Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kako može Duboko da bude najveće klizište u Evropi?
Očito se vidi da Sava tu savija tok, ali baš da je najveće klizište?
A ni autoput sresmkom stranom ne ide pored Save već krivuda između sela, kao da je "gađao" određeno zemljište
 
drvopro":33pkhnj3 je napisao(la):
Kako može Duboko da bude najveće klizište u Evropi?
Očito se vidi da Sava tu savija tok, ali baš da je najveće klizište?
A ni autoput sresmkom stranom ne ide pored Save već krivuda između sela, kao da je "gađao" određeno zemljište
Menjan je tok reke Save, pošto smo mi uvek najpametniji, i tako je nastalo klizište koje jeste bilo najveće u evropi , možda sad postoji neko veće.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
Ima ljudi kojima odgovara vise da taj pristupni put ide levom obalom Save. Ima i onih drugih kojima vise odgovara da je taj put prosao desnom obale Save. Naravno, idealno resenje je bilo da se naprave obe saobracajnice, ali sta sad da se radi.

Ne znam zasto je autoput od Surcina do mosta toliko podignut, to nije bas preterano plavno podrucje, ali zna da se pojavi voda po njivama blize Savi ponekad. Posto je vec podignut, sasvim je logicno bilo da autoput predje preko. Inace, u pitanju je put 120 Sid-Kuzmin-Sremska Mitrovica-Ruma-Pecinci-Obrenovac. Nije bas magistrala, ali je samo rang ispod - IIA red i vrlo je opterecen kamionima. Pretpostavljam da ce deo tog saobracaja da predje na autoput, ali ce i dalje ostati dosta opterecen kao trenutno jedina veza tog kraja sa Beogradom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648268#p648268:guozj8zk je napisao(la):
=nikola= » Uto Avg 13, 2019 4:52 pm[/url]":guozj8zk]Ima ljudi kojima odgovara vise da taj pristupni put ide levom obalom Save. Ima i onih drugih kojima vise odgovara da je taj put prosao desnom obale Save. Naravno, idealno resenje je bilo da se naprave obe saobracajnice, ali sta sad da se radi.
Pa u jednom trenutku ce to morati da se uradi. Kad se zavrsi obilaznica oko Beograda i Novi Beograd - Jakovo, to je prvo sledece sto ce morati da se radi, pre svega da se rasterete mostovi preko Save (Gazela i Most na Adi) koji ce da trpe povecani obim saobracaja (vecina vozila koja sada pravi kolonu na Ibarskoj na ulazu u Beograd ce sada prolaziti preko mostova).
 
@gvb Hvala na info, nisam znao da je menjan tok Save.



Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
@mcekovic Bravo. Verovatno ce na Ostruznicki most pa na Obrenovacki ka Beogradu.
Ispasce novi most sa sremskim delom autoputa najskuplja obilaznica.
Samo da bi obišao Duboko. Ili će mahom preko Umke? Koji ce to krkljanac da bude :)

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ma napravice se desna obala Save od petlje Obrenovac do obilaznice, nemoj se brinete, samo trenutno nije prioritet. Pitanje je vremena kad ce se napraviti, al da vidite kad sad puste pa krene krkljanac I kuknjava za tim pravcem, kako ce pritisak na vlast lagano da raste. Cak I kad puste od Surcina, dobar deo ce nastaviti da tuda ide na autoput, pa pritisak nece nestati. Dok se ne uradi nekom rutom desne obale. Ta prica ne da nije zavrsena nego tek sad krece se aktivira po pustanju autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648247#p648247:2fdmzfh2 je napisao(la):
drvopro » Uto Avg 13, 2019 3:06 pm[/url]":2fdmzfh2]Kako može Duboko da bude najveće klizište u Evropi?
Očito se vidi da Sava tu savija tok, ali baš da je najveće klizište?
A ni autoput sresmkom stranom ne ide pored Save već krivuda između sela, kao da je "gađao" određeno zemljište


https://esdac.jrc.ec.europa.eu/themes/landslides
 
Ma meni je nerealno da ti dolaziš putem južno od Beograda a da na kraju uđeš u severni deo grada. Prelazeci preko iste reke bar dva puta. Ako hoćeš do centra. A hoćeš u 99% slucajeva, pa nećeš valjda u Surcin, da mi ne zamere Surcinci.
Zamisli sledeću situaciju, kreneš iz Novog Sada, pređeš preko dva mosta na Dunavu i završiš negde u Mirijevu. A krenuo si u centar Beograda. Nerealno.
Ko hoće da kruži oko Beograda, postoji obilaznica, doduše još se radi, kao.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ja mislim da sadasnja leva obala Save odgovara oko 30-40% vozaca ovim autoputem, a desna ostatku 60-70%. U prvu grupu spada: trecina Beograda (NBg, Zemun, Surcin, pa cak I Borca I sl), Srem, Novi Sad, Backa, I svima severno, Madjarska I dalje (koje isto ne treba zanemariti u sezoni). U drugu grupu spada 2/3 Beograda kao I, pretpostavljam, vecina koji zive duz autoputa a idu u Beograd.
 
@earthmoving
Pa ne znam baš. Ja iz bloka 45 pre stignem do Obrenovca preko Ade i obrenovackim putem nego preko Surcina i mosta kod TENTa

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648337#p648337:32upadry je napisao(la):
drvopro » Tue Aug 13, 2019 7:50 pm[/url]":32upadry]@earthmoving
Pa ne znam baš. Ja iz bloka 45 pre stignem do Obrenovca preko Ade i obrenovackim putem nego preko Surcina i mosta kod TENTa

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Earth je mislio na put koji se otvara u decembru. Tom deonicom ćeš minimum duplo brže do Obrenovca :)
 
Sad ste se svi raspisali ,aha , a kad nema radova u decembru i januaru nigde nikog na temi nema. Malo se šalim,nego ne mogu da ispratim da li je neko pisao detaljnije o toj najavi puštanja saobraćaja u nedelju? Videli smo tekstove , ali kako predsednik da stoji na AP i otvara dok kola prolaze? Nema smisla da ga ne ispoštuju. Jesu li definisali kad se može proći kolima ,a ne te njihove kerefeke danas - sutra- prekosutra....
Cim saznate termin tacan objavite,odmah da alarmiramo Earth-a da skrati odmor ako treba ,ali da odmah po otvaranju prenese detalje!
 
Biciklista bas glupo sto u isti koš stavljas najveca stradanja naseg naroda sa gradjevinskim poslom ma kakav bio.
I nasao si pogresnog čoveka da pričas na taj način o tome. A nesto se ne secam drugih nosioca vlasti da su o toj temi uopste pricali a ne dostojanstveno obelezavali kao sad.
Nego da ti i svi mi sretno koristimo ovaj autoput nemoj biti nervozan.
 
Мени се чини да ће већина БГ-а ићи и даље преко Певца и Орловаче, па се негде укључивати на АП, неминован је хаос од Аде до Обреновца, као и у Чачку, ко што каже земљаш, мука ће их натерати да направе боље приступне саобраћајнице.
 
Au ljudi, celo poslepodne juce i danas ne ulazim na forum i pet stranica neprocitanih postova na ovoj temi. Bas ste se raspisali. Ne stizem sve pohvatati. :D
i gde je majstor?!
Edit: evo ga majstor! :sesir:
 
@ blagic Ја сам два дана правио носаче за соларне панеле и инверзиони сто. Сада ма је напољу лајтшоу. Буквално сваке секунде сева. Надам се да нећемо остати опет без нета. Ко је на путу сада око Таре, није му лепо! Зато је лепо кад имаш аутопут! Па како год да смислиш да се укључиш на њега!
 
Da li je izvodljivo ovako nešto? Ne znam koliko se prostire klizište.
 
Све је могуће направити...ствар је у вољи и мало новца!
 
Mogla bi varijanta da se sa druge sremske strane ostruznickog mosta uradi petlja u blizini mosta i poveze sa A2. Znaci Ide se Trg republike(recimo kao polazna tacka), Sajam, obrenovacki put, osruznicki most, prelaz na sremsku stranu, novi vezni put od A1 koji se ukljucuje na A2 u visini Boljevaca i nazad na Obrenovac pa prema Ubu .... Jeftinije nego praviti jos jedan most ispred Umke ili obilaziti kliziste Duboka.
 
Stvar je da se šipovima ojača obala Save u tom luku kod Dubokog, eventualno betonira ceo taj deo (ružno jeste ali nema druge). Time bi sprečili eroziju koju pravi reka. Erozija i jeste uzrok klizanja zemlje.
Dokle njihov mozak može da ide i da samo nabacuju slojeve asfalta to samo oni znaju ???
Ili je to scenario da bi se auto-put prebacio na suprotnu stranu pošto su pokupovali njive. Bilo bi jako zanimljivo videti vlasničke listove svih tih parcela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648367#p648367:2wk2vihl je napisao(la):
adža » Tue Aug 13, 2019 8:27 pm[/url]":2wk2vihl]Da li je izvodljivo ovako nešto? Ne znam koliko se prostire klizište.

1_50390097_d_05_ogranicenja_urb_razv.jpg
 
Смешно је што је наш човек смислио трајно решавање клизишта помоћу струје и силне награде по свету добио за то. Између осталог онај натпис Холивуд у ЛА...цело то брдо је било клизиште. Понудио је овим нашим преварантима још пре 10 година, ладно су одбили, неколико милиона еура је било много! Па зато имамо мост од неколико стотина милиона еура са лепом провизијом у нечијем џепу!
 
Vrh