Da, pratićemo šta će u ta dva predugačka tunela 2-3km da stave. Kako sad stoje stvari, izgleda asfalt, deluje mi da beton više nije tema.
Kada smo dovodili jedan strani betonski finišer domaćem podizvođaču u tunel Bancarevo na istoku K10, dogovor je bio da stranci daju finišer i rukovaoca, ali da za betonski mix on nije odgovoran i insistiralo se da to bude odgovornost te domaće firme koja se i inače dugo bavi betonom. Međutim, nije im bilo lako dobiti željeni miks jer je debljina kolovoza trebala biti, zaboravih kolko možda 20-30cm, a opet da ne budu veliko rapavo kamenje na površini, več relativno glatka i ujednačena glazura celom dubinom, pa su se poduže namučili i dobro istrošili testirajući pravi betonski miks. Hoću da kažem da za betonski kolovoz autoputa ne znam ni kolko bi kod nas bilo stručnjaka za betonske mikseve pravog kvaliteta, jer ovde nema baš iskustva za to. Videli smo da Energoprojekt u ta dva tunela nema, a teško da su i ovi u tunelu Bancarevo radeći to prvi put pogodili pravi miks iako su imali finišer baš za to i iskusnog stranog rukovaoca baš za te poslove. Znači i da izaberu beton za Munjino brdo i Laz, i da radi dovra mašina i rukovaoc, to bi bila kocka da li bi vrhunski ispalo jer nema iskustva oko betonskih mikseva za autoput na kome je prometan težak kamionski transport. Eto u tome sam učestvovao i video iz prve ruke, pa ako neko kaže da imamo iskustva, ne znam što ga tamo ne videh.