Steva
Advanced
- Učlanjen(a)
- 08.12.2006.
- Poruke
- 4.412
- Pohvaljen
- 8.151
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692846#p692846:3eyfyqpd je napisao(la):sev » 26 Dec 2019, 18:28[/url]":3eyfyqpd]Kao što rekoh, ne bežim od toga da je moj pogled na stvar laički i zato se nisam ni oglašavao inicijalno, iako sam imao snažan osećaj nelogičnosti kada sam prvi put prošao. Reagovao sam na jedan post, po meni, neopravdano grubog, čak nadmenog, tona, potaknut tim diskursom "budite zadovoljni i ovim...". Isti zaista nije primeren za ozbiljnu raspravu bilo koje vrste, na bilo koju temu, a autora sam ranije doživeo kao ozbiljan izvor informacija.
Uzgred, zanima me kakav ćeš utisak imati kada prvi put prođeš ovom petljom. Ja mogu da kažem da, sticajem okolnosti, puno, puno vozim po raznim kontinentima, kao što rekoh, osećaj mi je bio da se radi o snažno nelogičnom spoju. Da li je to samo dužina, pravac ili oba zajedno, ne mogu da kvantifikujem
Nema problema, civilizovano diskutujemo ovde
Još se nisam provozao istom ali redovno špartam privatno po srednjoj evropi i deteline su mi ubedljivo najnezgodnije upravo zbog intenzivnog mešanja pravaca i veliki kočenja na jako kratkom potezu. Najbolja iskustva sam imao ili sa trubama ili sa velikim poludetelinama (kao čvor Beograd ili ZG Lučko) - svaki tipus čvora ima mane i vrline. Ali jedna stvar mora biti jasna, kada su čvorovi u pitanju klasične deteline su najjeftinije rešenje sa najslabijom propusnošću. Najbolju propusnost imaju malteški krstovi koji su izuzetno skupi ali i kompaktni: