Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746552#p746552:3n0drhlu je napisao(la):
мајстор » Sre Jun 10, 2020 3:32 pm[/url]":3n0drhlu]За мање паре у Грделичкој клисури, је сређено корито Јужне Мораве, померена пруга, далековод, огромни ископи, тунели , мостови. Део ка бугарској граници је био 5 мил е по км....а ово није ни АП, а кошта скоро дупло. Слободна процена је да ће бар 100 милиона ставити у свој џеп.Ближи им се крај, па је кренуо грабеж!

Grdelička klisura je koštala preko 350 miliona tako da nikako nije jeftinije od ove deonice. Korito pa i nisu nešto menjali. Put je uži i za istu brzinu pa tako da je gotovo iste širine. Trebamo da shvatimo da cene nisu iste sad kao pre 12-15 godina. Ovo je ipak cena spoljne politike. Te cene za autoput od 5 mil za km možemo da zaboravimo.
 
To su cene od pre tri godine a ne 15 i odnose se na autoput koji je skuplji.

"In 2010, prices ranged between EUR 2 and 3 million per kilometer. Today, one kilometer of motorway in Bulgaria has already reached EUR 4.2 to 6.7 million. In neighboring Romania, the price of 1 km of new motorway is EUR 5 million on average, while Via Egnatia cost Greece EUR 6.8 million per kilometer. In Croatia, prices are within the EUR 6 to 8 million range, in Poland the A2 hit 4.7 million at completion, while German prices hover at 9-10 million."
http://www.fnf-southeasteurope.org/our- ... ian-roads/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746617#p746617:1g2zs0ct je napisao(la):
tzoran1 » Sre Jun 10, 2020 6:16 pm[/url]":1g2zs0ct]To su cene od pre tri godine a ne 15 i odnose se na autoput koji je skuplji.

Grdelička klisura sigurno nije ugovorena pre 3 godine nego pre mnogo godina. U Grdeličkoj autoput nije mnogo širi od nekog motoputa jer su vozne trake uže i ista je projektovana brzina. Tako da se po meni autoput u Grdeličkoj ne razlikuje previše od motoputa.
U EU se rade tenderi pa je cena jeftinija. Kod njih verovatno rade domaće firme pa je to još jedan razlog što je jeftinije. Imaju pristup besplatnom novcu, jeftinim kreditima.
Niko nas ne bije po ušima što ugovaramo sa Kinezima, Rusima, Amerikancima. Hoćemo što pre da ugovaramo nove deonice jer su oni spremni da investiraju novac.
Generalno ne volim da pravim poređenja po kilometru. Svaki put je priča za sebe. Niti je svuda ista ravnica, ista klisura, ista planina, ista geologija, isti broj tunela, isti broj petlji, isti broj mostova, ista cena zemljišta, nasipi protiv poplava...
 
Pretrazivanjem brzim lako ce svako pronaci obilje natpisa vezano za autoput u Rumuniji gdje oni komentarisu kako je nih kostao put po kilometru 3 puta vise nego Bugare,kako je to najskuplji autoput u Evropi i tako dalje.
I tamo ima ocigledno ljudi koji znaju cijene u prste maltene kao u Lidlu koliko kosta jogurt a koliko mlijeko.
Fascinira me ta nasusna potreba ljudi u Srbiji da pametuju i melju od jutra do mraka.
 
мајстор":1rr23qmr je napisao(la):
За мање паре у Грделичкој клисури, је сређено корито Јужне Мораве, померена пруга, далековод, огромни ископи, тунели , мостови. Део ка бугарској граници је био 5 мил е по км....а ово није ни АП, а кошта скоро дупло. Слободна процена је да ће бар 100 милиона ставити у свој џеп.Ближи им се крај, па је кренуо грабеж!

Svaka cast na komentaru !!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746607#p746607:lg7cgmmk je napisao(la):
Earthmoving » Wed Jun 10, 2020 5:58 pm[/url]":lg7cgmmk]Sesti novi autoput/brza cesta sa 20% manjim budzetom za infrastrukturu nego prosle godine? Moravski se gradi vec pola godine, Cacak-Pozega godinu, Bg-Sarajevo pola godine, Ns-Zr-Bg, Ruma-Sabac, Nis-Pristina vise od godinu, Karadjordjev autoput, pre neki dan Ki-Zr, danas se opet x-ti put najavljuje sektor C Bg obilaznice (Bubanj Potok-Pancevo)... sve to sa 20% manjim budzetom I vecim cenama po kilometru autoputa.

Koncizno , jasno i pravo u metu. Earth veliki pozdrav !
 
Danas je registrovana prijava radova pod brojem ROP-MSGI-22836-WA-11/2020 kod Ministarstva Zoke Koridorke. Odnosi se na sledeće:
ИНВЕСТИТОРИ
ИМЕ/НАЗИВ МЕСТО
JAVNO PREDUZEĆE PUTEVI SRBIJE BEOGRAD (ZVEZDARA) //
ИЗДАТА РЕШЕЊА
ТИП ДОКУМЕНТА ДАТУМ ОБЈАВЕ
Предмет не садржи овај тип податка
ПАРЦЕЛЕ
КАТАСТАРСКА ОПШТИНА ПАРЦЕЛА
Крстац 433/3
Крстац 433/6
Крстац 433/7
Крстац 433/8
Крстац 752/2
Крстац 752/3
Крстац 752/4

Otprilike linija između parcele 433 do 752 je kao na slici.
 

Prilozi

  • Krstac.jpg
    Krstac.jpg
    223,6 KB · Pregleda: 2.534
Zna li neko da li autoput prolazi negde kod Jelen Dola ili Guglja (KO Gugalj)?
 
ivchonny":3v3uax20 je napisao(la):
Danas je registrovana prijava radova pod brojem ROP-MSGI-22836-WA-11/2020 kod Ministarstva Zoke Koridorke. Odnosi se na sledeće:
ИНВЕСТИТОРИ
ИМЕ/НАЗИВ МЕСТО
JAVNO PREDUZEĆE PUTEVI SRBIJE BEOGRAD (ZVEZDARA) //
ИЗДАТА РЕШЕЊА
ТИП ДОКУМЕНТА ДАТУМ ОБЈАВЕ
Предмет не садржи овај тип податка
ПАРЦЕЛЕ
КАТАСТАРСКА ОПШТИНА ПАРЦЕЛА
Крстац 433/3
Крстац 433/6
Крстац 433/7
Крстац 433/8
Крстац 752/2
Крстац 752/3
Крстац 752/4

Otprilike linija između parcele 433 do 752 je kao na slici.
Јел то код Лучана?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745935#p745935:1l2h00xx je napisao(la):
Cheyenne » Uto Jun 09, 2020 3:06 am[/url]":1l2h00xx]Nije ni istina jer je realnost potpuno drugačija. A kad je već tako treba da gledamo kako da živimo bolje, i mi i oni.

Da se vratimo temi, RTS ima "reportažu" o autoputu:

https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... uneli.html

Na zalo ova reportaza ne da nista novo. Nema tu nikakve novosti. Ovo je predizborna propaganda da se stvori stanje kao da se nesto radi i da se ne spava. Bas zalostno.

Sve sto je receno u toj reportazi je moglo da se kaze bes izlaska na teren.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746718#p746718:27pivh5v je napisao(la):
ivchonny » Sre Jun 10, 2020 10:16 pm[/url]":27pivh5v]Zna li neko da li autoput prolazi negde kod Jelen Dola ili Guglja (KO Gugalj)?
Evo slike i manje-vise kako izgleda. AP je ova plava linija i mislim da je jos niže nego na mom crtežu i da ne kači nikako ova dva mesta.
Ako te zanima samo udaljenost, to nece biti daleko bilo da se izadje u mestu Lucani ili u Pž, to je odmah na magistralnom ka Cacku
 

Prilozi

  • 20200611_072658.jpg
    20200611_072658.jpg
    391,2 KB · Pregleda: 2.389
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746658#p746658:x7yv2ab0 je napisao(la):
biciklista » 10 Jun 2020 06:27 pm[/url]":x7yv2ab0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746607#p746607:x7yv2ab0 je napisao(la):
Earthmoving » Wed Jun 10, 2020 5:58 pm[/url]":x7yv2ab0]Sesti novi autoput/brza cesta sa 20% manjim budzetom za infrastrukturu nego prosle godine? Moravski se gradi vec pola godine, Cacak-Pozega godinu, Bg-Sarajevo pola godine, Ns-Zr-Bg, Ruma-Sabac, Nis-Pristina vise od godinu, Karadjordjev autoput, pre neki dan Ki-Zr, danas se opet x-ti put najavljuje sektor C Bg obilaznice (Bubanj Potok-Pancevo)... sve to sa 20% manjim budzetom I vecim cenama po kilometru autoputa.

Koncizno , jasno i pravo u metu. Earth veliki pozdrav !

Pre neki dan sam procitao analizu nekog beckog instituta, po kojem zemlje zapadnog balkana ni 1 % budzeta ne koriste za infrastrukturu kada bi trebale da ulazu barem nekih 12 % godisnje. Nego se zaduzuju uglavnom kod Kineza.
Zbog toga budzet ministarstva igra jako malu ulogu kod infrastrukturnih projekata, jer drzava ili ministarstvo uglavnom samo sluze da bi se te kamate vracale. Dakle ministarstvo nije investitor, nego uzima zajam.
Zato moze i da ima 80 % manji budzet a opet da ugovara izgradnju novih puteva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746761#p746761:2flqo6oi je napisao(la):
мајстор » Čet Jun 11, 2020 7:00 am[/url]":2flqo6oi]
ivchonny":2flqo6oi je napisao(la):
Danas je registrovana prijava radova pod brojem ROP-MSGI-22836-WA-11/2020 kod Ministarstva Zoke Koridorke. Odnosi se na sledeće:
ИНВЕСТИТОРИ
ИМЕ/НАЗИВ МЕСТО
JAVNO PREDUZEĆE PUTEVI SRBIJE BEOGRAD (ZVEZDARA) //
ИЗДАТА РЕШЕЊА
ТИП ДОКУМЕНТА ДАТУМ ОБЈАВЕ
Предмет не садржи овај тип податка
ПАРЦЕЛЕ
КАТАСТАРСКА ОПШТИНА ПАРЦЕЛА
Крстац 433/3
Крстац 433/6
Крстац 433/7
Крстац 433/8
Крстац 752/2
Крстац 752/3
Крстац 752/4

Otprilike linija između parcele 433 do 752 je kao na slici.
Јел то код Лучана?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Jeste, samo ne znam sta tu rade, zar autoput nebi trebalo da ide ispod (dalje od Lucana) ovo na crtezu mi je blize Lucanima.
 
Hvala Miro. Pitam zato što postoje neki radovi kod Jelen Dola i Gugalja/Guglja (ko zna kako se kaže po pravopisu, neka me ispravi). Pa sam pomislio da nije auto-put, ali nije. Verovatno je magistrala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746780#p746780:rcvmpcs4 je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Jun 11, 2020 8:47 am[/url]":rcvmpcs4]
Ne znam, ali ovo je vezano definitivno za građevinsku dozvolu koju sam ranije postavio ovde a koja se odnosi na tunele.

E sad, postoji mogućnost da sam malo omašio liniju, jer su ove parcele međusobno udaljene, pa kada odzumiram, ne vidim brojeve parcela nego odokativno povezujem. Mada mislim da nepreciznost nije prevelika.

U svakom slučaju, ovde (https://a3.geosrbija.rs/) možeš pretražiti parcele, a ovde (https://ceop.apr.gov.rs/ceopweb/sr-cyrl/home) građevinske dozvole i druge građevinske akte. Tražiš po katastarskim opštinama i/ili brojevima parcela na GeoSrbiji, a po investitoru (Putevi Srbije) na CEOP-u.
 
Zar nije neki kamenolom kod Jelen Dola? Mozda ce se odatle dovoziti kamen za autoput.
 
Ne znam za drzavno racunovodstvo ali zar ne ide iz kredita, iz pasive u aktivu ministarstva infrastrukture? Ako je tako onda bi kredit morao biti deo planiranog bilansa stanja , a ne da ima 20% manji budzet ministarstvo, a da kao ima vise para od kredita.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746820#p746820:2tst01y4 je napisao(la):
Earthmoving » Čet Jun 11, 2020 10:32 am[/url]":2tst01y4]Ne znam za drzavno racunovodstvo ali zar ne ide iz kredita, iz pasive u aktivu ministarstva infrastrukture? Ako je tako onda bi kredit morao biti deo planiranog bilansa stanja , a ne da ima 20% manji budzet ministarstvo, a da kao ima vise para od kredita.

Sad si me ovim pitanjem podsetio na onaj crtani film sa Sofronijem: https://www.youtube.com/watch?v=qhGuUcFGMLQ

Da, u Jelen Dolu je kamenolom, ali ne verujem da je to. Zašto bi Putevi Srbije investirali u kamenolom kada imaju izvođače? Pre će biti da je rekonstrukcija magistrale (neki nastavak valjda).
 
Ma usotalom nebitne su njihove trange frange finansijske manipulacije, da gubim vreme upetljavajuci se u njihove price, te najveci rast BDPa, te kredit je al je investitor Putevi Srbije, te nezaposlenost -10%, te nominalni rast duga al kobajagi nerast po BDPu... I slicne manipualcije. Vidim svojim ocima, nisam ni trebao komentarisati, jedva cekaju da udjes u njihovu paukovu mrezu da te mrcvare.
 
Све се гради на папиру и на бини за отварање радова.
Занимљива јесен и блиска будућност нас чека.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746859#p746859:251xxmqc je napisao(la):
branik » Čet Jun 11, 2020 12:01 pm[/url]":251xxmqc]Све се гради на папиру и на бини за отварање радова.
Занимљива јесен и блиска будућност нас чека.

SLažem se. Ipak, neki uvid iz tih papira možemo da steknemo. Za sada iz nedostatka papira, vidimo da debelo kasne sve projekte koji se "uveliko grade". Za ovaj deo auto-puta rade samo tunele. Mostove, trup auto-puta za sada čeka. Da ne pričamo o tzv. Moravskom koridoru - toga nema ni u najavi izgleda.

Naš narod voli da mu pričaju bajke...
 
Moravski koridor je još i u super fazi. Treba da vidite na šta liči Fruškogorski koridor, po izjavama ljudi iz vlasti očekivalo bi se da je već i gotov.
 
Evo zahvaljujuci Zmajku i Belom detaljan projekt da svi imate precizan uvid trase od petlje u Preljini, pa zavrsno sa petljom u PilatovicimaPogledajte prilog 4onda pozicija gde se prelazi Cemernica u ulazi u tunel u Trbusanima! Ovo je Beli zahvaljujuci Zmajku vec ranije kacioPogledajte prilog 3
IMG-1e87cfe1f0e14a6206a6ec4d0c436b7c-V.jpg
IMG-07c5429cdbf847c0401145f6dd9e58b4-V.jpg
Pogledajte prilog 1i sa ovom petljom u Pakovraci je kraj prvog lota. Kamo srece da je bar dovde do sada bilo zavrseno, al o tom po tom
Da vas bar malo odvratim od politike i korone :kk:
 
Zaboravih i da ubacim poziciju tunela laz koji ce biti L=2740m n! Nisam siguran da li su uracunati u tu duzinu i ulazno izlazni portal.
IMG-713f95fc5e5199b797571458a8996256-V.jpg
 
Vrh