Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovo gore za Valjevo bi skratilo i put za Divcibare jedno 5 minuta preko Mionice, a verovatno i drugom trasom preko Valjeva za Kosjeric, al nemam predstavu kolko, mozda 10tak minuta. Oni ljudi u Kosjericu se nadaju nekom tunelu kroz Divcibare za Valjevo, neko im obecao, ali meni ne deluje realno u blizoj buducnosti.
 
Hvala Krcanu za mape sa trasom. Ono što je meni na toj trasi čudno je da nema plana za petlju koja bi bila posle tunela Trbušani (u potezu do pruge) i omogućila ulaz u Čačak s te strane. OK, u Čačku sam bio davno, ali mi nekako deluje da je odvući sav saobraćaj za zapadni deo grada skroz preko Morave, pa ga vraćati nazad u grad sadašnjom magistralom malo kratkovido.
Ovakvo rešenje je odlično za tranzitne putnike, no da li je dobro za uključivanje/isključivanje za sve stanovnike Čačka, ovako im ostaje Preljina na jednoj strani i ova petlja kod Pakovraća na drugoj strani. Nekako mi se čini da bi petlja posle Trbušana bila najkraći priključak za dobar deo grada.
 
Miki petlja u Preljini je privremena. Ona ce umesto ceone biti u selu Konjevici, napred nize ka pravcu Kraljevo, nekoliko km! Tacno na istoku Cacka. Sa tom petljom ce biti Cacak simetricno pokriven. Bojim se da bi jos jedna extra u Trbusanima ipak bila previse tri cvorista za grad velicine Cacka!
Drugo, zelim da se osvrnem za jucerasnje gostovanje drzavnog vrha ulaznom portalu tunela Laz! Totalno neznanje i dezinformacije! Mogu slobodno da konstatujem!
Prvo, Atlas Copco masina koja radi u tunelu /inace identicna masinama koriscenim na 3 i 4 sekciji na AP u CG, koje sam prikazao na reportazi prosle godine sa trase kroz Cg/ a za koju kazu da je "naj jaca i najbolj" je svedska, a ne njemacke proizvodnje! Burgije kojima busi se izvlace od 3-6m i zaboravio sam tacno koliko desetina rupa izbuse u jednom turnusu! Pitacu inzinjera Koprivicu pa cu vam preneti, tako da je to otprilike dnevno oko 5 do 6m moguceg busenja dnevno, bez obzira na vrstu materijala! I to naravno u jednom pravcu. Dalje sipovi koji se pominju su na izlaznoj strani tunela Laz u onom delu u nastavku leve cevi gde je veci uspon sa te leve strane!
Moram i ja priznati da sam bio odusevljen "zabezeknutoscu" gazde kad je u trenu ukapirao da mu brzinom puza od 0,8m po danu treba bar tri godine za probijanje :lol:
E sad da vam kazem jos jedan podatak, a vi me proglasite idiotom! To je ako zaista ne bude nekog dodatnog velikog poremecaja zbog ove korone, za Vidovdan 2022 ce te se voziti Ap do Pozege
P.S sto se tice prioritetnog zavrsetka prvog dela do Pakovrace, to zaboravite! :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747526#p747526:1ez4a8we je napisao(la):
Earthmoving » 13 Jun 2020, 12:44[/url]":1ez4a8we]Da je bar neko iz postovanja ljudi izasao i objasnio zasto godinu dana nema pocetka radova na spoljnim trasama, meni nije ok da se o tome cuti, pa nek me drug forumas kritikuje sto sam negativan
Misliš na ovog člana...?
Msc":1ez4a8we je napisao(la):
Свака ти част КрЦане,ти си прави мајстор а не ови остали ко је кога покрао,уградио,демократе,напредњаци.....више теренског рада...Eathmoving,majstor,и слични су увек у неком трипу политичком к њима неко нешто украо...

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747574#p747574:3mofaeuw je napisao(la):
miki_ns » Sat Jun 13, 2020 2:33 pm[/url]":3mofaeuw]
Ovakvo rešenje je odlično za tranzitne putnike, no da li je dobro za uključivanje/isključivanje za sve stanovnike Čačka, ovako im ostaje Preljina na jednoj strani i ova petlja kod Pakovraća na drugoj strani. Nekako mi se čini da bi petlja posle Trbušana bila najkraći priključak za dobar deo grada.

Da se nadovezem na Krcana, za 70.000 stanovnika Cacka, dve buduca ukljucenja na auto-puteve su vise nego dovoljna. Veliki deo, sadasnjeg tranzitnog saobracaja sa magistrala oko grada, ce se preci na buduce auto-puteve. Bice to sasvim ok
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747578#p747578:g3ub6vjl je napisao(la):
KrCan » Sub Jun 13, 2020 2:04 pm[/url]":g3ub6vjl]
E sad da vam kazem jos jedan podatak, a vi me proglasite idiotom! To je ako zaista ne bude nekog dodatnog velikog poremecaja zbog ove korone, za Vidovdan 2022 ce te se voziti Ap do Pozege
P.S sto se tice prioritetnog zavrsetka prvog dela do Pakovrace, to zaboravite! :kk:
Krcane, ja tebi verujem da sigurno znas o cemu pricas i ako si ti rekao ovako ja sam ubeđena da postoje realne opcije za to. Čak i da ne bude tako, meni lično mnogo znači nada da tamo rade ozbiljne ekipe koje ozbiljno rade. Neka bude i do kraja 2022,ali da se vidi rad.
O tome koliko bi nama u Zapadnoj Srb značilo neću ni da govorim, koliko nam od Cacka znaci....ovo je tek fantasticno.

A sto se tice informacija o tunelu, i hvala za to. Ne mogu da verujem da se tako izlupetao al ajde, ko zna koliko se razume, na žalost puno je tako zaposlenih šefova preko vezica. Hvala i sto si potvrdio da su to te brze mašine iz CG....

Ljudi, onda za sl izbore zamislite naprednjacki spot gde je pozezanin dosao na pice u Bg, a u povratku kaže " stižem za sat i 20 i odmah dolazim u malinjak da beremo malinu :')
(posto u ovom spotu u cacku jedu prase)
 
Ah ocu li to docekati da iz Podgorice odvezem do Zlatibora,tamo nesto cupnem i onda jos 45-50 km i ukljucim se na autoput i lagano preletim tih 150 i kusur kilometara kao gospodin covjek.
To ce biti cista poezija,sve preko toga ce biti bonus ali meni licno samo da docekam da Cacak zaobidjem dovoljno je.
 
Писали смо о петљама, већ. Чачак је већ припремљен да прихвати улазно-излазни саобраћај са петље у Коњевићима кроз Улицу Ђорђа Томашевића (и сада је то веза са оба крака Ибарске), а кроз Авенију и евентуално Бељину са стране Паковраћа. Прављење две петље, у Трбушанима и Паковраћу, на само неколико километара не би било оправдано обимом саобраћаја. Онда би то подразумевало и озбиљнију саобраћајницу од центра ка Трбушанима.
Много је све то на ову нашу сиротињу.
 
Citam odavno forum, al prvi put se oglasavam... Mozda sam pogresio temu .. Ali ono sto sam hteo da vam prenesem informaciju... danas je u mom selu, Potpece, na 15 km od Uzica... bile su ""masine" za merenje strukture, tvrdoce tla ( nadam se da cete mi oprostiti ako sam bas gadno lupio, ipak sam ekonomista) , al ono sto su radnici "na" toj masini rekli, da se radi ozibiljno , da ce projekat biti gotov do novembra, i da bi radovi trebalo da krenu od proleca.. :)
 
Крцане, ја частим пиће ако се провозамо на Видовдан 2022-е до Пожеге готовим аутопутем!
 
Крцане, ја частим пиће ако се провозамо на Видовдан 2022-е до Пожеге готовим аутопутем!


А ја ћу јагњетину...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747648#p747648:1okyee6f je napisao(la):
branik » Sub Jun 13, 2020 7:24 pm[/url]":1okyee6f]Писали смо о петљама, већ. Чачак је већ припремљен да прихвати улазно-излазни саобраћај са петље у Коњевићима кроз Улицу Ђорђа Томашевића (и сада је то веза са оба крака Ибарске), а кроз Авенију и евентуално Бељину са стране Паковраћа. Прављење две петље, у Трбушанима и Паковраћу, на само неколико километара не би било оправдано обимом саобраћаја. Онда би то подразумевало и озбиљнију саобраћајницу од центра ка Трбушанима.
Много је све то на ову нашу сиротињу.
Ako sam ja dobro razumeo, petlja, tj. izlaz s petlje će biti u (Preljinskoj) Baluzi, što je par kilometara od Konjevića. Ovde bi možda nadležni mogli da razmisle da prošire lokalni put od Baluge do kružnog toka u Konjevićima, jer je to najbliža ruta ka Čačku i za očekivati je da če u tom slučaju biti više opterećena.
 

Prilozi

  • Preljina-Konjevići.jpg
    Preljina-Konjevići.jpg
    158,3 KB · Pregleda: 2.506
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747671#p747671:3sevqwxw je napisao(la):
Marek » Sub Jun 13, 2020 8:19 pm[/url]":3sevqwxw]Citam odavno forum, al prvi put se oglasavam... Mozda sam pogresio temu .. Ali ono sto sam hteo da vam prenesem informaciju... danas je u mom selu, Potpece, na 15 km od Uzica... bile su ""masine" za merenje strukture, tvrdoce tla ( nadam se da cete mi oprostiti ako sam bas gadno lupio, ipak sam ekonomista) , al ono sto su radnici "na" toj masini rekli, da se radi ozibiljno , da ce projekat biti gotov do novembra, i da bi radovi trebalo da krenu od proleca.. :)
To je ono " petlja Zlakusa" .... za Požega - Kotroman? Živi bili pa videli, to bi i Užičanima valjalo i ljudima koji voze dalje.
Hvala Marek Dobrodošao na forum,budi aktivan
 
Kad su rekli nemacke masine, videh neki Liebherr bager oko tunela, mozda su na njega misli...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747686#p747686:mj8i3vl8 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Jun 13, 2020 10:06 pm[/url]":mj8i3vl8]Крцане, ја частим пиће ако се провозамо на Видовдан 2022-е до Пожеге готовим аутопутем!


А ја ћу јагњетину...
Био си бржи, па ћиу ја морати само салату.
Шалим се, али у мом крају ћете бити. Мој ручак на Видовдан 2022.
 
branik":2maexc6l je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747686#p747686 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Jun 13, 2020 10:06 pm[/url]":2maexc6l]Крцане, ја частим пиће ако се провозамо на Видовдан 2022-е до Пожеге готовим аутопутем!


А ја ћу јагњетину...
Био си бржи, па ћиу ја морати само салату.
Шалим се, али у мом крају ћете бити. Мој ручак на Видовдан 2022.
Ето паде и договор, још и Крцан да пристане, па да прославимо!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747704#p747704:3857su58 je napisao(la):
ivchonny » Sub Jun 13, 2020 10:56 pm[/url]":3857su58]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747648#p747648:3857su58 je napisao(la):
branik » Sub Jun 13, 2020 7:24 pm[/url]":3857su58]Писали смо о петљама, већ. Чачак је већ припремљен да прихвати улазно-излазни саобраћај са петље у Коњевићима кроз Улицу Ђорђа Томашевића (и сада је то веза са оба крака Ибарске), а кроз Авенију и евентуално Бељину са стране Паковраћа. Прављење две петље, у Трбушанима и Паковраћу, на само неколико километара не би било оправдано обимом саобраћаја. Онда би то подразумевало и озбиљнију саобраћајницу од центра ка Трбушанима.
Много је све то на ову нашу сиротињу.
Ako sam ja dobro razumeo, petlja, tj. izlaz s petlje će biti u (Preljinskoj) Baluzi, što je par kilometara od Konjevića. Ovde bi možda nadležni mogli da razmisle da prošire lokalni put od Baluge do kružnog toka u Konjevićima, jer je to najbliža ruta ka Čačku i za očekivati je da če u tom slučaju biti više opterećena.

Ovako ce izgledati buduca petlja preljina
9o3JGMn.jpg
 
Da, to je tada neko postavljao. Ni tada, ni sada nisam razumeo vezu sa onom saobraćajnicom (ulica nosi nekivtrocifreni broj umesto imena) koja je prečica između kružnog toka u Konjevićima i kraljevačkog kraka Ibarske, pored druge veze i kružnog toka kod ELP pumpe.
Sve impresivno izgleda, samo se bojim da je daleko od nas. Voleo bih kad bi i krak ka Kg počinjao tu. Nadam se da će se moja deca voziti tim putevima, ako dotle ne odu negde.
 
Aha, da. Onda je to to. Bukvalno će u tom polju između Baluge i Konjevića da naprave vezu.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
branik":w5bx5rto je napisao(la):
Da, to je tada neko postavljao. Ni tada, ni sada nisam razumeo vezu sa onom saobraćajnicom (ulica nosi nekivtrocifreni broj umesto imena) koja je prečica između kružnog toka u Konjevićima i kraljevačkog kraka Ibarske, pored druge veze i kružnog toka kod ELP pumpe.
Sve impresivno izgleda, samo se bojim da je daleko od nas. Voleo bih kad bi i krak ka Kg počinjao tu. Nadam se da će se moja deca voziti tim putevima, ako dotle ne odu negde.
Branik, ta slika i jeste deo ka Kraljevu. Pre toga ima odvajanje ka Požegi. Ovo mu dođe početak Moravskog koridora.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Ма знам за тај део десно, јасно је. Познајем тај део одлично, често идем туда и магистраломни том пречицом, него сам се питао за сврху ове саобраћајнице
 

Prilozi

  • IMG_20200614_191206.jpg
    IMG_20200614_191206.jpg
    481,2 KB · Pregleda: 1.828
branik":vfa2pjid je napisao(la):
Ма знам за тај део десно, јасно је. Познајем тај део одлично, често идем туда и магистраломни том пречицом, него сам се питао за сврху ове саобраћајнице
Liči da je za uzimanje para. Ne vidim nikakvu svrhu osim ako ne ukidaju deo seoskog puta desno od te deonice ka auto-putu. Možda je to ..



Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Apsolutno nepotreban deo, spajanje sa lokalnim putićem koji počinje i završava na istim mestima (kružnim tokovima) kao i novoizgrađeni deo

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Nije bas seoski put, taj put koriste skoro svi iz smera cacak ka kraljevu.
Inace postace slepa ulica u oba smera, bice jedan nadvoznjak koji je ispod na slici.


Edit: A prepostavljam da ce tom putu biti i ukinuto trenutno ukljucenje/iskljucenje na kruznom tok, jer to resenje je ocajno uradjeno.
 
Мени је одувек изгледало да је то укључење привремено и да се чека неко боље решење. Овом сликом стиже објашњење за то. Та саобраћајница није ништа друго неко локална саобраћајница. Једино објашњење за ону везу са приступним путевима ап је да ће бити слепа на обе стране. Иначе, ка Кв скраћивала је скоро 5' минута пут. Мада, последњих десетак година увек сам радије бирао стари (нови) пут ка Кв.
Како се инсистира на кружним токовима код приступних путева, претпоставаам да ће на чачанској обилазници бити направљена још два са ужичке стране - код првог улаза у Бељини и касније, где сада искључиво ради трептач где почиње Авенија (изнад Стоп шопа). Авенија се тако неће завршавати у ливади, већ ће добити логичну везу са магистралом.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200615-105529.jpg
    Screenshot_20200615-105529.jpg
    711,2 KB · Pregleda: 1.375
Vrh