Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo prvog reziltata navigacije preko HERE mapa

Ako hocete sa ostruznickog puta pa preko mosta na surcinsku petlju pa na Milosa Velikog to ce vam biti 11 km duze ipak,nego da nastavite na Baric sa istog mesta pa u Obrenovcu da se ukljucite na Milosa Velikog e sad koliko je brze to zavisi od guzve. :D
 
@trialin Hvala za snimak i za ovaj uporedni proracun ;)
Dobro je sto sada postoji alternativa pa u odnosu na to, moze se planirati idealna ruta, da li preko Umke ili Barica ili preko Surcinske petlje do Obrenovca.
Rekao bih da je vreme slicno, s tim sto je dosta komfornije i opustenije ici preko autoputa pa cak i smanjiti potrosnju iako je trasa 7 km duza.
Uglavnom, konsultujte Google traffic pre nego sto krenete na put, topla preporuka :)
 
Da, kao sto rekoh sinoc, snimak potvrdjuje da pri vecoj brzini od jedne druge petlje moze da se predje ispod 10tak minuta. Zapravo da je isao od Cacka (a ne od ukljucenja petlje Obrenovac), pri ovoj brzini trebalo bi 8 minuta do ukljucenja na Bg oblizanicu.
:shock: wow, po ovom do Ostruznice novim duze cak 11 km?!
 
@boocky 11 km je duza, ali ispada da tih 26 km moze da se predje za 17 minuta tj. brze nego 15 km od Ostruznice do Barica
 
Da, da permutovao sam brojke nenamerno :)
Dobro, 11 km nije malo ali s obzirom na max brzinu taj put se prelazi brze. Opet to sve zavisi od guzve, kapiram da ce deonica preko Umke i Barica sada biti poprilicno rasterecenija.
 
Opet cu ja ko papaga da ponavljam, vreme putovanaj je apsolutno nebitno, najbitnije je da od tacke A do tacke B koristitie sto je moguce vise put sa dve trake u jednom pravcu :)

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... inule.html

Preko umke i barica rizikujete sto vozite kroz naselje ako vec imate alternativu. Izacice bre neko dete na put, manite se corava posla zbog bednih usteda vremena
 
Slazem se, to je samo relativno, cesto ono "brze" na papiru bude sporije u praksi. Vise puta dokazano :)
 
Da li je neko jutros isao na posao iz Obrenovca ka BG preko AP i odatle dalje u kom smeru?

Kako vam se cini tada u špicu?

A kako je na ovom starom putu?

Čisto malo informacija iz prve ruke :)
 
Триалин, да ли HERE који си користио у прорачун времена убацује live traffic? Колико видим на Google maps-у готово целокупна траса преко Умке је плава тако да је ових 19 минута близу минимума тј. оптималних услова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690554#p690554:2ug63zjq je napisao(la):
msksim1 » Thu Dec 19, 2019 2:54 pm[/url]":2ug63zjq]Opet cu ja ko papaga da ponavljam, vreme putovanaj je apsolutno nebitno, najbitnije je da od tacke A do tacke B koristitie sto je moguce vise put sa dve trake u jednom pravcu. Preko umke i barica rizikujete sto vozite kroz naselje ako vec imate alternativu. Izacice bre neko dete na put, manite se corava posla zbog bednih usteda vremena

Ne postoji džaba narodna izreka:

"Preko preče, naokolo brže"

Doduše malo je vidovita jer je sročena kada svega ovoga nije bilo. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690534#p690534:2ei3fdlu je napisao(la):
trialin » Thu Dec 19, 2019 1:39 pm[/url]":2ei3fdlu][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jW6hSr5a1Jg[/youtube]

ZBOGOM IBARSKA, NIKAD VIŠE !!!

to Earthmoving - niže su temperature pa je veći zazor među češljevima

p.s. Ostade Blagićeva bandera?

:sesir:
 
Earth
Super dobro je kad je tako. I ove dvije dionice Ob-Ub i La-Lig djeluju mnogo kvalitetnije nego recimo Ub-La. Onaj dio glineni što su ponovo radili sad izgleda ok.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OLsgtNYdHC8[/youtube]

tacno 10 minuta sa kompletnim petljama i (skoro pa) po ogranicenju...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UT29MKSEs-o[/youtube]
 
Ako je verovati google.maps, danas na obrenovačkom putu uopšte nije bilo gužve, konstantno je sve zeleno, što me jako raduje. Videćemo sutra popodne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690447#p690447:hjyjm0u7 je napisao(la):
Steva » Čet Dec 19, 2019 5:49 am[/url]":hjyjm0u7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690408#p690408:hjyjm0u7 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 19 Dec 2019, 00:11[/url]":hjyjm0u7]
ono što me zanima je da li neko ima racionalno objašnjenje ovih čudnih petlji u surčinu, obrenovcu, nepričavi, ljigu i sl.
zašto se toliko kruži i troši svega?
zašto nije obična detelina kad se ukrštaju dva puta pod pravim uglom?
jel ima neko neku ideju šta je pozitivno kod ovakvih petlji jer su mane očigledne?
hvala unapred.

Nisu to čudne petlje nego nismo navikli na njih. Za petlje važi što veće to sigurnije pošto ima prostora i mesta za razne manevre i ispravljanje grešaka i hodu.

Čvor A2 i A1 (Surčin jug) ima formu duple trube a ne deteline pre svega zbog pruge u neposrednoj blizini zbog koje nije mogla biti izgrađena detelina. Dupla truba je uz to i sigurnije rešenje od deteline, na detelini dolazi do mešanja smerova saobraćaja na četiri mesta (ulazno izlazne trake) odnosno na vrlo kratkom prostoru vozači moraju da se ubacuju u trake iz koje drugi vozači žele da izađu. Kod duple trube ima i toga ali na dva mesta i značajno dužim sektorima za mešanje.

U evropi ima dosta duplih truba u severnoj Italiji. Deteline su sve manje u modi i skoro sve bitne deteline se u Nemačkoj modifikuju, a i tako modifikovane zauzimaju prostora ko jedan omanji gradić. Primer modifikacije:

internet_3_bild_2_large.jpg


Očigledne mane ne vidim u samom putu. Jedino što fali je orateća infrastruktura a to jest kvalitetna odmarališta i pumpe.

I meni se te tube (pitao već ranije) zbunjuće, nepotrebne sa previše mostova.
Ovo što su švabe prepravile je verovatno što ranije rešenje pravilo zagušenje nije imalo adekvatnu propusnu moć.
Švanbe imaju veliki broj detelina ali i veliki broj čudnih, ne bezbednih uključenja a da ne pričam o ostalim saobraćajnicama. Ljudi vole da ga zakovrnu, ukrive pa još da naprave uključenje ili raskrsnicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690542#p690542:2m9ti34k je napisao(la):
boocky » Čet Dec 19, 2019 1:07 pm[/url]":2m9ti34k]@trialin Hvala za snimak i za ovaj uporedni proracun ;)
Dobro je sto sada postoji alternativa pa u odnosu na to, moze se planirati idealna ruta, da li preko Umke ili Barica ili preko Surcinske petlje do Obrenovca.
Rekao bih da je vreme slicno, s tim sto je dosta komfornije i opustenije ici preko autoputa pa cak i smanjiti potrosnju iako je trasa 7 km duza.
Uglavnom, konsultujte Google traffic pre nego sto krenete na put, topla preporuka :)
Ukoliko nije zastoj već se saobraćaj odvija po ograničenju uvek će manja potrošnja biti na regionalnim putevima u odnosu na autoput. Bez obzira na uspone i preticanje.
Jednostavno otporni vazduha su veliki i najveći deo goriva ide na savlađivanje tih otpora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690477#p690477:3bbnzyv5 je napisao(la):
nikolino » Thu Dec 19, 2019 10:16 am[/url]":3bbnzyv5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690452#p690452:3bbnzyv5 je napisao(la):
Kurogane1 » Čet Dec 19, 2019 8:27 am[/url]":3bbnzyv5]I koliko je ovo kilometara,bas ova ruta koju si postavio na slici?
Nisam nista specijalno merio, samo sam hteo da proverim da li su na Plan plusu "otvorili" deonicu. Stavio sam od Gazele do centra Obrenovca. E sad, Plan plus ne uracunava zastoje i guzve, kako to cini Google maps. Racuna autoput kroz grad 80, van grada 130 na sat i to je to. Ako upises celu deonicu AP Milos Veliki, preracunace kao da si vozio prosecno 130 na sat, a to ne moze biti propisno, jer je na puno mesta ogranicenje 100 ili 80.
Ko radi na Novom Beogradu a iz Obrenovca je, mislim da nece imati dilemu kuda ce kuci. Za one koji putuju iz starog dela u vreme van spica, nemaju previse potrebe da predju 51% vise puta
file.php
Upravo zato je meni nekako bilo logičnije da se je početak auto-puta napravljen što je bliže moguće Ostružničkom mostu. Onda bi ruta Mostar-Sajam-Ada-Obrenovački put-Ostružnički most-novi segment autoputa imao više smisla za ljude koji putuju za Obrenovac. Odabrna trasa će praviti dodatni pritisak na mostove ka NBG koji su već preopterećeni.
 
Izgleda da je neko ko je odlucivao gde ce biti ukljucenje A2 na obilaznicu rekao da to bude na pola puta izmedju petlje Dobanovci i Ostruznickog mosta :D
 
Da li je urađeno idejno rešenje za petlju Jakovo? Ova petlja sada nije preko potrebna ali će itekako biti kad se uradi krak ka N. Beogradu.
Projektanti nisu imali niti viziju niti pameti pogotovo kad su radili nadvožnjak na ulazu u Jakovo. Ovaj nadvožnjak da su uradili dosta šire imali bi jeftina rešenja za priključne rampe. Jedno od njih je slično ovom u Mađarskoj na M8 sa jednim kružnim tokom ispod nadvožnjaka.

Drugo rešenje je provučena truba koja je i sada moguća ako postoji dovoljno prostora da se ispod postojećeg nadvožnjaka provuče 2+2.
Govorim o modernim i boljim rešenjima od prostog 2 T priključka koji će praviti gužve. Ovako bi imali samo 1 T i uz kružni tok i postojeći nadvožnjak imamo rešenje za petlju. Problem je što ovo potencijalno zahteva dodatnu eksproprijaciju a i pitanje je da li je izvodljivo ovih 2+2 ispod nadvožnjaka. Jedan je postojeći put za Jakovo a drugo su rampe ka izlazu u pravu N. Beograda). Ograditi između ogradom ili džerzi barijerom.
Ostaje takođe pitanje da li bi bilo mesta za pešake i bicikliste pored. Zato mislim da je greška kada se radio ovaj podvožnjak da je trebalo da ispadne malo duži i pomeren u stranu.

Primer je slika ispod.



Inače ako bude klasika, sa rampama pored i 2T raskrsnicama, biće kao nekadašnja petlja u Batajnici dok je bio stari nadvožnjak(pre AP-a) koja je užasno pravila gužve na drumu. Ovde vidim isto u najavi.
 
Da li postoji neki plan da se ap siri i na obilaznicu beograd blizu pocetka ibarske?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690627#p690627:1mf3k180 je napisao(la):
edgeman » 19 Dec 2019 07:37 pm[/url]":1mf3k180]Da li je urađeno idejno rešenje za petlju Jakovo? Ova petlja sada nije preko potrebna ali će itekako biti kad se uradi krak ka N. Beogradu.
Projektanti nisu imali niti viziju niti pameti pogotovo kad su radili nadvožnjak na ulazu u Jakovo. Ovaj nadvožnjak da su uradili dosta šire imali bi jeftina rešenja za priključne rampe. Jedno od njih je slično ovom u Mađarskoj na M8 sa jednim kružnim tokom ispod nadvožnjaka.

Petlja nije bila predviđena i neće je ni biti. Naknadno će biti urađene priključne saobraćajnice kod Jakova tipa uliv/izliv, ali to nije petlja, iako opštinska vlast, na čiju inicijativu se izvode ovi dodatni radovi, voli da ih reklamira kao petlju.

Izvor fotografije - sajt opštine Surčin
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690671#p690671:1ydwk9bn je napisao(la):
Bezaninac » Čet Dec 19, 2019 10:51 pm[/url]":1ydwk9bn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690627#p690627:1ydwk9bn je napisao(la):
edgeman » 19 Dec 2019 07:37 pm[/url]":1ydwk9bn]Da li je urađeno idejno rešenje za petlju Jakovo? Ova petlja sada nije preko potrebna ali će itekako biti kad se uradi krak ka N. Beogradu.
Projektanti nisu imali niti viziju niti pameti pogotovo kad su radili nadvožnjak na ulazu u Jakovo. Ovaj nadvožnjak da su uradili dosta šire imali bi jeftina rešenja za priključne rampe. Jedno od njih je slično ovom u Mađarskoj na M8 sa jednim kružnim tokom ispod nadvožnjaka.

Petlja nije bila predviđena i neće je ni biti. Naknadno će biti urađene priključne saobraćajnice kod Jakova tipa uliv/izliv, ali to nije petlja, iako opštinska vlast, na čiju inicijativu se izvode ovi dodatni radovi, voli da ih reklamira kao petlju.

Izvor fotografije - sajt opštine Surčin
file.php
To je upravo jedan tip petlje...
 
Vrh