Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Procitali ljudi tamo u nekim novinama da je to teska deonica i ne moze ili nece iz glave da im izadje, sustinski 80% njive i 20% kacanicka klisura imaju taj vijadukt sto je za pohvalu, tih 65 km nema ni jedan tunel cinimi se ... a mi vamo na 30 km imamo tri tunele od toga dva od 2km i jos jedan od 500m al ajde nek bude da je to neuporedivo teza deonica.
Po meni je duplo teze napraviti tunel od 1km nego vijadukt od 1km?
 
Ма, деоница кроз Качаничку клисуру није ни 7% целог ауто-пута. И Шиптаре су загулили за лепе паре. А С. Македонија, чини ми се није ни почела да гради од Скопља до граничног прелаза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710047#p710047:1pwsd7s0 je napisao(la):
Mikie » Сре Феб 19, 2020 4:43 pm[/url]":1pwsd7s0]Ма, деоница кроз Качаничку клисуру није ни 7% целог ауто-пута. И Шиптаре су загулили за лепе паре. А С. Македонија, чини ми се није ни почела да гради од Скопља до граничног прелаза.
*ни 10%. Да се исправим само, рачунао сам са погрешним цифрама. :oops:
 
Да ли је неко чуо за удес на ауто-путу код Љига, људи су налетели на срндаћа? Ауто је скроз слупан, срећом, сви су преживели.
 
Ima na sajmu akcija za 5000 din dopune dobijes tag.
Screenshot_20200220-120325_Instagram.jpg
 
Изградња ауто-пута Пожега–Котроман почиње 2021.
Пројектна документација за градњу другог правца ауто-пута од Београда до Сарајева, Пожега–Котроман, биће завршена ове године, а радови би могли да почну 2021, најавила је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

Зорана Михајловић је након састанка са министром за транспорт и комуникације БиХ Војином Митровићем пренела новинарима да је састанак био врло успешан и да је договорено да се већ наредне седмице формира оперативни тим за реализацију заједничких пројеката.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... zeIWqeB1MM
 
Има посебна темау вези са тим пројекатом у "Регионалном развоју".
 
Dok pise ovo da bi mogli da pocnu jasno je svima da od toga nema nista. Pa jos asov jedan nisu zakopali od Cacka do Pozege a vec pricaju o daljoj izgradnji... neverovatno kakav skup lazova vlada!
 
Scenario sledi ovako krecu radovi Preljina-Pozega i tako za dve godine kad probiju tunele negde krajem 2023 pocetkom 2024 krecu radovi od Pozege do granice sa BIH. Pocetkom 2025 krece se sa radovima od Pozege do Boljara i negde 2033 godine svecano se otvara deonica celog autoputa. U medjuvremenu od 2026 do 2031 godine nastavljaju se radovi od Bubanj Potoka do Panceva. Deo koridora se konacno spaja sa Rumunskom granicom 2037 godine.. :D
 
da to hoce biti tako bilo bi to odlicno
sta bi ti za 5 godina sve
nismo u kini
Ovo je zanimljivo; u Kini 1988. godine nije postojao NI JEDAN JEDINI AUTOPUT!!!!! Zemlja koja je imala preko milijardu stanovnika do pre dvadeset godina nije imala ni jedan jedini autoput, tek 1989. izgradjeno je tek prvih 147km autoputeva, e danas Kina ima 65.000 km autoputeva, jedino Amerika ima vise autoputeva nego kina - 75.000 (cuveni Ajzenhaureov Interstate Highway System) i tako danas Kina ima autoputeva isto koliko i Francuska, Nemacka i Kanada zajedno. I svake godine gradi jos po nekoliko hiljada km novih autoputeva tako da ce za jedno dve-tri godine Kinezi prestici Amerikance po duzini autoputeva u svojoj drzavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710332#p710332:1ltsd0tz je napisao(la):
Nikola M. » Thu Feb 20, 2020 12:21 pm[/url]":1ltsd0tz]Ima na sajmu akcija za 5000 din dopune dobijes tag.
file.php
Takodje ako preko aplikacije Enpay narucite tag i platite ga mastercard karticom dobijate ga po promo cijeni od 899 dinara, ja sam to odradio. Nesto nemam sad 5000 da "zarobim" plus platit ulaz na sajam itd, ovako mi lakse dodje haha. Doduse prvo sam i ovu mastercard akciju i vidio i odma narucio jer cekam popust od novosadskog sajma kad je isto bila neka akcija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710332#p710332:3cv71uvo je napisao(la):
Nikola M. » Čet Feb 20, 2020 12:21 pm[/url]":3cv71uvo]Ima na sajmu akcija za 5000 din dopune dobijes tag.
file.php

Kako sad može i ispod cene i besplatno ako uzmeš dva ?
Ako već košta 899 ili i niže pa daj ga onda uz registraciju. Vratiće se jako brzo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710759#p710759:1iaigu0a je napisao(la):
zmija » Sub Feb 22, 2020 9:30 am[/url]":1iaigu0a]da to hoce biti tako bilo bi to odlicno
sta bi ti za 5 godina sve
nismo u kini
Ovo je zanimljivo; u Kini 1988. godine nije postojao NI JEDAN JEDINI AUTOPUT!!!!! Zemlja koja je imala preko milijardu stanovnika do pre dvadeset godina nije imala ni jedan jedini autoput, tek 1989. izgradjeno je tek prvih 147km autoputeva, e danas Kina ima 65.000 km autoputeva, jedino Amerika ima vise autoputeva nego kina - 75.000 (cuveni Ajzenhaureov Interstate Highway System) i tako danas Kina ima autoputeva isto koliko i Francuska, Nemacka i Kanada zajedno. I svake godine gradi jos po nekoliko hiljada km novih autoputeva tako da ce za jedno dve-tri godine Kinezi prestici Amerikance po duzini autoputeva u svojoj drzavi.
@zmija ovi su ti podatci veoma zastareli! Kina vec godinama ima vise kilometara AP od Amerike. Sledece godine imati ravno duplo vise nego Amerika!
Sto se tice high speed railway, tu su podatci bukvalno radikalni! Drzava koja 2007 dobila prvi km brzih pruga, danas poseduje 82% svih brzih pruga na planeti!, a godisnje grade u proseku deset hiljada km. Jednostavno ne uporedivo sa bilo cim pre! Posebna su price savremene zeleznicke stanice za te vozove! Deluju nestvarno! Letos sam bio u gradu u kom sam sleteo avionom, prebacio se magnetnim vozom do zeleznicke stanice, onda se prebacio tim vozom jos nekih dvesta km! Grad u kom zivi 8 miliona Changsha, za koji sam prvi put cuo kad se snimao Avatar /iako sam dobar geograf/ bio je potpuna nepoznanica za mene, doveli su me zajedno sa svim sto sam video do toga da sam se cesto stipao i pitao se dal je to xaista realno ili sanjam! Zelim reci da ovo sto se desilo U Kini od 79, pa na ovamo je neprihvatljivo zdravom razumu, jer je nadrealno, a samim tim i neuporedivo sa bilo cim do sada poznatom ljudskoj civilizaciji!
 
@zmija Krcan je u pravu. Da dodam, Kinezi uz 10k pruga prave i 16.000km autoputeva godišnje. I nastavljaju tim tempom do 2030.-te godine. Brze pruge kojie prave trenutno su dva i po puta jefrinije od brzih pruga koje se trenutno prave u Kaliforniji.

Послато са GT-I9505 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663729#p663729:2gzfdtn8 je napisao(la):
antec » Сре Сеп 25, 2019 11:51 am[/url]":2gzfdtn8]Прилипац 22. септембар.
Трасиран је приступни пут до излаза тунела Муњин Брег. Пут није још увек насут само је искрчена траса приступног пута и однето дрвеће. Поред пута је скинута земља, вероватно за камп. Машина и радника нема.

Зеленим заставицама је обележена траса аутопута, док је црвеним обележена траса тунела.

Испред самог улаза тунела вршена су испитивања земљишта и остали су узорци земљишта.
Камена нема. Има доста земље и огромн
а количина глине. Са обе стране тунела протичу два потока који су имали воде иако веома дуго није било падавина.

Намеће се закључак да је траса тунела Муњин Брег у Прилипцу пуна подземне воде коју задржава глина.

Ако је Бранчић 900м прављен 5 година за Муњин Брег 2800м ће требати 15 година.

Прилипац 22. фебруар.

Активиран је стари каменолом на улазу у Прилипац из правца Горобиља. Каменолом је био активан приликом изградње пута Ариље-Пожега. Камен се користи за насипање приступног пута за тунел Муњин брег у Прилипцу, а камен се такође се вози у Крстац са друге стране брда (15km од каменолома).

Вишемесечно насипање приступног пута у Прилипцу није уродило плодом( пут је стално тонуо под камионима и радним машинама).
Због тога је комплетан приступни пут до тунела пре неколико дана бетониран.

Изграђена су три монтажна објекта за раднике али радника још увек нема у неком великом броју.

Тренутно ангажоване машине:
3 камиона
2 багера
2 утоваривача

Можда има до 10 кинеских радника.

Копање тунела није почето!
 
Antec hvala!

Realno da sad svi dodju,dok se smeste i postave masine pocetak moze biti tek u aprilu zar ne? A njih jos nema sto znaci da je i april upitan.
Ne, negde postoji neka kočnica jer šta bi sa onim da hoće da zimu provedu kopajući tunele? I pre ovog korona virusa nigde nikog nije bilo. Da se nismo predomislili ?
 
Ova vlast se pokazala nesposobnom da zapocne ijedan novi autoput za predug period og skoro 8 godina. Tolko se hvale autoputevima, a zapravo sve sto su radili su samo zavrseci pre njih zapocetih projekata. Oni 8 godina pricaju a nisu sposobni da pokrenu: Cacak-Pozega, Fruskogorski koridor, Moravski koridor, Beograd-Zrenjanin-Novi Sad (koji Vucic 2012-e nazva snelstrase), Ruma-Sabac-Loznica, Pancevo-Vrsac, beogradsku obilaznicu Bubanj Potok-Vinca-Pancevo, Pozega-Boljare, Pozega-Kotroman... a o SVIM ovim autoputevima su pricali proteklih 8 godina, ni jedan novi nisam ja sad izmislio. Kolko neistina. Pre neki dan su bile slike sa mesta gde je pre par meseci otvarao radove za Moravski i Ruma-Šabac, sve prazno nema mašina ni ničega. Čak i preostalih 5km motornog puta Kragujeva-Batočina su uništili odabirom trase kroz naselje Batočinu, umesto obilaskom jer u naselju mora biti malo ograničenje brzine, čime je ceo projekat obesmišljen. Jedino što su sami za ovih 8 godina počeli su : deo druge trake Bg obilaznice do Bubanj Potoka, 17km Surčin-Obrenovac i deo Y polukraka oko Subotice. Ali medijskim spinovima prave lažnu sliku da su to stotine i stotine km autoputeva. A zapravo njima započeto je manje od 10tak km godišnje. Jos gora situacija je o gradskim putevima u Beogradu gde za 8 godina nisu nista uradili da smanje guzve , pa cak ni da nastave stare projekte Unutrasnjeg Magistralnog Prstena nakon mosta na Adi, preko Topciderskog tunela i dalje do Pancevackog mosta, i Spoljne Tangente sa mostom preko Ade Huje do Laste na autoput. Cak ni nastavili stare putne projekte, a kamoli zapoceli nove. Naravno, reketiranje sirenjem zoniranja parkinga po gradu se nastavlja, PDV je povecan za 2%, akcize ogromne i posle pada cene goriva za 25%... cemu kad se nista ne dobija zauzvrat???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=711101#p711101:n0v54546 je napisao(la):
Earthmoving » 23 Feb 2020 11:32 am[/url]":n0v54546]. . Oni 8 godina pricaju a nisu sposobni da pokrenu: Cacak-Pozega, Fruskogorski koridor, Moravski koridor, Beograd-Zrenjanin-Novi Sad (koji Vucic 2012-e nazva snelstrase), Ruma-Sabac-Loznica, Pancevo-Vrsac, beogradsku obilaznicu Bubanj Potok-Vinca-Pancevo, Pozega-Boljare, Pozega-Kotroman...
Svaka vlast "pokreće" neku izgradnju tako što potpiše Ugovor za izvodjačem radova i obezbedi finansiranje. Posle toga može samo da vrši kontrolu dinamike i kvaliteta radova.
A, za neke od nabrojanih autoputeva su već potpisani Ugovori.
 
Ako postoje Ugovori, po kom clanu u njima je da se Cacak-Požega ne kreće sa radovima godinu dana? Da vidimo dal Ugovori nešto znače ili ne.
 
Vrh