislim da ideja betonskih kolovoza u dugim tunelima nije bila loša...
 
Не знам одакле вам да је због дужине од 1км требала ићи конструкција од цементног бетона, ако се нешто у скорије време није променило ми немамо такве прописе.
Бетонске конструкције са тим захтевима на тунелима >1км је увела Аустрија (могуће и Швајцарска) почетком 2000тих због серије несрећа по њиховим тунелима које су се тада дешавале, са великим људским жртвама. Касније анализе других земаља (Немачка например) су показале да подлога не игра главну улогу у заштити од пожара.

Бетон свакако има предности, највише у дуготрајности али са друге стране је теже постављање, одржавање, временски је захтевнији и тражи одговарајуће машине и искусну радну снагу. Е сад где ће та радна снага да стекне искуство велико је питање, ако се сваки пут кад неко нешто погреши деси 3ћи светски рат...
 
Vrh