Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691151#p691151:340rhemz je napisao(la):
markobg » Sub Dec 21, 2019 2:50 pm[/url]":340rhemz]Pokušaću da vam prilično nevešto dočaram kako je to spajanje zamišljeno. Jasno vidite patrljak levo kojim A2 "Miloš Veliki" nastavlja ka Užicu. Crvena linija je novi auto-put A5 poznatiji kao "Moravski koridor" koji se nadovezuje na izgrađenu petlju. Sve u vezi postojećeg isključenja u Preljini, gde je postojeća mini-rampa se ukida i ruši, neće postojati. Novo jedno jedino uključenje, gde će biti nova velika petlja za Čačak na ovom mestu sam vam obeležio. Auto-put A5 dalje dole nastavlja ka Kraljevu.


Ovo je veoma slicno resenje petlji kod Nisa, posle Naisa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691160#p691160:13os4r8v je napisao(la):
Žika » 21 Dec 2019 02:04 pm[/url]":13os4r8v]Onda su mogli da produže dva kilometra i smeste naplatnu rampu kod Konjevića gde će i biti.
Odatle bi bilo lakše razvući saobraćaj na potrebne pravce.

Tako je. Ali koliko je takvih propusta bilo, posebno na ovom auto-putu?? Gde se deonice grade i otvaraju potpuno nelogično i samo se stvaraju čepovi! Mogli bi do sutra da nabrajamo...

Evo glupog primera. Nije li bilo logično da PRVA deonica koja je trebala da bude izgrađena bude Beograd-Obrenovac (koja ni do danas nije u potpunosti završena!!) a ne Preljina-Ljig? Pa da se dalje deonice otvaraju redom, jedna po jedna...??? Možemo tako do sutra... A gle ironije, šta reći o "iz njive u njivu" deonicom koja je prva napravljena i stajala 100 godina potpuno neiskorišćeno! Koliko je tu izgubljenog novca od putarina??

Bez namere da navodim diskusiju u tom smeru, mislim da bi bila kontraproduktivna i samo zatrpala forum. Tako je kako je, treba diskusiju voditi praktično i videti šta u ovakvim (lošim) okolnostima može kako-tako da se ispegla.
 
E moj Žiko..naravno da si u pravu ali o tome niko ne razmišlja. Još bolja solucija je da se uradio odmah i krak do Pakovraća i da tu ima petlja. Onda bi čak bilo pod znakom pitanja da li bi se trebala proširivati ova petlja u Preljini jer bi bar 40% saobraćaja išlo na Pakovraće. Mnogi koji sede u Vladi tu vide možda neki trošak ali je to paradoksalno jer bi takav put samo privukao više saobraćaja a samim tim gle čuda - zaradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691151#p691151:t8ccm4vx je napisao(la):
markobg » Суб Дец 21, 2019 2:50 pm[/url]":t8ccm4vx]Pokušaću da vam prilično nevešto dočaram kako je to spajanje zamišljeno. Jasno vidite patrljak levo kojim A2 "Miloš Veliki" nastavlja ka Užicu. Crvena linija je novi auto-put A5 poznatiji kao "Moravski koridor" koji se nadovezuje na izgrađenu petlju. Sve u vezi postojećeg isključenja u Preljini, gde je postojeća mini-rampa se ukida i ruši, neće postojati. Novo jedno jedino uključenje, gde će biti nova velika petlja za Čačak na ovom mestu sam vam obeležio. Auto-put A5 dalje dole nastavlja ka Kraljevu.


Slično ukrštanje imamo na Naisu (A1 i A4) ali je ta petlja znatno veća i omogućava veće brzine prilikom prelaska sa jednog auta puta na drugi.

Ova petlja je klasična truba kao za izlaze sa AP na bočnim naplatnim rampama.

Veoma pozitivno deluje to što neće biti naplate putarine kad se prelazi sa jednog put na drugi. Naučili su lekciju sa uklanjanjem Naisa i bočnim rampama oko Niša
 
За Прељину нема оправдања, на овом форуму се одавно писало о томе да ће бити хаос ако не адаптирају ову рампу, што би се рекло, видело се из авиона. Када су већ направили ср.ње морали су некако да реагују, па макар овим ударним данима преусмеравали део возила ка Горњем Милановцу обавештењима. Не сналазе се сви са google maps-ом а мниги и немају интернет да виде саобраћај уживо. Такође никако ми није јасно ште се не форсира ЕНП неким конкретним мерама, да су на време почели са неким попустима рецимо 10% са ЕНП-ом можда и не би било потребе за проширивањем Прељине. Уместо тога ради се на дестимулисању коришћења ЕНП-а овим идитским укидањем трака резервисаним искључиво за ЕНП.
Јуче сам први пут користио АП МВ од Сурчина до Лајковца. Слажем се са форумашима да су са овом петљом Сурчин негде промашили, прелазак са обилазнице ка А2 траје прилично ал ајде ово могу некако да прогутам (за разлику од Прељине) да постоје економски разлози због положаја пруге и слично. Од лакат кривине до укључења на А2 тек нешто више од 15 мин је стварно супер, без обзира што се на саму петљу утроши скоро два минута. Од Сурчина до Обреновца пут одличан, гужва прилична али може да ухвати просек око 120. Све ово је било око 3 сата поподне. Оно што нисам могао да сварим је што сам на овој краткој деоници виде чак 5 аутомобила у зауставној траци, путници изашли, ваљда сликају одушевљени новим АП. Оно што сам приметио је да су прва обавештења за рампе и искључења (Обреновац, Уб, Лајковац) само 1-1,5 км пре саме рампе (искључења) за разлику од К10 где је минимално 2км. Није да нешто много смета али смањује комотност.
Све у свему од лакат кривине до Ваљева тек нешто мало више од сат времена је одлично. Ускоро бих требао и за Ужице, али ћу свакако полазак темпирати на основу очекиваниих застоја у Прељини.
 
Trenutno tag za Preljinu ne znači mnogo jer se često dešava da moraš da čekaš u redu zbog mešovitih kanala.
 
Perkan":13kfteeo je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691151#p691151:13kfteeo je napisao(la):
markobg » Sub Dec 21, 2019 2:50 pm[/url]":13kfteeo]Pokušaću da vam prilično nevešto dočaram kako je to spajanje zamišljeno. Jasno vidite patrljak levo kojim A2 "Miloš Veliki" nastavlja ka Užicu. Crvena linija je novi auto-put A5 poznatiji kao "Moravski koridor" koji se nadovezuje na izgrađenu petlju. Sve u vezi postojećeg isključenja u Preljini, gde je postojeća mini-rampa se ukida i ruši, neće postojati. Novo jedno jedino uključenje, gde će biti nova velika petlja za Čačak na ovom mestu sam vam obeležio. Auto-put A5 dalje dole nastavlja ka Kraljevu.


Ovo je veoma slicno resenje petlji kod Nisa, posle Naisa...

Па, и не баш. Када би било слично чвору "Трупале" код Ниша, изгледало би приближно као на слици коју сам поставио испод. Мислим да је то најбоље решење јер омогућава несметан проток саобраћаја на главним смеровима кретања:
1. Београд-Пожега (БЕЛА)
2. Пожега-Београд (БЕЛА)
3. Пожега-Краљево (ПЛАВА)
4. Краљево-Пожега (ЦРВЕНА)

Јесте скупље због надвожњака/подвожњака који би требало да се изграде, али је најоптималније решење из аспекта протока саобраћаја.
Ја сам нацртао искористивши постојеће делове петље, али може да се изграде посебни ради још бољег укрштања.

Извињавам се на лошој презентацији, имам лош миш без подлоге па ми је повлачење линија неправилно... :|
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691188#p691188:fe08cofu je napisao(la):
branik » Суб Дец 21, 2019 3:20 pm[/url]":fe08cofu]Trenutno tag za Preljinu ne znači mnogo jer se često dešava da moraš da čekaš u redu zbog mešovitih kanala.
Да, али да је много већи проценат возила са таг-ом, значило би итекако.
 
Jel se zna ko je bila ona žena sa šeširom pored Zorke koridorke, onaj dan na otvaranju...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691093#p691093:2lfmodyg je napisao(la):
drvopro » Sat Dec 21, 2019 11:43 am[/url]":2lfmodyg]Mogla je rampa da bude čeona uz neko proširenje, par km od isključenja za Preljinu.
Što nisu pitali starije kako se gradio koridor X? Čeone rampe su nekada bile kod Batočine, Ćuprije, Pojata, a još uvek su dve kod Niša.

Da ponovim ono što sam čuo na dan otvaranja nove deonice da je ultra prioritet da se produži autoput oko Čačka. Možda će u okviru toga rešiti i rampu.
 
Mahovljanska petlja - Banja luka, možda i najbolje rešenje za ovakva ukrštanja autoputeva. Nije najjeftinije, ali menjanje pravca bez kočenja.
c3c3c8fc78eacb11094a10f6598954c2.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Isto to bi trebalo napraviti odmah posle ostruznickog mosta ka obrenovcu ali samo tu polovinu, tj po jednu direktnu rampu ostruznicki most-obrenovacki most na levoj obali save

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691230#p691230:2xy2cwo6 je napisao(la):
RSK » Sub Dec 21, 2019 7:08 pm[/url]":2xy2cwo6]Mahovljanska petlja - Banja luka, možda i najbolje rešenje za ovakva ukrštanja autoputeva. Nije najjeftinije, ali menjanje pravca bez kočenja.
c3c3c8fc78eacb11094a10f6598954c2.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Baš takva je odlična za brzo ukršanje dva auto puta kad se očekuje veći saobraćaj.
 
Ima li sanse da se pusti u saobracaj deonica Preljina-Parmenac ili Preljina-Konjevici pre zavrsetka deonica do Pozege ili Pojata. Ili to zavisi od politicke volje. Vise me interesuje sa strane struke (formi ugovora i sl.).

Sto se tice TAG uredjaja isti sam kupio 2016g. inspirisan samo ustedom 20tak min. vremena kada krenem na more sa porodicom. Kada na to dodam ustede u vremenu koje sam imao tokom ovih 4 godine, prosto mi nije jasno da neko ne ceni svoje vreme koje moze da potrosi na nesto pametnije i lepse (bukvalno kao na vagu da stavite bankomat i salter za podizanje novca).

P.S. baterija na TAG-u traje 10god. ENPay mobilna aplikacija postpaid placanja je takodje velika usteda vremena i obaveza)
 
Kao ne,jer je jedan ugovor,jer je jedno finansiranje i sto nece biti gotvo nista ranije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691237#p691237:3noriptj je napisao(la):
driveryu1 » Sat Dec 21, 2019 7:52 pm[/url]":3noriptj]Ima li sanse da se pusti u saobracaj deonica Preljina-Parmenac ili Preljina-Konjevici pre zavrsetka deonica do Pozege ili Pojata. Ili to zavisi od politicke volje. Vise me interesuje sa strane struke (formi ugovora i sl.).

Sto se tice TAG uredjaja isti sam kupio 2016g. inspirisan samo ustedom 20tak min. vremena kada krenem na more sa porodicom. Kada na to dodam ustede u vremenu koje sam imao tokom ovih 4 godine, prosto mi nije jasno da neko ne ceni svoje vreme koje moze da potrosi na nesto pametnije i lepse (bukvalno kao na vagu da stavite bankomat i salter za podizanje novca).

P.S. baterija na TAG-u traje 10god. ENPay mobilna aplikacija postpaid placanja je takodje velika usteda vremena i obaveza)
Treba napomenuti da je uređaj moguće pozajmiti. Uređaj za automobile više nije vezan za jedno vozilo. Za ostale kategorije nije dozvoljeno prebacivanje iz vozila u vozilo.
 
Treba napomenuti i da je rampe moguce otvoriti i propustiti vozila dok se ne rascisti guzva, kada vec nisu sposobni da to naprave kako treba.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ako već toliko ljube putarinu po kilometru što ne iskoriste OCR za skeniranje tablica pa samo na kraju meseca pošalju račun na kućnu adresu vlasnika vozila? Ostaviti par naplatnih punktova za vozila sa stranim tablica i to bi bilo otprilike to.
 
Najrealniji predlog je već davno poznat, a i ovde je naveden: sadašnja rampa postaje ulazna iz pravca Čačka, a napraviti novu privremenu čeonu rampu na samom profilu AP. najbolje na onom proširenju za buduću pumpu.

No, bojim se da džabe trošimo bajtove... :)
 
Ocigledno Auto-put nije primarno napravljen da nama koji ga koristimo i nasi potomci kroz poreze finansiraju bude lakse, lepse itd. Vec je taj razlog mozda na 6-7 mestu, s tim u vezi dzabe se cudimo na situacijama gde smo nezadovoljni kao potrosaci. Nemojte zaboraviti da 840din za putnicka vozila u dva smera nije uopste malo. Ovo se posebno odnosi na situaciju gde od Preljine do Surcina putujete svaki radni dan (21*840=17.640din). Za taj novac i novac od poreza opravdano smo nezadovoljni i trazimo veci komfor.

P.S. potvrdjujem da se TAG moze koristiti i sa vozilima sa drugim tablicama, konkretno moj tag se vodi na auto koji sam odavno odjavio (jedino mi je misterija sta ako u tom slucaju napravimo prekoracenje prosecne brzine, kome stize kazna?)
 
To važi samo za vozila I kategorije. Za ostale kategorije postoji bijekcija (1-1) tag-tablica. Pri tome, za Ia kategoriju (motocikli) uopšte nije moguće koristiti tag!! (nonsens prve vrste, jer je zbog gomile opreme koju skidate/navlačite pri plaćanju i tako zadržavate saobraćaj, tu možda i najpotrebniji).
 
Upravo tako. Necu namerno da se iskljucim u Takovu jer necu da priustim zadovoljstvo bednicima iz opstine gornji milanovac da se vozim seljackim putem do grada. Idem do preljine pa posle ibarskom do milanovca. Samo mala korekcija nije 840 uopste mnogo nase plate su bedne :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691319#p691319:24fn8fju je napisao(la):
Steva » Ned Dec 22, 2019 7:54 am[/url]":24fn8fju]Ako već toliko ljube putarinu po kilometru što ne iskoriste OCR za skeniranje tablica pa samo na kraju meseca pošalju račun na kućnu adresu vlasnika vozila? Ostaviti par naplatnih punktova za vozila sa stranim tablica i to bi bilo otprilike to.


U norveskoj se moze ovako placati putatina dakle postpejd a u Turskoj ako imas sluxneni vozilo ovako se placa gorivo. Snimi te kamera na pumpi pa posle stize faktura u firmu. Nema kartica nema kesa. Dakle mi smo jos u kamenom dobu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691319#p691319:3jim2e6u je napisao(la):
Steva » Sun Dec 22, 2019 7:54 am[/url]":3jim2e6u]Ako već toliko ljube putarinu po kilometru što ne iskoriste OCR za skeniranje tablica pa samo na kraju meseca pošalju račun na kućnu adresu vlasnika vozila? Ostaviti par naplatnih punktova za vozila sa stranim tablica i to bi bilo otprilike to.
Tablice se već OCR-uju kad plaćate putarinu ručno. Doduše, značajno lakše je očitati ih dok auto stoji nego kad se kreće. Čak i neki sistem gde bi morao da prođeš kroz rampu ali samo radi očitavanja tablice bi bio značajno brži od plaćanja na licu mesta.
 
Vrh