Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Посебно што је то јако тешка траса. И има добар успон...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658922#p658922:2aftf2wt je napisao(la):
MiraC » Tue Sep 10, 2019 9:32 pm[/url]":2aftf2wt]Joe, meni je sve to na dugom štapu. Sa jedne strane bitno je da se i dalje priča, ali sa druge nisu ni do Pž poceli, treba svemu ovome vremena.
Ono sto mi se ne dopada je da se ućutalo za deo do Kotromana.

Miro intenzitet saobraćaja na tom pravcu, Kotroman, uopšte ne opravdava novi put.
Postojeći treba malo utegnuti i to je to.

Kineski kamp u Čačku ima još da se radi i jasno je ko dan da pre proleća neće krenuti u akciju sa radovima.
Prolaziš tamo i vidiš sve.

:sesir:
 
Sad nesto gledam mapu I razmišljam da je najbolje rešenje za nastavak K11 trasom pruge Beograd-Bar.
Autoput bi došao do Priboja i tu je već na granici sa BiH a približio se i CG. Jednim udarcem 2 muve. Ja bih tu kod Priboja i stao. Ko hoće ka Sarajevu može od Priboja ka Visegradu, a ko hoće u CG ima dve varijante: ka Pljevljima i ka Prijepolju.
Neko će reći već je prihvacena istočna varijanta preko Pestera. Ovo uopšte ne bi bio put ka CG, nego krak ka Bih, samo malo južnije od planiranog ka Kotromanu.
Sto mora da ide na granični prelaz Kotroman. Može put da ide južnije preko Semegnjeva (tuda bas prolazi pruga) i da granični prelaz bude nekih 5-10km severno od Priboja.
 
Морам признати, занимљива идеја. Вероватно нема ништа од ње, неће је подржати, али занимљива!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Sarajevo bi podrzalo odmah to i jeste njihov vekovni san.
Sarajevo -Gorazde -Priboj-N. Pazar i dalje preko Kosova odnosno tkz.zelena transvezala.
Zato i nisu zadovoljni trenutnim planovima preko Kotromana .Isto kao sto stoji most kod Bratunca gotov vise od godinu ali nema granicnog prelaza opet opstrukcija iz Sarajeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658954#p658954:v1fbfcw6 je napisao(la):
Darko78 » Uto Sep 10, 2019 10:51 pm[/url]":v1fbfcw6]Sarajevo bi podrzalo odmah to i jeste njihov vekovni san.
Sarajevo -Gorazde -Priboj-N. Pazar i dalje preko Kosova odnosno tkz.zelena transvezala.
Zato i nisu zadovoljni trenutnim planovima preko Kotromana .Isto kao sto stoji most kod Bratunca gotov vise od godinu ali nema granicnog prelaza opet opstrukcija iz Sarajeva.
To jeste. Ali i Srbima bi odgovarala ova varijanta. Od Priboja ka Visegradu, pa dalje može i južno ka Foci, a i severno.
Kad pomenu Gorazde, tu je slozices, se drugi problem. Kad je crtama mapa RS i Federacije neko fino zamislio granicu. Tako ako neko hoće iz Visegrada u Focu mora da prodje kroz Federaciju.
Tako da je ovima iz južnog dela RS neminovan prolazak kroz Gorazde.
 
На Горажде не бих ни ја никад ништа подржао...штавише и сада бих направио пут који обилази Горажде, јер ће то пре или касније бити проблем. Направљене су две проблематичне тачке у Републици Србској: Брчко и Горажде. Са том разликом што се Горажде може обићи...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Мало смо одлутали од теме...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Ja sam iz Priboja i svidja mi se ideja :) mada sama pruga kroz taj kraj je kroz nepristupačan teret nako da bi autoput bio jako skup, gomila tunela bi morala da de buši.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658947#p658947:gib26tgx je napisao(la):
JoeBG » Tue Sep 10, 2019 10:30 pm[/url]":gib26tgx]Sad nesto gledam mapu I razmišljam da je najbolje rešenje za nastavak K11 trasom pruge Beograd-Bar. ..... Sto mora da ide na granični prelaz Kotroman. Može put da ide južnije preko Semegnjeva (tuda bas prolazi pruga) i ...

Prijatelju jesi li ikad obišao krajeve oko Semegnjeva ?
Kakav autoput, nema to kuda da se provuče tamo. A i ekstremno brdovit kraj.
Jedno je gledanje mape a drugo je konkretno poznavanje terena.

:sesir:


p.s.
Prelep kraj, šteta i njega zagaditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658938#p658938:1f9u8ws5 je napisao(la):
vlasta » Уто Сеп 10, 2019 10:07 pm[/url]":1f9u8ws5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658922#p658922:1f9u8ws5 je napisao(la):
MiraC » Tue Sep 10, 2019 9:32 pm[/url]":1f9u8ws5]Joe, meni je sve to na dugom štapu. Sa jedne strane bitno je da se i dalje priča, ali sa druge nisu ni do Pž poceli, treba svemu ovome vremena.
Ono sto mi se ne dopada je da se ućutalo za deo do Kotromana.

Miro intenzitet saobraćaja na tom pravcu, Kotroman, uopšte ne opravdava novi put.
Postojeći treba malo utegnuti i to je to.

Kineski kamp u Čačku ima još da se radi i jasno je ko dan da pre proleća neće krenuti u akciju sa radovima.
Prolaziš tamo i vidiš sve.

:sesir:
Од Пожеге до Ужица пгдс је негде око 12К, заправо све до Сушице је слично. Крак који се одваја ка РС вуче са собом испод 3К. АП који би покупио ових 12К је свакако оправдан, а када би се направио и крак ка РС свакако би вукао више од ових 3К јер би преузео и промет са других путева који иду ка РС а не само Сушица-Котроман. Рентабилан свакако не би био, али из геополитичких разлога овде је неки нови брзи пут свакако неопходан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658916#p658916:ug77ha7o je napisao(la):
JoeBG » Uto Sep 10, 2019 9:20 pm[/url]":ug77ha7o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658881#p658881:ug77ha7o je napisao(la):
vratonja » Uto Sep 10, 2019 6:44 pm[/url]":ug77ha7o]Evo u linku price o AP dalje od Pozege oko Arilja i Ivanjice.
https://infoliga.rs/2019/09/10/autoput- ... asu-video/
Odakle vade ove slike na link?

43% trase Požega - Ivanjica je pod konstrukcijama (tuneli, mostovi...)!?
Ma od ovoga nema ništa. Sećate se muke oko jednog tunela (Brancic). A ovde ih ima samo 50.
Pa muka jeste postojala ali je bio i valjan razlog. Niko ne kaze da ce biti lagano ali Kinezi su se pokazali kao sposobni. Dobar primer je deo Smokovac-Matesevo u CG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658998#p658998:q30z3ngm je napisao(la):
vlasta » Sre Sep 11, 2019 8:41 am[/url]":q30z3ngm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658947#p658947:q30z3ngm je napisao(la):
JoeBG » Tue Sep 10, 2019 10:30 pm[/url]":q30z3ngm]Sad nesto gledam mapu I razmišljam da je najbolje rešenje za nastavak K11 trasom pruge Beograd-Bar. ..... Sto mora da ide na granični prelaz Kotroman. Može put da ide južnije preko Semegnjeva (tuda bas prolazi pruga) i ...

Prijatelju jesi li ikad obišao krajeve oko Semegnjeva ?
Kakav autoput, nema to kuda da se provuče tamo. A i ekstremno brdovit kraj.
Jedno je gledanje mape a drugo je konkretno poznavanje terena.

:sesir:


p.s.
Prelep kraj, šteta i njega zagaditi.


Pa ja pitam. Nisam rekao da moze.
Razmisljao sam ako je pruga prosla, zasto ne bi mogao i put. Ali jasno je da je skupo dosta...
 
Kad se uradi krak prema CG od Pozege koliki ce onda da bude pgds do Susice ako je sad oko 12.
Finansiski ni jedan ni drugi krak nece biti isplativi .
Ali nije samo to merilo, da ponovo ne ulazimo u pricu o isplativosti.
 
Postoji li negde bilo kakva mapa trase od Pozege do Kotromana? Ili bar do Susice?
 
Hvala Dragane!!!
Svidja mi se sto autoput ide juzno od Uzica. Od Sevojna pravolinijski do Susice (Knezevica).
A od Pozege do Uzica? Intereseuje me kuda ide u odnosu na sadasnju magistralu.
 
Не знам ко је искористио ову карту, али зар није могао да нађе неку новију, мислим "Титово" Ужице, просто ме неки зној облије кад прочитам ово.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659021#p659021:2bpz8vri je napisao(la):
JoeBG » Wed Sep 11, 2019 10:21 am[/url]":2bpz8vri]
Pa ja pitam. Nisam rekao da moze. Razmisljao sam ako je pruga prosla, zasto ne bi mogao i put. Ali jasno je da je skupo dosta...

Ispod Semegnjeva ide drugi po dužini tunel na Barskoj pruzi, za malo da bude i najduži, fali mu čitavih 4.1 metara !!
A kratkih tunela kolko oćeš. Tek toliko o konfiguraciji terena.


Mail off - Kusturica je hteo da pravi put Zlatibor - Semegnjevo - Mokra Gora.
Trebalo je da ide prako Grude - Dimitrijevića - Kurtinog brda - ispod Viogorića, pa Viogora, pa da izbije na Krsmanoviće ispred Mokre Gore.
Čak je i započeta jedna kratka sekcija ispod Viogorića. Ali - devojačku sreću kvari.
Neki seljaci su zacepili cenu za svoje kamenite strmine ispod Viogora i čovek digo ruke. I nadalje Semegnjevo je slepo crevo,
Selo bez dece, prodavnice i prevoza. Doduše ima asfalt i dalje od centra, i to je sve.
A moglo je da prosperira. Obzirom da su tamo svi međusobno u zavadi oko vode izgleda svima po zasluzi.
Semegnjevo - seme gnevno. Kada je naseljeno ništa što je sađeno nije htelo da uspeva, otuda jedna od varijanti nastanka ovog čudnog imena.
Ko je na Zlatiboru obavezno da poseti, fenomenalan kraj. Prošle godine je produžen asfalt skoro do podnožja Viogora.
Tu ostaviti auto i dalje peške dokle noge nose!
Otuda se lepo vidi usred leta sneg na Durmitoru.

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658916#p658916:14weh6d6 je napisao(la):
JoeBG » Uto Sep 10, 2019 9:20 pm[/url]":14weh6d6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658881#p658881:14weh6d6 je napisao(la):
vratonja » Uto Sep 10, 2019 6:44 pm[/url]":14weh6d6]Evo u linku price o AP dalje od Pozege oko Arilja i Ivanjice.
https://infoliga.rs/2019/09/10/autoput- ... asu-video/
Odakle vade ove slike na link?

43% trase Požega - Ivanjica je pod konstrukcijama (tuneli, mostovi...)!?
Ma od ovoga nema ništa. Sećate se muke oko jednog tunela (Brancic). A ovde ih ima samo 50.

Posto sam iz tog kraja, tj Ivanjice, hteo bih da se nadovezem. Trasa od Pozega do Arilja nije preterano zahtevna, tj ne puno, ali posle Arilja slede klisure, brda, usponi i tu vec pocinje borba sa prirodom. Smatram da ako su kinezi uspeli da savladaju krs, kamen i stene u CG da i ovo nece biti nemoguce. Ali opet, da sacekamo neku godinu, pa cemo videti kako ce se sve odvijati. Meni sada deluje nestvarno da pricamo o tom autoputu kroz Ivanjicu, jer je do pre 10 godina to sve bila naucna fantastika i fantaziranje...
I ne slazem se da sama blizina autoputa nece pogurati ceo taj kraj u svakom smislu, ekonomskom, turistickom, socijalnom itd itd.

P.S. Neko nije dobro preneo vest (slucajno ili namerno), ovi gore navedeni podaci se odnose na celu deonicu do Boljara, znaci do od Pozege do Boljara je planiran 51 tunel a ne od Pozege do Ivanjice.
 
Ma ja sam napravio lapsus. Mislio sam na Pozega-Boljare, a ne na Pozega -Ivanjica.
Ja sam za to da autoput ide samo do Prilika, a da se malo popravi put koji vodi ka Kokinom brodu preko Katica. I onda da ima vezu sa magistralom ka CG.
 
Vrh