Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I tako stigosmo do Lucana! Interesantno da se dugo pricalo kako su obadve petlje i u Pakovrace i u Lucanima, kompletno na dugackim vijaduktima, medjutim po ovom projektu, vijadukti pocinju tek posle obe petlje.
IMG-f5f8394290c9e760578349e7fefd09dc-V.jpg
IMG-3a4e80fe4f02354b95c001908d5d0d24-V.jpg
Nikako ne mogu da izbacim iz podsvesti ovo Munjino! Tako me neodoljivo podseca na "moju Munju" :p
IMG-07e61ce67a5bf934a954c70568243cb1-V.jpg
i posle tunela izlazni jugozapadni portal u selu Pilatovici
IMG-cd26fe4fd22f8d212eb10e80611d4a94-V.jpg
i ovo je trasa iznad sela i preko vijadukta se spusta u ravan ka istoimenoj petlji na kojoj ce se razdvajati pravac za CG i za Bih
IMG-be2c61e7775ffc4dee3d249f2a370526-V.jpg
i konacno Kruska u Pilatovcima i tu se ujedno vidi i sam kraj ovog dela trase, kao i "peteljka" :| to jest deo gde ce nastavljati ptravac ka Uzicu!
IMG-9b18510e84a1c6cad003e1bee7fe37f3-V.jpg
:grand: ima jos :kk:
 
I evo za sam kraj kad vec pomenuh "peteljku" tu odmah iza nje je planirana privremena ceona NS, a sama peteljka je i bukvalni pocetak AP ka Uzicu i VisegraduPogledajte prilog 2
Ovde verovatno prvi put vidite i poziciju i izgled buduce petlje Pozega , koja ce preuzeti tek kada se izgradi pravac ka Uzicu, saobracaj za Pozegu i lokalno do Arilja, a do tada ce biti preko privremene i ovog kruznog toka na koji ce se prilaziti sa suprotne strane! Sto se vidi ako obratite paznjuPogledajte prilog 1E sad ovo je trasa ka Uzicu, koja prati prirodnu konfiguraciju, pozeske kotline, a kad ce to? Mozemo samo nagadjati. Do tada na kruzni put pa u Pozegu na magistralu, a uz put na kafu kod Mire :p
Nadam je da je sad svima jasno kuda ide trasa!
P.S jos jednom zelim da se zahvalim Belom za prosledjeni fail, a i da kazem da Zmajko puno nedostaje na forumu! Ono sto je caribrod bio za istocni krak, to je bez dileme bio Zmajko za Dici Preljina :gobb: Hvala :kk:
 
Veliki pozdrav i hvala KrCanu na uloženom trudu kako bi se svima ovako jasno i detaljno prikazala trasa autoputa.

Iz prethodno prikazanog je nesporno zašto je iz čuvenog Njegoševog dela "Gorski vijenac" najčešće citirana rečenica: "A u ruke Mandušića Vuka svaka puška biće ubojita".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746801#p746801:2g121ffl je napisao(la):
ivchonny » Čet Jun 11, 2020 8:41 am[/url]":2g121ffl]Hvala Miro. Pitam zato što postoje neki radovi kod Jelen Dola i Gugalja/Guglja (ko zna kako se kaže po pravopisu, neka me ispravi). Pa sam pomislio da nije auto-put, ali nije. Verovatno je magistrala.
Tu je onaj tunel kod skretanja za LU, njega rade mozda su ti radovi, a ako nisu ne brini samo se pomaeraju, rove, ne zavrsavaju ... tako da su mozda i novi radovi aktivirani. Negde sam cula da se 2h putuje Ca - Ue tako daje sve moguce. Ako budu doteravali iz Jelen- dola kamen ( one firme) ne znam sta cekaju sa sanaciom tog dela, tuda ce kamioni ici za mesto Lucani.

Ne brini za pravopis razumemo se. mi kazemo Gugalj mada ja izgleda ne umem po padezima da menjam pa " dezurni lektori" nek posavetuju.

Što se tice onih parcela....oni su ttebali da izmeste Milan blagojević i da naprave novu industrijsku zonu, da nije to?

@ Krcane jako mi je drago sto si se oglasio, i uvek sve same ekskluzive od tebe HVALA!

Ja očekujem da kada ovo privedu kraju često vidimo Bg i drugih gradova tablice da dodju na vikend u Pz, da možda kupe plac za vikendice, obiđu sela u okolini.... za sat ipo ( i manje) da pobegnu od grada. A i lepši smo od Čačka realno govoreći :) pre će ljudi kod nas doći sigirna sam.

Imam predlog za @Igora da možda ove slike objedini u jednu poruku i postavi na prvu stranu teme, sta mislite? Posle se svi pitamo " gde beše petlja, kako izgleda" ovako bi imali stalni podsetnik a prikaz je detaljan.

Hvala i od mene @Belom i @Zmajku
 
Mito, moguće da je u pitanju tunel za Jele Do, ali mislim da nije izmeštanje industrijske zone za Krstac. Katastarske parcele 433/ nešto su udalene od onih koji počinju sa 752.

Mislim da se deo može videti i na Krcanovim fotografijama.

Hvala Krcane, kada su u pitanju insajderske informacije, ti si ovde bez premca. Sad možda možemo i na osnovu tvojih fotografija da vidimo kad se šta radi.
 
Gledate lipredsednika ispred tunela? Do decembra 2021 sve gotovo.
Dnevno 80cm probijaju zbog geologije.... e sad Earth nek unese u model za računanje koliko ce im vremena trebati. Krecu sa obe stane tunel da buše. Koliko je to vremena za po jednu cev?
 
Ni reči o prioritetnoj deonici oko Čačka?

Onaj Kinez što nije obećao a kao jeste obećao da će završiti za 2,5 god je spomenuo tunel kroz Frušku goru :)


dopuna:
30 meseci im treba za završetak tunela kroz Frušku goru, mada ugovor još nije potpisan, al dobro je znati
 
Браво Крцане...
Сад гледам вест, велики репиратор изјавио да ће се до краја следеће године до Ужица стизати за сат и 45 минута. Било би то сјајно, али избори су за мање од 10 дана. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747219#p747219:19ipslsx je napisao(la):
lukarts » Pet Jun 12, 2020 1:33 pm[/url]":19ipslsx]80 cm dnevno ili na sat?

https://pink.rs/politika/214794/krajem- ... foto+video
Pa ne znam, evo snimak na kraju teksta na 24:30min kad ulaze u tunel pitao je predsednik koliko dnevno probusite, ali mozda mu je rekao jos nesto pre tih 80cm. Rekao je da im fali radnika, da ce uvesti 3cu smenu ali da zbog lose geologije 2/3 tunela ce ici tako, a mogu i brze.

Nego, zar to nije sporo? Nije kao Brancic, ali jeste sporo. Cak i da buše po metar sa obe strane to je dosta vremena? Ja sam računala ali nesto mi nije jasan račun pa bolje da ćutim

I ovo je tunel Laz, ko zna šta ih čeka u Munjinom brdu
 
Свака ти част КрЦане,ти си прави мајстор а не ови остали ко је кога покрао,уградио,демократе,напредњаци.....више теренског рада...Eathmoving,majstor,и слични су увек у неком трипу политичком к њима неко нешто украо...

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
U prvoj varijanti od 35 km nikakav tunel ove duzine nije pominjan, vec su bili tuneli po 300-400 m. To mozete naci u svim novinama i na internetu. Trasa je od Lucana isla dolinom Morave i cena je bila 250-300 miliona. Onda sledi nova opcija tuneli od 1km. Pa zatim opet novo gde se pominju tuneli od 2 km. I vrlo brzo nakon toga ova sadasnja varijanta gde su tuneli skoro 3 km a cena vrtoglavo raste na 20 mil po km. I svi se prave ludi. I svi su sve zaboravili jer je poznato da Srbi pamte 3 dana. I u ovoj zemlji moze da radi ko sta hoce i nikada nece biti ni optuzen ni uhapsen ni osudjen.
 
Ali ubedljivo najjače na današnjem snimku je deo kada predsedniku kažu tempo od 80cm dnevno (obostrano) i ovaj posle dramske pauze ukapira da šanse nema da tom brzinom stignu da završe do 2022. I kaže "Imate li neke bolje mašine" :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747272#p747272:2qhqunin je napisao(la):
MiraC » Пет Јун 12, 2020 5:31 pm[/url]":2qhqunin]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747219#p747219:2qhqunin je napisao(la):
lukarts » Pet Jun 12, 2020 1:33 pm[/url]":2qhqunin]80 cm dnevno ili na sat?

https://pink.rs/politika/214794/krajem- ... foto+video
Pa ne znam, evo snimak na kraju teksta na 24:30min kad ulaze u tunel pitao je predsednik koliko dnevno probusite, ali mozda mu je rekao jos nesto pre tih 80cm. Rekao je da im fali radnika, da ce uvesti 3cu smenu ali da zbog lose geologije 2/3 tunela ce ici tako, a mogu i brze.

Nego, zar to nije sporo? Nije kao Brancic, ali jeste sporo. Cak i da buše po metar sa obe strane to je dosta vremena? Ja sam računala ali nesto mi nije jasan račun pa bolje da ćutim

I ovo je tunel Laz, ko zna šta ih čeka u Munjinom brdu

Да, ево и ја сад одгледах снимак.
Један од радника, наш човек, је споменуо и да тек треба да крену у пробијање са друге стране јер су припремни радови на излазном, јужном порталу "мало компликованији, због (некакве, нисам лепо чуо) конструкције и шипова", али ускоро би требало да почну пробијање и са те стране. То би значило да би брзина од 0.8м/дан могла да се дуплира.

Комично је када председник схвати, ако већ није знао, да брзином од 0.8м/дан не могу да заврше до 2022. године, а ни за девет година...
 
Ne znam Miro, pretpostavljam da ce se ta brzina kopanja manje od 1m dnevno ubrzati. Jer nije tesko izracunati da za tunel oko 3000m bi trebalo onda 3000 dana, tj 8 godina samo da se prokopa, bez opremanja unutra. Pravo pitanje bi bilo kada ce poceti brze da se kopa, ali ocigledno je neka pitanja bolje ne postaviti da se odgovor ne obije o glavu. Zato je bolja strategija ovo sto Vucko prebaci na Kineze, tipa oni su obecali da ce zavrsiti do kraja sledece godine. A to sto im ti nisi obezbedio ulaz ni na jedan deo povrsne trase, nema veze. Jer da je smeo pitati Kineze zasto godinu dana ne pocinju da rade napolju, verovatno bi takav nekakav odgovor dobio u vugla. Zato cuti, slikaj se za izbore, muljaj nesto da ljudi koji ne prate detaljno radove kao mi na forumu steknu utisak da se nezaustavljivo gradi na sve strane. A ono od 30km autoputa, za godinu dana prokopano 50m tunela. Mislim, ja verujem da ce to krenuti bolje, al ovo do sad je katastrofa sporo te nema se tu cime hvaliti.
 
Nemoj tako, da li si slušao - kopaće i sa druge strane znači 3000dana podeli na 2. Hahahahahhaha.
Jbt to je planina, ako je tu loša geologija.....
Ja sam računala i što ti kažes cifra je u +3 godine, jedino sto je radnik rekao je je geologija loša na 2/3 tunela pa ovo stvarno i zbog toga možda mora sporije ali što ti kažeš valjda ce ubrzati.
Onaj kinez je rado rekao " tunel, da da hoćemo do decembra zavrsiti"( valjda naredne godine) a za ostalo ko zna šta on priča a nama prevode. A kao i da sme da opovrgava predsednika nego ćuti i smeška se,a radovi će teći kako je plan a ne želje.

Jedina stvar koja me baš iznervirala - kad pita onu novinarku na kraju" kako se vama Vukice ovo čini" ( jer je odavde). I žena lepo kažr da će biti super kad/ dok završe... " Ih vama je sve da se samo završi, kad ovo završe biće- ok je to ali da sao završe moravski koridor.." u fazonu da je nezahvalna i ne vidi značaj ovolikih radova,kako to sme da se raduje samo za završetak.

E pa IMAMO PRAVO da za sad budemo impresionirani( doduse to tek možda kasnije), a da nas jedino raduje kada se provozamo. " nek se gradi ,nek se radi" slažem se ja, ali kad bi nešto bilo u roku (izuzev par projekata) svi bi bili mnogo srećniji i tokom gradnje jer znaš da je kraj izvestan
 
Jel Kinezi koji tamo rade kupuju mnogo nasih stvari? Hrate itd?
Ako da, onda to je barem nesto. Imaju seljaci itd prodavnice sta da prodaju, ima neka stabilna musterija naredne tri godine.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DpBBjnQHB0I[/youtube]

Ministarka pravda cenu, 3 godine radovi :shock:
 
Разлог за снимање ове репортаже је да се обавесте грађани Србије о траси аутопута Коридор 11, на деоници од Чачка према Пожеги, којом наноси огромна штета, а коју сви грађани Србије морају платити.


Та деоница је, по мишљењу које износи Миломир Мишо Антовић, председник првог Еколошког удружења основаног 2000-е године у селу Прилипац, „много тежа технички за извођење радова и много је скупља“. Наиме, првом варијантом трасе, одобреном од стране министарства и ЦИП-а, аутопут је био на два километра од Пожеге, планирана су два тунела дужине по 250 метара, траса уз обалу реке где се не угрожава пољопривредна производња и домаћинства, екологија… Нова варијанта има у плану трасу преко еколошки чистих села, домаћинстава које се искључиво баве пољопривредном производњом, два тунела од по преко 2000 метара којима аутопут кроз планину Крстац улази у село Прилипац, пролази на осам километара од Пожеге, мораће да се избегава клизиште, радиће се мост на лучанској петљи од 450 метара дужине, трафо станица 16 мегавата,

Антовић је у репортажи показао све варијанте планираног аутопута, као и предности и мане. Његова породица, у којој је пет инжењера, живи искључиво од повртарства. Иначе, Антовић је селекционар осам хибридних паприка, регистрованих још у бившој Југославији… Паприку и семе извози у свет…





„Просто је невероватно да се од генералног пројекта који не угрожава ниједну кућу, ниједно домаћинство, која пролази кроз неплодно земљиште – одустало. У елаборату измене генералног пројекта који су потписали главни пројектант Јарић, и генерални директор тадашњи и садашњи ЦИП-а господин Милутин Игњатовић, пише да проласком кроз села Крстац и Ђерађ угрожавају се плантаже малине, купине и пластеника што је неистина. То ћемо снимити и показати, тад није било никаквих плантажа, а нема ни сада, ни пластеника…“ – рекао је и на снимку се јасно види да не угрожава траса аутопута никакве плантаже јер их и нема од „људи који су у два села Крстац и Ђерађ у транзицији остали без посла“…


Првобитно пројектовани план трасе пролази кроз село Дљин, левом обалом Западне Мораве према селу Пилатовићи, где је пуно неплодног земљишта, нема пуно кућа које би биле угрожене аутопутем. Очгледно да је у том пројекту стручно планирана траса. Тај правац је ишао на четири километра од Пожеге у село Горобиље, насеље Гордићи, и до те тачке је био замишљен главни пројекат аутопута Хоргош-Пожега. Удаљеност центра те деонице је два километра од центра Пожеге. Он је измењен 8,3 километара кроз атар села Прилипац које се налази јужно од Пожеге, што значи да ће деоница пута Чачак-Пожега (односно правац Лучани-Пожега) бити дужа преко осам километара. И, како каже „сигурно преко сто милиона евра скупља“. Шест праваца пута је „Институт ЦИП мењао за две године, због интервенција људи који имају приватне радње и послове уз помоћ локалних политичара из Лучана и Драгачева“.

На позив Еколошког удружења 2014.године је у Прилипцу била делегација министара, директор ЦИП-а, представници општине Пожега, које су мештани обавестили о проблемима које ће направити нова траса аутопута.

„На 200 метара од пута је најстарија црква, задужбина Кнеза Лазара, основна школа изграђена пре 150 година, једина црква и једина осмогодишња школа у селу Прилипац су угрожене аутопутем. Прилипац се налази у четвороугаонику Пожега-Лучани 11 километара, Лучане-Гуча 18 километара, Гуча-Ариље 16 километара и Ариље-Пожега 15 километара. Овде мештани искључиво живе од повртарства, у селу има око 65 живих домаћинстава, преко 35 факултетски образоване омладине, скоро сви су незапослени, једини извори прихода су пољопривреда, малина, пластеници и нешто мало привреде. Ако аутопут дође како је замишљено, и генералним пројектом и свим овим варијантама које су ишле 50-100 метара лево-десно, овде је забрањена било каква изградња у зони пута. Прилипац је овде ширине 500 метара, а тамо пише у одлуци Владе 2007.године да се у зони пута забрањује било каква градња. Значи млади овде немају шта да траже, и они који су остали мораће колективно да се иселе….

Ова варијанта ће поскупети пројекат, поготову траса Лучани-Пожега, за сто и више милиона евра. Због тунела дужине 2030 и 2050 метара, на клизишту преко кога је пројектован пут ради се мост дужине скоро осамдесет метара после изласка из тунела према селу Прилипац… У атару села ширине 1000 метара пројектована је и прилипачка петља..“ – каже Миломир Мишо Антовић, пољопривредник из села Прилипац.

Иначе, због приговора који је 2014.године имао и аргумената које је изнео у име мештана села „директор ЦИП-а је псовао пред три мештана који су били код њега и рекао да ће трасу померити кроз двориште“ овог домаћина што је и урађено…Траса прелази директно преко пластеника који су регистровани као расадник семенске паприке, а та паприка се извози у свет, а сваке године домаћин даје од производње расада и производње семена преко 10.000 евра ПДВ-а држави. А „не враћа му се то, некад сто, а некад 150 евра са разноразним образложењима“. Антовић има још две њиве пластеника преко којих је „пројектована петља поред Западне Мораве“. Антовић наглашава „да није главни разлог“ штета коју ће лично имати, већ она коју „траса аутопута наноси селу и држави“…

Овим снимком су се обратили и „надлежним државним институцијама и појединцима да дођу на лице места и увере се у ову погрешну варијанту аутопута, пројектованог правца Лучани-Прилипац“.
 
Tesi me sto to rade kinezi. Tunel Strazevica na obilaznici oko Beograda su probili 225 dana pre roka. Ako je i tome verovati.
Inace na poslednjem cistom sentinel snimku, vidi se mala promena na levoj obali Morave na mestu gde ce biti most i petlja Pakovrace.
 
Da je bar neko iz postovanja ljudi izasao i objasnio zasto godinu dana nema pocetka radova na spoljnim trasama, meni nije ok da se o tome cuti, pa nek me drug forumas kritikuje sto sam negativan, a sem toga svi ovde znamo kolko godina i decenija svi cekaju taj pravac. I meni samom je neprijatno da vise budem negativan o napretku ovde, ali stvarno ne znam sta bi drugo rekao. Ipak je Pozega centralno mesto zapadne Srbije iz kog se dalje i na juznu i na zapadnu stranu moze stici relativno brzo do granice Srbije pa bi to trebao biti mnogo brzi prioritet. Kada se stigene do nje, ipak je dalja gradnja opustenija i moze se graditi i po 5-10km godisnje ka jugu i zapadu, i meni bi bilo prihvatljivo. Ali do Pozege bi moralo hitno, sto pre. Po meni je to i BG obilaznica do Panceva da se premosti Dunav i zaobidje Beograd rasterete guzve i Pancevacki most, najveci prioritet.
 
Vrh