Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744024#p744024:11hv9tci je napisao(la):
branik » 01 Jun 2020 06:31 pm[/url]":11hv9tci]
...
Hrvati na putu Zg - Ri koji je koncesija imaju OMV, dok je na ostalim INA.
...

Čisto tačnosti radi, na auto putu prem Rijeci ima dosta Ininih, poneki Tifon i Crodux, mislim da posle Bosiljeva 2 (odvajanja puta za Split) OMV-a ni nema do Rijeke, na ovom drugom kraku ka Splitu ima OMV, ali taj deo svakako nije u koncesiji.
 
Мало кинези, мало шведи...све за****** надреалиста постадоше стварност!
 
Pa brate cak I onaj crni Hitler je zaposljavao domace radnike da grade autoputeve, a u Vuckolendu malo Kinezi, malo Turci, malo Indijci zbog kojih sam ovde bio banovan jer sam branio da strani radnici rade u Srbiji umesto nasih... sve djuture kad ovi dodju bice cak preko 5000 stranih gradjevinaca u Srbiji (skoro cuh I da ima nekih 1500 Turaka na Galenici...). Vucko se svima sa strane uvlaci u šliht na tuđ račun.
 
vlasta":h1x65te5 je napisao(la):
Dakle i ovog leta Lajkovac - Debelo brdo - B.Bašta - pa dalje kako ko gde.

:sesir:
Taj put je tako los i spor da ne volim da idem tuda nikako, al ponekad prodjem


Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Za nas vezane za Bg i Bajinu Bastu, jednostavniji nego preko Uzica, jeste krivudav sa dosta serpentina ali i to postane navika. Put je dosta oronuo pogotovo deo koji pripada valjevskoj opstini koja vec godinama nista nije uradila na tom potezu osim sanacije jednog klizista koje je finansirala EU. Izgleda da ni ne planiraju da se bave tim pravcem, iako leti zbog Drinske regate, i Tare tuda prodje veoma veliki broj vozila.
 
Prema najavi, početak radova na deonici Požega-Boljare za godinu, godinu i po... :bg4: 2025-26 auto-putem do oslobođene Crne Gore...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744183#p744183:tvuyu7vd je napisao(la):
miki_ns » Uto Jun 02, 2020 12:54 pm[/url]":tvuyu7vd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744024#p744024:tvuyu7vd je napisao(la):
branik » 01 Jun 2020 06:31 pm[/url]":tvuyu7vd]
...
Hrvati na putu Zg - Ri koji je koncesija imaju OMV, dok je na ostalim INA.
...

Čisto tačnosti radi, na auto putu prem Rijeci ima dosta Ininih, poneki Tifon i Crodux, mislim da posle Bosiljeva 2 (odvajanja puta za Split) OMV-a ni nema do Rijeke, na ovom drugom kraku ka Splitu ima OMV, ali taj deo svakako nije u koncesiji.
Ок, а да ли је одувек тако или се то временом мењало?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744257#p744257:1ta4jcoj je napisao(la):
Earthmoving » Uto Jun 02, 2020 5:41 pm[/url]":1ta4jcoj]Pa brate cak I onaj crni Hitler je zaposljavao domace radnike da grade autoputeve, a u Vuckolendu malo Kinezi, malo Turci, malo Indijci zbog kojih sam ovde bio banovan jer sam branio da strani radnici rade u Srbiji umesto nasih... sve djuture kad ovi dodju bice cak preko 5000 stranih gradjevinaca u Srbiji (skoro cuh I da ima nekih 1500 Turaka na Galenici...). Vucko se svima sa strane uvlaci u šliht na tuđ račun.

Pa gde ćeš danas da nađeš u Srbiji 5000 kvalifikovanih građevinaca da gradi autoput?
Nema bre, ljudi rade preko...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744305#p744305:3m2i72nz je napisao(la):
Mac » Uto Jun 02, 2020 9:49 pm[/url]":3m2i72nz]Prema najavi, početak radova na deonici Požega-Boljare za godinu, godinu i po... :bg4: 2025-26 auto-putem do oslobođene Crne Gore...

A kad dođeš do granice..

Kao u onom vicu kad spajdermen dođe u BG, popne se na Beograđanku i kaže: "Jbt gde ću sad?" :)
 
За почетак да заврше до Пожеге биће супер! Сад се причају предизборне бајке...авиони, камиони, фолови, голови. Међутим већ су најављена кашњења. Са друге стране то је и логично, јер креће економски колапс, широм света. Тако, да ћу бити пресретан да ураде до Пожеге и обилазницу око Бг-а.
 
Ekonomski kolaps je malo jaci termin. Od tog kolapsa nema nista..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744377#p744377:3w0qx3kk je napisao(la):
Ris » Sre Jun 03, 2020 9:28 am[/url]":3w0qx3kk]Ekonomski kolaps je malo jaci termin. Od tog kolapsa nema nista..

Nema, ako slušaš medije u Srbiji. Štaviše, u tim izveštajima, Srbija je svetski lider.

Ako slušaš inostrane stručnjake, onda se očekuje kriza veća od one iz 2008. godine, sa jedinom razlikom što su finansijske institucije, navodno, zdravije nego tada. U Americi već sad kreću veliki stečajevi. U Evropi je malo drugačije, pošto se i u tom segmentu primenjuju mere koje treba da razvuče pandemiju stečajeva. Tako, npr. u Španiji i Francuskoj imaš moratorijum na pokretanje stečajeva. U nekim drugim zemljama društva i pored dugovanja mogu nastaviti da posluju a da ne pokreću stečajeve (nešto kao što kod nas "funkcioniše" već decenijama). Ali početak 2021. godine - brace for impact.

A što se tiče puta Požega-Boljare, nisam proveravao, ali mislim da tu nema odgovarajuće dokumentacije da se počne sa radovima za godinu , godinu i po dana. Samo će izbori pojesti dva-tri meseca, dok Predsednik države ne izabere novog mandatara, pa dok se formiraju nova ministarstva, pretumbaju ljudi... U najboljem slučaju, samo da krenu da se bave projektima, prostornim planocima itd. - sledeća godina.
 
Nije sve tako crno, jeste da sve kasni, ali mi smo na dobrom putu da imamo BG - PG u celini i celosti do 2026. što je veliki uspeh. S obzirom kakvi smo i mi i oni.

U CG Smokovac - Mateševo će biti gotovo 2021. CG želi odma da nastavi te "lakše" delove ka severu pa se Mateševo – Andrijevica (21km) i Andrijevica – Boljare (50km) mogu završiti u 5 godina uz uračunato malo kašnjenje.

Mi do tad, u narednih 6 godina, možemo da završimo do Boljara.

Finansijski, CG je u lošijoj situaciji i moraće da ide na koncesiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744282#p744282:2pb1x4fw je napisao(la):
Legionar » Tue Jun 02, 2020 7:28 pm[/url]":2pb1x4fw]Za nas vezane za Bg i Bajinu Bastu, jednostavniji nego preko Uzica, jeste krivudav sa dosta serpentina ali i to postane navika...

Ja sam od onih letnjih putnika.
Volem da motam u krivinama :)
A i lepi predeli, taman uz sporu vožnju može lepo da se uživa u njima.

:sesir:
 
Ja sam od onih letnjih putnika.
Volem da motam u krivinama :)
A i lepi predeli, taman uz sporu vožnju može lepo da se uživa u njima.


Прошло лето сам скоро сваки викенд до Златибора ишао туда због оних вечних радова ,и овог лета ћу највероватније,али шта ти је лепо по оним кривинама брате мили ?
Ок да си рекао лепо је поред Дрине ,али кривине ,неееееееееее

Била је нека прича да ће се наплаћивати пролаз кроз НП Тара ,да ли је то почело,зна ли неко можда?
 
Bas optimisticno gledanje da mozemo imati zavrsen autoput Podgorica Beograd do kraja 2026.
Da kazemo da tu ima oko 420 km bez kraka do Bara i ovo sto se gradi kad se zavrsi bice nepunih 200km a treba i CG i Srbija jos po vise od 100 km da izgrade.
I ranije je to bilo tesko a sad posle ove krize mislim nemoguce.
Vecina zemalja regiona se tek prosle godine vratila na BDP iz 2008, neke cak i nisu jos dostigle kao Hrvatska recimo, a CG treba jos pola godisnjeg budzeta da izdvoji da bi zavrsila potez Matesevo Boljare.
Nece to jos 20 godina minimum.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Niko Kažanegra":2mrhmg76 je napisao(la):
Ja sam od onih letnjih putnika.
Volem da motam u krivinama :)
A i lepi predeli, taman uz sporu vožnju može lepo da se uživa u njima.


Прошло лето сам скоро сваки викенд до Златибора ишао туда због оних вечних радова ,и овог лета ћу највероватније,али шта ти је лепо по оним кривинама брате мили ?
Ок да си рекао лепо је поред Дрине ,али кривине ,неееееееееее

Била је нека прича да ће се наплаћивати пролаз кроз НП Тара ,да ли је то почело,зна ли неко можда?
Није још почела наплата кроз НП Тара, кућице су завршили, али још увек нема рампи!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Danas na predizbornom skupu, pored dva bagera bila je i mapa sa iscrtanom trasom autoputa Požega - Boljare.

Bilo bi sjajno ako bi našli bolju fotografiju. Mislim da je ruta samo naškrabana jer trasa još nije zvanično dogovorena. Ili jeste? hmm


v2Jybe.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744384#p744384:1dk7qa24 je napisao(la):
Cheyenne » Sre Jun 03, 2020 10:00 am[/url]":1dk7qa24]Nije sve tako crno, jeste da sve kasni, ali mi smo na dobrom putu da imamo BG - PG u celini i celosti do 2026. što je veliki uspeh. S obzirom kakvi smo i mi i oni.

U CG Smokovac - Mateševo će biti gotovo 2021. CG želi odma da nastavi te "lakše" delove ka severu pa se Mateševo – Andrijevica (21km) i Andrijevica – Boljare (50km) mogu završiti u 5 godina uz uračunato malo kašnjenje.

Mi do tad, u narednih 6 godina, možemo da završimo do Boljara.

Finansijski, CG je u lošijoj situaciji i moraće da ide na koncesiju.

Vidi, iz tvojih usta u Božje uši.

Ali moje predviđanje je da nema šanse da do Boljara bude gotovo do 2026. godine. Pre sam na stavu kao Kurogane - još 20 godina.
 
Postoji sajt barboljare.me i ima kartca osnovni podaci gdje su ispisane ove4 preostwle etape koliko su dugacke i koliko su predvidjeni troskovi (bez eksproprijacije) kao i sto je do sad uradjeno a vezano za njih.
Dakle ima oko jos 129 km da se kompletira podijeljeno u 4 etape i ukupni troskovi predvidjeni su oko 1.7 milijardi eura.
Da za trenutak ignorisemo etapu obilaznice oko Podgorice Smokovac-Tolosi -Farmaci duzine 18 km i procijenjene vrijednosti 233 miliona eura kao i Farmaci -Djurmani(Bar) duzine 34 km i cijenom od oko 440 milinona eura ostaju dvije koje su uslov za skoro pa kompletiranje nase trase od Podgorice do granice a one zajedno Matesevo Andrijevica i Andrijevica Boljare imaju 77 km ukupno i preko milijardu eura treba da kostaju.
Dodajem da je predvidjena dinamika da se posle ove prioritetne dionice Smokovac Matesevo grade dvije manje Matesevo Andrijevica i obilaznica oko Podgorice pa posle izgradnje tih 52 km slijedi Andrijevica Boljare i na kraju Farmaci Djurmani poslednja.
Pise i sto je do sad uradjeno u vezi svake od dionica i za dvije od njih postoji samo idejno resenje u glavnom projektu pa sad neka svako od nas razmisli koliko jos tu posla ima prije potpisivanja ugovora i pocetka gradnje.
Da vise ne prepricavam, koga zanima moze pogledati sajta ja bih bio presrecan kad bi u narednih 20 godina posao u CG bio zavrsen a sa 25 godina bio bih zadovoljan .
 
Деоница Андријевица- Бољаре је тек ноћна мора. Да је сутра почну правити и имају финансирање, требало би им 5 година само за њу!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Radi lakše orjentacije Crna Gora ima BDP u 2019 oko 5 milijardi eura a treba za put bez otkupa zemljista nankadnih radova kursnih razlika kamata procjena je 1.7 milijardi.
Uz sve to sledece godine pocinje otplata 14 narednih godina glavnice za ovu prvu dionicu po 60 miliona godisnje.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744183#p744183:bv8aas3a je napisao(la):
miki_ns » Uto Jun 02, 2020 11:54 am[/url]":bv8aas3a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744024#p744024:bv8aas3a je napisao(la):
branik » 01 Jun 2020 06:31 pm[/url]":bv8aas3a]
...
Hrvati na putu Zg - Ri koji je koncesija imaju OMV, dok je na ostalim INA.
...

Čisto tačnosti radi, na auto putu prem Rijeci ima dosta Ininih, poneki Tifon i Crodux, mislim da posle Bosiljeva 2 (odvajanja puta za Split) OMV-a ni nema do Rijeke, na ovom drugom kraku ka Splitu ima OMV, ali taj deo svakako nije u koncesiji.


Cisto mali off: ARZ i HAC se spajaju i ukida se putarin za Krčki most. Jedna globa menje u HR
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744582#p744582:3mrmda38 je napisao(la):
Kurogane1 » Sre Jun 03, 2020 10:22 pm[/url]":3mrmda38]Radi lakše orjentacije Crna Gora ima BDP u 2019 oko 5 milijardi eura a treba za put bez otkupa zemljista nankadnih radova kursnih razlika kamata procjena je 1.7 milijardi.
Uz sve to sledece godine pocinje otplata 14 narednih godina glavnice za ovu prvu dionicu po 60 miliona godisnje.

Nije uopšte sporno da CG nema para za ceo projekat, ali projekat je započet i ove dve deonice na severu Mateševo - Andrijevica - Boljare se mogu raditi sa koncesijom.

I jedan od razloga zašto će odmah krenuti dalje ka Boljarima jeste taj da se saobraćaj maksimalno premesti na ovu deonicu koja je trenutno u izgradnji jer im to donosi $$ od putarine. Realno, mnogi će i dalje voziti starom trasom.

Plan je da se ovih novih 20km do Andrijevice završi za 2 god od momenta početka radova. Valjda tu neće biti kašnjenja. Do tad (2023?) će i do Požege biti završen autoput.
 
Ja se u narednih 10 godina više nadam da će Srbija produžiti autoput od Požege prema Čajetini i da se iz Podgorice tu uključimo za Beograd. Do tada bi imali i u CG ovu jednu dionicu završenu i možda i tu obilaznicu oko Podgorice tako da bi put imao oko 250 km autoputa i 200 km magistrale i ljepota.


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Vrh