Ova vlast se pokazala nesposobnom da zapocne ijedan novi autoput za predug period og skoro 8 godina. Tolko se hvale autoputevima, a zapravo sve sto su radili su samo zavrseci pre njih zapocetih projekata. Oni 8 godina pricaju a nisu sposobni da pokrenu: Cacak-Pozega, Fruskogorski koridor, Moravski koridor, Beograd-Zrenjanin-Novi Sad (koji Vucic 2012-e nazva snelstrase), Ruma-Sabac-Loznica, Pancevo-Vrsac, beogradsku obilaznicu Bubanj Potok-Vinca-Pancevo, Pozega-Boljare, Pozega-Kotroman... a o SVIM ovim autoputevima su pricali proteklih 8 godina, ni jedan novi nisam ja sad izmislio. Kolko neistina. Pre neki dan su bile slike sa mesta gde je pre par meseci otvarao radove za Moravski i Ruma-Šabac, sve prazno nema mašina ni ničega. Čak i preostalih 5km motornog puta Kragujeva-Batočina su uništili odabirom trase kroz naselje Batočinu, umesto obilaskom jer u naselju mora biti malo ograničenje brzine, čime je ceo projekat obesmišljen. Jedino što su sami za ovih 8 godina počeli su : deo druge trake Bg obilaznice do Bubanj Potoka, 17km Surčin-Obrenovac i deo Y polukraka oko Subotice. Ali medijskim spinovima prave lažnu sliku da su to stotine i stotine km autoputeva. A zapravo njima započeto je manje od 10tak km godišnje. Jos gora situacija je o gradskim putevima u Beogradu gde za 8 godina nisu nista uradili da smanje guzve , pa cak ni da nastave stare projekte Unutrasnjeg Magistralnog Prstena nakon mosta na Adi, preko Topciderskog tunela i dalje do Pancevackog mosta, i Spoljne Tangente sa mostom preko Ade Huje do Laste na autoput. Cak ni nastavili stare putne projekte, a kamoli zapoceli nove. Naravno, reketiranje sirenjem zoniranja parkinga po gradu se nastavlja, PDV je povecan za 2%, akcize ogromne i posle pada cene goriva za 25%... cemu kad se nista ne dobija zauzvrat???