За Прељину нема оправдања, на овом форуму се одавно писало о томе да ће бити хаос ако не адаптирају ову рампу, што би се рекло, видело се из авиона. Када су већ направили ср.ње морали су некако да реагују, па макар овим ударним данима преусмеравали део возила ка Горњем Милановцу обавештењима. Не сналазе се сви са google maps-ом а мниги и немају интернет да виде саобраћај уживо. Такође никако ми није јасно ште се не форсира ЕНП неким конкретним мерама, да су на време почели са неким попустима рецимо 10% са ЕНП-ом можда и не би било потребе за проширивањем Прељине. Уместо тога ради се на дестимулисању коришћења ЕНП-а овим идитским укидањем трака резервисаним искључиво за ЕНП.
Јуче сам први пут користио АП МВ од Сурчина до Лајковца. Слажем се са форумашима да су са овом петљом Сурчин негде промашили, прелазак са обилазнице ка А2 траје прилично ал ајде ово могу некако да прогутам (за разлику од Прељине) да постоје економски разлози због положаја пруге и слично. Од лакат кривине до укључења на А2 тек нешто више од 15 мин је стварно супер, без обзира што се на саму петљу утроши скоро два минута. Од Сурчина до Обреновца пут одличан, гужва прилична али може да ухвати просек око 120. Све ово је било око 3 сата поподне. Оно што нисам могао да сварим је што сам на овој краткој деоници виде чак 5 аутомобила у зауставној траци, путници изашли, ваљда сликају одушевљени новим АП. Оно што сам приметио је да су прва обавештења за рампе и искључења (Обреновац, Уб, Лајковац) само 1-1,5 км пре саме рампе (искључења) за разлику од К10 где је минимално 2км. Није да нешто много смета али смањује комотност.
Све у свему од лакат кривине до Ваљева тек нешто мало више од сат времена је одлично. Ускоро бих требао и за Ужице, али ћу свакако полазак темпирати на основу очекиваниих застоја у Прељини.