Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742827#p742827:2tvwd5nj je napisao(la):
razgradjevinar » 28 May 2020 03:45 pm[/url]":2tvwd5nj]radovicu, odmah uzi jedan stan u baru, dok su jos povoljni

bez zezanja, koliko u proseku vremenski treba sada, u sezoni, od bara do npr ulcinja, budve, kotora ili h. novog?

Naravno razmisljam. Kucu u Herceg Novom tamo su ipak prijateljski nastrojeni :D
Treba sacekati da ova sezona propadne i u sred zime 2020/2021 uci u nekretninu osim ako ne krene jos na dole pa sacekati 2021/2022.
https://srbin.info/drustvo/mi-smo-beogr ... crne-gore/

Zaista ce ovaj autoput (Koridor 11) verovatno mnoge navesti da razmisljaju u tom pravcu!
Prosto ne mogu da verujem da ce jednog dana biti za 4 sata do mora. :pob:
 
Eto da nema izdajnickih debilnih vlasti na balkanu odavno bi mogao do herceg novog bara kotora dubrovnika ili cak splita za 4-5h max voznje 130 kmh tj vikend putovanja do mora. Samo debili imaju ovoliko granica
 
Ove vase kalkulacije su bas preambiciozne!
Kao prvo kilometraze su ne tacne! Izostavljen je deo od Cacka do Pozege.
Dalje, jos uvek nije projektovana deonica dalje ka Boljarima, a bar polovina ce biti projektovana i izvedena za maksimalnu brzinu do 100 km/h.
Trece od Boljara do Podgorice celokupna trasa ce biti sa isto tako maksimalno projektovanom brzinom od 100 km.
Cetvrto, Od Virpazara do Sutomora, kroz Sozinu, pa zavrsno sa Barom ce takodje biti brzina 100km.
I peto, ali u ovom slucaju i vrlo pozitivno, je to da ce u periodu dok se izgradi i kompletira ovaj AP gotovo sigurno biti ukinut trenutno vazeci rezim na granicama, to jest da ce se bar sto se tice putnickog saobracaja, odvijati bez zaustavljanja, to jest slobodno, kao u Sengenskoj zoni!
:grand: Ono sto bih vam zelio skrenuti paznju da se mnogo ne igrate sa prekoracenjima brzine jer deonice kroz CG su zaista u vecini slucajeva na objektima, tj u slucaju bilo kakve greske, tesko da bi neko imao sansu za popravni! A vrlo slicna, ako ne i gora trasa ce biti preko Golije, gde se ocekuje preko 50 tunela!
Zaista bi vam iz sveg srca savetovao da radije usporite i uzivate u izvanrednim predelima, nego da obarate vremenske rekorde! :bg4:
 
Nisu preambiciozne, biće poprilično realne kad se izgradi sve. Ja napisah da se još ne zna trasa Požega - Boljare, ali ajde i da bude oko 100km dužine, to je onda od BG (Surčina) do granice 250km. Neka je na toj deonici prosečno dozvoljena brzina 115kmh i uz poštovanje ograničenja do granice se stiže za 2,2 sata.

S druge strane, od SR granice do bara je oko 180km, uz prosečnu brzinu 110kmh to je 1,6h. Ukupno BG - Bar je 3h i 48min.

Slažem se sa tobom da bi do tada (oko 2030) granice trebale da se sklone i tu neće biti zadržavanja. I posebno se slažem da treba poštovati ograničenja brzine.

Mislim da je najveći rizik da CG neće moći da izgradi celu deonicu do 2035. Ali čak i da se završi bar 50%, to će biti sjajno.
 
Црној Гори је омча око врата у финансијском смислу и ова деоница што сада раде. Ни код нас није много боља ситуација. Смем да се кладим у сву имовину да у наредних 20 година АП Београд - Бар неће бити готов,можда чак ни започет на свим деоницама,узимајући у обзир економску,политичку ситуацију као и брзину радова...Толико...
 
Не можеш никако да направиш просечну 110. Односно, можеш, али уз велика прекорачења.
На обичном путу где је макс ограничење 80, просек иде негде око 55, евентуално кад нема гужве до 60, а на ап то је негде до 90. И свњ зависи од доба дана и године.
А како изгледа кад нација крене на викенд на море, знају Хрвати кад на Лучком направе невероватан чеп, па картице крену да деле ручно, у тракама, од кола до кола.
Слажем де Ником од перспективе градње.
 
Ja sa brzinom imam problem samo u blizini Beograda tj Bubanj potoka, ostalim deonicama i po velikoj gužvi može da se drži 130. Bude slučejava da se baš smanji, ali to nešto ne remeti statistiku.

Na naplatnim rampama u većini slučajeva se sa tag uređajem prolazi brzo. Tj samo ona kod Niša je kritična.
 
Ima smisla ovo sto proca Krcan. Ja drzim po navigaciji tempo od 129 kmh na tempomatu a to je oko 134 po cajgeru od surcina do preljine. Meni ne smeta ali kad se neko vozi na deonici od ljiga do preljine smetaju mu krivine. Malo mogu da ublazim ako su obe trake prazne pa kad u krivinu ulazim trakom najblizom krivini. A nine da vozim neki los auto za autoput skoda superb je u pitanju. Dakle, preko 100 do max 110 nije preporucljivo u krivinama i ne mozete da se opustite. Naravno kome ne smeta onda moze da pegla. I to po suvome! :grand:


A to sto se prave guzve na naplatnim rampama me uopste ne zanima jer ljudi teraju inat pa nece tag da kupe.
 
Чак и са 100км/ч у Црној Гори је одлично време јер прво се кроз Србију не смориш, ча и са овим путем који је изграђен, до Златибора си за 2,5-3 сата. Преостала деоница кроз Србију није толико тешка, а са стотком кроз Црну Гору и циглом на гасу, на мору си за 2 сата максимум.

Ако се заиста обистини упрошћени режим на границама то ће онда бити стварно велелепно.
 
100km/h je vise nego dovoljno. Jos ko ima tempomat. Lagano vozis, obilazis bez brige. Sve i da je 5 sati to uopste nije mnogo.
 
Iz mog iskustva, na tim deonicama gde je ograničenje 100, kao u Grdeličkoj, izuzetno prijatno se vozi sa 110 na cajgeru. Ne 'vuče' da se vozi brže.
 
Једног лепог дана када буде готово, надам се за живота, биће задовољство провозати се...
 
Dok ovaj put bude kompletiran, ko zna šta će se voziti, ili šta će nas voziti.
Za sada vam ostaje da se skoro dva sata vozite od Ovčar banje do Zlatibora.
 
Malopre prošao pored ulaza u munjino brdo. Pored jednog kineza koji pije kaficu video sam ih jos možda 10ak koji se šetaju gore po brdu iznad ulaza. Ušli su možda 3-5 metara u tunel ali ako dinamika radova mi nesto ne obećava. Evo 2 slike od pre pola sata što sam uslikao. Nema ih više jer ništa nije bilo vredno slikanja.

IMG_20200530_094214.jpg
Pogledajte prilog 1

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
E to, da ubacim vasu procenu na listu tacaka za ovaj tunel. Dede daj te nam procenu za koliko je metara probijeno na tenelu Laz. Haha salim se naravno.



Ja ne vidim da trebamo da se brinemo nesto mnogo kad je u pitanju autoput kroz Sandzak i okolinu. Ako se izgradi, izgradi se. Ako ne, ne. To treba Crnogorcima vise nego nama. Presvega je veoma skupo tako da imamo mnoge stvari koje su prece na koje moze da se ulozi taj novac ili dug. Prosto ne treba da nas tangira sto nemamo tamo autoput.
Vremena su losa tako da je nekad dobro da se pogleda ono sto je dobro... a dobro je da se pomice koji metar na ovim tunelima. A kinezi nece da puste ni jedan njihov projekat da propadne, bice gotovo kad tad za razliku od nekih drugih.
 
Da je Crnogorcima preci jeste, slazem se. Ali dosta bi pomogao i Srbiji, Sandzak je oduvek imao razvijenu spediciju, na ibarskoj je skoro svaki drugi kamion sa NP tablicama, tako da bi se eto u tom nekom smislu, poboljsala povezanost, i sigurno povecao turisticki potencijal jugozapadne Srbije odnosno Pestera, koji je i jedinstven u Evropi po mnogim stvarima, a i mi ga ne koristimo koliko bi mogli. Na zalost ova prica se odnosi i na mnoge druge prirodne lepote nase zemlje.
 
Po čemu je tačno Pešter jedinstven u Evropi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743396#p743396:2qogrhlz je napisao(la):
Legionar » Sub Maj 30, 2020 10:44 am[/url]":2qogrhlz]Da je Crnogorcima preci jeste, slazem se. Ali dosta bi pomogao i Srbiji, Sandzak je oduvek imao razvijenu spediciju, na ibarskoj je skoro svaki drugi kamion sa NP tablicama, tako da bi se eto u tom nekom smislu, poboljsala povezanost, i sigurno povecao turisticki potencijal jugozapadne Srbije odnosno Pestera, koji je i jedinstven u Evropi po mnogim stvarima, a i mi ga ne koristimo koliko bi mogli. Na zalost ova prica se odnosi i na mnoge druge prirodne lepote nase zemlje.

Nazaloat batice moj tako je. Jer ni nemamo kolektivnu svest. Da nema para ali vecina oko mene bi glavu da mi otkine kad kazem da sam kupio nesto za kucu. Ismejavaju me kad ulazem u domacinstvo. Zato ja lepo idem na odmor kod slovenackog ustase kod maribora. Molim lepo. Na njehovoj kuci pise tabla zahvalnice u znak podrske TO 1991. A nas Pester uopste ne zaostaje za Alpima. Ali mi ovde komentarisemo da li nam treba ili nam ne treba autoput pozega boljare. Kolko vidim mnogo se ljudi razume u te velike cifre a kad pricamo o malim ciframa 2200 za tag onda odjednom ti veliki ekonomisti i matematicari kazu da je 2200 din milijardan i 2200 dinara.
 
Ja JAKO dobro poznajem Pešter, sasvim sigurno i bez lažne skromnosti mnogo bolje nego 99% ljudi ovde, volim svaku njegovu travku. I poznajem je, ne samo oko puta. I Alpe poznajem jako, jako dobro.

Pešter i Alpi nemaju apsolutno ništa zajedničko, osim možda boje trave (a i to ne cele godine).

Ne živimo u iluzijama, to će nam kao narodu doću glave. A to što volimo svoje, prvo treba da pokažemo na način da ga čuvamo i NE PRLJAMO. I tu je Pešter odličan, tragičan primer. Ko ga poznaje, zna zašto ovo kažem. Ništa tu AP neće doneti.
 
Немојте "Санџак", молим вас. Надам се несвесно, подржавате један наратив који нема везе са историјским чињеницама.

Географски назив за висораван је Пештер, а за области од Златибора до Ибра су Стари Влах и Рашка.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743365#p743365:2v9b1jqz je napisao(la):
Markoticevic » Sub Maj 30, 2020 10:14 am[/url]":2v9b1jqz]E to, da ubacim vasu procenu na listu tacaka za ovaj tunel. Dede daj te nam procenu za koliko je metara probijeno na tenelu Laz. Haha salim se naravno.



Ja ne vidim da trebamo da se brinemo nesto mnogo kad je u pitanju autoput kroz Sandzak i okolinu. Ako se izgradi, izgradi se. Ako ne, ne. To treba Crnogorcima vise nego nama. Presvega je veoma skupo tako da imamo mnoge stvari koje su prece na koje moze da se ulozi taj novac ili dug. Prosto ne treba da nas tangira sto nemamo tamo autoput.
Vremena su losa tako da je nekad dobro da se pogleda ono sto je dobro... a dobro je da se pomice koji metar na ovim tunelima. A kinezi nece da puste ni jedan njihov projekat da propadne, bice gotovo kad tad za razliku od nekih drugih.
Prošle godine je izvoz robe iz Srbije u Crnu Goru bio 500 miliona € a uvoz 108 miliona €. https://www.monstat.org/cg/novosti.php?id=3195
 
Ako su primedbe da ovaj autoputa posle posle Pozege vise koristi Crnogorcima (od kojih se mnogi posle duze vremena abSORBcije vise ne osecaju kao Srbi vec kao poseban identitet), mozda da prioritet bude da skrenemo ka Visegradu i Trebinju, tj istocnoj Hercegovini, ka ljudima koji se jos uvek u celini izjasnjavaju istim identitetom kao mi - Srbi. Usput mozda pomognemo i mojim rodjacima iz Dubrovnika da se oslobode nesrbstva, a i blize smo srbskom starohercegovackom primorju poput Herceg Novog, nego crnogorskom Cetinju (ka kome centrira ovaj K11 pravac), a od kojeg je u CG krenuo virus antisrbstva, prvo od neke pozitivne posebnosti do negativne posebnosti u smislu izdvajanja iz svoje zajednice.
Dakle, ovaj predlog je cisto unutarsrbski, posto mi placamo kredite i finansiramo, bez mesanja da li cetinjski Crnogorci zele posebnost ili ne, nek to ostane njihova unutrasnja stvar vezano za taj kraj, a autoput nek prodje nasim neupitno srbskim krajevima. Naravno ja sam za pomoc nasim Srbima u CG koji su pod velikim pritiskom, ne zelim da ih izdvajam i zelim im pobedu nad crnogorskim okupatorima, tj stranim agentima koji su se lazno zamotali u crnogorsko ime i oteli mu stari identitet. Slicno kao kad lepa rec "ja", na engleskom obrnuto postane losa rec bola "aj (I)", tj kad se dobro znacenje s namerom obrne u negativno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743449#p743449:2qpzgoap je napisao(la):
msksim1 » Sub Maj 30, 2020 3:09 pm[/url]":2qpzgoap]Budimo razumni, umesto na kafu i selfi iz kafica na instagramu kupimo za 10 ak evra led lampu i zuto rotaciono svetlo za kola.


Sumnjam da bi nastradalom, koji je sleteo sa puta i ispao jer se nije vezao, pomogla baterijska lampa
 
stex_pb":27u8gdda je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743449#p743449 je napisao(la):
msksim1 » Sub Maj 30, 2020 3:09 pm[/url]":27u8gdda]Budimo razumni, umesto na kafu i selfi iz kafica na instagramu kupimo za 10 ak evra led lampu i zuto rotaciono svetlo za kola.


Sumnjam da bi nastradalom, koji je sleteo sa puta i ispao jer se nije vezao, pomogla baterijska lampa
Мислим да би имао веће шансе....туга

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
Vrh