Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Eh, moguće je to, ali mi gledamo ovaj scenarijo od godinu dana :)
Kinezima se žuri, mislim da sa njima neće biti problema. Pitanje je para, i eksproprijacija će se brzo uraditi zbog ovog novog agresivnijeg zakona.

Eto, do pre neki dan bilo je probijeno 30 metara tunela Laz, sad na ivchonnyjevom linku kažu 40m. Malo po malo, doće do Čačka.
 
Ja preko 15 godina pratim ovaj vebsajt. Forum ne pratim toliko dugo, ali nikad nisam hteo da napravim nalog.

Postavljam sad poruku jer smatram da bi bilo jako zanimljivo ad se zabeleze detumi i broj metara iskopanih tog datuma, za tunele. Lepo je da se kaze da je pre nedelju dana bilo toliko, sad ovoliko... ali ako se imaju tacni datumi i brojke onda nema podpitanja.

Meni je ovaj deo znacajan zbog razloga koje necu da obrazlozavam. Takodje smatram da je kretenizam da vlast izjavi da ce ovo biti gotovo za dve godine. Ja sam se cudio i mislio kako ce toliko brzo da probuse tunele?
Vezano za diskusiju na prosloj stranici, mogu samo da dodam da je mozda i dobro sto rade kinezi i neki stranci. Da rade domaci mozda bi stavili pare u dzep ili tako nesto. Takodje, jako je zalostno da se autoputevi zidaju kroz tajne dogovore a ne kroz javni tender.
Ali imamo mnogo rak rana u drustvu. Recimo to sto postoje privatni univerziteti koji sluze za stranacko zaposljavanje... kad ministri mogu da plagiraju i kupuju diplome... u pitanju je raspad sistema, a opozicija se zalaze za te elemente koji su kljucni cinioci raspada.


Ipak, datumi i brojke za tunel...

Tunel Laz Napredak
2020.05.25 - U levoj cevi ovog 27 metara, u desnoj 40 metara.
2020.05.20 - oko 30 metara
2020.05.17 - ulazni portali - 25 metara (desna cev) i 15,06 (leva cev), izlazni portal- 100 (desna cev) i 75 metara (leva cev).

Nek se ovako nastavi, mozda se napravi grafikon jednoga dana kada bude bilo vise tacaka. Zna li se kad je pocelo ovo? Verovatno oko osmog Aprila?

Izvori:
https://www.ekapija.com/news/2888271/us ... na-deonici
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1685842
https://www.ozonpress.net/ekonomija/god ... na-pozega/


Ako mogu da samo pitam, sta je to ulazni i izlazni portal?




Dodatak... evo grafikon.
 

Prilozi

  • TuenlLaz.png
    TuenlLaz.png
    7,8 KB · Pregleda: 3.002
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741981#p741981:3jhbq59c je napisao(la):
ivchonny » Pon Maj 25, 2020 4:22 pm[/url]":3jhbq59c]Neko je rekao skoro probili tunele? :)

https://www.ekapija.com/news/2888271/us ... na-deonici

" На тунелу Лаз, који ће имати две цеви (око 2. 700 и 2. 900 метара), урађен је целокупни ископ и обезбеђење косина улазног портала до врха тунела.

У левој цеви овог тунела ископано је 27 метара, а у десној 40 метара.

На тунелу "Муњино Брдо" завршене су приступне рампе и прилазни плато на улазном делу као и 70 одсто ободног дренажног канала.

На градилишту је, кажу, ангажовано око 125 радника и 30 различитих врста механизације."

Чини ми се да је су у видео репортажи измиксани неки стари снимци са најновијим


http://www.glaszapadnesrbije.rs/vest210304.html

https://youtu.be/xo4CE2MuLvg
 
Sjajna ideja, ali mislim da je tačnost podataka koju naši odvratni amaterski mediji prenose veoma upitna. Može se gledati orijentaciono, ako kažu 30m bar znamo da nije 0 i da nije 500.

Vučić je pritisnuo onog jadnog kineza na onoj svečanosti da obeća da će završiti za 2,5 godine, on jadnik nije ništa rekao jer sigurno zna da je nemoguće to završiti tako brzo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742154#p742154:1uxfe03t je napisao(la):
Lucanus » Uto Maj 26, 2020 9:23 am[/url]":1uxfe03t]

Чини ми се да је су у видео репортажи измиксани неки стари снимци са најновијим


http://www.glaszapadnesrbije.rs/vest210304.html

https://youtu.be/xo4CE2MuLvg

U Glasu Zapadne Srbije sve slike su iz Krstaca (Munjino Brdo). U video prilogu do 0:55 je ulaz u Laz iz Pakovraća, ostatak je u Krstacu. Nema ništa iz Prilipca i Rtara.
 
Pohvale za trud. Medjutim ako uporedimo da je pri iskopu tunel Brancica prolazilo i po godinu dana da mediji nisu davali stanje iskopa, sa ovim kad daju 3 stanja za 10 dana u predizbornoj kampanji, ne znam kolko ce posle izbora cesto biti zainteresovani da prenose stanje iskopa da bi moglo realno da se prati. Slicno su i za tunel Strazevica na Bg onilaznici cutali dugo, nije se znao napredak, da bi javili tek sad pred probijanje cevi za 2 sedmice.
Portal je ulaz. Vrata, prolaz. Ali vole strane reci, pa to ti je...
 
Па да крећу предизборни радови, петља Батаја и раја. Мени рецимо, не иде у главу зашто стално лажу око термина. Јасно ми је да је све три пута скупље него што стварно вреди. Јасно ми је да ће се неки од ових АП једном и завршити. Не разумем лажи око рокова! Само сами себе затрпавају. Као и вечни директори од Дробњака, Бајатовића, Бабића....мада ајде они и нешто знају о свом послу. За разлику од Гашића, Стевановића, Кубурићке, плавуше, Брнабићке или Маје трансформерс. Зачудо војска је колико толико ојачана!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Moze li neko ko zna da mi kaze jednog lepog dana kada zavrse ceo autoput Beograd - Boljare koliko ce trebati automobilom (po ogranicenju) do Boljara a koliko skroz do Bara?
 
tačnost podataka
Pa je*******iga, podaci su takvi kakvi su, naravno da je to od prilike i da nije sto posto tacno. Ali znamo da nece da ostupaju previse od realnosti. Tako da u teoriji ako imamo hiljadu tacaka do kraja mozemo da merimo razne brzine busenja tunela i da vidimo u kome momentu su brze busili a kad sporije. Ne mora da bude sto posto tacno, ali mozemo da znamo barem okvrino.

onog jadnog kineza
I meni je zao tog kineza. Ja sam mislio da ne zna nas jezik, pa da zbog toga nije nista rekao.

Bez brige, bice bice. Verovatnoca je velika da ce gebels da to povremeno javi na emisiji koridori. Bice dosta manje radova nego planirano pa ce da prenosi stvari. U najgorem mogu ljudi odavde da svaki nekoliko meseci pitaju kompaniju koliko je metara prokopano.

koliko ce trebati
Pa ne znamo da li ce CeGeri da idu dalje sa autoputem posle zavrsetka njihovih 40tak kilometara. Ujedno moramo mi da prvo uradimo moravski koridor i do BiH autoputeve, tako da ce mo verovatno i te kako dugo da cekamo za ovaj ceo put. Ali nema sta da se ceka, zaboravi se na slucaj i baci se fokus ka nekim lepsim stvarima. Nek vidimo kako da nesto lepo ili dobro doprinemo komsilucima ili opstinama gde zivimo itd. I tek ako moze da bude mnogo bolje u Srbiji sto se tice organizacije, parkova, igralista, itd... Lakse je meni koji ne zivi u Srbiji da tako nesto kazem, nego nekome ko tamo zivi. Ali siguran sam da je moguce da se baci pogled vise na bolje stvari nego na autoput kroz Sandzak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742397#p742397:3h30uwfh je napisao(la):
vradovic » Sre Maj 27, 2020 2:43 am[/url]":3h30uwfh]Moze li neko ko zna da mi kaze jednog lepog dana kada zavrse ceo autoput Beograd - Boljare koliko ce trebati automobilom (po ogranicenju) do Boljara a koliko skroz do Bara?

Malo je nezgodno jer se trasa Požega - Boljare još ne zna precizno, al ajd da probam.

Beograd (Surčin) - Boljare: 227km - oko 2h vožnje
Boljare - Bar: 180km - oko 1,5k vožnje

Total: 3,5h

To će biti pravo uživanje, ali i epski poduhvat jer ono kroz CG je ludilo. I po nekim ultraoptimističkim planovima CG neće kompletirati svoj deo do 2030, realno 2035-40. Verujem da mi možemo do tad bez problema do granice.

Sad, postoji i politički problem jer su debilne vlasti sa obe strane i situacija se zaoštrava pa je pitanje da li će se sredstva usmeriti na te "granične" delove.

Ako nema para je bi više voleo da vidim Požega - Užice pa i do Kotromana nego do Sandžaka, ali to su samo lične želje, treba gledati ekonomske razloge.
 
... i dodaj 30 min prosečno zbog granice...
ne verujem da će moći da se stigne za brže od 4 sata...

Ali... to je samo 4 sata.
Dakle, u petak popodne krene se u 18:00 iz BG, tamo si oko 22:00, subota i nedelja na plaži, kreneš nazad oko 18:00, u BG si u 22:00.... i sutra na posao.

Dakle realno CG postaje vikend destinacija...
I to važi za celu godinu, ne samo tokom leta.
Ako Milo ne pretera i izazove građanski rat.. :(
 
Realno, jednog dana i hoce postati vikend destinacija. Mada, za one sa malo dubljim dzepom to jeste i sada. Povratna avionska karta je cca 150€, kada sam poslednji put isao avionom.
Sa malo boljim putevima cela Srbija bi trebala da bude na 4 sata voznje, bez obzira gde zivis. Sednes u auto nedeljom ujutro i na Zlatibor, Goliju, Staru planinu na izlet u prirodu...
 
glede vremena putovanja iz bg u cg..

ne znam tudja iskustva ali meni se desilo da od ulaska u crnu goru putem iz pravca trebinja od granice bih i cg do budve putujem 3 sata. desavalo mi se da sletim u tivat popodne a u herceg novi stignem kasno uvece. najgore iskustvo mi je iz devedesetih kada sam u vozu bg-bar, negde u cg brdima, cekao 12 sati da se probije odron a dok sam sluzio vojsku u tivtu nekoliko puta sam isao peske od tivta do budve zbog sudara na magistrali od jaza do aerodroma.

saobracajna infrastruktura u cg je takva da ce sledecih 100 godina biti upitno vreme putovanja izmedju vaznijih turistickih centara. autoput koji bi se zavrsavao u podgorici ili udarao direktno na onu ulicicu zvanu jadranska magistrala koja prolzi kroz centar svakog sela na obali bi svakako ubrzao put do pred more ali bi, bez unapredjenjq postojece infrastrukture uz obalu i ka skijaskjim centrima, samo generisao veci saobracajni haos na krajnjim destinacijama.

sad kad sam ovo gore napisao da dodam da jedva cekam da to sve bude gotovo, dakle ne da nisam protiv nego prizeljkujem
 
Jadranska magistrala se siri za jos 2 trake put bd preko ct do pg je vec prosiren skoro polovina ima trecu traku
Plan je da se probije jos jedna cijev na sozini ...
Takodje par obilaznica treba da se gradi sto hitnije ....
Sluzio vojsku u mornarici u pokojnom arsenalu....
 
direktore, nije bas sitnica uraditi sve to sto si nabrojao, narocito imajuci u vidu da je i sam autoput tek u povoju. meni je pokojni arsenal, u moje vrme remontni zavod savo kovacevic, ostao u prelepom secanju. vojsku sam sluzio na sb jadran tako da sam imo srecu i da plovim, a ne samo da plutam ko ostatak flote
 
razgradjevinar":2bra8ewp je napisao(la):
direktore, nije bas sitnica uraditi sve to sto si nabrojao, narocito imajuci u vidu da je i sam autoput tek u povoju. meni je pokojni arsenal, u moje vrme remontni zavod savo kovacevic, ostao u prelepom secanju. vojsku sam sluzio na sb jadran tako da sam imo srecu i da plovim, a ne samo da plutam ko ostatak flote
Пловио си на Јадрану? Шта ти је било задужење?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
debeli oftopik ali kad vec pitas..

bio sam obican mornar na sluzenju redovnog vojnog roka. zimu smo proveli u remontu, bas se radilo, pripremali brod za prolece i leto kada stizu pitomci sa akademije, na njohova skolska krstarenja koja traju po dve tri nedelje, u nekoliko grupa. kad nije remont, u redovnom stanju, svako na brodu ima svoja zaduzenja u zavisnosti da li smo vezani ili smo plovili, ja sam bio u grupi koja je u plovidbi opsluzivala glavni jarbol a u vezu smo valjda odrzavali donju palubu, ne mogu sad da se setim. kada pitomci akademije nisu na brodu mi redovni vojnici smo radili sve, kada su oni na brodu mi smo im neka vrsta nadredjenih, tj mi smo kao nadgledali a oni fizikalisali, pogotovo oni sa 1. i 2. godine akademije. oni sa 3. i 4. su isto fizikalisali ali znatno manje od mladjih kolega.

sb jadran je u to vreme redovno imao po jedno ozbiljnije krstarenje na svakih par godina, te godine je bilo planirano da idemo cak do barselone sa pristajanjem u livornu, trebalo je da traje preko mesec dana ali je negde krajem proleca stigla vest da zbog nedostataka neke navigacione opreme nismo dobili saglasnost da pristanemo u barselonu (ja verujem da je bilo nekih drugih razloga, vise finansijske prirode) pa je krstarenje skaceno samo do krfa i nazad. na krfu smo kao zvanicna delegacija simbolnicno polozili cvece u plavu grobnicu, bili smo vezani 5 dana i uzivali smo veliko gostoprimstvo kako grcke vojske tako i lokalnog stanovnistva.

edit: ako te zanima kako su ta krstarenja izgleda pogledaj ovaj film, snimljen je tokom jednog od njih. premotaj dosadne delove, ima par kadrova u kojima moze da se oseti atmosvera [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EasCyPZXo9k[/youtube]

sad sam pogledao malo duze i vidim da je ovo fejk reportaza, tj izmontirani su kadrovi sa vise krstarenja, izmedju ostalih i sa onog na kome sam ja bio :)
 
Јадран је био сјајан брод, вероватно је сад у истом стању као и државе Југе ( без Словеније )

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Evo ga tu u Baru je na vezu super je stanje skoro je bio do grcke, nego nadjose neki kokain :)

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742156#p742156:2zgh6dy2 je napisao(la):
Cheyenne » Uto Maj 26, 2020 9:25 am[/url]":2zgh6dy2]Sjajna ideja, ali mislim da je tačnost podataka koju naši odvratni amaterski mediji prenose veoma upitna. Može se gledati orijentaciono, ako kažu 30m bar znamo da nije 0 i da nije 500.

Vučić je pritisnuo onog jadnog kineza na onoj svečanosti da obeća da će završiti za 2,5 godine, on jadnik nije ništa rekao jer sigurno zna da je nemoguće to završiti tako brzo.

Nije nista rekao, jer zna da je nemoguce i da ga ceka ciscenje zamrzivaca sa virusima u Vuhanu kad se vrati u Kinu.
 
Vidite da je ovo za*******. Otvaranje puta pa da se mali našalimo. Slično je bilo i sa onim Grkom na istočnom kraku k10. Ono što piše u ugovoru to je bitno. Rok od 36 meseci je počeo da teče od trenutka ispunjavanja uslova sa naše strane. Za tunele je to počelo verovatno krajem prošle godine, a za deo do Pakovraća verovatno još nije počeo jer nismo uradili šta je potrebno.
 
Zasto tunel Brdjani nema nuzno napajanje? Juce ceo kraj nije imao struju pa ni tunel. Usao sam sa 80kmh iz smera bg ka ca u tunel i veoma je bilo neprojatno. Srecom auto je odmah sam upalio duga svetla. Tunel jeste krataka ali to nije opravdanje da se ne istalira panik svetlo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742427#p742427:mqncpkk0 je napisao(la):
Cheyenne » 27 May 2020 07:37 am[/url]":mqncpkk0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742397#p742397:mqncpkk0 je napisao(la):
vradovic » Sre Maj 27, 2020 2:43 am[/url]":mqncpkk0]Moze li neko ko zna da mi kaze jednog lepog dana kada zavrse ceo autoput Beograd - Boljare koliko ce trebati automobilom (po ogranicenju) do Boljara a koliko skroz do Bara?

Malo je nezgodno jer se trasa Požega - Boljare još ne zna precizno, al ajd da probam.

Beograd (Surčin) - Boljare: 227km - oko 2h vožnje
Boljare - Bar: 180km - oko 1,5k vožnje

Total: 3,5h

To će biti pravo uživanje, ali i epski poduhvat jer ono kroz CG je ludilo. I po nekim ultraoptimističkim planovima CG neće kompletirati svoj deo do 2030, realno 2035-40. Verujem da mi možemo do tad bez problema do granice.

Sad, postoji i politički problem jer su debilne vlasti sa obe strane i situacija se zaoštrava pa je pitanje da li će se sredstva usmeriti na te "granične" delove.

Ako nema para je bi više voleo da vidim Požega - Užice pa i do Kotromana nego do Sandžaka, ali to su samo lične želje, treba gledati ekonomske razloge.

Wow. Hvala ti na info! Ovo je fantasticno. Jedino su rokovi malo predugacki. Nadam se 2030. :)
 
radovicu, odmah uzi jedan stan u baru, dok su jos povoljni

bez zezanja, koliko u proseku vremenski treba sada, u sezoni, od bara do npr ulcinja, budve, kotora ili h. novog?
 
Vrh