Укупна дужина обилазнице треба да буде око 4,5 км и чекамо је као озебли сунце,али.... :bash:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692447#p692447:1cuxky8y je napisao(la):tragac » Sre Dec 25, 2019 4:44 pm[/url]":1cuxky8y]Kakvom patrljku? Tu treba da se nadoveže obilaznica na oko 300-400m od korita Kolubare sve do Ćelija[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692351#p692351:1cuxky8y je napisao(la):goranjak » 25 Dec 2019 11:58 am[/url]":1cuxky8y]Jutros sam na petlji Lajkovac video par radnika, valjak i jos jednu masinu (verovatno bager) kako nesto rade na onom "patrljku" koji ce u buducnosti da vodi ka Lajkovcu. Da li neko zna o cemu se radi?
Izvinjavam se forumašima, ali uslikani radovi iz trake koja ide pravcem Beograda - Preljina u suprotnoj traci, nisu ništa od onoga što sam naveo gore, nego radovi na novoj naplatnoj rampi u Preljini - izlaznoj naravno. Dakle, gradi se naplatna rampa, ništa od gore navedenog...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692331#p692331:2luemn49 je napisao(la):ivchonny » Sre Dec 25, 2019 11:57 am[/url]":2luemn49]Za manje od sat i po sam sa Dorćola stigao do Preljine kroz Takovski, preko sajma do Ostružničkog mosta pa do Surčina i dalje AP a za manje od dva sata do Kraljeva. Ma kraju postojećeg AP u Preljini stoji veći broj vozila i mašina s druge barijere. Da li su tu da prošire rampu, da započnu radove od Preljine ka Trbušanima ili da započnu Moravski koridor pitanje je sad.
Sent from my Mi A2 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692465#p692465:26wmzizg je napisao(la):Žika » Yesterday, 17:44[/url]":26wmzizg][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692432#p692432:26wmzizg je napisao(la):drvopro » Sre Dec 25, 2019 3:16 pm[/url]":26wmzizg]Očito je maperima komplikovana ova petlja
toliko od jednostavnom rešenju kad se ljudi za kompom pogube. Kako je tek u auto kad ti se zavrti u glavi.
Inače i petlja Lajkovac je u istom stilu vrti , vrti dok ti se zavrti.
Ovde ne vidim prugu, reku, kanal i slično što bi bilo prepreka za jednu lepu quadrifoglio verde.
share image online free
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692658#p692658:3fgx3hmm je napisao(la):astrodule » Čet Dec 26, 2019 9:42 am[/url]":3fgx3hmm][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692465#p692465:3fgx3hmm je napisao(la):Žika » Yesterday, 17:44[/url]":3fgx3hmm][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692432#p692432:3fgx3hmm je napisao(la):drvopro » Sre Dec 25, 2019 3:16 pm[/url]":3fgx3hmm]Očito je maperima komplikovana ova petlja
toliko od jednostavnom rešenju kad se ljudi za kompom pogube. Kako je tek u auto kad ti se zavrti u glavi.
Inače i petlja Lajkovac je u istom stilu vrti , vrti dok ti se zavrti.
Ovde ne vidim prugu, reku, kanal i slično što bi bilo prepreka za jednu lepu quadrifoglio verde.
Šta je problem kod ove petlje (i bilo koje druge) ? Pratiš oznake, a ne intuiciju. Uvek je bolje imati malko duži put nego konfliktne zone koje imamo kod klasične deteline ili nekog drugog tipa.
Inače, kod svih petlji i izlaza sa auto-put je bolje zaboraviti na intuciju, a naročito na GPS, već treba samo pratiti oznake. Prilikom prvih putovanja po Evropi sam se više oslanjao na GPS kod petlji i često sam se zeznuo jer nisam toliko pažljivo gledao u oznake. E sad, GPS je odličan kada promašiš pravo skretanje, ali ako se gledaju oznake, vrlo ej teško isto promašiti (čak i kod komplikovanijih petlji)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692753#p692753:2duhb84z je napisao(la):sev » 26 Dec 2019, 14:31[/url]":2duhb84z]Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.
Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.
Ne radi se samo o dužini već i o udobnost. Kako za putnike tako i za vozilo. Kad sam išao tuda pre ulaza u Rogaticu osetio sam smrad i morao da stanem. Sve je bilo u redu al je smrad i vrelina dolazila iz kočnica . Ko ide tamo stalno amortizuje auto mnogo brže nego na AP. Što se tiče vremena, još uvek se mora proći kroz centar Valjeva i još nekoliko manjih opštinskih mesta što zavisno od doba dana može da bude bitan faktor.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692585#p692585:s81lkeg6 je napisao(la):prostorni planer » 25 Dec 2019 11:33 pm[/url]":s81lkeg6]@tragac - zasto mislis da preko Debelog brda nije brze do Visegrada nego preko Uzica? Put od Beograda preko Debelog brda do Kremana ima oko 190 km, a preko Uzica 240. Ja putem preko Debelog brda nikada nisam do Kremana isao duze od 3 sata. Put preko Debelog brda je los na par deonica od Pocute do Debelog brda, ostalo nije strasno, a ima i novih deonica kao sto su Valjevo - Rovni, pa do Pocute solidan i nov od Rogacice do Bajine Baste, a od Bajine Baste do Kaludjerskih bara dobar
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692785#p692785:9bd6vro0 je napisao(la):Steva » Čet Dec 26, 2019 3:27 pm[/url]":9bd6vro0][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692753#p692753:9bd6vro0 je napisao(la):sev » 26 Dec 2019, 14:31[/url]":9bd6vro0]Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.
Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.
Šta je konkretno nelogično kod petlje? Jel je saobraćajna signalizacija nejasna ili je nešto drugo u pitanju?
Preslikanu petlju imamo već jako dugo vremena kod ostružnice, za divno čudo niko nema problem sa njom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692830#p692830:3h5955xv je napisao(la):sev » 26 Dec 2019, 17:46[/url]":3h5955xv][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692785#p692785:3h5955xv je napisao(la):Steva » Čet Dec 26, 2019 3:27 pm[/url]":3h5955xv][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692753#p692753:3h5955xv je napisao(la):sev » 26 Dec 2019, 14:31[/url]":3h5955xv]Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.
Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.
Šta je konkretno nelogično kod petlje? Jel je saobraćajna signalizacija nejasna ili je nešto drugo u pitanju?
Preslikanu petlju imamo već jako dugo vremena kod ostružnice, za divno čudo niko nema problem sa njom.
Predugačko je uključenja sa A1 na A2. Merio sam, tačno 2km. To mi je nelogično. Meni laički deluje da nema jakog razloga za tim, neuporedivo logičnije rešenja za isti problem, uz istu sigurnost i pod daleko većim saobraćajem, sam naveo gore. Ok, ovo oko iste sigurnosti je laički doživljaj, ali ne vidim razliku...