Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748786#p748786:26r8xbcx je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Jun 17, 2020 1:31 pm[/url]":26r8xbcx]Sta se desilo ovom dobrom samaricaninu do skoro je pricao da za deonicu Cacak - Pozega ne treba da se gradi auto-put vec brzi put zbog utroska naseg novca, a sad prica da bi Cacak trebao da ima 3 ulaza/izlaza na autoput :D
:) postadoh vrlo dobri samarićanin :)
i dalje isto mislim.
brza saobraćajnica bi bila bolja opcija i više korišćena jer se ne bi plaćala pa bi je 90% ljudi koristilo.
ali kad se već odlučilo za po meni lošiju opciju, onda barem da bližim izlazima poprave situaciju pa da je ne koristi 40% ljudi nego bar 50-60% ako je moguće.
deonica od pakovaraće do skretanja za požegu ima oko 25km što je kad se saobraćaj podeli pa ne bude gužve na magistrali max 25min.
ako AP idete 15min i ako izgubite 5 min za povratak na put a užicu i ne daj bože na naplatnoj rampi, da li će većina čačana platiti npr 150 din putarine da bi uštedeli tih 5min.
nisam ispratio da li je, i ako jeste, koliko kraće AP.
AP ćemo svakako platiti iz budžeta, mi naša deca, unuci, migranti ili kinezi ko god bude živeo na ovim prostorima sledećih 100 god.
pošto se putarinom svakako nikada ne može skupiti pola milijarede eur koliko plaćamo tu deonicu, onda ili da je približimo da što više ljudi ide ili da pustimo bez putarine pa da kad je več bal, neka bude svima maskembal.

to je otprilike kao kad bi čovek skromnih primanja kome auto treba za pretežno gradsku vožnju i za 5.000km godišnje, kupio na kredit na 40 god (sin i ćerka su žiranti) novu mercedesovu E klasu dizel 3.0 od nekog kineza i platio je 2 puta više nego što košta u cenovniku i čekao je 3 puta duže nego što bi je čekao preko ovlašćenog zastupnika.
i svi drugari ga tapšu po ramenu, pričaju mu da je car, šmeker, faca i zajedno se smeju komšiji, koji mu je predložio, pošto je već tanak sa kešom, da kupi neku fabiju na kredit od 5 god, i da je plati samo onoliko koliko i košta u cenovniku.

ostajem pri svom mišljenju uprkos replikama :)

takođe nisam saobračajni inženjer :)
 
Audi bmw i merc kupuju iskompleksirani bogati srbi koji ne znaju sta ce od kesa u zivotu. Ovo vazi i za nova i polovna vozila gore pomenutih brendova.

Autoput punog profila nema cenu kad su ljudski zivotu u pitanju. Bez obzira da li se gradi pun profil ili poluprofil no tebi ni meni Samaricanine nece biti veca plata ni penzija. Ali cemo preziveti ako bude vise autoputeva. Videste li jutros snimak kod vlade? Policajac je mogao da pogine! Koja bu**** vozi 100 na sat kroz grad? Babic, tatin sin, sm*** neki
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749196#p749196:1ejx3ipm je napisao(la):
dobri_samaricanin » Čet Jun 18, 2020 7:27 pm[/url]":1ejx3ipm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748786#p748786:1ejx3ipm je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Jun 17, 2020 1:31 pm[/url]":1ejx3ipm]Sta se desilo ovom dobrom samaricaninu do skoro je pricao da za deonicu Cacak - Pozega ne treba da se gradi auto-put vec brzi put zbog utroska naseg novca, a sad prica da bi Cacak trebao da ima 3 ulaza/izlaza na autoput :D
:) postadoh vrlo dobri samarićanin :)
i dalje isto mislim.
brza saobraćajnica bi bila bolja opcija i više korišćena jer se ne bi plaćala pa bi je 90% ljudi koristilo.
ali kad se već odlučilo za po meni lošiju opciju, onda barem da bližim izlazima poprave situaciju pa da je ne koristi 40% ljudi nego bar 50-60% ako je moguće.
deonica od pakovaraće do skretanja za požegu ima oko 25km što je kad se saobraćaj podeli pa ne bude gužve na magistrali max 25min.
ako AP idete 15min i ako izgubite 5 min za povratak na put a užicu i ne daj bože na naplatnoj rampi, da li će većina čačana platiti npr 150 din putarine da bi uštedeli tih 5min.
nisam ispratio da li je, i ako jeste, koliko kraće AP.


Samo si jednu stvar zaboravio, sad su velike kolone na obilaznici oko Cacka zato sto jos nije zavrsena deonica Cacak-Pozega, kad se zavrsi ta deonica, tu vise nece biti guzve, nece biti kolona i kolina auta i nece biti ni kamiona. Sa bilo koje tacke u Cacku, max ce ti trebati 10min da se nakacis na autoput, tu obilaznicu ce koristi samo Cacani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749208#p749208:28lg3g98 je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Jun 18, 2020 8:21 pm[/url]":28lg3g98]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749196#p749196:28lg3g98 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Čet Jun 18, 2020 7:27 pm[/url]":28lg3g98]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748786#p748786:28lg3g98 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Jun 17, 2020 1:31 pm[/url]":28lg3g98]Sta se desilo ovom dobrom samaricaninu do skoro je pricao da za deonicu Cacak - Pozega ne treba da se gradi auto-put vec brzi put zbog utroska naseg novca, a sad prica da bi Cacak trebao da ima 3 ulaza/izlaza na autoput :D
:) postadoh vrlo dobri samarićanin :)
i dalje isto mislim.
brza saobraćajnica bi bila bolja opcija i više korišćena jer se ne bi plaćala pa bi je 90% ljudi koristilo.
ali kad se već odlučilo za po meni lošiju opciju, onda barem da bližim izlazima poprave situaciju pa da je ne koristi 40% ljudi nego bar 50-60% ako je moguće.
deonica od pakovaraće do skretanja za požegu ima oko 25km što je kad se saobraćaj podeli pa ne bude gužve na magistrali max 25min.
ako AP idete 15min i ako izgubite 5 min za povratak na put a užicu i ne daj bože na naplatnoj rampi, da li će većina čačana platiti npr 150 din putarine da bi uštedeli tih 5min.
nisam ispratio da li je, i ako jeste, koliko kraće AP.


Samo si jednu stvar zaboravio, sad su velike kolone na obilaznici oko Cacka zato sto jos nije zavrsena deonica Cacak-Pozega, kad se zavrsi ta deonica, tu vise nece biti guzve, nece biti kolona i kolina auta i nece biti ni kamiona. Sa bilo koje tacke u Cacku, max ce ti trebati 10min da se nakacis na autoput, tu obilaznicu ce koristi samo Cacani.
obilaznica oko cacka nema dovoljnu propusnu moc, i trebalo je proširiti na 2+2 i denivelisati raskrsnice.
ima dovoljno mesta, nije izgrađeno, ima mrtva pruga na jednom delu paralelna sa obilaznicom.
gužvu stvaraju najviše semafori koje svakako treba izbaciti.
bolje denivelisano, ali ako nema mogućnosti onda kružni tok.
to košta 5% od cene AP oko čačka.
a mogla se napraviti i spoljna severna obilaznica preko trbusana 1+1 ili 2+2 da se ne plaća (kao što se ni oko BG-a i niša ne plaća)
i saobraćaj bi se podelio i bilo bi super.
ovako će se plaćati i niko je za interni saobraćaj neće koristiti.

mi svi gledamo da napravimo put tako da ni u špicu ne bude gužve.
a tako niko na svetu ne dimenzioniše ni puteve ni stadione.
gužve su u špicu i u sezoni u svim većim evropskim gradovima, a o italijanskim AP da ne govorimo.
i niko ne pravi po 6 traka da nikad ne bi bilo gužve.
mi napravimo stadion od 70k gledalaca ili arenu od 20k da bude jednom puna godišnje a prosečno na 15% popunjenosti
a barsin stadion je stalno pun pa ne naprave stadion za 300.000 gledalaca da bi svi koji hoce da gledaju mečeve sa realom mogli da dođu.
može ali to košta a pametni narodi ne bacaju pare, jer ako negde bace, moraće da štede na nekom drugom (npr na lečenju dece SMS-om).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749200#p749200:27him8oa je napisao(la):
msksim1 » Čet Jun 18, 2020 7:38 pm[/url]":27him8oa]Audi bmw i merc kupuju iskompleksirani bogati srbi koji ne znaju sta ce od kesa u zivotu. Ovo vazi i za nova i polovna vozila gore pomenutih brendova.

Autoput punog profila nema cenu kad su ljudski zivotu u pitanju. Bez obzira da li se gradi pun profil ili poluprofil no tebi ni meni Samaricanine nece biti veca plata ni penzija. Ali cemo preziveti ako bude vise autoputeva. Videste li jutros snimak kod vlade? Policajac je mogao da pogine! Koja bu**** vozi 100 na sat kroz grad? Babic, tatin sin, sm*** neki
ja o tome pričam, ako sagradiš pun profil po ceni AP sa po 6 traka, plate i penzije će biti manje, a akciza veća da bi se platili krediti za to uzeti.
ljudi će se manje voziti i iseljavati se u inostranstvo pa će biti dovoljno da čiste od snega samo po 1 traku jer neće ni biti vozila za drugu traku.

pa kad tu bacimo pare, ostane manje para za socijalne i zdravstvene radnike koji onda ne pregledaju i ne strpaju u ludnicu koga treba, i onda takvi voze ko ludi i gaze ljude na pesackom, u zaustavnoj traci AP, ili na raskrsnici sa po 3 trake jutros.
ili pretiču kolonu na ibarskoj i ginu, i onda mi ne zovemo to vozači smrti , već kažemo da je ibarska put smrti.
lakše je uvek da je neko drugi kriv a ne da smo mi krivi.

nije kriva ibarska za pogibije, ni ulica kneza miloša...
zato, ne ulagati poslednji dinar u puteve nego u ljude.
prvo da bi ljudi ostali u srbiji, pa zatim da bi ostali mentalno zdravi, pa u edukaciju vozača...
finsijski resursi ni države ni pojedinca nisu neograničeni.
ako damo sve pare za dobar auto, nemamo onda ni za benzin, ni za putarinu.
a onda šta će nam takav auto da nam stoji ispred zgrade, da ko klinci sedimo na haubi i maštamo da putujemo negde.
 
Cekas u guzvi u Bgu na autoputu svako jutro i popodne sat vremena i potrosis 100 dinara vise na 10km autoputa, kako se ne placa? Akciza na gorivo od nepotrebnih guzvi na male razdaljine ide istim onima kao i putarine.
 
Koja mrtva pruga, ti bas odavno nisi prosao kroz Cacak, ta mrtva pruga ne postoji pa jedno 20godina minimum a sigurno i vise.
Prvo si tvrdio da autoput Beograd - Pozega nece biti isplativ, ispostavilo se da gresis.
Sad tvrdis kako treba Cacak da dobije obilaznicu 2+2 a evo ja cu ti sad objasniti da i tu gresis, kad se dovrsi autoput Beograd - Pozega ili ti sad Cacak-Pozega, tom obilaznicom nece niko ici osim malog broja Cacana.
Ziveo sam u Cacku dve godine, u centru grada nisu guzve kao sto su u Beograd-u po centru grada.
Ne znam kako da ti objasnim al obilaznica sluzi da obidjes grad da ne prolazis kroz centar grada. Zamisli da ja sa Vozdovca koristim obilaznicu oko Beograda da bi otisao do NBG da bi smanji protog auta na gazali, pa meni bi trebalo jedno 3 puta vise vremena da dodjem do NBG i isto toliko i goriva da potrosim.

Nislije ne placaju autoput izmedju svoje dve rampe, to isto Cacak moze da uvede, sto bi se pravila nova obilaznica.
I opet da ponovim, nece tu biti guzve, sav saobracaj ce otici na autoput kad se dovrsi.


Savet jedan, mani se racunica :)
 
Reče predsednik večeras da će se graditi ipak brza saobraćajnica Požega - Užice. A nakon toga autoput Užica - Višegrad.

Wtf? Kakva sad brza saobraćajnica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749262#p749262:2a5peizp je napisao(la):
dobri_samaricanin » 18 Jun 2020 10:46 pm[/url]":2a5peizp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749200#p749200:2a5peizp je napisao(la):
msksim1 » Čet Jun 18, 2020 7:38 pm[/url]":2a5peizp]Audi bmw i merc kupuju iskompleksirani bogati srbi koji ne znaju sta ce od kesa u zivotu. Ovo vazi i za nova i polovna vozila gore pomenutih brendova.

Autoput punog profila nema cenu kad su ljudski zivotu u pitanju. Bez obzira da li se gradi pun profil ili poluprofil no tebi ni meni Samaricanine nece biti veca plata ni penzija. Ali cemo preziveti ako bude vise autoputeva. Videste li jutros snimak kod vlade? Policajac je mogao da pogine! Koja bu**** vozi 100 na sat kroz grad? Babic, tatin sin, sm*** neki
ja o tome pričam, ako sagradiš pun profil po ceni AP sa po 6 traka, plate i penzije će biti manje, a akciza veća da bi se platili krediti za to uzeti.
ljudi će se manje voziti i iseljavati se u inostranstvo pa će biti dovoljno da čiste od snega samo po 1 traku jer neće ni biti vozila za drugu traku.

pa kad tu bacimo pare, ostane manje para za socijalne i zdravstvene radnike koji onda ne pregledaju i ne strpaju u ludnicu koga treba, i onda takvi voze ko ludi i gaze ljude na pesackom, u zaustavnoj traci AP, ili na raskrsnici sa po 3 trake jutros.
ili pretiču kolonu na ibarskoj i ginu, i onda mi ne zovemo to vozači smrti , već kažemo da je ibarska put smrti.
lakše je uvek da je neko drugi kriv a ne da smo mi krivi.

nije kriva ibarska za pogibije, ni ulica kneza miloša...
zato, ne ulagati poslednji dinar u puteve nego u ljude.
prvo da bi ljudi ostali u srbiji, pa zatim da bi ostali mentalno zdravi, pa u edukaciju vozača...
finsijski resursi ni države ni pojedinca nisu neograničeni.
ako damo sve pare za dobar auto, nemamo onda ni za benzin, ni za putarinu.
a onda šta će nam takav auto da nam stoji ispred zgrade, da ko klinci sedimo na haubi i maštamo da putujemo negde.

Ma da, sigurno da si u pravu. Nemci, Francuzi, Kinezi, Holandjani, Svajcarci su ludi sto imaju mreze autoputeva u svojoj zemlji a samo smo mi pametni pa nam ti isti putevi ne trebaju! Vecu budalastinu nisam skoro procitao na ovom forumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749278#p749278:wzg37h14 je napisao(la):
Cheyenne » Пет Јун 19, 2020 12:42 am[/url]":wzg37h14]Reče predsednik večeras da će se graditi ipak brza saobraćajnica Požega - Užice. A nakon toga autoput Užica - Višegrad.

Wtf? Kakva sad brza saobraćajnica?
Је л' може линк?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749267#p749267:36xvvspd je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Jun 19, 2020 12:00 am[/url]":36xvvspd]Koja mrtva pruga, ti bas odavno nisi prosao kroz Cacak, ta mrtva pruga ne postoji pa jedno 20godina minimum a sigurno i vise.
Prvo si tvrdio da autoput Beograd - Pozega nece biti isplativ, ispostavilo se da gresis.
Sad tvrdis kako treba Cacak da dobije obilaznicu 2+2 a evo ja cu ti sad objasniti da i tu gresis, kad se dovrsi autoput Beograd - Pozega ili ti sad Cacak-Pozega, tom obilaznicom nece niko ici osim malog broja Cacana.
Ziveo sam u Cacku dve godine, u centru grada nisu guzve kao sto su u Beograd-u po centru grada.
Ne znam kako da ti objasnim al obilaznica sluzi da obidjes grad da ne prolazis kroz centar grada. Zamisli da ja sa Vozdovca koristim obilaznicu oko Beograda da bi otisao do NBG da bi smanji protog auta na gazali, pa meni bi trebalo jedno 3 puta vise vremena da dodjem do NBG i isto toliko i goriva da potrosim.

Nislije ne placaju autoput izmedju svoje dve rampe, to isto Cacak moze da uvede, sto bi se pravila nova obilaznica.
I opet da ponovim, nece tu biti guzve, sav saobracaj ce otici na autoput kad se dovrsi.


Savet jedan, mani se racunica :)
Beograd - požega nije isplativo, zato hoće da zabrane kamione na ibarskoj da bi na silu povećali promet.
promet od 7-8k dnevno nije dovoljno da AP bude isplativ.

mrtva pruga ipak postoji

voždovac - BG je trebalo odavno da ima unutrašnji magistralni prsten preko autokomande pa tunel do mosta preko ade ali nije završeno.
ali odosmo u off.

gradi se AP, potpisano, zadužili smo se za 450M eur, za 30km i sad nema nazad.
ostaje nam da uživamo i pevamo.
i dalje mislim ono što sam i ranije mislio ali nemam nameru nikog da u to ubeđujem.
svako ima pravo na svoje mišljenje.
 

Prilozi

  • pruga.JPG
    pruga.JPG
    218,9 KB · Pregleda: 4.011
U maju sam isao od BG ka GM preko topole jer mi je trebala sat antena a covek iz topole je poklanjao. Reko kad je dzabe:) prvi put sam prosao tuda od kako je pustena cela deonica AP surcin preljina. Ako se secate postoji jedna jaca krivina na putu topola mladenovac, iz pravca mladenovca je na levo a iz pravca topole na desno. I zamalo covek da ispravi krivinu i da me zvekne ceono da se ne javim. Bez obzira sto je imao relativno ok auto (pasat) ta krivina nije predvidjena da se udje sa 100 kmh u nju a on je vozio barem 90kmh sigurno. Jedva je zagrzao svoju traku. Mislim da je prosao na milimetar od mog retrovizora.

Tako da, zamalo da izginem zbog antene. Nikada vise necu proci ovim putem niti ibarskom nikada nikada nikada!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749281#p749281:3excldk5 je napisao(la):
bokili84 » Pet Jun 19, 2020 12:16 am[/url]":3excldk5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749262#p749262:3excldk5 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 18 Jun 2020 10:46 pm[/url]":3excldk5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749200#p749200:3excldk5 je napisao(la):
msksim1 » Čet Jun 18, 2020 7:38 pm[/url]":3excldk5]Audi bmw i merc kupuju iskompleksirani bogati srbi koji ne znaju sta ce od kesa u zivotu. Ovo vazi i za nova i polovna vozila gore pomenutih brendova.

Autoput punog profila nema cenu kad su ljudski zivotu u pitanju. Bez obzira da li se gradi pun profil ili poluprofil no tebi ni meni Samaricanine nece biti veca plata ni penzija. Ali cemo preziveti ako bude vise autoputeva. Videste li jutros snimak kod vlade? Policajac je mogao da pogine! Koja bu**** vozi 100 na sat kroz grad? Babic, tatin sin, sm*** neki
ja o tome pričam, ako sagradiš pun profil po ceni AP sa po 6 traka, plate i penzije će biti manje, a akciza veća da bi se platili krediti za to uzeti.
ljudi će se manje voziti i iseljavati se u inostranstvo pa će biti dovoljno da čiste od snega samo po 1 traku jer neće ni biti vozila za drugu traku.

pa kad tu bacimo pare, ostane manje para za socijalne i zdravstvene radnike koji onda ne pregledaju i ne strpaju u ludnicu koga treba, i onda takvi voze ko ludi i gaze ljude na pesackom, u zaustavnoj traci AP, ili na raskrsnici sa po 3 trake jutros.
ili pretiču kolonu na ibarskoj i ginu, i onda mi ne zovemo to vozači smrti , već kažemo da je ibarska put smrti.
lakše je uvek da je neko drugi kriv a ne da smo mi krivi.

nije kriva ibarska za pogibije, ni ulica kneza miloša...
zato, ne ulagati poslednji dinar u puteve nego u ljude.
prvo da bi ljudi ostali u srbiji, pa zatim da bi ostali mentalno zdravi, pa u edukaciju vozača...
finsijski resursi ni države ni pojedinca nisu neograničeni.
ako damo sve pare za dobar auto, nemamo onda ni za benzin, ni za putarinu.
a onda šta će nam takav auto da nam stoji ispred zgrade, da ko klinci sedimo na haubi i maštamo da putujemo negde.

Ma da, sigurno da si u pravu. Nemci, Francuzi, Kinezi, Holandjani, Svajcarci su ludi sto imaju mreze autoputeva u svojoj zemlji a samo smo mi pametni pa nam ti isti putevi ne trebaju! Vecu budalastinu nisam skoro procitao na ovom forumu.


Odosmo u off. Ma kakvo crno ulaganje u ljude?! Ubismo se ovde od rasprave da li da se kupi tag ili ne?! Toliko o nama!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749262#p749262:1fllz68u je napisao(la):
dobri_samaricanin » 18 Jun 2020 10:46 pm[/url]":1fllz68u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749200#p749200:1fllz68u je napisao(la):
msksim1 » Čet Jun 18, 2020 7:38 pm[/url]":1fllz68u]

nije kriva ibarska za pogibije, ni ulica kneza miloša...
zato, ne ulagati poslednji dinar u puteve nego u ljude.
Мој рођак је радио као лекар у хитној помоћи у Великој Плани, још док није направљен пун профил аутопута. Према његовим речима, то је био покољ, сваки дан у крви до лаката. Мој деда, професионални возач од пре Другог светског рата, страдао је код Врчина 1970. године, чеони судар са аутобусом Литаса из Пожаревца.

Да смо направили аутопут бар до Чачка пре 40 година, кад је требало, сачували бисмо досад једно 10.000 живота. Међу њима и петоро мојих даљих рођака из фиће (брачни пар+троје деце), страдалих на прилазу Београду крајем осамдесетих.

Зато, хајде да не пишемо више оно што нема смисла, него да видимо како да поправимо још то што по Србији треба да се поправи. Кад дођемо аутопутем до Ужица и Краљева, ипак, највећи део посла биће иза нас.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749287#p749287:19ji8twh je napisao(la):
Mikie » Pet Jun 19, 2020 1:58 am[/url]":19ji8twh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749278#p749278:19ji8twh je napisao(la):
Cheyenne » Пет Јун 19, 2020 12:42 am[/url]":19ji8twh]Reče predsednik večeras da će se graditi ipak brza saobraćajnica Požega - Užice. A nakon toga autoput Užica - Višegrad.

Wtf? Kakva sad brza saobraćajnica?
Је л' може линк?

Nema linka zbog predizborne ćutnje verovatno, ali ko ima premotavanje neka vrati na TV Pink oko 22.30 sinoć.

Rekao je da su "seli" da vide koliko imaju sredstva za puteve u narednim godinama i da trenutno grade čak 4 autoputa i da je još puno u planu.

Koliko ja znam, projekat je napravljen za autoput, ne može tek tako "e nećmo autoput, ajde sad brzu saobraćajnicu".
 
voždovac - BG je trebalo odavno da ima unutrašnji magistralni prsten preko autokomande pa tunel do mosta preko ade ali nije završeno.
ali odosmo u off.

Ovo je veoma zabrinjavajuce. Ne, ne trabamo da zidamo autoputeve kroz gradove. Kroz grad se zida metro, i to ne od livade do livade kako rezim planira.
Po mnogim gradovima u svetu su prestali da zidaju autoputeve kroz gradove jer je krajnji efekat jako los sto se tice zagadjivanja zivotne sredine i tako dalje. Ljudi su protestovali i sprecili da se zidaju autoputevi kroz gradove, i nadam se da ce gradjani uspeti da sprece bilokakve planove da se unistavaju komsiluci da bi neki mogli da imaju guzvu na autoputevima tamo gde su nekada bile kuce.

Ako ista, treba kroz Beograd da se ukloni trenutni autoput. Ali to je malo tesko u ovom momentu da se uradi. Prvo trebaju da zavrse sa obilaznicom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749267#p749267:1miexqvc je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Jun 19, 2020 12:00 am[/url]":1miexqvc]Koja mrtva pruga, ti bas odavno nisi prosao kroz Cacak, ta mrtva pruga ne postoji pa jedno 20godina minimum a sigurno i vise.
Prvo si tvrdio da autoput Beograd - Pozega nece biti isplativ, ispostavilo se da gresis.
Sad tvrdis kako treba Cacak da dobije obilaznicu 2+2 a evo ja cu ti sad objasniti da i tu gresis, kad se dovrsi autoput Beograd - Pozega ili ti sad Cacak-Pozega, tom obilaznicom nece niko ici osim malog broja Cacana.
Ziveo sam u Cacku dve godine, u centru grada nisu guzve kao sto su u Beograd-u po centru grada.
Ne znam kako da ti objasnim al obilaznica sluzi da obidjes grad da ne prolazis kroz centar grada. Zamisli da ja sa Vozdovca koristim obilaznicu oko Beograda da bi otisao do NBG da bi smanji protog auta na gazali, pa meni bi trebalo jedno 3 puta vise vremena da dodjem do NBG i isto toliko i goriva da potrosim.

Nislije ne placaju autoput izmedju svoje dve rampe, to isto Cacak moze da uvede, sto bi se pravila nova obilaznica.
I opet da ponovim, nece tu biti guzve, sav saobracaj ce otici na autoput kad se dovrsi.


Savet jedan, mani se racunica :)

Postoji pruga koja ide do Slobode koja se odavno više ne koristi. Negde od početka 90-ih.

Gužve u centru Čačka možda nisu kao u Beogradu, jer nema toliko velikih bulevara, ali gužvi i te kako ima. Kneza Miloša zna da bude zakrčena nekada i između Nemanjine i Cara Lazara... Ali je tačno da obilaznica oko Čačka to neće promeniti. Prosto, uske su ulice, ima dobar broj biciklista... Možda ulica 10 smanji gužve sada, ne znam.

Mislim da nije potrebno 2+2 oko Čačka za sada, već da se denivelišu sve raskrsnice na obilaznici jer semafori i kružni tokovi bespotrebno usporavaju saobraćaj. I naravno, da konačno sruše viadukt koji zatvaraju svake godine i da izgrade novi koji se ne kreće.
 
Од Чачка до Златибора на 14 места се зауставља саобраћај због радова,не питајте ме како знам плус чувени Чачански семафори....
 
Onda ce se morati preko Rozaja pa na Preljinu ako ikad više otvore tu granicu bez ovih cirkusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749791#p749791:1m83vgkn je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Jun 20, 2020 4:25 pm[/url]":1m83vgkn]Од Чачка до Златибора на 14 места се зауставља саобраћај због радова,не питајте ме како знам плус чувени Чачански семафори....
У петак (јуче) поподне тачно сат ми је требало од Ужица до Златибора. Колона почиње још у Ужицу, понекад се споји код железничке станице са оном у супротном смеру. Семафор испред другог тунела је уско грло. Интервал је исти у оба смера, а у петак поподне много је јачи саобраћај био узбрдо, тако сам прошао тек у десетој-једанаестој тури. Све је зачинио и покварени камион. Други семафор је на мосту Криваја, али ту иде брзо. Почели су радови и на раскрсници на Сушици. Затворено је скретање десно ка Вишеграду, па се дели трака којом сеиз Вишеграда укључује ка Ужицу.
Трајаће радови још поприлично. Спремите се.
А оно што је урађено, претвориће се у тркалиште ускоро, са могућим опаким последицама. И до сада је било, а тек сад...
 
Branik, ista situacija je Pozega - Uzice. Duplo vise vremena treba. A ka Zlatiboru zaista gde je google maps dao crveno, verujte da je sve tako, haos opsti. Nama iz Pz se smucilo,kako je ovima sto voze dalje....
I svake godine isto, nema sanse do sept da zavrse ni do Ue.

Imam pitanje- zasto su na nekim delovima ka Zl na lrimer pored one baze Puteva stavljene one metalne barikade da ne moze preticanje? Nije put toliko valjda los?
 
Nije zbog zabrane, nego su u većem delu trase radovi u jednoj traci, negde nema signalizacije... Svakako, avako preticanje na toj deonici sada je ludost!
 
Kako li će rešiti pitanje poplava na trasi AP kroz Lu i Pz ja ne znam.... kod nas taj deo trenutno pliva, ne znam da li je trenutno voda dotle stigla ali je plavno to područje. Jača kiša i Skrapež ko Dunav bude...
 
Sad smo naredne dve godine mirni od stogodišnje vode.
Ako sam shvatio, ap prolazi uzvodno od Namenske, a tu su nanji problemi. Najveći su dole od Lučana.
 
Vrh