[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658922#p658922:2aftf2wt je napisao(la):MiraC » Tue Sep 10, 2019 9:32 pm[/url]":2aftf2wt]Joe, meni je sve to na dugom štapu. Sa jedne strane bitno je da se i dalje priča, ali sa druge nisu ni do Pž poceli, treba svemu ovome vremena.
Ono sto mi se ne dopada je da se ućutalo za deo do Kotromana.
To jeste. Ali i Srbima bi odgovarala ova varijanta. Od Priboja ka Visegradu, pa dalje može i južno ka Foci, a i severno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658954#p658954:v1fbfcw6 je napisao(la):Darko78 » Uto Sep 10, 2019 10:51 pm[/url]":v1fbfcw6]Sarajevo bi podrzalo odmah to i jeste njihov vekovni san.
Sarajevo -Gorazde -Priboj-N. Pazar i dalje preko Kosova odnosno tkz.zelena transvezala.
Zato i nisu zadovoljni trenutnim planovima preko Kotromana .Isto kao sto stoji most kod Bratunca gotov vise od godinu ali nema granicnog prelaza opet opstrukcija iz Sarajeva.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658947#p658947:gib26tgx je napisao(la):JoeBG » Tue Sep 10, 2019 10:30 pm[/url]":gib26tgx]Sad nesto gledam mapu I razmišljam da je najbolje rešenje za nastavak K11 trasom pruge Beograd-Bar. ..... Sto mora da ide na granični prelaz Kotroman. Može put da ide južnije preko Semegnjeva (tuda bas prolazi pruga) i ...
Од Пожеге до Ужица пгдс је негде око 12К, заправо све до Сушице је слично. Крак који се одваја ка РС вуче са собом испод 3К. АП који би покупио ових 12К је свакако оправдан, а када би се направио и крак ка РС свакако би вукао више од ових 3К јер би преузео и промет са других путева који иду ка РС а не само Сушица-Котроман. Рентабилан свакако не би био, али из геополитичких разлога овде је неки нови брзи пут свакако неопходан.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658938#p658938:1f9u8ws5 je napisao(la):vlasta » Уто Сеп 10, 2019 10:07 pm[/url]":1f9u8ws5][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658922#p658922:1f9u8ws5 je napisao(la):MiraC » Tue Sep 10, 2019 9:32 pm[/url]":1f9u8ws5]Joe, meni je sve to na dugom štapu. Sa jedne strane bitno je da se i dalje priča, ali sa druge nisu ni do Pž poceli, treba svemu ovome vremena.
Ono sto mi se ne dopada je da se ućutalo za deo do Kotromana.
Miro intenzitet saobraćaja na tom pravcu, Kotroman, uopšte ne opravdava novi put.
Postojeći treba malo utegnuti i to je to.
Kineski kamp u Čačku ima još da se radi i jasno je ko dan da pre proleća neće krenuti u akciju sa radovima.
Prolaziš tamo i vidiš sve.
Pa muka jeste postojala ali je bio i valjan razlog. Niko ne kaze da ce biti lagano ali Kinezi su se pokazali kao sposobni. Dobar primer je deo Smokovac-Matesevo u CG.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658916#p658916:ug77ha7o je napisao(la):JoeBG » Uto Sep 10, 2019 9:20 pm[/url]":ug77ha7o][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658881#p658881:ug77ha7o je napisao(la):vratonja » Uto Sep 10, 2019 6:44 pm[/url]":ug77ha7o]Evo u linku price o AP dalje od Pozege oko Arilja i Ivanjice.
https://infoliga.rs/2019/09/10/autoput- ... asu-video/
Odakle vade ove slike na link?
43% trase Požega - Ivanjica je pod konstrukcijama (tuneli, mostovi...)!?
Ma od ovoga nema ništa. Sećate se muke oko jednog tunela (Brancic). A ovde ih ima samo 50.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658998#p658998:q30z3ngm je napisao(la):vlasta » Sre Sep 11, 2019 8:41 am[/url]":q30z3ngm][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658947#p658947:q30z3ngm je napisao(la):JoeBG » Tue Sep 10, 2019 10:30 pm[/url]":q30z3ngm]Sad nesto gledam mapu I razmišljam da je najbolje rešenje za nastavak K11 trasom pruge Beograd-Bar. ..... Sto mora da ide na granični prelaz Kotroman. Može put da ide južnije preko Semegnjeva (tuda bas prolazi pruga) i ...
Prijatelju jesi li ikad obišao krajeve oko Semegnjeva ?
Kakav autoput, nema to kuda da se provuče tamo. A i ekstremno brdovit kraj.
Jedno je gledanje mape a drugo je konkretno poznavanje terena.
p.s.
Prelep kraj, šteta i njega zagaditi.
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/s ... umentaciju[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659056#p659056:2v79qqc8 je napisao(la):paradox polje » 11 Sep 2019 11:40 am[/url]":2v79qqc8]Не знам ко је искористио ову карту, . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659021#p659021:2bpz8vri je napisao(la):JoeBG » Wed Sep 11, 2019 10:21 am[/url]":2bpz8vri]
Pa ja pitam. Nisam rekao da moze. Razmisljao sam ako je pruga prosla, zasto ne bi mogao i put. Ali jasno je da je skupo dosta...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658916#p658916:14weh6d6 je napisao(la):JoeBG » Uto Sep 10, 2019 9:20 pm[/url]":14weh6d6][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658881#p658881:14weh6d6 je napisao(la):vratonja » Uto Sep 10, 2019 6:44 pm[/url]":14weh6d6]Evo u linku price o AP dalje od Pozege oko Arilja i Ivanjice.
https://infoliga.rs/2019/09/10/autoput- ... asu-video/
Odakle vade ove slike na link?
43% trase Požega - Ivanjica je pod konstrukcijama (tuneli, mostovi...)!?
Ma od ovoga nema ništa. Sećate se muke oko jednog tunela (Brancic). A ovde ih ima samo 50.