Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Za tunel im je bukvalno sve jedno zima, leto tako da čim montiraju opremu mogu da kopaju.
Nadam se brzom proboju tunela obzirom da naši ne petljaju previše.
 
Vezano za uključenje na Petlji Surčin iz smjera sa Ostružničkog mosta, da li mi može neko reći da li je suženje saobraćaja samo na mostu pa se širi i tako do petlje, tj. da li mogu odatle zbog tih radova da se uključim na autoput? Nisam tuda prolazio, ovo će sada da bude prvi put da idem preko Ostružničkog mosta, inače. :)
 
Dali neko ima informaciju kada ce se zavrsiti druga traka mosta na Ostruznici. Sramota je da to jos nisu zavrsili.
 
Imas temu o obilaznici. Most je spojen pre neki dan, a prilaz je vec gotov. Treba sad da odrade hidroizolaciju, asfalt, ograde itd... bice do proleca
 
@tragac - zasto mislis da preko Debelog brda nije brze do Visegrada nego preko Uzica? Put od Beograda preko Debelog brda do Kremana ima oko 190 km, a preko Uzica 240. Ja putem preko Debelog brda nikada nisam do Kremana isao duze od 3 sata. Put preko Debelog brda je los na par deonica od Pocute do Debelog brda, ostalo nije strasno, a ima i novih deonica kao sto su Valjevo - Rovni, pa do Pocute solidan i nov od Rogacice do Bajine Baste, a od Bajine Baste do Kaludjerskih bara dobar
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692447#p692447:1cuxky8y je napisao(la):
tragac » Sre Dec 25, 2019 4:44 pm[/url]":1cuxky8y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692351#p692351:1cuxky8y je napisao(la):
goranjak » 25 Dec 2019 11:58 am[/url]":1cuxky8y]Jutros sam na petlji Lajkovac video par radnika, valjak i jos jednu masinu (verovatno bager) kako nesto rade na onom "patrljku" koji ce u buducnosti da vodi ka Lajkovcu. Da li neko zna o cemu se radi?
Kakvom patrljku? Tu treba da se nadoveže obilaznica na oko 300-400m od korita Kolubare sve do Ćelija
Укупна дужина обилазнице треба да буде око 4,5 км и чекамо је као озебли сунце,али.... :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692331#p692331:2luemn49 je napisao(la):
ivchonny » Sre Dec 25, 2019 11:57 am[/url]":2luemn49]Za manje od sat i po sam sa Dorćola stigao do Preljine kroz Takovski, preko sajma do Ostružničkog mosta pa do Surčina i dalje AP a za manje od dva sata do Kraljeva. Ma kraju postojećeg AP u Preljini stoji veći broj vozila i mašina s druge barijere. Da li su tu da prošire rampu, da započnu radove od Preljine ka Trbušanima ili da započnu Moravski koridor pitanje je sad.
503a48002ac7e555e6042f8aeb2e2355.jpg


Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Izvinjavam se forumašima, ali uslikani radovi iz trake koja ide pravcem Beograda - Preljina u suprotnoj traci, nisu ništa od onoga što sam naveo gore, nego radovi na novoj naplatnoj rampi u Preljini - izlaznoj naravno. Dakle, gradi se naplatna rampa, ništa od gore navedenog... :oops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692465#p692465:26wmzizg je napisao(la):
Žika » Yesterday, 17:44[/url]":26wmzizg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692432#p692432:26wmzizg je napisao(la):
drvopro » Sre Dec 25, 2019 3:16 pm[/url]":26wmzizg]Očito je maperima komplikovana ova petlja :D

:D :D :D toliko od jednostavnom rešenju kad se ljudi za kompom pogube. Kako je tek u auto kad ti se zavrti u glavi.

Inače i petlja Lajkovac je u istom stilu vrti , vrti dok ti se zavrti.
Ovde ne vidim prugu, reku, kanal i slično što bi bilo prepreka za jednu lepu quadrifoglio verde.



share image online free
file.php

Šta je problem kod ove petlje (i bilo koje druge) ? Pratiš oznake, a ne intuiciju. Uvek je bolje imati malko duži put nego konfliktne zone koje imamo kod klasične deteline ili nekog drugog tipa.

Inače, kod svih petlji i izlaza sa auto-put je bolje zaboraviti na intuciju, a naročito na GPS, već treba samo pratiti oznake. Prilikom prvih putovanja po Evropi sam se više oslanjao na GPS kod petlji i često sam se zeznuo jer nisam toliko pažljivo gledao u oznake. E sad, GPS je odličan kada promašiš pravo skretanje, ali ako se gledaju oznake, vrlo ej teško isto promašiti (čak i kod komplikovanijih petlji)
 
Slazem se za petlje. Ova nova Surcinska uopste nije komplikovana. Samo pratis oznake i to je to. Navigacija moze pomoci ali ne treba se slepo pridrzavati iste.
Kad smo vec kod navigacije juce sam koristio Here navigaciju, u offline modu. I razocaralo me to sto uopste ne daje mnogo alternativa. Konkretno, iz Sapca za Beograd mi uopste nije izbacilo opciju preko Obrenovca. Nakon sto sam krenuo u tom smeru uporno mi je pokazivalo da se okrenem nazad. Uopste nije preracunalo novu rutu.
Ipak mi je google najbolji za sada.
 
Nadam se da su putevi petlje sa dve trake? Još uvek nisam išao novim delom A2.
@Blagic Po meni je pak waze (bio) najbolji, sa rezervom što su oko surčinske petlje napravili veliki propust. I to će teško nadoknaditi kod korisnika uključujući i mene.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692658#p692658:3fgx3hmm je napisao(la):
astrodule » Čet Dec 26, 2019 9:42 am[/url]":3fgx3hmm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692465#p692465:3fgx3hmm je napisao(la):
Žika » Yesterday, 17:44[/url]":3fgx3hmm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692432#p692432:3fgx3hmm je napisao(la):
drvopro » Sre Dec 25, 2019 3:16 pm[/url]":3fgx3hmm]Očito je maperima komplikovana ova petlja :D

:D :D :D toliko od jednostavnom rešenju kad se ljudi za kompom pogube. Kako je tek u auto kad ti se zavrti u glavi.

Inače i petlja Lajkovac je u istom stilu vrti , vrti dok ti se zavrti.
Ovde ne vidim prugu, reku, kanal i slično što bi bilo prepreka za jednu lepu quadrifoglio verde.

Šta je problem kod ove petlje (i bilo koje druge) ? Pratiš oznake, a ne intuiciju. Uvek je bolje imati malko duži put nego konfliktne zone koje imamo kod klasične deteline ili nekog drugog tipa.

Inače, kod svih petlji i izlaza sa auto-put je bolje zaboraviti na intuciju, a naročito na GPS, već treba samo pratiti oznake. Prilikom prvih putovanja po Evropi sam se više oslanjao na GPS kod petlji i često sam se zeznuo jer nisam toliko pažljivo gledao u oznake. E sad, GPS je odličan kada promašiš pravo skretanje, ali ako se gledaju oznake, vrlo ej teško isto promašiti (čak i kod komplikovanijih petlji)

Meni nije problem ali je problem što se komplikuje prosta stvar. Umesto par stotina metara i jedno skretanje pravi se luping od oko 2 km sa dva slično oštra skretanja + jedna blaga krivina.
Dule pitaš šta je problem a ti pogrešiš na prostim petljama sa još GPS / navigacijom.
Ako je zbunjujuće pre manevra vidiš pravac skretanja ili bar orjentaciju. A orjentacija kad se izvrtiš na tubi je nula, niti znaš gde si bio , niti znaš gde ideš i sledećih par kilometara se preispituješ da li je to to (ovo su reči kolega).
Ono što je dobro recimo kod Here mapa da su ubacili grafički prikaz samog skretanja isključenja koje u mnogome pojednostavljuje manevar.

Što se tiče konfliktnih zona tu je ograničenje 60 (nekad i manje) pa jako teško da se napravi konflikt ako se vozi po propisu.
 
Pa nema šta da se orijentišeš na petljama na auto-putu. Komplikovano je uvek i zato se prate samo oznake. Imaš petlje gde ako hoćeš desno, skrećeš levo i to tek kada pređeš put, imaš opet i druge tipove i potpuno je suludo da se očekuje da se orijentišeš na petlji koju prvi put vidiš.

Ja sam pravio grešku zbog GPS-a upravo zato što nisam pratio oznake, nego sam blenuo u GPS i gledao koje isključenje da pogodim. Nije problem glavno isključenje, već ona dva ili tri koja nailaze kada izađeš sa puta kojim si išao.

Jednostavno treba zaboraviti na intuiciju i orijentaciju i treba pratiti oznake (i pogledati kartu pre puta da se vidi koja se mesta usput). Pošto naš narod to ne voli (možda ima i veze sa tim što ne voli da čita - eto priloga za neku teoriju), onda uči napamet kako da stigne na Halkidiki ili Olipmsku regiju ili na Lefkadu gledajući SAT patrolu.
 
Sad cu brze da stignem kod brata u Pancevo nego pre i ako je dalje 22 km autoputem :)
 
Kad smo vec kod mapa, ne uspeva mi da napravim nalog na Waze mapi koristeci broj telefona. SMS sa kodom mi ne stize.
 
Budite zadovoljni i ovim sto smo uradili. Petlja je jedna od komplikovanijih kod nas. Mnogo truda je tu ulozeno, a vas par nije zadovoljno izgledom petlje.Ako ti se ne svidja prijatelju, uvek imas alternativu.

Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.

Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692753#p692753:2duhb84z je napisao(la):
sev » 26 Dec 2019, 14:31[/url]":2duhb84z]Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.

Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.

Šta je konkretno nelogično kod petlje? Jel je saobraćajna signalizacija nejasna ili je nešto drugo u pitanju?

Preslikanu petlju imamo već jako dugo vremena kod ostružnice, za divno čudo niko nema problem sa njom.
 
Jeste li vozili nekad u Milano i oko MIlana? Pa ova petlja je maciji kasalj za ono sto tamo ima. Pri cemu niko ne smanjuje ispod 60 u petlji i u krivini, a ako nemas navigaciju cao zdravo. E tamo se postaje pravi vozac :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692585#p692585:s81lkeg6 je napisao(la):
prostorni planer » 25 Dec 2019 11:33 pm[/url]":s81lkeg6]@tragac - zasto mislis da preko Debelog brda nije brze do Visegrada nego preko Uzica? Put od Beograda preko Debelog brda do Kremana ima oko 190 km, a preko Uzica 240. Ja putem preko Debelog brda nikada nisam do Kremana isao duze od 3 sata. Put preko Debelog brda je los na par deonica od Pocute do Debelog brda, ostalo nije strasno, a ima i novih deonica kao sto su Valjevo - Rovni, pa do Pocute solidan i nov od Rogacice do Bajine Baste, a od Bajine Baste do Kaludjerskih bara dobar
Ne radi se samo o dužini već i o udobnost. Kako za putnike tako i za vozilo. Kad sam išao tuda pre ulaza u Rogaticu osetio sam smrad i morao da stanem. Sve je bilo u redu al je smrad i vrelina dolazila iz kočnica . Ko ide tamo stalno amortizuje auto mnogo brže nego na AP. Što se tiče vremena, još uvek se mora proći kroz centar Valjeva i još nekoliko manjih opštinskih mesta što zavisno od doba dana može da bude bitan faktor.
 
Misliš verovatno na Rogačicu.
Rogatica je u RS.
Aman, kako vozio kad si zapalio kočnice? Ili si se zaletao previše na pravcima pred krivinama, ili si se spuštao u visokom stepenu i konstantno držao kočnicu pritisnutu, ne dajaći vremena da se obloge i diskovi ohlade. To ne sme da se dešava!
Debelo brdo je put za leto i kuliranje. U ovo doba godine svakako bi ga trebalo izbegavati: moguć sneg, led, magla, druga iznenađenja mnogo češće i verovatnije nego na drugim putevima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692785#p692785:9bd6vro0 je napisao(la):
Steva » Čet Dec 26, 2019 3:27 pm[/url]":9bd6vro0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692753#p692753:9bd6vro0 je napisao(la):
sev » 26 Dec 2019, 14:31[/url]":9bd6vro0]Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.

Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.

Šta je konkretno nelogično kod petlje? Jel je saobraćajna signalizacija nejasna ili je nešto drugo u pitanju?

Preslikanu petlju imamo već jako dugo vremena kod ostružnice, za divno čudo niko nema problem sa njom.

Predugačko je uključenja sa A1 na A2. Merio sam, tačno 2km. To mi je nelogično. Meni laički deluje da nema jakog razloga za tim, neuporedivo logičnije rešenja za isti problem, uz istu sigurnost i pod daleko većim saobraćajem, sam naveo gore. Ok, ovo oko iste sigurnosti je laički doživljaj, ali ne vidim razliku...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692830#p692830:3h5955xv je napisao(la):
sev » 26 Dec 2019, 17:46[/url]":3h5955xv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692785#p692785:3h5955xv je napisao(la):
Steva » Čet Dec 26, 2019 3:27 pm[/url]":3h5955xv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692753#p692753:3h5955xv je napisao(la):
sev » 26 Dec 2019, 14:31[/url]":3h5955xv]Nema razloga za takvu reakciju. Svaki javni posao otvoren je za sud javnosti.

Evo, ja do sada nisam komentarisao, ali već na prvoj vožnji petlja mi je bila i veoma nelogična i iskreno, ne vidim razlog za komplikaciju. Zar nije moglo jednostavno rešenje, poput onog na Lučkom kod Zagreba? Meni situacija deluje istovetno, a ta petlja je i intuitivna i sigurna.

Šta je konkretno nelogično kod petlje? Jel je saobraćajna signalizacija nejasna ili je nešto drugo u pitanju?

Preslikanu petlju imamo već jako dugo vremena kod ostružnice, za divno čudo niko nema problem sa njom.

Predugačko je uključenja sa A1 na A2. Merio sam, tačno 2km. To mi je nelogično. Meni laički deluje da nema jakog razloga za tim, neuporedivo logičnije rešenja za isti problem, uz istu sigurnost i pod daleko većim saobraćajem, sam naveo gore. Ok, ovo oko iste sigurnosti je laički doživljaj, ali ne vidim razliku...

Ako misliš na ZG Lučko rampe za skretanje sa A3 na A1 imaju isto skoro 2km, već sam pisao da što su veće petlje i rampe toliko je i lakše vršiti manevre, menjanje traka i hvatanje pravaca. Inače ZG Lučko je odličan čvor.

Na temi pišem po 3-4i put da vam se samo čini da je dupla truba A2/A1 velika i nelogična petlja, naprotiv relativno je kompaktna - poredite istu sa čvorom Beograd na severu i videćete da je otisak iste nešto manji nego čvor A1/A3 pošto polu detelina na čvoru BG ima (s pravom!) ogromno skretanje sa zapada na BG obilaznicu.

Mi smo navikli na deteline ali generalno iste ne spadaju u najsigurnija rešenja iako tako “deluju” :)

Inače nemačka Vikipedija ima odličan članak o tipovima čvorova, čim budem imao vremena prevešću za odvojenu temu na forumu sa pregledom mana i vrlina raznih tipova čvorova.
 
Kao što rekoh, ne bežim od toga da je moj pogled na stvar laički i zato se nisam ni oglašavao inicijalno, iako sam imao snažan osećaj nelogičnosti kada sam prvi put prošao. Reagovao sam na jedan post, po meni, neopravdano grubog, čak nadmenog, tona, potaknut tim diskursom "budite zadovoljni i ovim...". Isti zaista nije primeren za ozbiljnu raspravu bilo koje vrste, na bilo koju temu, a autora sam ranije doživeo kao ozbiljan izvor informacija.

Uzgred, zanima me kakav ćeš utisak imati kada prvi put prođeš ovom petljom. Ja mogu da kažem da, sticajem okolnosti, puno, puno vozim po raznim kontinentima, kao što rekoh, osećaj mi je bio da se radi o snažno nelogičnom spoju. Da li je to samo dužina, pravac ili oba zajedno, ne mogu da kvantifikujem :D
 
Uzgred br.2 :) : osećaj nelogičnosti mi je još neuporedivo jači bio na izlaznoj petlji pred Obrenovac. Jedino što mogu da smislim kao objašnjenje za onakvu glupost (sve potrebno za denivelisano rešenje je već 95% izgrađeno, a opet postoji ukrštanje sa magistralnim putem u nivou uz levo skretanje za uključenje u smer ka BG!!!) je da je ova petlja trebala da bude u zatvorenom sistemu naplate, pa su gradili dupli prelaz AP zbog jedne kućice koja bi servisirala oba smera (?). To je jedino opravdanje, ako je opravdanje, a pojma nemam da li sam u pravu. Ako nisam, neko je ozbiljno zabrljao.

Mislim, nije ni to opravdanje, ako je stvarno tako, trebalo je preprojektovati i petlju. Levo skretanje koje seče saobraćaj iz Umke/Bariča da bi se uključio na AP... Majko mila :D
 
Vrh