Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Па, ово је ноћна мора! Браник, до када ће бити овако?
 
У емисији САТ плус са Младеном Алвировићем, од децембра 2019 слика је скоро па идентична (нема ових у тунелу и оне машина за асфалтирање).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743778#p743778:1jg3pqlm je napisao(la):
мајстор » Ned Maj 31, 2020 9:58 pm[/url]":1jg3pqlm]Па, ово је ноћна мора! Браник, до када ће бити овако?
Kako trenutno stoje stvari, do septembra. Negde sam čuo da je rok pomeren za još dva meseca.
Trenutno je aktuelan posao u drugom tunelu. Saniraju oblogu i rade hidroizolaciju. Stalno je kapala voda, obrušavala se obloga. Kolegi je otpala ledenica probila krov.
Pored ž. stanice pa naviše rade se nanovo betonski ivičnjaci, ograda, podzide... Ima tu i šahtova... Potrajaće. Ja se hedino nadam da narod neće putovati kao ranijih godina pa se leto može preživeti. Ko ide svaki dan, a kako ulazimo u leto, ja ću sve češće, katastrofa.
 
На лето ће бити гадно, а није лако ни избећи тај део...мало алтернативних путева има. Много се обилази.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743457#p743457:1res94rw je napisao(la):
Marlon » Sub Maj 30, 2020 9:26 am[/url]":1res94rw]Prošle godine je izvoz robe iz Srbije u Crnu Goru bio 500 miliona € a uvoz 108 miliona €. https://www.monstat.org/cg/novosti.php?id=3195

Ne mislim da moze da se to mnogo poveca, pogotovo sa obzirom u kakvom je haosu CG.

Ali pazite, cak i da se ne zidaju autoputevi pet do deset godina posle zavrsetka autoputa do Pozege, to moze da bude uredu U KOLIKO se taj novac preusmeri na mnoge vazne stvari za socijalni dobrobit drustva. Ima mnogo stvari koje su tesko zaostale, kao na primer parkovi, igralista, nasipi protiv poplava, uredjivanje trenutnih puteva, i tako dalje.
 
To je vec pitanje sta je starije kokoska ili jaje. Putevi i pruge su preduslov razvoja ekonomije od kojih se finansiraju parkovi i sve ostalo... Jos pre puteva i pruga je pravna sigurnost ali to je vec druga tema.
 
Мали офф ,али може бити корисна информација...

годинама користим таг и пре неки дан сам имао проблем по први пут. Укључио сам се на АП код Баточине и искључио у Дољевцу .
Цена друмарине 1860 РСД ???? Како ??? Врло просто...Била је велика гужва,киша је пљуштала, и приликом уласка мој таг није регистрован. Ја једноставно нисам приметио у том метежу ( сасвим нормално сам прошао кроз рампу ).
У Дољевцу су ми рекли да ми је обрачуната вожња као да сам се укључио у Лајковцу ( који нема никакве везе са овом трасом и никоме на овом свету није јасни зашто баш тамо ,да се бар зовем Миле па да и то прогутам ). Да су бар обрачунали од најдаље чеоне рампе ( у овом случају Врчин ) па и да буде јасно...Овако будибогснама.... :bash:

Пазите када се укључујете да ли сте регистровани...
 
Niko druze, nista, sad ce sigurno ti pomognu ovi forumasi sto su reklamirali tag i sve koji ga nemamo napadli. Dobar podsetnik zasto ga nemam i zasto volim placam keshom. Najvise volim te koji najglasnije nesto propagiraju, napadju druge sto ih ne slusaju, a kad nastane problem, okrecu glavu tetki da odnesu lek, i zabole ih uvo za tvoj problem, odjednom nemaju veze sa tim sto su do juce propagirali. Neodgovorni.
 
Sa tagom je ključna stvar da bude vidljiv uređaju na rampi. Zato ga recimo ja nisam fiksirao na šoferšajbni, već ga vadim iz kasete po potrebi i pomeram u smeru čitača.

Ne u vezi sa tim: Zna li se nešto kada će početi najzad da se pravi neka prateća infrastruktura - benzinske pumpe, restorani, i sl?
 
DzonTravolta":2e468nhe je napisao(la):
Sa tagom je ključna stvar da bude vidljiv uređaju na rampi. Zato ga recimo ja nisam fiksirao na šoferšajbni, već ga vadim iz kasete po potrebi i pomeram u smeru čitača.

Ne u vezi sa tim: Zna li se nešto kada će početi najzad da se pravi neka prateća infrastruktura - benzinske pumpe, restorani, i sl?
Једном....док се договоре око процента!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
A, kad diletanti prave autoput. Kolko su prihoda i lokalnih radnih mesta izgubili na pumpama i pratecim uslugama, u opstinama Ljig, Lajkovac, Takovo, gde i 50 ljudi da zaposlis dosta znaci? Kolko su izgubili na zakupu pumpi na autoputu? Da ne spominjem ideju da su mogli u svakom kraju, na svakih 40tak km da naprave jedan veliki trgovinski kompleks: pumpa, pijaca lokalnih proizvoda, turizma, apoteka, servis, hotel, park... znaci trgovinski plac pored autoputa na jedno 2-3 hektara sa potencijalnom da postane regionalni trzisni centar tog kraja. Recimo 4 komada do sad: 1. beogradski/sremski/obrenovacki kraj, 2. ubski/lajkovacki/valjevski/ljiski/divcibarski/rajacki/banja vrnjci, 3. takovski/cacanski/kraljevski 4. lucanski, pozeski, ivanjicki, ariljski/uzicki/zlatiborski/tarski...
 
To će morati pre ili kasnije da se uradi, bolje pre nego kasnije, zato što nije u redu da svi moraju da pune rezervoare pre izlaza na autoput.
E, sad, mislim da su mogli i morali da startuju makar sa 1-2 po strani kada je put otvoren prošle godine.

Ne bih hteo da iznosim neke sumanute teorije, ali moguće je da nešto ima i u kupovini socijalnog mira: setite se koliko ima ugostitelja na Ibarskoj...
 
Istina, ali sa dobrim razlogom: najveći deo puta ide kroz klisure i planine, bez mnogo uslova da se naprave pumpe i restorani. Ali zato kod svakog većeg izlaza ima i pumpa i motel i restoran.
 
Da, ali ipak izvan puta, šzo podrazumeva dodatno gubljenje vremena. Ima prostora, ali očito je to deo politike upravljanja putem.
Hrvati na putu Zg - Ri koji je koncesija imaju OMV, dok je na ostalim INA.
Možda će našem neko blizak vrhu dobiti ekskluzivno pravo za postavljanje pumpi i drugih objekata za odmor. Mada, ja više volim šarenilo, kao na Bg - Ni, jer konkurencija može da nama korisnicima bude samo korisna
 
Nisam išao kolima u smeru ka Igumenici. Kad god je bus išao, skrene na petlji i posle 200-300 metara je motel/odmorište/pumpa.
No, nebitno. I ja sam za šareniš. Poznato je da OMV ima neku vrstu ekskluzivnog dogovora sa "KFC" restoranima, tako da bi oni doneli to. Baš kao što bi dobro došao barem jedan "Mek", ako se ne varam, kako je zatvoren onaj legendarni čačanski, što je radio još od 1990-ih, u Zapadnoj Srbiji nema više nijednog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743700#p743700:3fi2pl25 je napisao(la):
branik » Нед Мај 31, 2020 3:03 pm[/url]":3fi2pl25]Кога занима, ево првих седам-осам км од Ужица. До Сушице, касније, имају још два семафора.
https://www.facebook.com/uziceoglasnata ... o&d=n&vh=e
Ја се заиста не сећам када сам последњи пут прошао од ЧА до УЕ ( а и даље до Златибора) а да негде нису били радови. Са толиким радоваима до сад су могли направити најсавременији аутопут а у стварности се не види да су ишта радили. Ништа ми ту није јасно.
 
Sve je jasno. Veliki je obim radova, put je bio zapušten, a sve do Sevojna od Ovčar banje se radi ispočetka jer su prvobitno dali posao nekoj nonejm burazerskoj firmi sa tehnologijom tejk d mani end ran.
Nadvožnjak u Pž je rađen duplo, most na Skrapežu, dva mosta kod Jelen Dola, klizište, presvlačenje, rigoli... Sve je rađeno ispočetka. Očekujem samo da i za Ložionički most (na magistrali u samom Užicu) kažu da je pre dve godine loše urađen.
Ovo što se ove godine radi, trebalo bi da je osetno kvalitetnije.
Ovako je danas izgledao put Ue- Sevojno. Svih 7km je pod radovima sa tastavicama na 3-4 mesta.
Prošla firma je samo pravila gužvu i čaprkala da protekne vreme, a sad se rade detalji koji odnose mnogo vremena, ali će kasnije značiti
 

Prilozi

  • Screenshot_20200601-205615.jpg
    Screenshot_20200601-205615.jpg
    460,2 KB · Pregleda: 1.909
  • Screenshot_20200601-205605.jpg
    Screenshot_20200601-205605.jpg
    384,9 KB · Pregleda: 1.905
  • Screenshot_20200601-205558.jpg
    Screenshot_20200601-205558.jpg
    458,8 KB · Pregleda: 1.912
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743861#p743861:5jvb75o2 je napisao(la):
мајстор » Mon Jun 01, 2020 9:45 am[/url]":5jvb75o2]На лето ће бити гадно, а није лако ни избећи тај део...мало алтернативних путева има. Много се обилази.

Dakle i ovog leta Lajkovac - Debelo brdo - B.Bašta - pa dalje kako ko gde.

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744048#p744048:ajxkme9g je napisao(la):
paradox polje » Pon Jun 01, 2020 7:41 pm[/url]":ajxkme9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743700#p743700 je napisao(la):
Ја се заиста не сећам када сам последњи пут прошао од ЧА до УЕ ( а и даље до Златибора) а да негде нису били радови. Са толиким радоваима до сад су могли направити најсавременији аутопут а у стварности се не види да су ишта радили. Ништа ми ту није јасно.
Mogu da kazem za deo Pz - Ue, mali broj mašina, spor rad. Prvo gmižu po jednoj traci stave nekoliko slojeva asfalta pa onda predju u drugu. Naravno puževim korakom... pomere se.dalje pa se čekaju oni ivičnjaci,tu sve ručno rade betoniraju na nekim delovima običnom mešalicom nešto... Ja ne znam da li je igde na tom putu 100% zavrseno. Mislim da fali zavrsni sloj na novijim radovima. Sporo,sporo i u 16h mi idemo kući a vama ostaje semafor.... pa šta da pričamo,nadvožnjak u Pž na petlji su rucno kopala 3 coveka, bukvalno 3. E to je nasa dinamika. Da ne znam da ne moze brze pa ajde aliii ko je isao prosle g za Boku Kotorsku i sreo radove od Niksica ka....ne znam kako se zove mesto razume sta pricam.
Mi smo jedva prosli po iskopanom delu, jedva obisli masine, oni nemaju gde da se sklone ali rade svaka im cast i videlo se koliko su bili zavrsili,ovi nasi su tacno za zatvor.
Meni je najbednije kad vidis kolonu i u kolima mala deca placu a zastoji na sve strane. Zato ja i volim da svi znaju alternativne puteve kad jedan put od 25km ne mogu da rekonstruisu godinama.
Tacno imaju dobru zaledjinu i mogu da rade sporo, neko to dozvoljava. A inace kvalitet je bio 0, pisala sam da je spao asfalt koji je stavljen pre 3g. Neko odgovarao? Ja nisam cula,bas ssm iznenadjena
 
Barem 2016 kad sam poslednji put isao ka Krfu nije bilo zive duse sem kamena pustinje 43 tunela i pumpe odmorista shell strata koje inace ima TNG. Alvirko ima tu TNG:) mozda su u medjuvremenu nesto izgradilli...

Jel isao neko Jonija Odosom od Janjine do Atine?
 
Juče sam vozio ove moje glavešine na neki sastanak kod "zorke koridorke", navodno treba da dođe 1500 kineza u Srbiju i traže da im se što brže izdaju radne dozvole, da bi mogli odmah biti upućeni na gradilište... E sad dali svi na izgradnju AP ili železnice to će se odlučiti kad stignu...
 
Ne mogu Srbi rade svi prezaposleni, jos malo uvozimo Svedjane radnike, zadnje predvidjanje Nadrealista koje ceka se obistini.
 
Vrh