Da li ti uopšte znaš kako se feeduje G Maps algoritam? Da li prikuplja podatke o kretnji ili računa da se možeš kretati konstantno 70kmh kroz one krivične. Ne znam ni ja kako se feeduje ali ako registruje prolazna vremena vozila korisnika koji šalju te podatke u bazu onda itekako ima uvid - ne u stanje puta kao takvo nego na reakciju vozača na to stanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692028#p692028:fk2z7n7d je napisao(la):sev » 24 Dec 2019 10:55 am[/url]":fk2z7n7d]Google maps rutiranje, kao praktično i sva druga, radi (u osnovi) po jednoj teoriji koja se zove "teorija težinskih grafova", deo je opšte teorije grafova i ista kvantifikuje način određivanja optimalnog puta po raznim kriterijumima. U tom smislu, algoritam ne poznaje "stanje" puta (krajnje subjektivna kategorija da bi se određivala distribuirano), već njegov prioritet, dužinu itd. (tzv. objektivne težinske faktore).
Bočni efekat ove tehnologije je da ne može da razume kako je po užasnom putu preko Debelog brda potrebno mnogo više vremena, nego što to teorija kaže
Intenzitet saobracaja (boje na ulici) - prikuplja preko telefona i drugih uredjaja koji se krecu motornim vozilom, i nisu ugasili opciju deljenja ovih podataka. Meri kolko brzo ces doci (tacnije proci) od tacke A do tacke B. Kada nema saobracaja (uopste ili nema google korisnika), onda prikazuje zelenu boju saobracaja i izracunava brzinu prolaska po ogranicenju na tom delu puta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692179#p692179:1383ygpn je napisao(la):tragac » Uto Dec 24, 2019 6:15 pm[/url]":1383ygpn]Da li ti uopšte znaš kako se feeduje G Maps algoritam? Da li prikuplja podatke o kretnji ili računa da se možeš kretati konstantno 70kmh kroz one krivične. Ne znam ni ja kako se feeduje ali ako registruje prolazna vremena vozila korisnika koji šalju te podatke u bazu onda itekako ima uvid - ne u stanje puta kao takvo nego na reakciju vozača na to stanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692028#p692028:1383ygpn je napisao(la):sev » 24 Dec 2019 10:55 am[/url]":1383ygpn]Google maps rutiranje, kao praktično i sva druga, radi (u osnovi) po jednoj teoriji koja se zove "teorija težinskih grafova", deo je opšte teorije grafova i ista kvantifikuje način određivanja optimalnog puta po raznim kriterijumima. U tom smislu, algoritam ne poznaje "stanje" puta (krajnje subjektivna kategorija da bi se određivala distribuirano), već njegov prioritet, dužinu itd. (tzv. objektivne težinske faktore).
Bočni efekat ove tehnologije je da ne može da razume kako je po užasnom putu preko Debelog brda potrebno mnogo više vremena, nego što to teorija kaže
Kakvom patrljku? Tu treba da se nadoveže obilaznica na oko 300-400m od korita Kolubare sve do Ćelija[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692351#p692351:3lek9zdp je napisao(la):goranjak » 25 Dec 2019 11:58 am[/url]":3lek9zdp]Jutros sam na petlji Lajkovac video par radnika, valjak i jos jednu masinu (verovatno bager) kako nesto rade na onom "patrljku" koji ce u buducnosti da vodi ka Lajkovcu. Da li neko zna o cemu se radi?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692432#p692432:1whzhcal je napisao(la):drvopro » Sre Dec 25, 2019 3:16 pm[/url]":1whzhcal]Očito je maperima komplikovana ova petlja
Obiaznica oko cega ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692447#p692447:l818qhly je napisao(la):tragac » Wed Dec 25, 2019 3:44 pm[/url]":l818qhly]Kakvom patrljku? Tu treba da se nadoveže obilaznica na oko 300-400m od korita Kolubare sve do Ćelija[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692351#p692351:l818qhly je napisao(la):goranjak » 25 Dec 2019 11:58 am[/url]":l818qhly]Jutros sam na petlji Lajkovac video par radnika, valjak i jos jednu masinu (verovatno bager) kako nesto rade na onom "patrljku" koji ce u buducnosti da vodi ka Lajkovcu. Da li neko zna o cemu se radi?