[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690554#p690554:2ug63zjq je napisao(la):msksim1 » Thu Dec 19, 2019 2:54 pm[/url]":2ug63zjq]Opet cu ja ko papaga da ponavljam, vreme putovanaj je apsolutno nebitno, najbitnije je da od tacke A do tacke B koristitie sto je moguce vise put sa dve trake u jednom pravcu. Preko umke i barica rizikujete sto vozite kroz naselje ako vec imate alternativu. Izacice bre neko dete na put, manite se corava posla zbog bednih usteda vremena
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690534#p690534:2ei3fdlu je napisao(la):trialin » Thu Dec 19, 2019 1:39 pm[/url]":2ei3fdlu][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jW6hSr5a1Jg[/youtube]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690447#p690447:hjyjm0u7 je napisao(la):Steva » Čet Dec 19, 2019 5:49 am[/url]":hjyjm0u7][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690408#p690408:hjyjm0u7 je napisao(la):dobri_samaricanin » 19 Dec 2019, 00:11[/url]":hjyjm0u7]
ono što me zanima je da li neko ima racionalno objašnjenje ovih čudnih petlji u surčinu, obrenovcu, nepričavi, ljigu i sl.
zašto se toliko kruži i troši svega?
zašto nije obična detelina kad se ukrštaju dva puta pod pravim uglom?
jel ima neko neku ideju šta je pozitivno kod ovakvih petlji jer su mane očigledne?
hvala unapred.
Nisu to čudne petlje nego nismo navikli na njih. Za petlje važi što veće to sigurnije pošto ima prostora i mesta za razne manevre i ispravljanje grešaka i hodu.
Čvor A2 i A1 (Surčin jug) ima formu duple trube a ne deteline pre svega zbog pruge u neposrednoj blizini zbog koje nije mogla biti izgrađena detelina. Dupla truba je uz to i sigurnije rešenje od deteline, na detelini dolazi do mešanja smerova saobraćaja na četiri mesta (ulazno izlazne trake) odnosno na vrlo kratkom prostoru vozači moraju da se ubacuju u trake iz koje drugi vozači žele da izađu. Kod duple trube ima i toga ali na dva mesta i značajno dužim sektorima za mešanje.
U evropi ima dosta duplih truba u severnoj Italiji. Deteline su sve manje u modi i skoro sve bitne deteline se u Nemačkoj modifikuju, a i tako modifikovane zauzimaju prostora ko jedan omanji gradić. Primer modifikacije:
Očigledne mane ne vidim u samom putu. Jedino što fali je orateća infrastruktura a to jest kvalitetna odmarališta i pumpe.
Ukoliko nije zastoj već se saobraćaj odvija po ograničenju uvek će manja potrošnja biti na regionalnim putevima u odnosu na autoput. Bez obzira na uspone i preticanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690542#p690542:2m9ti34k je napisao(la):boocky » Čet Dec 19, 2019 1:07 pm[/url]":2m9ti34k]@trialin Hvala za snimak i za ovaj uporedni proracun
Dobro je sto sada postoji alternativa pa u odnosu na to, moze se planirati idealna ruta, da li preko Umke ili Barica ili preko Surcinske petlje do Obrenovca.
Rekao bih da je vreme slicno, s tim sto je dosta komfornije i opustenije ici preko autoputa pa cak i smanjiti potrosnju iako je trasa 7 km duza.
Uglavnom, konsultujte Google traffic pre nego sto krenete na put, topla preporuka
Upravo zato je meni nekako bilo logičnije da se je početak auto-puta napravljen što je bliže moguće Ostružničkom mostu. Onda bi ruta Mostar-Sajam-Ada-Obrenovački put-Ostružnički most-novi segment autoputa imao više smisla za ljude koji putuju za Obrenovac. Odabrna trasa će praviti dodatni pritisak na mostove ka NBG koji su već preopterećeni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690477#p690477:3bbnzyv5 je napisao(la):nikolino » Thu Dec 19, 2019 10:16 am[/url]":3bbnzyv5]Nisam nista specijalno merio, samo sam hteo da proverim da li su na Plan plusu "otvorili" deonicu. Stavio sam od Gazele do centra Obrenovca. E sad, Plan plus ne uracunava zastoje i guzve, kako to cini Google maps. Racuna autoput kroz grad 80, van grada 130 na sat i to je to. Ako upises celu deonicu AP Milos Veliki, preracunace kao da si vozio prosecno 130 na sat, a to ne moze biti propisno, jer je na puno mesta ogranicenje 100 ili 80.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690452#p690452:3bbnzyv5 je napisao(la):Kurogane1 » Čet Dec 19, 2019 8:27 am[/url]":3bbnzyv5]I koliko je ovo kilometara,bas ova ruta koju si postavio na slici?
Ko radi na Novom Beogradu a iz Obrenovca je, mislim da nece imati dilemu kuda ce kuci. Za one koji putuju iz starog dela u vreme van spica, nemaju previse potrebe da predju 51% vise puta
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690627#p690627:1mf3k180 je napisao(la):edgeman » 19 Dec 2019 07:37 pm[/url]":1mf3k180]Da li je urađeno idejno rešenje za petlju Jakovo? Ova petlja sada nije preko potrebna ali će itekako biti kad se uradi krak ka N. Beogradu.
Projektanti nisu imali niti viziju niti pameti pogotovo kad su radili nadvožnjak na ulazu u Jakovo. Ovaj nadvožnjak da su uradili dosta šire imali bi jeftina rešenja za priključne rampe. Jedno od njih je slično ovom u Mađarskoj na M8 sa jednim kružnim tokom ispod nadvožnjaka.
To je upravo jedan tip petlje...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690671#p690671:1ydwk9bn je napisao(la):Bezaninac » Čet Dec 19, 2019 10:51 pm[/url]":1ydwk9bn][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690627#p690627:1ydwk9bn je napisao(la):edgeman » 19 Dec 2019 07:37 pm[/url]":1ydwk9bn]Da li je urađeno idejno rešenje za petlju Jakovo? Ova petlja sada nije preko potrebna ali će itekako biti kad se uradi krak ka N. Beogradu.
Projektanti nisu imali niti viziju niti pameti pogotovo kad su radili nadvožnjak na ulazu u Jakovo. Ovaj nadvožnjak da su uradili dosta šire imali bi jeftina rešenja za priključne rampe. Jedno od njih je slično ovom u Mađarskoj na M8 sa jednim kružnim tokom ispod nadvožnjaka.
Petlja nije bila predviđena i neće je ni biti. Naknadno će biti urađene priključne saobraćajnice kod Jakova tipa uliv/izliv, ali to nije petlja, iako opštinska vlast, na čiju inicijativu se izvode ovi dodatni radovi, voli da ih reklamira kao petlju.
Izvor fotografije - sajt opštine Surčin