Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648139#p648139:2yyl1487 je napisao(la):
ivchonny » Uto Avg 13, 2019 10:18 am[/url]":2yyl1487]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648122#p648122:2yyl1487 je napisao(la):
drvopro » Uto Avg 13, 2019 8:51 am[/url]":2yyl1487]To nije magistrala. Povezuje dva sela. Pa valjda je jeftinije dići nadvožnjak za dve trake i sa malo većim nagibom nego sest traka sa manjim. Tu su plus desetine hiljada kubika nasutog kamena i zemlje.
No eto, ima se može se.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Možda se auto-put diže zbog plavnosti područja.

Moguće, No raznišljam sad i koliko mogu da se setim na postojećim autoputevima autoput ide gore samo kad se ukršta sa prugom. Eto, možda i grešim.

Mala crtica, zadivljujuće je da je Španija evropska zemlja sa najdužom mrežom autoputeva 17.100km (4.000km više od druge Nemačke) i i brzih pruga (tek 60km brzih pruga Francuska ima više od Španije -3240km brzih pruga).

Šta reći za Kinu, 30.000km brzih pruga (7.200km trenutno u izgradnji), 142,500km autoputeva (plan im je da do 2030. godine imaju 265.000km autoputeva, dakle minimum 10.000km godišnje izgradnja).
 
U celoj frtutmi propustio sam izgleda inormaciju: kada je planirani početak gradnje veze J.Gagarina/Vojvođanska - petlja u Surčinu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648150#p648150:vuybqe3o je napisao(la):
sev » Uto Avg 13, 2019 10:39 am[/url]":vuybqe3o]U celoj frtutmi propustio sam izgleda inormaciju: kada je planirani početak gradnje veze J.Gagarina/Vojvođanska - petlja u Surčinu?
Plavokose devojce je vise puta reklo da ce poceti sledeceg proleca...Taman u finisu kampanje kako mi izgleda.... :D :D
 
Sev, bila izjava ministarke pre par sedmica da je ugovor za tu deonicu pitanje nedelje...
Inace, ja sam se vozio kineskim autoputevima, princip gradnje slican kao nasi. Pre par godina, idem jednim autoputem, cudim se sto nema guzve, kad u sekundi baaam! pri brzini od 100-120 nas paralelno prelete brzi voz, dok sam uzeo telefon da slikam vec je nestao. Tada sam I ja pomislio da je gradnja autoputeva zastarela zabava za narod. Ovde na forumu ima ljubitelja zeleznice, kao recimo Karlo Del Ponte, imaju I svoju temu ovde na Forumu, ali ja licno nisam ljubitelj masovnih prevoza, vec svog prevoznog sredstva (zato podrzavam I ove el. trotinete iako mi nekad na trotoarima smetaju). Ja bi pre za kratke relacije koristio svoje vozilo, brzu zeleznicu jedino za duze radaljine I umesto aviona (poput Bg-Budimp, Bg-Bec I sl, ali to idem retko pa mi je zanemarljivo u odnosu kolko koristim autoputeve). Ali dobro, to je samo jedan, moj licni izbor, tema je mnogo sira, ali da ne skrecem dalje sa teme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648149#p648149:1nikd8wv je napisao(la):
drvopro » 13 Aug 2019, 10:37[/url]":1nikd8wv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648139#p648139:1nikd8wv je napisao(la):
ivchonny » Uto Avg 13, 2019 10:18 am[/url]":1nikd8wv]

Mala crtica, zadivljujuće je da je Španija evropska zemlja sa najdužom mrežom autoputeva 17.100km (4.000km više od druge Nemačke) i i brzih pruga (tek 60km brzih pruga Francuska ima više od Španije -3240km brzih pruga).

Statistika je ko bikini... :) Španicu u svoju mrežu autoputeva ubrajaju autopiste i autovie. Autovia ti dođe ko brza magistrala ali nisu autoput - odličan koncept za regione u Srbiji. Nemci u autoputeve broje samo autoputeve ne i brze puteve koji bi bili poredivi sa Španskim autoviama.
 
I da prokomentarisem ovu vest koju je Mira prenela o potencijalu investicija u Surcin kada uskoro bude bio cvoriste sa 3 autoputa. Prvo, nisam ljubitelj ideje da se hale grade na najplodnijem zemljistu (ako idete recimo Popovim Poljem u Hercegovini, videcete kako su nasi stari ostavljali polje bez gradjevina, za uzgajanje hrane, a naselja I put idu iznad polja, u brdu). Slicnu ovu primedbu je pre par godina dao za investicije u Cacku na najplodnijoj zemlji, jedan stari Cacanin. Drugo, ako vec mora, potrebno je geometrijski to najoptimalnije zauzeti, kao sto su Austrijanci u Vojvodini nakon kolonizacije nakon proterivanja Turaka radili gradnjom naselja u obliku kvadrata. Trece, dzabe tri autoputa Surcinu ako pored autoputa nema lokalne paralelne puteve koji vode do industrijskih I poslovnih zona. Jer niko nece preskace ogradu autoputa I ide u blato, mora ima prateca infrastruktura, a nje ni u Beogrsdu, ni u Surcinu nema ili ima jako retko.
 
sev":3dqn1o2z je napisao(la):
U celoj frtutmi propustio sam izgleda inormaciju: kada je planirani početak gradnje veze J.Gagarina/Vojvođanska - petlja u Surčinu?
Pomoćnik ministra u jutarnjem programu pre neki dan reče u Septembru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648158#p648158:1pcib2lz je napisao(la):
Steva » Uto Avg 13, 2019 10:55 am[/url]":1pcib2lz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648149#p648149:1pcib2lz je napisao(la):
drvopro » 13 Aug 2019, 10:37[/url]":1pcib2lz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648139#p648139:1pcib2lz je napisao(la):
ivchonny » Uto Avg 13, 2019 10:18 am[/url]":1pcib2lz]

Mala crtica, zadivljujuće je da je Španija evropska zemlja sa najdužom mrežom autoputeva 17.100km (4.000km više od druge Nemačke) i i brzih pruga (tek 60km brzih pruga Francuska ima više od Španije -3240km brzih pruga).

Statistika je ko bikini... :) Španicu u svoju mrežu autoputeva ubrajaju autopiste i autovie. Autovia ti dođe ko brza magistrala ali nisu autoput - odličan koncept za regione u Srbiji. Nemci u autoputeve broje samo autoputeve ne i brze puteve koji bi bili poredivi sa Španskim autoviama.

Dobro Stevo, eto ubrajaju, autopiste su klasični autoputevi sa npaltom, autovie su opet vrsta autoputa sa brzinama od 120km/h i gde nema naplate putarine. I zašto se to ne bi ubrajalo u autoput?
Koga zanima više o tome na https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Spain
 
@drvopro pa piše ti na istom tom linku da na autoviama pod određenim uslovima mogu da se vozaju poljoprivredna vozila i bicikli :) zato ne bi potpuno ubrajao u autoputeve.
 
@Steva

Samo uslovno, i to na najstarijim autiviama.
"However, most of the situations listed here only apply to the oldest autovías, and mainly to the radial A-1 through A-6 plus the A-42 near their endpoints, which were the first to be twinned in the 60s into dual carriageways (with at-level intersections) and then were upgraded to limited-access freeways in the 70s-80s, keeping most of their old route unchanged except where the old national road ventured into towns. In those cases, the freeway would make a semi-loop called a variante around the town, leaving the old national road as the access between the freeway and the town. New autovías usually have perfectly normal acceleration and deceleration lanes, very safe turns and transitable shoulders. Thus, the practical difference between a "new" autovía and a generic autopista is mainly the frequency of exits, which is usually higher in an autovía - upgraded from an old road with many crosses - than in a new, purpose-designed autopista with fewer preconditions imposed on it."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648161#p648161:7t0m6km7 je napisao(la):
StaraMo » Uto Avg 13, 2019 11:01 am[/url]":7t0m6km7]
sev":7t0m6km7 je napisao(la):
U celoj frtutmi propustio sam izgleda inormaciju: kada je planirani početak gradnje veze J.Gagarina/Vojvođanska - petlja u Surčinu?
Pomoćnik ministra u jutarnjem programu pre neki dan reče u Septembru.

Početak radova?? Sad u septembru?

Sumnjam. Veoma, veoma verovatno da je to jedna u nizu potpunih odvala. Kako, ako nemaju ni komercijalni ugovor još??
 
Mislim da je mislio na septembar 2020


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Unipromet je dobra firma sto se tice kvaliteta proizvoda. Plate nisu 30 000 ali nisu ni 100 000. Ovako jedna jaka firma mora CNC operatera da plati min 100 000 din. Svi privatnici su jaki. Kad ih drzava natera da plate ljude min 100 000 din nece niko pomisljati da ide iz srbije. Bitno je da gazda Uniptometa vozi najnoviji merc GLS od 150 000 eura.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648189#p648189:j7aaroml je napisao(la):
sev » Tue Aug 13, 2019 12:11 pm[/url]":j7aaroml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648161#p648161:j7aaroml je napisao(la):
StaraMo » Uto Avg 13, 2019 11:01 am[/url]":j7aaroml]
sev":j7aaroml je napisao(la):
U celoj frtutmi propustio sam izgleda inormaciju: kada je planirani početak gradnje veze J.Gagarina/Vojvođanska - petlja u Surčinu?
Pomoćnik ministra u jutarnjem programu pre neki dan reče u Septembru.

Početak radova?? Sad u septembru?

Sumnjam. Veoma, veoma verovatno da je to jedna u nizu potpunih odvala. Kako, ako nemaju ni komercijalni ugovor još??
Oni sada spremaju ugovor a planirali su da krenu sa radovima u martu sledeće godine, koliko se ja sećam. Meni je i dalje neverovatno da su nam potrebne strane kompanije za izgradnju 7 km kroz relativno lak teren. Ne znam samo da li će to biti autoput ili saobraćajnica kao npr T6 (nadam se sa barijerama)
 
Drvopro necemo opet o desnoj obali Save. Ta desna obala je najvece kliziste u Evropi i zove se Duboko. Kao sto vidis ovi nasi ne znaju da naprave auto put izmedju Uba i Lajkovca na idealnom terenu. Mozes samo da zamislis kako i kada bi ga napravili preko najveceg klizista u Evropi.
 
Imali su tri godine eeeeej tri godine da naprave 7-8 km autoputa kroz pesak gde je teren najlaksi. Da li smo mi normalna zemlja ?
Ovo je necuveno , ovakav nestrucni nivo, nesposobnost je bruka ko kuca za svu struku gradjevinsku ove napacene i jadne zemlje.
Strasno je u kakvom dobu neznanja i javasluka zivimo i svedoci smo takvih nebuloza i debilizama da ce to generacije da uce kao primer sramote i nesposobnosti. I pored svega svi se raduju po sistemu samo da zavrse pa nema veze dal gradili 2 ili 8 godina. Jad i beda.
 
Oni sada spremaju ugovor a planirali su da krenu sa radovima u martu sledeće godine, koliko se ja sećam. Meni je i dalje neverovatno da su nam potrebne strane kompanije za izgradnju 7 km kroz relativno lak teren. Ne znam samo da li će to biti autoput ili saobraćajnica kao npr T6 (nadam se sa barijerama)
[/quote]
Jos je neverovatnije da ce ta saobracajnica biti bez ijedbe denivelisane petlje ili raskrsnice, bez zaustavnih traka u potpuno ravnicarskom terenu i da ce sve su prilike kostati u najavi 70M€
Dakle 10M€/km :kum: :rant:
 
Krcane brate jel ti mene zezas ?????
70 miliona evra !!!!!!
Pa m*** im lopovsku dal su oni normalni ????
 
Pa to je potpuno, ali potpuno neverovatno! Taj teren odlično poznajem, tu nema ništa osim kanala Galovica. Očigledno se radi o eksproprijaciji, a to je uglavnom zemlja kombinata Surčin...
 
Ta deonica NBG-Surčin je opušteno mogla da bude urađena zajedno sa Surčin-Obrenovac. Više je nego očigledno da se radi o nekim kombinacijama. Ne vredi ni razmišljati ni nervirati se oko toga, to "jednostavno mora tako" u našoj državi. Vrlo me zanima da li će ta deonica biti klasični autoput ili nešto drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648216#p648216:26r4za2c je napisao(la):
KrCan » Tue Aug 13, 2019 1:22 pm[/url]":26r4za2c]
Jos je neverovatnije da ce ta saobracajnica biti bez ijedbe denivelisane petlje ili raskrsnice, bez zaustavnih traka u potpuno ravnicarskom terenu i da ce sve su prilike kostati u najavi 70M€
Dakle 10M€/km :kum: :rant:
kupis njivu bud zasto a posle bas slucajno preko te njive mora put :D
 
Cena u ravnici 10 mil po kilometru Opusteno
Tunel umesto 2 grade 6 godina Opusteno
Ub -Lajkovac se raspadne Opusteno
Grdelica pocinje da puca Opusteno
Renoviraju ulice po 10 meseci Opusteno
Svi sahtovi propadaju na ulicama Opusteno
Pijane budale opet dobiju dozvolu Opusteno
Cena po km svuda u regionu manja Opusteno
Preljina Pozega sa 300 mil ide na 450 mil Opusteno
Moravski koridor 800 mil Opusteno
Lazu godinama datum otvaranja Opusteno
Kradu vise nego iko Opusteno

Jasenovac Opusteno
Jadovno Opusteno
Oluja Opusteno

E pa nije opusteno zbog nas i nase dece i unuka, jer moramo pokazati ozbiljnost jer nas je to Opusteno skupo kostalo u proslosti.
 
Vrh