Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Usko grlo će biti na ovoj ogromnoj petlji na kojoj se isključuje 2km a samo jedna traka bez mogućnosti preticanja. Kad se to slije na kraju autoputa biće horor (ko preljina naplatna samo blaže)

Btw zaista Umka, Surcin, Kaludjerica i još xy delova izgledaju ko Mogadish ili Bishkent, odnosno otpad Beograda, nevezano dal neko živeo u suvom centru ili ne
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690381#p690381:3fb9nrck je napisao(la):
Earthmoving » 18 Dec 2019 10:08 pm[/url]":3fb9nrck] . . oni koji idu sa severa ili zapada (Batajnica, Pazova, Indjija, Ns, Madjrska... itd), sigurno imaju mnogo vecu ustedu, . .
Da, iz pravca Šida i Novog Sada su značajne uštede u vremenu i gorivu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690408#p690408:30up80yb je napisao(la):
dobri_samaricanin » 19 Dec 2019, 00:11[/url]":30up80yb]
ono što me zanima je da li neko ima racionalno objašnjenje ovih čudnih petlji u surčinu, obrenovcu, nepričavi, ljigu i sl.
zašto se toliko kruži i troši svega?
zašto nije obična detelina kad se ukrštaju dva puta pod pravim uglom?
jel ima neko neku ideju šta je pozitivno kod ovakvih petlji jer su mane očigledne?
hvala unapred.

Nisu to čudne petlje nego nismo navikli na njih. Za petlje važi što veće to sigurnije pošto ima prostora i mesta za razne manevre i ispravljanje grešaka i hodu.

Čvor A2 i A1 (Surčin jug) ima formu duple trube a ne deteline pre svega zbog pruge u neposrednoj blizini zbog koje nije mogla biti izgrađena detelina. Dupla truba je uz to i sigurnije rešenje od deteline, na detelini dolazi do mešanja smerova saobraćaja na četiri mesta (ulazno izlazne trake) odnosno na vrlo kratkom prostoru vozači moraju da se ubacuju u trake iz koje drugi vozači žele da izađu. Kod duple trube ima i toga ali na dva mesta i značajno dužim sektorima za mešanje.

U evropi ima dosta duplih truba u severnoj Italiji. Deteline su sve manje u modi i skoro sve bitne deteline se u Nemačkoj modifikuju, a i tako modifikovane zauzimaju prostora ko jedan omanji gradić. Primer modifikacije:

internet_3_bild_2_large.jpg


Očigledne mane ne vidim u samom putu. Jedino što fali je orateća infrastruktura a to jest kvalitetna odmarališta i pumpe.
 
Za rokove, ne razumem se,ali ja jednom čoveku verujem @ Krcan je pricao sa kinezima i rekli su da su ozbiljni i da.zele da zavrse brzo. E meni je to dovoljno. Kad se radi, kad se bore.
A kako su oni uopste odlucili da daju tako kratak rok nije mi jasno? Pa vide prirodu, uspon na Markovicu, cela petlja Lu je na stubovima....bas su optimisti to im cestitam.

Hvala Earth na izvestaju. I svima koji slave Srecna slava!
 
Sada, kada su svi autoputevi spojeni, pa narednih godina, treba razmisljati o zameni putarina vinjetama. Ne verujem da ce se to desiti s ovom vlascu jer njima je glavni motiv uzimanje sto vise para od naroda, a ovo bi upravo suprotno, rasteretilo narod I smanjilo vlasti prihode, ali neka nova buduca vlast koja ce misliti na narod ce sigurno uvesti vinjete 50-100 evra godisnje za koriscenje autoputeva.
 
MiraC":htwldvvj je napisao(la):
Za rokove, ne razumem se,ali ja jednom čoveku verujem @ Krcan je pricao sa kinezima i rekli su da su ozbiljni i da.zele da zavrse brzo. E meni je to dovoljno. Kad se radi, kad se bore.
A kako su oni uopste odlucili da daju tako kratak rok nije mi jasno? Pa vide prirodu, uspon na Markovicu, cela petlja Lu je na stubovima....bas su optimisti to im cestitam.

Hvala Earth na izvestaju. I svima koji slave Srecna slava!
Možda je "neko" samo loše preneo "obećanje" da će se potruditi da završe deonicu do kraja 2021.

Naravno, ako je verovati N1 :)

Auto-put otvoren uz pesmu i "iznuđeno" obećanje da će do Požege stići 2021. http://rs.n1info.com/Biznis/a553631/Aut ... -2021.html

Srećna slava svima koji slave!

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Može li objašnjenje zašto je izabrana ova trasa? Zašto se ovaj najnoviji deo autoputa ne odvaja od obilsznice mnogo bliže Ostružničkom mostu i ne ide uz Savu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690459#p690459:17h0acb0 je napisao(la):
wk_ » 19 Dec 2019, 09:33[/url]":17h0acb0]Može li objašnjenje zašto je izabrana ova trasa? Zašto se ovaj najnoviji deo autoputa ne odvaja od obilsznice mnogo bliže Ostružničkom mostu i ne ide uz Savu?

Ovo je nebrojeno puta ponovljeno ali rado ću ponoviti i još jednom :) Deonica uz samu Savu je izuzetno nestabilna i praktično je to sve jedno veliko klizište pa je izuzetno teško i skupo graditi autoput na tom mestu. Tu dolazi i ekspropijacija koja još više diže cenu pošto ima dosta naselja i imanja na tom pojasu. Zvuči paradoksalno ali eto tako je da je manje skuplje raditi ovu varijantu koju imamo sa velikim mostom nego graditi uz Savu bez mosta. :vops:
 
Mislio sam na sremsku stranu. Nekako je logično da Jurija Gagarina ima nastavak ka Ostružničkom mostu, petlju i da se nastavlja ka Obrenovcu mnogo južnije. Čak novi segment ima neke oštre krivine, sedeći po crtežu.
 
Kada vam neko obeća nešto u privatnom životu, instiktivno i automatski znate da li je to realno, imajući u vidu da li vas je i koliko ranije lagao, kakvo vam je iskustvo, šta je bilo pre. Čak i deca imaju tu "veštinu" pa ih je teško prevariti više puta na isti način.

Šta nam se to desilo, pa u javnim stvarima više ne umemo da koristimo tu veštinu, sopstveno iskustvo? Isti ljudi obećavaju, isti ljudi se nadaju, kao da smo opet sve resetovali, pa hajde da sačekamo i vidimo?

I isto ćemo onda da kukamo. I tako već 200 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690454#p690454:grpsab8z je napisao(la):
Earthmoving » Čet Dec 19, 2019 8:13 am[/url]":grpsab8z]Sada, kada su svi autoputevi spojeni, pa narednih godina, treba razmisljati o zameni putarina vinjetama. Ne verujem da ce se to desiti s ovom vlascu jer njima je glavni motiv uzimanje sto vise para od naroda, a ovo bi upravo suprotno, rasteretilo narod I smanjilo vlasti prihode, ali neka nova buduca vlast koja ce misliti na narod ce sigurno uvesti vinjete 50-100 evra godisnje za koriscenje autoputeva.

Zemljani, ok je to ali brate nema sanse da se ikada ovde pojavi vlast koja misli na narod, to moze u Skandinaviji :D . Evo zasto: jer narod ne misli na narod, a vlast je iz naroda. Ja uvek navodim kako ljudi u zgradi nece da daju pare za sijalice. Vrhunski odraz ljudskog bezobrazluka mi je kad neces da ti nude osvetljeno ispred sopstvenog praga.Meni je trebalo 5 godina da dobijem odobrenje da 70 sijalica u zajednickim prostorijama zgrade zamenim u LED. Za 5 godina na svakoj skupstini stanara sam insistirao, molio, stavljao predlog na glasanje ali uvek su govorili, ostavi se, sta ti znas, ti si pametan kao, ne znas ti nista, to je skupo, odakle nam pare, ostavi ne diraj. Naravno, ja sam se zakleo da cu zagorcai zivot svakom obliku vlasti ovde u srbiji, pocevsi od najnizih oblika organizacije Vlasti. Kad ne mogu da odem u inostranstvo, onda cu ovde da se borim do kraja da zagorcam zivot Vlasti, DIrektoru, Privatniku. I tako sam iskoristio situaciju raspada sistema u zgradi i ostavke Upravnika, i lepo sam odem u radnju, kupim 70 sijalica, zamenim sve, sredim, i odem kod blagajnice po pare. 9000 din je bilo, to su smesne pare na 24 stana na rate da se skupi, ali imalo je para u zajenickoj kasi. I morala je da me isplati, naravno prilozio sam fiskalni racun, garancija 3 godine na sijalice. Ima da bude kako ja kazem, pa taman crko! :grand: E tako se moramo boriti protiv Vlasti, na nekom mikro nivou, uvek moramo da izguramo svoje :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690456#p690456:2sm7x6rz je napisao(la):
ivchonny » Čet Dec 19, 2019 8:27 am[/url]":2sm7x6rz]
MiraC":2sm7x6rz je napisao(la):
Za rokove, ne razumem se,ali ja jednom čoveku verujem @ Krcan je pricao sa kinezima i rekli su da su ozbiljni i da.zele da zavrse brzo. E meni je to dovoljno. Kad se radi, kad se bore.
A kako su oni uopste odlucili da daju tako kratak rok nije mi jasno? Pa vide prirodu, uspon na Markovicu, cela petlja Lu je na stubovima....bas su optimisti to im cestitam.

Hvala Earth na izvestaju. I svima koji slave Srecna slava!
Možda je "neko" samo loše preneo "obećanje" da će se potruditi da završe deonicu do kraja 2021.

Naravno, ako je verovati N1 :)

Auto-put otvoren uz pesmu i "iznuđeno" obećanje da će do Požege stići 2021. http://rs.n1info.com/Biznis/a553631/Aut ... -2021.html

Srećna slava svima koji slave!

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Ako bi do kraja 2021 uradili Preljina - Pakovraće, bilo bi bombona. Samo to bi uštedelo 20 minuta.
A do Požege neka bude i kasnije
 
"Ima da bude kako ja kazem pa taman crko"
Upravo zbog ovakvog razmisljanja ova vlast ce vladat jos mnogo .
Nisi nikog ubedio da to sto radis je ispravno i ako si u pravu nego si iskoristio rupu a ja mislim da to nije dobar put.

A sad da kazem nesto posle duzeg vremena o temi.
Posle vise god. pisanja po temi o radovima konacno se zavrsise i ispuni se san svih i odlazak ibarske u istoriju.
I nazalost onda stupamo mi Srbi na scenu i nasa nesloga mrznja, bahatost i sledi raspravka o nacinu otvaranja jedni dizu u nebesa i preteruju tj. Pink a "slobodnomisleci" novinari kako sebe predstavljaju naprave ovako žalostan i bezobrazan izvestaj sa otvaranja tj.N1 .
I onda prepirka na svim drustvenim mrezama sto se i ovde nazalost prelila ali smo dosta umereniji sto je za pohvalu.
Veliki deo ljudi koji je juce pristvovao otvaranju je sigurno na neki nacin bio primoran da dodje ali zasto osporavat one koji su sigurno iz svojh ubedjenja dosli.
I samo mi je zalije od ovih koji su dosli pod prisilom ove koji ih kritikuju a zele na njihovo mesto samo sa drugim gospodarom.
Ja sam iskreno sretan zbog zavrsenog posla i jedva cekam da prodjem celom deonicom za neklliko dana.
A obecanje Kineza ja shvatam ozbiljno i ako prebace rok sigurno nece vise od 3-4 meseca.
Sretna slava svima koji slave.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690251#p690251:2yfd3pgj je napisao(la):
trialin » Sre Dec 18, 2019 4:54 pm[/url]":2yfd3pgj]Evo ja sam izracunao otprilike koliko bi mi trebalo sad iz Valjeva za Novi Sad da krenem na autoput Milos Veliki pa posle kod Surcina na koridor 10 preusmerim i pred Novi Sad iskljucim se kod Kacke petlje i parkiram kod Karadjordjevog stadiona.

Prva varijanta autoputem koji za mene iz Valjeva krece od Nepricave a magistrala vodi do petlje to je 166 km, 2 sata voznje ako je guzva na autoputu 5 minuta ranije ako nije guzva.
2 sata 0 minuta 166 km

Ako idem preko Sapca ,Rume i Iriskog Venca to je kraca kilometraza za 33 km ali sa guzvom to je vise od 2 sata a i bezbednost je manja,takodje odrediste Karadjordjev stadion.
2 sata 16 minuta 133 km
2 sata 1 minut bez guzve


Znaci da zakljucim autoput vredi..

Nisam imao prilike da testiram lično ali ako je sudeći po HERE map evo rezultata.



Polazna tačka u Valjevu je negde na sredini bulevara Vladike NIkolaja Velimirovića a u Novom Sadu je Železnička staniaca. Znači ima malo da se vozi kroz oba grada. U slučaju autoputa to je oko 2 sata dok preko Šapca je oko 2 i po.

Za i protiv rute preko autoputa:
Ušteda od 30 min. Trajanje puta oko 2h je manje više konzistentno dok preko Šapca zna da varira. Zavisno od gužve i Fruške Gore vrlo lako može da se popne na preko 3h. Vožnja manje zamara i bezbednije je.
Loše je što se plaća i što je veća kilometraža pa se verovatno potroši i više goriva.

Za i protiv rute preko Šapca:
Kraća je i teoretski manje se goriva potroši. Nema naplate putarine pa je ušteda u novcu.
Loše je vreme putovanja koje varira zavisno od gužve i doba da na kada se putuje. Može se stići i za manje od 2 i po sata noću ali lako može da pređe 3 sata. Put je naporaniji. Dosta trakora i neosvetljenih mašina kroz sela. Dosta seljana koji šetaju po putu pogotovo na delu od VA-ŠA.
Dosta policijskih patrola duž cele trase pogotovo deo od ŠA-NS gde se prepliću 4 opštine Novi Sad, Irig, Sremska Mitrovica, Ruma. Kasnije imamo još: Šabac, Vladimirci, Koceljeva, Valjevo i svima je put "izvor prihoda". Dovoljno da jednom platite kaznu što nemate zimsku opremu u Irigu da vam se isplati putarina za pola godine (zavisi koliko često se putuje).

Zaključak: Ako hoćete da brzo, bezbedno i vremenski preciznije da stignete iz VA u NS idite autoputem. Ako želite da uštedite deo novca i nije vam bitna dužina trajanja putovanja, idite magistralom preko Šapca ali uz strogo poštovanje ograničenja brzine.

U mom slušaju pošto idem svega nekoliko puta godišnje od VA-NS msilm da ću uvek ići autoputem.
 
@Zak potrošnja goriva se opet relativizuje, kilometraža nije presudna u potrošnju istog. Više ćeš potrošiti goriva uz stalna kočenja i ubrzavanja na magistrali nego na autoputu gde voziš manje više konstantnom brzinom uz jako malo kočenja i ubrzavanja iako je kilometraža duža.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690452#p690452:astusrwc je napisao(la):
Kurogane1 » Čet Dec 19, 2019 8:27 am[/url]":astusrwc]I koliko je ovo kilometara,bas ova ruta koju si postavio na slici?
Nisam nista specijalno merio, samo sam hteo da proverim da li su na Plan plusu "otvorili" deonicu. Stavio sam od Gazele do centra Obrenovca. E sad, Plan plus ne uracunava zastoje i guzve, kako to cini Google maps. Racuna autoput kroz grad 80, van grada 130 na sat i to je to. Ako upises celu deonicu AP Milos Veliki, preracunace kao da si vozio prosecno 130 na sat, a to ne moze biti propisno, jer je na puno mesta ogranicenje 100 ili 80.
Ko radi na Novom Beogradu a iz Obrenovca je, mislim da nece imati dilemu kuda ce kuci. Za one koji putuju iz starog dela u vreme van spica, nemaju previse potrebe da predju 51% vise puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690476#p690476:g2f84179 je napisao(la):
Steva » Čet Dec 19, 2019 10:12 am[/url]":g2f84179]@Zak potrošnja goriva se opet relativizuje, kilometraža nije presudna u potrošnju istog. Više ćeš potrošiti goriva uz stalna kočenja i ubrzavanja na magistrali nego na autoputu gde voziš manje više konstantnom brzinom uz jako malo kočenja i ubrzavanja iako je kilometraža duža.

Slažem se, zato sam i stavio "teoretski". Magistralom još ima dosta uspona i nizbrdica dok autoput ide kroz ravnicu. Teško da se može održati konstantna brzina i potrošnja goriva uz brdo, niz brdo.
Meni su presudne policijske kontrole. Bar jednom ili dva puta godišnje platim neku kaznu za nešto. Ovo sa autoputem mi dođe kao plaćanje kazne na rate :).
 
Što se tiče toga da će biti gotovo do kraja 2021. Pogledajte snimak pa komentarišite. Vučić je jedno 5 puta bukvalno terao Kineza da izgovori da će biti do tad gotovo, što ovaj nijednom nije uradio. Davao je neke neodređene odgovore koje je Vučić interpretirao kao obećanje. I ne razumem zašto se tolika frka digla oko "obećanja", valjda postoji projektni plan u kome stoji definisano od kog momenta se računa početak radova i koliki je rok. Čemu rekla-kazala pa makar i od predsednika države kada imamo crno na belo u ugovoru. E, sad da li imamo objavljen ugovor to je pitanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690376#p690376:204gjhyp je napisao(la):
Earthmoving » 18 Dec 2019, 21:57[/url]":204gjhyp]
Sem ovoga par utisaka, guzva bila ogromna kolona na ulazu od petlje Obrenovac ka Cacku, sve stajalo do nedogled, mozda do naplatne rampe cak?
hahaha,zemljani, onda treba naplatnu rampu pomeriti još napred prema Ubu, da bi svi stali u red...
 
Neka nam je sa srećom nova dionica Ap.
Može li neko da napiše kvalitet ove dionice, koliko je ravan asfalt...
 
markomarkovic":3ptdwhon je napisao(la):
Što se tiče toga da će biti gotovo do kraja 2021. Pogledajte snimak pa komentarišite. Vučić je jedno 5 puta bukvalno terao Kineza da izgovori da će biti do tad gotovo, što ovaj nijednom nije uradio. Davao je neke neodređene odgovore koje je Vučić interpretirao kao obećanje. I ne razumem zašto se tolika frka digla oko "obećanja", valjda postoji projektni plan u kome stoji definisano od kog momenta se računa početak radova i koliki je rok. Čemu rekla-kazala pa makar i od predsednika države kada imamo crno na belo u ugovoru. E, sad da li imamo objavljen ugovor to je pitanje...
Nema objavljen ugovor o građenju, već ugovor o finansiranju.
http://www.parlament.gov.rs/upload/arch ... 19-lat.pdf

Ali mogao bi se pribaviti od Ministarstva građevinarstva saobraćaja i infrastrukture ili od Puteva Srbije. Tu su predviđeni rokovi tako da ovaj može da laje šta hoće, ali ugovor je zakon... Bar za Kineze, verujem.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
@Koridor11, po meni, deonica je vrhunski kvalitetna. Sem par cesljeva preko mosta gde kola odskoce I primedbi da je petlja Surcin predugacka I sto nema kruznog toka kod petlje Obrenovac za ukrstanje sa starim putem za Obrenovac/Umku.
Msksim, ne mogu kriviti narod kad ga od rodjenja farbaju laznom slikom (skolom, medijima, raznim manipulacijamaI sl). Tek kada bi ljudi imali prave informacije, a odlucivali glupo, onda bi mogao reci da narod zasluzuje vlast
 
Да ли је могуће укључење на АП код Обреновца са локалног пута Степојевац-Конатице-Дражевац-Мислођин ?
 
Vrh