Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648520#p648520:qjwpe9gj je napisao(la):
Djole Pevcanin » 14 Aug 2019 12:11 pm[/url]":qjwpe9gj]Једно питање, да ли се може укључити на овај пут са Ибарске магистрале, негде даље од петље Орловача?
Petlja Lajkovac.
 
Sećam se da kada je sklopljen ugovor sa Azvirtom, a malo potom i sa kinezima, ja sam tek počeo da radim u firmi u kojoj sam i dan-danas, a to je bilo pre 7 godina. Sećam se koliko sam bio oduševljen što će biti napravljen auto-put do Čačka, iz kojeg je moja supruga, a kasnije i do Crne Gore, odakle vodim poreklo. Jednom prilikom mi je direktor rekao da sam neviđeno dosadan jer pričam samo o auto-putu :) Sad me nervira to što će otvaranje da bude uveče u nedelju pa samim tim neću imati priliku da "skoknem" do Čačka i nazad. Mada, koliki sam ludak, najverovatnije ću u ponedeljak da odem posle posla do Čačka i nazad. Možda sretnem negde i Zemljanog i Krcana :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648521#p648521:1fxxefk4 je napisao(la):
=nikola= » Sre Avg 14, 2019 1:13 pm[/url]":1fxxefk4]Mislim da se nismo razumeli. :) Mozda nisam dobro postavio pitanje.

U medjuvremenu sam iskopao ovaj clanak:
http://surcin.rs/?p=22473&script=lat

U clanku je ocigledno da je ukljucenje planirano na prvom prelazu preko puta 120, koje je udaljeno samo dva kilometra od tog ukrstanja sa obilaznicom (A1). Rok od 120 dana istice ovog meseca pa ce valjda dati na javni uvid kao sto su rekli.

Koje je vase misljenje o lokaciji? Da li bi bilo bolje da se ukljucenje napravi na drugom prelazu preko puta 120 koji se nalazi negde na pola puta od ukrstanja sa A1 i mosta? Da li je na odluku uticala lokacija naplatne rampe koja je u medjuvremenu izmestena?

Meni nesto drugo upada u oci? Koja je ovo glupost sa petljom Jakovo?!
Jesu oni normalni da grade jos jednu petlju udaljenu 1km od petlje Surcin?

Zar nije logicno da od petlje Surcin postji opcija da se skrene ka Jakovu i da se napravi pristupni put do naselja. Ne znam koilko je to izvodljivo sa tehnicke strane jer je peltja vec projektovana...
 
Не верујем ја да ће се ова петља градити, то се може сврстати у предизборне приче.
 
@JoeBG:
To bi bila najbolja opcija, i plus da se ukine iskljucenje sa A1 na lokalni put Dobanovci-Surcin.

Naravno, od toga nema nista posto je ukrstanje sa A1 vec u izgradnji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648553#p648553:1i03done je napisao(la):
=nikola= » Sre Avg 14, 2019 2:50 pm[/url]":1i03done]@JoeBG:
To bi bila najbolja opcija, i plus da se ukine iskljucenje sa A1 na lokalni put Dobanovci-Surcin.

Naravno, od toga nema nista posto je ukrstanje sa A1 vec u izgradnji.


Pitanje je i da li je moguce graditi iskljucenje za neki lokalni put na petlji gde se ukrstaju 2 autoputa. Meni to (kao laiku) izgleda nemoguce.

A ako gradjani Jakova bas hoce brzu vezu sa Beogradom i zele petlju po svaku cenu, onda je logicnije pa ta petlja bude na mestu gde novi autoput prelazi preko lokalnog puta (izmedju Jakova i Boljevaca) i da se napravi nesto slicno kao islkjucenje za lokalni put Dobanovci-Surcin koje je Nikola pomenuo. Tko bi petlju mogli da koriste i gradjani Boljevaca, Progara, Kupinova...
 
Петља на километар од постојеће је сасвим бесмислено, и ја се искрено надам да је то само предизборно обећање, много пара зарад мало користи.
Оно што би стварно било смислено и користно Јаковљанима (ако се тако каже), али још више Бољевчанима ( -||- ) је петља у насељу Багрењак код Бољеваца, а то је оно друго место где К11 пресеца пут 120.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648541#p648541:1j1noqu4 je napisao(la):
adža » Sre Avg 14, 2019 2:14 pm[/url]":1j1noqu4]Sećam se da kada je sklopljen ugovor sa Azvirtom, a malo potom i sa kinezima, ja sam tek počeo da radim u firmi u kojoj sam i dan-danas, a to je bilo pre 7 godina. Sećam se koliko sam bio oduševljen što će biti napravljen auto-put do Čačka, iz kojeg je moja supruga, a kasnije i do Crne Gore, odakle vodim poreklo. Jednom prilikom mi je direktor rekao da sam neviđeno dosadan jer pričam samo o auto-putu :) Sad me nervira to što će otvaranje da bude uveče u nedelju pa samim tim neću imati priliku da "skoknem" do Čačka i nazad. Mada, koliki sam ludak, najverovatnije ću u ponedeljak da odem posle posla do Čačka i nazad. Možda sretnem negde i Zemljanog i Krcana :)

Eh, kada se setim, dok sam bio student nije me mrzelo da na dan skoknem do Čačka (Gradca!!) i nazad busom, do tadašnje devojke (današnje supruge). Sada me mrzi i autom, zbog auto-puta :)

Čovek je kvarljiva roba :lol:
 
Uticaj na sadasnju lokaciju hipoteticke petlje "Jakovo" verovatno je imala pozicija naplatne rampe. Po tom projektu gde je naplatna rampa bila iza Jakova, praviti petlju u naselju Bagrenjak je zahtevalo i kucice za naplatu. Drugi verovatni razlog je sto je u naselju Bagrenjak jako tesko isla eksproprijacija, a ostalo je jos dosta kuca okolo koje bi smetale izgradnji petlje.
 
sev":1ue582jy je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648541#p648541:1ue582jy je napisao(la):
adža » Sre Avg 14, 2019 2:14 pm[/url]":1ue582jy]Sećam se da kada je sklopljen ugovor sa Azvirtom, a malo potom i sa kinezima, ja sam tek počeo da radim u firmi u kojoj sam i dan-danas, a to je bilo pre 7 godina. Sećam se koliko sam bio oduševljen što će biti napravljen auto-put do Čačka, iz kojeg je moja supruga, a kasnije i do Crne Gore, odakle vodim poreklo. Jednom prilikom mi je direktor rekao da sam neviđeno dosadan jer pričam samo o auto-putu :) Sad me nervira to što će otvaranje da bude uveče u nedelju pa samim tim neću imati priliku da "skoknem" do Čačka i nazad. Mada, koliki sam ludak, najverovatnije ću u ponedeljak da odem posle posla do Čačka i nazad. Možda sretnem negde i Zemljanog i Krcana :)

Eh, kada se setim, dok sam bio student nije me mrzelo da na dan skoknem do Čačka (Gradca!!) i nazad busom, do tadašnje devojke (današnje supruge). Sada me mrzi i autom, zbog auto-puta :)

Čovek je kvarljiva roba :lol:
А да видиш ташту?
 
I tašta došla u Beograd. Prokleta centralizacija :D

edit: znam, vratimo se temi ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648579#p648579:23gbqpr3 je napisao(la):
=nikola= » Сре Авг 14, 2019 3:42 pm[/url]":23gbqpr3]Uticaj na sadasnju lokaciju hipoteticke petlje "Jakovo" verovatno je imala pozicija naplatne rampe. Po tom projektu gde je naplatna rampa bila iza Jakova, praviti petlju u naselju Bagrenjak je zahtevalo i kucice za naplatu. Drugi verovatni razlog je sto je u naselju Bagrenjak jako tesko isla eksproprijacija, a ostalo je jos dosta kuca okolo koje bi smetale izgradnji petlje.
Вероватно си у праву. То значи да је сада један од разлога нестао одлуком да се чеона рампа помери у Обреновац.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648575#p648575:37yr5b2w je napisao(la):
paradox polje » Sre Avg 14, 2019 3:32 pm[/url]":37yr5b2w]Петља на километар од постојеће је сасвим бесмислено, и ја се искрено надам да је то само предизборно обећање, много пара зарад мало користи.
Оно што би стварно било смислено и користно Јаковљанима (ако се тако каже), али још више Бољевчанима ( -||- ) је петља у насељу Багрењак код Бољеваца, а то је оно друго место где К11 пресеца пут 120.

Ne znam da li o tome pričate, ali ja kada sam poslednji put išao ovuda (u nedelju) uslikao sam "to" ispred Jakova:



E sad, da li je ovo rampa budućeg isključenja ili privremena rampa za radove, neka neko stručniji presudi.
 
gradilisni put

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
@sev ovo jeste kod nadvoznjaka u Jakovu, ali je ovo rampa za pristup sa servisnog puta na glavnu trasu, takve radne privremene rampe su na svakih par stotina metara, a i cesce duz cele trase. Najbolje se moze videti na google earth kad se pogleda trasa.
Sto se tice petlje u Jakovu i nase primitivne logike da svako selo treba da ima petlju za sebe, to je stvarno van svake pameti! Ako zelite da jedan tako skup i vrhunski AP pretvorite u seosku "dzadu" onda ok! Ali ako se zaista zeli odrzati jedan nivo kakav treba da ima AP, onda petlje na svakih desetak km zaista su cista ludost jer ga spustaju na nivo brzog puta! Toliko bar sto se mene tice! Da jos dodam da je u pitanju cista politicka igra isto kao i odluke oko izmestanja ceone NS iz Jakova, pa smo dobili stalnu NS ceonu od predvidjene privremene, pa sad nit je "sija, nit je vrat"!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648456#p648456:16yeoru5 je napisao(la):
ricky011 » Sre Avg 14, 2019 9:25 am[/url]":16yeoru5]Evo jedna od jutros, nadvožnjak kod Mislodjina

file.php
Zar ne bi ovde trebalo da bude neki potporni zid na koji ce se naslanjati nasip? Ili ce nastaviti jos par stubova?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648391#p648391:17h9f8dj je napisao(la):
Earthmoving » Uto Avg 13, 2019 10:53 pm[/url]":17h9f8dj]Pa ne znam Miro, ako pustanje bude u nedelju navece kao sto nagovestavaju, onda noc mozda nije najbolja za snimak, ali evo u ponedeljak ujutru dok se razbudis :p
Da, Adža dobro si to nacrtao I zaobisao kliziste Umka-Duboko, jedino sto moze I ranije se ukljuci kod fabrike hartije u Umci odakle dalje ka obilaznici ide nesto sto bi moglo biti poluautoput.
Majstore druze, svaka tebi cast za zivot u prirodi. Ona s Tare ja sa Zlatibora ;) Nista, cim stigne do Pozege, guramo dalje ka Mackatu I dalje dolinom izmedju Tare I Zlatibora. Znas ono, da ne bude preblizu I da ne dira prirodu, a opet dovoljno blizu da si za 20-30min na autoputu, taj rad.
Једног дана...мени до Бајине Баште треба 40 мин. Волим висину па то има и своју цену. До Кремне ми треба сат...па кад га једног дана направе...шврћкаћу се около!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648632#p648632:137j2xuy je napisao(la):
blagic » Wed Aug 14, 2019 5:16 pm[/url]":137j2xuy]
Zar ne bi ovde trebalo da bude neki potporni zid na koji ce se naslanjati nasip? Ili ce nastaviti jos par stubova?

A da li ti uopšte čitaš, ili pamtiš šta je ranije pisano, stranu-dve-tri pre ove?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648666#p648666:3p9zme3z je napisao(la):
vlasta » Sre Avg 14, 2019 6:36 pm[/url]":3p9zme3z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648632#p648632:3p9zme3z je napisao(la):
blagic » Wed Aug 14, 2019 5:16 pm[/url]":3p9zme3z]
Zar ne bi ovde trebalo da bude neki potporni zid na koji ce se naslanjati nasip? Ili ce nastaviti jos par stubova?

A da li ti uopšte čitaš, ili pamtiš šta je ranije pisano, stranu-dve-tri pre ove?
Da. Zato i pitam jer se ne secam da je iko ista napisao o tome. Cak je i neko pitao zasto ne krecu sa nasipanjem sa strane. :)
 
Nece valjda uvece u nedelju biti otvaranje?
Znaci u nedelju ujutro nece biti moguce da probam put
P. S. Nisam bio u Bg neko vrijeme, sto se cini majko mila-autoputevi pjace trgovi bulevari...

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
PIGLET":ua95m9ih je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648520#p648520 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 14 Aug 2019 12:11 pm[/url]":ua95m9ih]Једно питање, да ли се може укључити на овај пут са Ибарске магистрале, негде даље од петље Орловача?
Petlja Lajkovac.

A moze i pre...

Put Stepojevac, Konatice, Mislodjin...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ulazimo u fotofinis, napetosti i adrenalin rastu, broj strana u temi se vrtoglavo povecava, autoput se cisti, glanca, penzosi se spremaju:) jos 4 dana :sesir:

P.S biraju se najfonije vrpce i najkvalitetniji leb i so u ovom trenutku :lol:
 
Evo pojasnjenje za Blagica. Ono sto se vidi je betonski deo nadvoznjaka iznad buduceg autoputa Surcin-Obrenovac (svega par stotina metara od mesta koje ce se sad pustiti). Levo pored nadvoznjaka na slici je nasuta zemlja, tj uspon na njega, a sada bi trebalo nasuti zemlju I sa desne strane, gde je prazno, za silazak sa nadvoznjaka. Slikano je sa paralelnog puta koji sluzi dok se nadvoznjak ne zavrsi I pusti, pa tek onda I to parce moze da se radi, tj spoji autoput ispod nadvoznjaka. Deluje da je zbog toga ova tacka jedna od najzaostalijih na Surcin-Obrenovac jer tu tek treba da se trasira autoput. A to ne moze bez zavrsetka nadvoznjaka I pustanje saobracaja preko njega.
 
Ma Earth taj deo gde je i to mi je sve jasno. Namerno sam par puta isao kuci za Sabac preko Obrenovca da bih to sve snimio. Nego mi nije jasno kako ce da nasipaju za silazak a da nema potpornog zida koji ce to sve da drzi. Ako razumes na sta mislim.
 
Aha, na to si mislio. Pa uglavnom nasipaju zemlju, kamen, za uspon na nadvoznjak trapezaste geometrije koja onda sama prirodno drzi, pa tada I ne treba potporni zid. On vise treba kod nekih vertikalnih kosina, tj pravpugaonih oblika. Onu levu stranu su nasuli bez potpornog zida.
 
Vrh