Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661038#p661038:170dop8x je napisao(la):
drvopro » Uto Sep 17, 2019 3:48 pm[/url]":170dop8x]Bajina Bašta - Novi Beograd TC Enjub (preko Valjeva)
autoputem 2h 33min (uključenje kod Lajkovca - Nepričava) 167,1km
ibarskom 2h 47min 167,2 km

Pa recimo da ce se ustedeti 15% vremena kad se zavrsi do obilaznice i mozda jos koji procenat kad se spoji do NBGD-a.

Na to da dodamo:
1. Bezbednost
2. Usteda goriva
3. Samo vozilo ce biti izlozeno manjem stresu / bolja amortizacija
4. Pristup ostatku mreze autoputeva Srbije :)

Mislim da svako ko koristi istu ili slicnu trasu, je na dobitku.

:sesir: :gobb: :D
 
Ma ko da govori o uštedi vremena - štedimo na prvom mestu svoje zdravlje i život !!!

:sesir:
 
I manje cemo biti umorni kad dodjemo na destinaciju, nocna voznja ibarskom je bas umarajuca
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661083#p661083:mugqjyay je napisao(la):
vlasta » Uto Sep 17, 2019 1:22 pm[/url]":mugqjyay]Ma ko da govori o uštedi vremena - štedimo na prvom mestu svoje zdravlje i život !!!

:sesir:
Apsolutno se slazem. Evo mi smo u povratku stajali u koloni od semsfora u Umci do skretanja za AP, u stvari i dalje ali ne znam da objasnim. Kako je tek onima koji tu žive?! Pod hitno je potrebno sto vise saobracaja da se prebaci na deo do Surcina i super je sto ce verovatno biti gotovo za 3 ipo meseca.

Jos jedno zapazanje o AP- ima veci broj vozila nego pre i ne govorim samo o delu od Ljiga ka Obrenovcu,nego od čačka ! Non stop je preticanje ,obilazenje....ima nas sve vise jupi!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661083#p661083:2y40byjs je napisao(la):
vlasta » Uto Sep 17, 2019 5:22 pm[/url]":2y40byjs]Ma ko da govori o uštedi vremena - štedimo na prvom mestu svoje zdravlje i život !!!

:sesir:

Pod bezbednost sam mislio na zdravlje i zivot :D
 
Kad gledamo vreme onda bi trebali racunat sve od Čačka a ne samo od Ljiga .Veca je usteda vremena od Ljiga do Čačka nego Ljig Obrenovac.I kad lepo saberemo dodjemo i do lepe vremenske ustede.
Nije glavna stavka ali nije ni za odbacit uz sve druge pogodnosti auto puta.
 
Zaboravila sam da napisem ,i obecavam da je moj poslednji post- rade i dalje onu sanaciju ispred tunela na delu Ljig -Preljina, tamo gde je pukao potporni zid. Konkretno betoniraju . Sad je zid višlji, deblji i duži, ali to sam videla na" blic".

Radi se ona dodatna traka u Preljini na naplatnoj rampi,samo ne znam zašto ne rade i iz kontra smera ( iz Bg ka Cacaku) jer se pravi kolona. Oni sa ENP prolaze lako,ali malo je samo jedna traka za one koji placaju gotovinom.
 
Na satelitu lepe slike ..
Spojen je nadvoznjak Jakovo i nadvoznjak Boljevci to je 4km i ostatak trase se priblizava kraju .Lepo deluje i petlja Surcin lepe slike i sve vedro danas.
 
U ovoj godini Preljinu prosiruju jednom Enp trakom na ulazu sa smanjenjem radijusa krivine i prosirenjem platoa delimično.

Sto se naplatne strane tice napraviće jednu ENP traku koje ce obići onu upravnu zgradicu i biće isključivo rezeevisana za Enp kao i ova ulazna koja se dodaje.

Mane ovog resenja su da u velikim špicevima vozila koja rucno placaju obično zatvore prilaz takvoj devijaciji i onda Enp traka zvrji prazna imamo raj primer na Pazovi.

U normalnim danima ovakva koncepcija ce biti dovoljna sto znaci da ce Preljina imati 1 ulaznu i 3 naplate za keš i po jednu Enp za oba pravca.

Obzirom da i na Obrenovcu ima samo 4 naplate za keš i 3 Enp i da nema mogućnosti za više od toga moja preporuka je da što više korisnika predje na ENP i time smanji pritisak i guzve na običnim trakama.

Veliki problem je što još nema pumpi na kojima bi ljudi mogli da kupe tag ali ih ima na Ibarskoj na nekoliko lokacija.
 
Današnje slike sa Sentinela. Opet lijep pomak u odnosu na od prije nedelju dana:
Screenshot-4.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661151#p661151:147qec42 je napisao(la):
Darko78 » Tue Sep 17, 2019 5:32 pm[/url]":147qec42]Na satelitu lepe slike ..
Spojen je nadvoznjak Jakovo i nadvoznjak Boljevci to je 4km i ostatak trase se priblizava kraju .Lepo deluje i petlja Surcin lepe slike i sve vedro danas.

Prošao sam ispod oba nadvožnjaka juče i u Petak.
Sve je spojeno, doterana gomila segmenata za ivičnjake.
Dosta se radnika i vozila tu vrzma. Zbog velike prašine nije mi se tu parkiralo da slikam.
Ima dobre šanse da to bude gotovo u pominjanom roku.
 
Ne uspijevam naći informaciju, da li je moguće za one koji nisu iz Srbije da koriste ENP sistem!
 
Ja sam strani drzavljanin i sa stranim pasosem sam dobio najnormalnije TAG. Nikakav problem nije bio.
 
Danas u Politici:

За 20-ак дана готова реконструкција пута Лајковац – Уб – Обреновац

ОБРЕНОВАЦ – Министар финансија Синиша Мали обишао је данас завршне радове на реконструкцији пута Лајковац – Уб – Обреновац који ће, како је најавио, бити у потпуности готов за 20-ак дана.
Реч је о саобраћајници дугој око 20 километара која спаја четири општине – Обреновац, Уб, Лазаревац и Лајковац. .............


Опширније на http://www.politika.rs/scc/clanak/43800 ... -Obrenovac
 
Ključna rečenica iz članka.

рекао је Грчић и истакао да је пут Лајковац – Уб – Обреновац урађен и за тешки камионски саобраћај

Što znači da pripremaju teren za buduće zatvaranje "glinene" deonice.
 
Колико се сећам Крцан је то давно најавио. Нажалост свима нама који се укључујемо у Лајковцу до Обреновца то ће бити смор.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Proslo je mesec dana od otvaranja i glinena nije zatvorena. Stavise, svi smo se slozili da je samo za nijansu losija od nove deonice. Da ce nekad zatvoriti neki deo autoputa radi rekonstrukcije - pa naravno da hoce, to se i sad svakodnevno na raznim deonicama desava, a posebno na deonicama starijim od 5 godina (u sta uskoro spada i glinena, ona nije "mlada", ali nije bila ni koristena). Cak i ako taj deo rese da ponovo zatvore, uopste im za to nije potreban regionalni put Slovac-Ub-Obrenovac, kad imaju vec staru Ibarsku magistralu kojom su isli karavani i karavani kamiona. Druga stvar, normalno je da se nakon zavrsetka gradnje autoputa srede okolni lokalni putevi kojima su kamioni isli i osteti te puteve. Ja sam ranije postavljao slike da je jedan deo tih puteva jos i pre otvaranja bio obnovljen novim asfaltom (npr oko Uba, Šarbana..., a isto smo imali i na lokalnim putevima kada je izgradjen Ljig-Cacak, sto i sad iduci tuda autoputam mozete videti da su ti lokalni putevi skroz sredjeni, ali to se nije desilo zbog zatvaranja te deonice, vec iz pomenutih razloga).
 
RTS, 19.9.2019.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... grada.html

"Miloš Veliki" će od decembra biti na pet minuta od Beograda

Deonica Surčin–Obrenovac biće završena 19. decembra i auto-put "Miloš Veliki" će preko Surčinske petlje biti na samo pet minuta od Koridora 10 i Beograda, izjavila je ministarka građevine Zorana Mihajlović.

Zorana Mihajlović je obišla petlju Surčin, na kojoj će se uključivati na auto-put "Miloš Veliki" i to će upravo biti petlja Surčin.

Ukazala je da je potpredsednik kineske CRBC kompanije najavio da će to biti moguće od 19. decembra. "Mi smo praktično pet minuta od Koridora 10, to jest auto-puta Beograd–Zagreb", rekla je Mihajlovićeva.

Doveli smo auto-put "Miloš Veliki" na pet minuta do Beograda, naglasila je ministarka.

Mihajlovićeva je rekla da će Srbija sa otvaranjem deonice Surčin–Obrenovac od 17,6 kilometara imati auto-put u dužini od 120 kilometara do Preljine.

"Od kada je putarina počela da se naplaćuje na autoputu Miloš Veliki, od 1. septembra, prošlo je skoro 300.000 vozila i nije bila nijedna saobraćajna nesreća", rekla je Mihajlovićeva dodajući da je taj podatak juče dobila.

Direktor kineske kompanije u Srbiji Džang Sjaojuen prethodno je rekao da će radovi biti završeni kao što su već najavili 19. decembra, a Mihajlovićeva je rekla da nije ni sumnjala da će taj rok biti ispoštovan, kao i da se sve odvija po planiranoj dinamici.

Rekla je da je najčešće obilazila radove na novom mostu preko Save i Kolubare kod Obrenovca i istakla da je taj most već završen i da se sada postavlja asfalt.

Fizička realizacija deonice Surčin–Obrenovac je 87 odsto, a finansijska 76,37 odsto.

Deonica je podeljena na pet sektora.

Pored izgradnje mosta, podrazumeva nadzvožnjak preko pruge Ostružnica - Batajnica, kao i dve petlje Surčin i Obrenovac.

Petlja Surčin povezuje novu trasu auto-puta sa obilaznicom odnosno sa budućim putem od Novog Beograda do Surčina, to jest od Vojvođanske ulice i Bulevara Jurija Gagarina.

Do petlje Surčin, dok se ne izgradi autoput Novi Beograd - Surčin, moći će da se dođe preko isključenja sa auto-puta Beograd - Zagreb posle beogradskog aerodroma, kao i preko Banovog brda i Ostružnice preko Ostružničkog mosta.

Auto-put Surčin-Obrenovac, četiri vozne i dve zaustavne trake

Predviđena je projektom nova petlja Obrenovac koja će povezati novu trasu sa autoputem "Miloš Veliki", kao i sa starim obrenovačkim putem.

Auto-put Surčin-Obrenovac omogućiće spajanje autoputa "Miloš Veliki" sa Koridorom 10 preko obilaznice oko Beograda na petlji Surčin.

Radovi su počeli 5. maja 2017. godine, a ugovorom je predviđeno da cela deonica Surčin - Obrenovac bude završena do 5. januara 2020, odnosno za 32 meseca.

Vrednost radova na deonici Surčin-Obrenovac 233,67 miliona dolara.

Investitor su "Putevi Srbije", a projekat se finansira iz zajma "Eksim banke" Kine.

Projekat izgradnje auto-puta Surčin-Obrenovac podrazumeva izgradnju četiri vozne i dve zaustavne trake, u ukupnoj širini od 29 metara.

Most na ušću Kolubare u Savu, koji gradi kineska kompanija China Communications Construction dugačak je 1.581 metar, širine 29 metara. Taj most je u junu ove godine spojio obalu u Boljevcima i obalu u Bariču.

Završeni su svi betonski radovi i trenutno se izvode radovi na hidroizolaciji i asfaltiranu kolovoznih traka preko mosta.

Raspon između stubova na mostu je 275 metara.

Realizacija na mostu je već od 96 odsto i kompletni radovi na mostu biće završeni do kraja oktobra.

Zajedno sa već otvorenim deonicama Obrenovac-Ub, Lajkovac-Ljig, Ub-Lajkovac i Ljig-Preljina povezaće ceo potez autoputa od Beograda do Preljine u dužini od 120 kilometara.
 
Joj ljudi ,mene spopadne neka nervoza kad ona pocne " sve je u roku".... neka jednom bude u pravu,red bi bio. Toliko puta je slagala da mi je muka cim pocne neku pricu.
Ovo je verovatno mozda njen poslednji obilazak do euforije pred puštanje( ako je u roku). Sad se sele ( valjda ) na istocni krak K10, mada ne pratim pa ne znam dal je sve kako je i najavljivano.
 
Ministarka rece da je autoputem od 01. septembra, proslo skoro 300.000 vozila. Znaci trenutni promet iznad 15.000 vozila dnevno. Tj, oko 10 vozila u minuti.Danju vise od toga, nocu manje, ali tog proseka.
 
Mali off ali meni presmesno! Nadam se da mi Igor i ostali forumasi nece zameriti. :lol:
 
Ako je iznet podatak tacak, onda je to dobar promet. Od otvaranja sam prosao 4 puta, I nadam se da promet nece biti mnogo veci od ovog, radi zadrzavanja ugodnosti voznje. I da bude 30tak % veci mislim da nece ostetiti ugodnost, ali vise od toga, I nivo guzvi kao na K10 mu ne zelim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661815#p661815:1m52ksjg je napisao(la):
Earthmoving » Čet Sep 19, 2019 3:49 pm[/url]":1m52ksjg]Ministarka rece da je autoputem od 01. septembra, proslo skoro 300.000 vozila. Znaci trenutni promet iznad 15.000 vozila dnevno. Tj, oko 10 vozila u minuti.Danju vise od toga, nocu manje, ali tog proseka.
Prosao par puta autoputem i deluje mi da je taj podatak validan, tj da je u proseku oko 10 vozila po minutu. Ocekujem da ce ova cifra biti jos veca posebno kada se pusti deonica Obrenovac - Surcin.
 
Vrh