Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Poenta je što neznalice lupetaju, jer se uvek radi po fazama i nema
gradjevinske dozvole za celu trasu, već se daju za deonice i objekte :

". . novinarki Kurira jasno jе prеdočеno da, u skladu za Zakonom o planiranju i izgradnji
na gotovo svim vеlikim infrastrukturnim projеktima radovi otpočinju na najzahtеvnijim
putnim objеktima (mostovi, tunеli) i da sе ovako vеliki projеkti radе po fazama."

https://www.mgsi.gov.rs/lat/aktuelnosti ... ne-dozvole
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660231#p660231:3m9m7jqr je napisao(la):
Dalmatinac » Sat Sep 14, 2019 8:09 pm[/url]":3m9m7jqr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660001#p660001:3m9m7jqr je napisao(la):
Lucanus » Sub Sep 14, 2019 7:06 am[/url]":3m9m7jqr]Dozvola za celu trasu deonice Preljina-Požega nije izdata jer još nije počela eksproprijacija zemljišta! A eksproprijacija se čeka jer još nemaju ni projekat
https://www.kurir.rs/vesti/politika/332 ... ke-dozvole
Pitanje je za admina zasto se ovakvi postovi ne brisu?
Onaj ko smatra kurir, danas i slicne tabloide za validan izvor informacija, stvarno ne znam da li je normalan. Znam samo da ovde nije mesto takvim izvorima koji su predmet politickih i drugih prepucavanja.
Evo ja smatram listove Politika i Danas kao jedina dva normalna izvora informisanja u Srbiji, svako za svoju stranu. Zaista ne vidim vezu između ova dva lista sa otpadom kao što je Kurir, Informer, Alo, razni Telegrafi i slično. Šteta što je tekst napisan senzacionalistički, ali po meni je tema vrlo ozbiljna.
Ciklus gradnje nekog objekta je definisan raznim zakonima i pravilima struke. Ružno je kada političari obmanjuju (da ne kažem lažu) birače. Kako može neko da izađe u javnost sa datumom završetka nekog projekta, koji je formalno pravno i što se struke tiče još uvek samo ideja u razvoju?

Drugo i još teže pitanje je kako neko može da ugovori izvođenje radova (ili da ih čak otpočne) kada još uvek ne postoji planska dokumentacija? Na osnovu kojih parametara raspisuje tender (ako ga uopšte i raspiše)?

Kako može da zna cenu gradnje? Kako može da zna koliko ima tačno kilometara, ako se ne zna tačna trasa?

Balkan je zona sumraka, pa se naši političari i mediji se uklapaju. Nema odgovornosti za izrečenu reč.

Suština našeg problema je što ne možemo više ništa da gradimo uzimajući kredite, a sve zbog visine javnog duga i katastrofalne neodgovornosti naših vlasti iz 2008. godine. Ono na čemu čemu insistirati i tu očekujemo velike i dobre vesti jesu koncesionarski ugovori i uveravam građane da ćemo auto-put Beograd–Boljare završiti za četiri godine i time ostvariti višedecenijski san naših građana.
Tekući projekti u ovoj oblasti:
• Putna infrastruktura
Obilaznica oko Beograda
Beograd – Južni Jadran, E 763 (Beograd–Boljare 270 km)
Most Zemun–Borča
Žeželjev Most u Novom Sadu na Koridoru 10
Projekat rehabilitacije i bezbednosti na putevima 2014–2018.
Koridor 10, deonica Jug E-75, 74.2 km i deonica Istok E-85, 86.8 km

iz ekspozea mandatara Aleksandra Vučića, iznetom pred poslanicima Skupštine Srbije 27. aprila 2014. godine.


Ovo je program Vlade za period 2014.-2018.
U roku je završen most Zemun-Borča i 40km koridora 11.
Do 2019. i Žeželjev i Koridor 10 Jug, a daće Bog i Koridor 10 Istok, naravno sve iz kredita, a kako drugačije?

Nemojte pogrešno da shvatite. Ja podržavam predsednika i Vladu u ovim naporima da dovedu puteve na neki normalan nivo.
Ali ono što prezirem u životu je obmana. Obzirom na težinu projekta i cenu gradnje ako taj put bude gotov do 2025. biće uspeh.
 
To ljudi i masina o kojima prica verovatno radi na kampovima,a za tunele mislim da nista nisu poceli.
Bezobrazluk ostalih forumasa necu komentaristati, to nek Igor radi ,tj nek razjasni kakve se vesti postavljaju na forumu
 
Као и у ЦГ, нису кинези проблем. Ми не знамо да ли држава уопште има довољно новца за експропријацију одједном целе деонице. Не верујем да има. Мислим да се због тога развлачи. Како је деоница Прељина-Пожега изузетно битна, посебно када једном заврше Моравски коридор, надам се да ће је завршити са што мањим кашњењм! Што се тиче власти власти, сви после 1904-те имају истог господара. " Принцип је исти, све су остало нијансе"!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660231#p660231:zn3dofd3 je napisao(la):
Dalmatinac » Sub Sep 14, 2019 9:09 pm[/url]":zn3dofd3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660001#p660001:zn3dofd3 je napisao(la):
Lucanus » Sub Sep 14, 2019 7:06 am[/url]":zn3dofd3]Dozvola za celu trasu deonice Preljina-Požega nije izdata jer još nije počela eksproprijacija zemljišta! A eksproprijacija se čeka jer još nemaju ni projekat
https://www.kurir.rs/vesti/politika/332 ... ke-dozvole
Pitanje je za admina zasto se ovakvi postovi ne brisu?
Onaj ko smatra kurir, danas i slicne tabloide za validan izvor informacija, stvarno ne znam da li je normalan. Znam samo da ovde nije mesto takvim izvorima koji su predmet politickih i drugih prepucavanja.

Osim senzacionalističkog naslova u tekstu su činjenice koje ni ministarstvo u demantiju nije osporilo.
Stavljati u isti koš Danas sa Kurirom je neumesno, ali to što je ovde napisano ima težinu i relevantno je za ovaj forum i nije čisto smeće kao obično, ali Srbi više vole da ih lažu.
Bar danas u Srbiji imaš veliki izbor virtuelne realnosti kreirane od strane medija štampanih i elektronskih, pa nema potrebe da te nerviraju ovakvi "ekscesi" koji su plod unutrašnjih borbi "Naprednjaka"
 
Pendolino.
Sto se tice Danasa da si napisao pre neku god. slozio bi se sa tobom ali sad to nisu iste novine pogledaj samo naslovnu zadnjih nekoliko brojeva i sve je jasno nazalost.
Mali off.
Jedino ovu deonicu moze donekle izvuc sto je radi ozbiljna firma ali sigurno nece na svoju štetu da nesto rade.
Pleckove inf.o nadvoznjaku pred Obrenovcem su dobre a ja jos stojim iza svog predvidjanja da ce do kraja meseca da spoje asfaltom most i petlju Surcin .
 
Informaciju mi je rekao radnik na gradilištu, ja ne prenosim ovde vesti iz novina, nego sa terena.
Da bi se nastavili radovi na AP tj. da bi se petlja Obrenovac spojila sa već izgrađenim delom AP koji ide u pravcu Uba, saobraćaj se mora pustiti preko novog nadvožnjaka... Ovo su i logične stvari... Zato su sad dali prioritet nadvožnjaku naspram izgradnje petlje....
 
Da Plecko slazem se to je i logika .
Na zalost jedinu validnu inf. mozes naci ovde na forumu i
na gradilistu .
Nema vise ni novinara ni novina sve partijska glasila .
 
Svašta, može da ti se ne sviđa diskurs politički ili sviđa, ali stavljati Danas u istu rečenicu sa Kurirom (ili sličnima) je potpuno smešno. Ako postoji nešto što još liči na dnevne novine u ovom našem tužnom društvu, to je Danas.
 
Pa, da je ostao Zoran Panović glavni urednik, to bi verovatno bilo tačno. Ovako, to je raspad od novina, opozicioni polu-tabloid, i mesto im je tek jedan stepenik iznad Kurira.
 
Данас само опере руке после обављања физиолошких потреба. Једини квалитетан медиј је НСПМ
 
Ko god je rekao da je početak obimnijih radova na deonici Preljina-Požega daleko u pravu je. Tek sad se radi Projekat za građevinsku dozvolu za prvi sektor gde su mostovi, čini mi se prvih desetak mostova (od 30ak), pa dok to prihvati tehnička kontorola, pa onda treba da se uradi Projekat za izvođenje, koji je dosta obimniji od PGD jer su tu crteži iskoličavanja, oplate, armature, kablova....teško da će mostovi početi da se rade pre proleća. Sa druge strane, olakšavajuča okolnost je da nema nekih spektakularnih objekata, sve su to rasponi do max.35m, montažni nosači za koje Kinezi imaju kalupe sa deonice Surčin-Obrenovac pa tu ne treba očekivati neke velike probleme.
 
Zamislite sada da nije bilo ratova 90-tih ili bombardovanja Jugoslavije, da se taj novac umjesto na vojsku trošio na infrastrukturu... Da su se države mirno razišle, da nije bilo lopovluka u državi, sad ne bi pričali o Koridoru 11 već bi pričali o auto-putu Pančevo-Zrenjanin ili Prokuplje-Kuršumlija... Pa, Jugosloveni su gradili u Kini prve metre auto-puta, vjerovatno bi im gradili i High Speed željeznicu, a zamislite kako bi tek bilo kod nas... Eto, mi se brinemo zašto još ne počinju tunele na Preljina-Požega i šta se tamo zapravo dešava, a u stvari Kinezi ne mogu da počnu da grade dok ne dobiju dozvolu... Tako su i kod nas u CG, tek posle godinu dana dobili dozvole za neke mostove, zato i kasne sa radom... Inače sjutra, prekosjutra će izaći video sa auto-puta Smokovac-Mateševo, danas je snimano, tako da očekujem da će ga brzo editovati i postaviti... Imate tu čast da živite u najdivnijoj zemlji na svijetu, Srbiji, koja koliko god da je propatila, pokradena, razorena iznova i iznova, smanjivana, ali i dalje se održava. Ko god ko je na vlasti ne misli dobro o Srbiji, o njenom narodu, već o sebi. Da ne imenujem političare pošto su mi svi isti, Srbija je bila prije njih, i ostaće posle njih, dok je god vas ljudi koji volite svoju državu, toliko da vam zavidim što ste Srbi... Pozdrav iz Podgorice, i očekujem neke nove slike vas iz Čačka da vidimo šta se u stvari dešava u Preljini....
 
E moj Nikola, zavidis nam sto smo Srbi, kao da si ti Kinez. Braca smo i letos sam to u Crnoj Gori osetio, nikakvo neprijatno iskustvo nisam imao. Mislim da smo sa Crnogorcima, Srbima iz Crne gore isti narod ili jako blizak. Stefan Nemanja rodjen u PG ako se ne varam, nama vladao jedan brat Stefan Prvovencani, vama Vukan, uvek bili zajedno, mesali se, sada malo para vrti, novi svetski poredak, ali ja mislim da ni vi ni mi nemamo nikoga blizeg, niti cemo imati. Ne moze se zaboraviti Mojkovacka bitka, zajednicko oslobadjanje KiM u balkanskim ratovima. Zajednicko drzanje u oba svetska rata, ma uvek. Proci ce i ove vlasti, ne treba da dozvolimo da nas zavade i stvore mrznju deci.
 
IMG_1875_zps3gy8z46c.jpg
 
Имаће где да зимују... :)
Благодарим за слике Миро!
 
Mira je prvi put bila na AP do Obrenovca (znam, sram me bilo),i mogu reci UAU!
Put nam se skratio za pola sata! Neverovatno! Na samom autoputu smo proveli nekih 45-50min.
Od Ljiga put je prav,i zaista je super sto je ogranicenje 130( moze i brze). Jedino sto sam videla da nema ograda uz sam AP na delu od Ljiga ka Lajkovcu, verovatno nije potrebno,nisam ni znala da moze bez toga.
U Obrenovcu onaj kruzni tok nije nama sa AP bio problem vec ko ide pravo ,stvorila se ogromna kolona.
Nisu nam semafori pravili problem. Kolona jeste u nasoj traci ,ali se vozi. Bice ekstra kad bude do Surcina pa kad budemo isli na Ostruznicku petlju( tako se zove?) ,mozda bude guzva ,ali su ipak duple trake dalje ka Bg i bice lakse.

U glavnom, neverovatno - nema Ibarske ćaoooo. I zaista sto rekao Krcan ako krenu sanaciju glinene i vrate nas nekad na Ibarsku - pojedini ce(mo) da poludimo!

A,da, KrCane pogled na Ljig je neverovatan iz tunela! I mnogo je lepsi uživo nego na slikama.

@Nikov deo koji je uvek slikao je prelep,a glinenu sam detaljno objasnjavala putnicima, gde su krpili ,gde je Voćnjak, odmlriste,....hahahaha
 
Bajina Bašta - Novi Beograd TC Enjub (preko Valjeva)
autoputem 2h 33min (uključenje kod Lajkovca - Nepričava) 167,1km
ibarskom 2h 47min 167,2 km
 
E bas mi je drago Miro, zasluzila si kolko si pratila :) I da, molim MiruC da pozdravi Miru o kojoj prica ;)
Evo i ja razmišljam ovo sto Mira i Drvopro rekose o skracenju vremena i plasim se da ko ide za Ostruznicu (i dalje ka Adi ili Bubanj potoku) i nece nesto mnogo vremena ustedeti kad se zavrsi Obrenovac-Surcin. Ako bude i 5-10 minuta bice dobro...
 
Po meni ipak hoće, na Novom Beogradu sam za 10-ak minuta od sadašnjeg isključenja kod Obrenovca - ako uključimo u priču i put do Vojvođanske, pod uslovom da nema ograničenja brzine i semafora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661059#p661059:50nx3rfc je napisao(la):
Earthmoving » Uto Sep 17, 2019 12:26 pm[/url]":50nx3rfc]E bas mi je drago Miro, zasluzila si kolko si pratila :) I da, molim MiruC da pozdravi Miru o kojoj prica ;)
Evo i ja razmišljam ovo sto Mira i Drvopro rekose o skracenju vremena i plasim se da ko ide za Ostruznicu (i dalje ka Adi ili Bubanj potoku) i nece nesto mnogo vremena ustedeti kad se zavrsi Obrenovac-Surcin. Ako bude i 5-10 minuta bice dobro...
Prenecu pozdrave hihihi!

Earth, u pravu si nece biti ušteda, ali manji je rizik od stajanja u guzvi! Evo od Obrenovca tj silaska sa AP moze se ici i pola sata duze ne bitno koja relacija je u pitanju. Meni licno mnogo je bitno da se otprilike zna vreme voznje, ne bitno sto nece biti brze. Ipak duple su trake od Surcina i verov ce zastoji biti kraci.
 
Vrh