[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660231#p660231:3m9m7jqr je napisao(la):
Dalmatinac » Sat Sep 14, 2019 8:09 pm[/url]":3m9m7jqr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660001#p660001:3m9m7jqr je napisao(la):
Lucanus » Sub Sep 14, 2019 7:06 am[/url]":3m9m7jqr]Dozvola za celu trasu deonice Preljina-Požega nije izdata jer još nije počela eksproprijacija zemljišta! A eksproprijacija se čeka jer još nemaju ni projekat
https://www.kurir.rs/vesti/politika/332 ... ke-dozvole
Pitanje je za admina zasto se ovakvi postovi ne brisu?
Onaj ko smatra kurir,
danas i slicne tabloide za validan izvor informacija, stvarno ne znam da li je normalan. Znam samo da ovde nije mesto takvim izvorima koji su predmet politickih i drugih prepucavanja.
Evo ja smatram listove Politika i Danas kao jedina dva normalna izvora informisanja u Srbiji, svako za svoju stranu. Zaista ne vidim vezu između ova dva lista sa otpadom kao što je Kurir, Informer, Alo, razni Telegrafi i slično. Šteta što je tekst napisan senzacionalistički, ali po meni je tema vrlo ozbiljna.
Ciklus gradnje nekog objekta je definisan raznim zakonima i pravilima struke. Ružno je kada političari obmanjuju (da ne kažem
lažu) birače. Kako može neko da izađe u javnost sa datumom završetka nekog projekta, koji je formalno pravno i što se struke tiče još uvek samo ideja u razvoju?
Drugo i još teže pitanje je kako neko može da ugovori izvođenje radova (ili da ih čak otpočne) kada još uvek ne postoji planska dokumentacija? Na osnovu kojih parametara raspisuje tender (ako ga uopšte i raspiše)?
Kako može da zna cenu gradnje? Kako može da zna koliko ima tačno kilometara, ako se ne zna tačna trasa?
Balkan je zona sumraka, pa se naši političari i mediji se uklapaju. Nema odgovornosti za izrečenu reč.
Suština našeg problema je što ne možemo više ništa da gradimo uzimajući kredite, a sve zbog visine javnog duga i katastrofalne neodgovornosti naših vlasti iz 2008. godine. Ono na čemu čemu insistirati i tu očekujemo velike i dobre vesti jesu koncesionarski ugovori i uveravam građane da ćemo auto-put Beograd–Boljare završiti za četiri godine i time ostvariti višedecenijski san naših građana.
Tekući projekti u ovoj oblasti:
• Putna infrastruktura
Obilaznica oko Beograda
Beograd – Južni Jadran, E 763 (Beograd–Boljare 270 km)
Most Zemun–Borča
Žeželjev Most u Novom Sadu na Koridoru 10
Projekat rehabilitacije i bezbednosti na putevima 2014–2018.
Koridor 10, deonica Jug E-75, 74.2 km i deonica Istok E-85, 86.8 km
iz ekspozea mandatara Aleksandra Vučića, iznetom pred poslanicima Skupštine Srbije 27. aprila 2014. godine.
Ovo je program Vlade za period 2014.-2018.
U roku je završen most Zemun-Borča i 40km koridora 11.
Do 2019. i Žeželjev i Koridor 10 Jug, a daće Bog i Koridor 10 Istok, naravno sve iz kredita, a kako drugačije?
Nemojte pogrešno da shvatite. Ja podržavam predsednika i Vladu u ovim naporima da dovedu puteve na neki normalan nivo.
Ali ono što prezirem u životu je obmana. Obzirom na težinu projekta i cenu gradnje ako taj put bude gotov do 2025. biće uspeh.