Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

tzoran1":1fuxzga5 je napisao(la):
Mogla bi varijanta da se sa druge sremske strane ostruznickog mosta uradi petlja u blizini mosta i poveze sa A2. Znaci Ide se Trg republike(recimo kao polazna tacka), Sajam, obrenovacki put, osruznicki most, prelaz na sremsku stranu, novi vezni put od A1 koji se ukljucuje na A2 u visini Boljevaca i nazad na Obrenovac pa prema Ubu .... Jeftinije nego praviti jos jedan most ispred Umke ili obilaziti kliziste Duboka.
I ja mislim da je ovo u ovom trenutku najbolje rešenje, naročito ako se ima u vidu da su i čeonu naplatu rampu pomerili. Naravno ne kompletne petlje nego samo rampe ka i od Beograda.

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Pa ne znam Miro, ako pustanje bude u nedelju navece kao sto nagovestavaju, onda noc mozda nije najbolja za snimak, ali evo u ponedeljak ujutru dok se razbudis :p
Da, Adža dobro si to nacrtao I zaobisao kliziste Umka-Duboko, jedino sto moze I ranije se ukljuci kod fabrike hartije u Umci odakle dalje ka obilaznici ide nesto sto bi moglo biti poluautoput.
Majstore druze, svaka tebi cast za zivot u prirodi. Ona s Tare ja sa Zlatibora ;) Nista, cim stigne do Pozege, guramo dalje ka Mackatu I dalje dolinom izmedju Tare I Zlatibora. Znas ono, da ne bude preblizu I da ne dira prirodu, a opet dovoljno blizu da si za 20-30min na autoputu, taj rad.
 
U dalekoj Nikaragvi na deonici puta dugoj 12km koju su tamošnji putari radili ispočetka posle otvaranja najveću pažnju su privukle opsečene zakrpe pravilnog oblika veličine 2mx2m sporadično rasporedjenih na nekoliko mesta.
 
Molim Igora da neutrališe zvezdase sa teme! I da ih upozori na ponasanje! :dil: :lool:
Stvrno su kao mravi,svuda izviru nista efikasno protiv njih ( primite cestite od navijaca vaseg vecitog rivala) :sesir:
 
Malo smo postali razmaženi, čini mi se, pa bi ljudi hteli autoput do svoje kuće. Desna obala Save, kao trasa za autoput je sasvim opravdano odbačena zbog 2 klizišta, Umka (oko 1.5 km) i Duboko (oko 1.50km). Na nekim mestima dubina klizišta ide i preko 20m u dubinu. Skupi i važni objekti, a autoput to svakako jeste, grade se na klizištima samo ako se mora iz prostog razloga što na aktivaciju klizišta utiče mnogo faktora na koje ne može da se utiče. Recimo obilne kiše. Sanacije klizišta je prilično skup posao. 2006. godine za potrebe Idejnog projekta autoputa BG-Južni Jadran rađene su analize sanacionih mera klizišta. Kao rešenje predložena je hidrotehnička građevina duž toka Save dugačka oko 4 km i došlo se do cifre od 54 miliona evra samo za sanaciju klizišta. To su projektantske cene iz 2006, kad se mislilo da km autoputa košta oko 3.5mil. evra, što se naravno nije nigde desilo. Kad se to sve uzme u obzir i kad sa jedne strane imate dužu deonicu ali bez nepoznanica a sa druge strane kraću, ali po ceni tu negde blisku deonicu na kojoj imate mnogo nepoznanica logično je da ćete odabrati sigurniju varijantu. Beograd i Vojvodina su povezani autoputem sa Zapadnom Srbijom i to je najvažnije, ko neće da ide preko NBG, isključiće se kod Obrenovca i rešen problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648409#p648409:3dn73d9x je napisao(la):
StaraMo » Uto Avg 13, 2019 10:51 pm[/url]":3dn73d9x]U dalekoj Nikaragvi na deonici puta dugoj 12km koju su tamošnji putari radili ispočetka posle otvaranja najveću pažnju su privukle opsečene zakrpe pravilnog oblika veličine 2mx2m sporadično rasporedjenih na nekoliko mesta.
A te zakpe nisu imale veze sa prethodnim otkopavanjima / radovima? Mozda ce oni tamo morati i te delove nanovo da rade? Nek im je sa srecom u tom slucaju ( ako sam dobro sveee ukapirala)
 
Ne zelimo autoput do kuce ali zelimo asfalt, i da do vecih gradova bude magistrala kao kragujevac batocina. Tj zelimo da nam budu putevi kao u sloveniji i hrvatskoj. Mi smo lider regiona pa to zasluzujemo zar ne :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648438#p648438:23m4itwl je napisao(la):
msksim1 » 14 Aug 2019, 07:48[/url]":23m4itwl]Ne zelimo autoput do kuce ali zelimo asfalt, i da do vecih gradova bude magistrala kao kragujevac batocina. Tj zelimo da nam budu putevi kao u sloveniji i hrvatskoj. Mi smo lider regiona pa to zasluzujemo zar ne :kafa:

Ne treba zaboraviti da su slovenci i hrvati pri vrhu kvaliteta deonica u Evropi. Vozao sam se pretprošle godine magistralama u Češkoj - ono ni u Srbiji nema.

Doćiće i magistrale na red, imamo odličan momentum gradnje autoputeva i ubrzo će se to ispucati na političke poene pa će doći i magistrale na red.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648367#p648367:1wgrosok je napisao(la):
adža » 13 Aug 2019 08:27 pm[/url]":1wgrosok]Da li je izvodljivo ovako nešto? Ne znam koliko se prostire klizište.
file.php
Ovaj pravac bi trebalo vući iz Orlovače.
 
U (gotovo) svakoj zemlji imamo i ovakvih i onakvih puteva i pojedinačnim primerima sve može da se dokaže. Ipak, baš za tu Češku, neosporno je da je neki prosek putne infrastrukture daleko iznad Srbije. Slučajno odlično poznajem obe zemlje.

To je i sasvim očekevino, jer BDP Srbije i Češke (i per capita i u totalu naročito, ne može čak ni da se uporedi).

Na žalost, mi smo ušli u grupu trajno siromašnih društava, mojoj generaciji je to veoma teško da kaže, jer smo želeli i borili se (mnogi) za bolje, ali istina je istina.
 
Počeli da asfaltiraju od nadvoznjaka za manastir Fenek prema nesudjenoj naplatnoj Jakovo i oko mosta .
Guraju ovo dobro još malo pa pola ce biti na nekom sloju asfalta.
 
Mi mozemo sa moldavijom da se poredimo i da se bratimimo s njima :kk:
 
Nije jasno sta mesecima cekaju da naspu zemlju sa desne strane tog nadvoznjaka na slici...
A ovo, za Surcin-Obrenovac, nije im ostalo jos mnogo idealnog vremena za asfaltiranje, jos oko 2 meseca, tamo od kraja oktobra, novembra se nikad ne zna kakvo ce biti vreme, pa bolje nek pozure ako misle zavrse u roku. Ali hvala za vest Dare, nadam se da cu I ja uskoro obici radove tamo...
 
Gde je planirano prikljucenje izmedju obilaznice i mosta? Na prvom ili na drugom prelazu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648514#p648514:1gsx3rnr je napisao(la):
=nikola= » Wed Aug 14, 2019 12:54 pm[/url]":1gsx3rnr]Ne razumem, to na slici je ukrstanje sa obilaznicom.
Nikola pa zar to nisi pitao? Samo priključenje je na ovom "donjem" čvoru, bliže reci.
 
Једно питање, да ли се може укључити на овај пут са Ибарске магистрале, негде даље од петље Орловача?
 
Mislim da se nismo razumeli. :) Mozda nisam dobro postavio pitanje.

U medjuvremenu sam iskopao ovaj clanak:
http://surcin.rs/?p=22473&script=lat

U clanku je ocigledno da je ukljucenje planirano na prvom prelazu preko puta 120, koje je udaljeno samo dva kilometra od tog ukrstanja sa obilaznicom (A1). Rok od 120 dana istice ovog meseca pa ce valjda dati na javni uvid kao sto su rekli.

Koje je vase misljenje o lokaciji? Da li bi bilo bolje da se ukljucenje napravi na drugom prelazu preko puta 120 koji se nalazi negde na pola puta od ukrstanja sa A1 i mosta? Da li je na odluku uticala lokacija naplatne rampe koja je u medjuvremenu izmestena?
 
Tekst iz tog članka je malo konfuzan - spominje se priključak kada se nastavi deonica ka Bežaniji, na slici je nacrtana petlja detelina na ukrštanju...:)
 
Da, priključak se spominje kada se nastavi deonica ka Bežaniji u smislu da se prikljucak izgradi u tom vremenskom okviru. Detelina je bezveze nacrtana, ali nije bitna za pricu. Ovo u sredini uokvireno crvenim krugom je predlozena lokacija.
 
Vrh