Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648050#p648050:2a4kgf35 je napisao(la):
drvopro » Pon Avg 12, 2019 11:43 pm[/url]":2a4kgf35]Da li Ub ima pristup autoputu?
Nešto ne vidim na mapama da ima.
Sad sam malo gledao, meni je zanimljiva ruta do Lajkovca odnosno Nepričave, koja ima (od Mislođina) oko 40km.
Računajući da od centra Beograda do Mislođina treba realno 35 minuta plus 20 minuta za 40km puta to dođe oko 55 minuta, realnije je 1 sat tačno.
Znajući da mi Ibarskom do nepričave treba oko jedan sat i 10 minuta ovo uopšte nije neka ušteda u vremenu.
Dakle fali tih 30-35 km auto puta do samog Beograda.
I dalje se čudim koja je trasa izabrana.
Nadam se da neće biti ulaz na autoput kao interskecija obilaznice u autoputa za Šid, gde postoji samo jedna traka i gde je stvarna maks. brzina 40km/h.

Postoji petlja Ub, ne znam kako si je omašio i kakve su te mape, nalazi se kod mesta Stublenica.
Da, nije neka preterano velika ušteda za tu relaciju (od petlje Lajkovac do Obrenovca je oko 38km), ali biće kada se otvori Surčin-Obrenovac (17,6km, najavljeno za decembar, izgleda kao da će biti tako) i još više kada se negde u budućnosti izgradi 7-8km spoja sa Vojvođanskom.
Ne znam na koji ulaz misliš, ali pravi početak autoputa je petlja Surčin jug na A1, i to na delu gde je već koju godinu u funkciji pun profil i vozi se bez problema 130km/h (naravno ne trenutno u zoni petlje gde su radovi).
I btw, gde si od svih naših reči (petlja, ukrštaj...) našao intersekcija? I usput, "intersekcija" obilaznice i autoputa za Šid (A3) je petlja Dobanovci koja nema baš mnogo veze sa ovim AP, osim što će preko nje ići neki da bi se uključili na njega.
 
Ok nema ta petlja veze ali ako ideš iz Novog Sada odnosno Budimpešta pa dodjes na obilaznicu oko Beograda, prodjes Batajnicu i na sledecoj petlji te ceka ikljucenje u vidu jedne male petljice u vidu jedne saobraćajne trakice gde je ograničenje 40km/h što je tragikomicno za ulaz u glavni grad.

Tragikomicno je i buduće spajanje ovog autoputa na obilaznicu.

Specijalno tragikomicno je ukrštanje tog autoputa sa putem ka Jakovu. Na dva mesta čini mi se autoput ide preko tog puta a ne obratno. To je ono što videh. Kako li je ostalo?

Od cifara koštanja po km ovog autoputa zavrte mi se u glavi. Za te pare smo skoro mogli imati duple brze pruge brzine preko 300km/h u kineskoj izvedbi. Kinezi uspevaju da ih naprave za oko 15 mil USD po km dok su na zapadu i do 40 mil USD (istocna obala USA). Cifre dajem da se vidi besmisao cene koštanja autoputeva u Srbiji.

Ja da gradim i da imam pare koje treba da mi se vrate što pre, pa prvo bih krenuo od veceg grada ka manjem.
Dakle ako se ide od Beograda, pa napravi prvo taj put od Vojvodjanske pa nadalje do prvog isključenja. Nastavi do sledećeg. Stavi naplatne stanice. Nastavi da gradiš dokle si planirao. Tako ćeš moći najpre da zaradiš i otplatis put. Najviše korisnika. Mada bih ja nastavio na Obrenovacki put i isao bih desnom stranom Save i eliminisao most preko iste.
No o tome je izlišno sada pričati.

Ipak, putevi se prave da spoje ljude,gradove a ne sume i livade.
Zato mi je i dalje nejasno zašto se od Požege ide ka Ivanjici a ne ka Uzicu. Ili zašto Lazarevac neće imati koristi od autoputa (preblizu je Beograda, problem Kolubara, kopovi?). Ili da ide ka Novom Pazaru preko Kraljeva?

Realno, nemamo novca da gradimo i puteve i brzu železnicu. Vidi se da je akcenat dat putevima. Vreme će pokazati šta je bolje.
Po meni jako bi zanimljivo bilo da smo krenuli u izgradnju brzih pruga. Zamislite recimo da zivite u Cacku a da radite u Beogradu. Put bi trajao oko pola sata, od centra Cacka do centra Beograda. Ne bi bilo migracija, nepotrebne gradnje Beograda i zapustanja okolnih udaljenih gradova. Svakako bi bar bilo isplativo povezati Beograd i Novi Sad i možda i Niš i Kragujevac sa Beogradom.
No to su samo puste želje trenutno.

A šta je ovo (mislim na timeline gradnje deonica autoputa), kao neko kupusiste, ni na šta ne liči. Autoput će da krene iz sela Mislodjin. Do sela Preljina. Svašta.

A intersection izrazu nista ne fali. Pored svega na engleskom danas kod nas dobro se setim i kako se zovem.

Za Ub zaista nisam znao. Gledao sam u here mapama to se nije videlo.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
@drvopro zašto misliš to da je tragikomično to što se A1 mora preći dva puta nadvožnjakom da bi ušao na A2? Konkretno me zanima na koji način misliš da to utiče na sigurnost vozača?
 
MiraC":2e6eedtm je napisao(la):
Ako sam dobro rqzumela @ Staru Mo,u vreme kada nema previše guzve od Ljiga do negde kod Gazele stigao je za 55min?! Malo sam trazila konkretnu pumpu putem google maps ,ima ih više tu u blizini,ali nek orjentir bude i pre mosta Gazela,to je odlično prolazno vreme po mom mišljenju. Da je tako pa nama iz Pz nebi tebalo ni 2h15min do tog mesta kod Gazele. Ehhhh nestvarno.
Nama za sad do odredista treba oko 3h. Sve ispod toga je odlicno i uspeh.

@ Vlasto ime lokala obećava ! Hahahahahah moze
@MiraC pumpa koju sam označio kao krajnju tačku je Nisova pumpa kod Steka.
Znači prodješ Gazelu uključiš se na autoput ka Nišu i odmah si tu.
 
Hvala @Stara Mo sad znam tacno i koja je!
Odlično prolazno vreme i nadam se da ce vam dati neki odmor ili barem normalne smene,a ne sa K10 i frke da se sve uradi i ranije od predviđenog vremena ( citaa sam na temi ) dosli ovde gdeje opet borba sa rokovima, a sve godinama stajalo.... nek vam sledeci projekat ne bude ovoliko " hitan"
 
E sada je najbitnije da vidimo na koji nacin ce drzava sve kamione,slepere i druga teska teretna vozila preusmeriti na autoput sa Ibarske magistrale. Secam se da su spominjali 2 modela ,videcemo sta ce se desiti. U svakom slucaju oni se moraju primorati da koriste autoput
 
Kao uvod snimci glinene od juče, nema laži nema prevare:

Pogledajte prilog 1



Izbrojah, ovako bunovan, 12 zacrnjenja, možda ima još koje oko nadvožnjaka, nije važno.


Kao razrada, jeste da sam maaaalo poranio, ali hteo bih da budem prvi -

Daraga naša Miro - čestitamo ti novi autoput, da ga u zdravlju i veselju koristiš !!!

Bila si ovde najnestrpljivija, puno puta se razočarala, zato tebe poimenice ističem !

Naravno čestitka svim korisnicima foruma.
Nestrpljenja sada selimo na Surčin-Obrenovac, pa na Mirinu Požegu, Novi Beograd.

Žifeli .. :vops:

:sesir:
 
Eh sad Mira najnestrpljivija??? A ja sto svaki dan vozim Ibarskom magistralom ( dok vecina forumasa se plasi nje kao Milutinov od Admirala Nelsona ) ???
Ona je koristi par puta mesecno a ja svaki dan ? Eh sta ti je polna diskriminacija na ovoj forumu,cccccccccccc :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Tebi posebno želim da voziš po PRAZNOJ Ibarskoj.

:kk:
 
Steva":17ynocu7 je napisao(la):
@drvopro zašto misliš to da je tragikomično to što se A1 mora preći dva puta nadvožnjakom da bi ušao na A2? Konkretno me zanima na koji način misliš da to utiče na sigurnost vozača?
Nisi razumeo. Ne prelazi se autoput već običan postojeći put sa dve trake.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648119#p648119:25yhdc3b je napisao(la):
drvopro » 13 Aug 2019, 08:42[/url]":25yhdc3b]
Steva":25yhdc3b je napisao(la):
@drvopro zašto misliš to da je tragikomično to što se A1 mora preći dva puta nadvožnjakom da bi ušao na A2? Konkretno me zanima na koji način misliš da to utiče na sigurnost vozača?
Nisi razumeo. Ne prelazi se autoput već običan postojeći put sa dve trake.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Moja greška :)
Mada i dalje ne razumem kritiku šta je tu sporno da AP ide iznad postojeće magistrale.
 
To nije magistrala. Povezuje dva sela. Pa valjda je jeftinije dići nadvožnjak za dve trake i sa malo većim nagibom nego sest traka sa manjim. Tu su plus desetine hiljada kubika nasutog kamena i zemlje.
No eto, ima se može se.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Za ove pare mi smo morali da imamo u vlasništvu bar dve nemačke Simens mašine za kopanje tunela prečnika 12 metara koje kopaju oko 30 metara po danu i postavljaju betonske obloge sve automatizovano. Koštaju 50 mil eur komad.
Ili automatske vozove koji menjaju nekoliko km šina noću u roku od 5-6 sati kada ne idu vozovi.
Zamisli sad situaciju da se recimo pruga Beograd Novi Sad zavrsi za mesec dana umesto 4 godine koliko se planira da se obnavlja.
Ne bi pričali o neverovatnim postignucima kppanja tunela od 1000m za godinu dve,deset... To bi se iskopalo za mesec dana. Itd...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
drvopro":175wbr3e je napisao(la):
To nije magistrala. Povezuje dva sela. Pa valjda je jeftinije dići nadvožnjak za dve trake i sa malo većim nagibom nego sest traka sa manjim. Tu su plus desetine hiljada kubika nasutog kamena i zemlje.
No eto, ima se može se.

Ne mora da znači da je skuplje, autoput je svakako izdignut iznad okolnih njiva, verovatno zbog potencijalnih poplava, i prirodnije je da prođe iznad lokalnog puta. I uopšte ne mora da znači da je skuplje to što prelazi ceo autoput preko - s obzirom da je to "seoski" put kako kažeš, raspon preko njega je izuzetno kratak, tehnički vrlo jednostavan za izradu a samim tim - nije skup.

U obrnutom slučaju, s obzirom na već postojeću razliku u nivou terena, prelaz preko autoputa bi bio ili jako dugačak, ili jako strm, što nit je jeftino a još važnije - nije bezbedno.
 
Super je što se autoput otvara. Da neko ne pomisli da mi nije drago. Ja sam iz zapadne Srbije. I autoput nam je od esencijalne važnosti.
I ovo je moje razmišljanje.
Do Beograda iz svih smerova se dolazi sa 4 ili šest traka. Osim iz srca Srbije - Ibarska magistrala.
Iz Srema ide autoput. Od Novog Sada ili Backe takodje. Ili onaj sa 4 trake od Batajnice. Iz Banata odnosno Pančeva takodje. Od Niša Smedereva autoput. Postoji i put pored Dunava i stari put za Kragujevac preko Avale ali ima autoput. Od Obrenovca takodje delimično postoje 4 trake ( zašto se ne završi do Obrenovca ne znam).
Samo Ibarskom se ide klaj klaj u dve trake u društvu sporih starih slepera koji vuku ugalj i guše saobraćaj. I mislim da to nije bilo slučajno. Politika tu ima itekako udela. Politika iz vremena SFRJ.

Ja da bih stigao do mog mesta koje je 160km od Beograda treba da vozim 3-3,5 h, autobusu treba 4.5h.
Paracincu do Bg treba sat i 20 minuta a ista kilometraza.
Dakle meni, nama treba 4 sata ekstra u oba smera za istu kilometrazu.
To je frustrirajuce. I nepravedno.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ja u nedelju putujem iz Priboja za BG i nadam se da ću uhvatiti autoput po otvaranju. Merim prolazno vreme i kilometražu. Kilometraža je oko 290 a vreme Ibarskom magistralom za tu deonicu je jako promenljiva.

Noću van sezone može lagano ispod 5h vožnje dok sam za Vaskrs vozio čak 7 sati....+ sad ovi radovi koji beskonačno traju.
Inače deonicom Dići -Preljina sam izbegavao da vozim jer apsolutno nisam dobijao ništa. Sve što mi ta deonica uštedi posle se vrati u koloni u Meljaku, tako da sam konstantno išao preko Topole.
 
Drvopro, apsolutno se slazem sa tobom...Mi iz Lazaravca to najbolje osecamo svaki dan...
 
Михаило":3co6uea9 je napisao(la):
drvopro":3co6uea9 je napisao(la):
To nije magistrala. Povezuje dva sela. Pa valjda je jeftinije dići nadvožnjak za dve trake i sa malo većim nagibom nego sest traka sa manjim. Tu su plus desetine hiljada kubika nasutog kamena i zemlje.
No eto, ima se može se.

Ne mora da znači da je skuplje, autoput je svakako izdignut iznad okolnih njiva, verovatno zbog potencijalnih poplava, i prirodnije je da prođe iznad lokalnog puta. I uopšte ne mora da znači da je skuplje to što prelazi ceo autoput preko - s obzirom da je to "seoski" put kako kažeš, raspon preko njega je izuzetno kratak, tehnički vrlo jednostavan za izradu a samim tim - nije skup.

U obrnutom slučaju, s obzirom na već postojeću razliku u nivou terena, prelaz preko autoputa bi bio ili jako dugačak, ili jako strm, što nit je jeftino a još važnije - nije bezbedno.
A podvoznjak? Ako je već izdignut autoput kako kažeš.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Prema nekim podacima Kina trenutno ima 142.000km autoputeva I oko 30.000km brze zeleznice. Znaci odnos otprilike 5:1. S obzirom da se u Srbiji gradi oko 150-200km brze zeleznice Beograd-Subotica (za Budimpestu) I da cemo do kraja godine imati oko 900km autoputeva, nismo daleko od kineskog odnosa 5:1. Takodje, brzu zeleznicu I Kinezi grade izmedju velikih milionskih gradova, a toga u Srbiji nema, eventualno u ex Yu je mogla oko 1.000km Ljubljana-Zagreb-Osijek-Ns-Beograd-Kragujevac-Nis-Skoplje. Sa autoputevima, pojedinac je mnogo slobodniji u kretanju, u kombinaciji sa ostalim putevima, nego zeleznicom (moze bira pravac kolima do bilo kog sela), a I nezavisniji je od drzave ili monopolista vlasnika vozova. Sa druge strane, brza zeleznica je dobra konkurencija avio saobracaju na duzim razdaljinama.
 
MiraC":j465vgwx je napisao(la):
Hvala @Stara Mo sad znam tacno i koja je!
Odlično prolazno vreme i nadam se da ce vam dati neki odmor ili barem normalne smene,a ne sa K10 i frke da se sve uradi i ranije od predviđenog vremena ( citaa sam na temi ) dosli ovde gdeje opet borba sa rokovima, a sve godinama stajalo.... nek vam sledeci projekat ne bude ovoliko " hitan"
Miro hvala što brineš ali raditi neki posao u zemlji u kojoj nema katastra vodova i instalacija,zemlji u kojoj svaka EDB ima neka dcoja pravila,zemlji gde se neka parcela vodi na ljude koji su umrli početkom prošlog veka...gde se uvek nesto i neko čeka a rokovi se onako odokativno daju jedino radom od 8 do 22 svaki dan mozes nešto stići i postići da bi zadržao kakav takav posao
 
Koliko ja znam par desetina godima se vodila rasprava više po medijima da li autoput da ide levom ili desnom stranom Save. Levom bi bilo duže plus mora most. Na desnoj postoji klizište izmedju Umke i Barica. I odjednom ide se levom stranom. Sremskom. Gde PKB ima u vlasništvu zemljište od beogradskih blokova do obilaznice. Zaista ne znam koje rešenje bi bilo bolje ali verujem da bi desnom obalom bilo jeftinije i kraće. Pogotovo zato što već postoji put ka Obrenovcu sa 4 trake koji se lepo uklapa u već postojeće ulice Beograda.
Ovde je novac doneo odluku. Što skuplje to bolje. Ne samo radovi. Nego i eksproprijacija ima jednu od odlucujucih uloga kuda će se graditi.
To vam je kao u američkom mafijaskom filmu. Onaj na vlasti kaže mafijasu (tajkun) kuda i gde se gradi, mafijaš to otkupi ako prethodno nije ukrao (kod nas je to jos lakše jer ima tu jos uvek državno - društvene imovine) i onda se deli keš. Naš narodni, od poreza koji plaćamo. A onda ono što smo platili opet ćemo plaćati u vidu putarina i svih poreza na auta i oko auta. I što duži put, više se plaća.
To je naša ekonomija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Earthmoving":2gqsvm3h je napisao(la):
Prema nekim podacima Kina trenutno ima 142.000km autoputeva I oko 30.000km brze zeleznice. Znaci odnos otprilike 5:1. S obzirom da se u Srbiji gradi oko 150-200km brze zeleznice Beograd-Subotica (za Budimpestu) I da cemo do kraja godine imati oko 900km autoputeva, nismo daleko od kineskog odnosa 5:1. Takodje, brzu zeleznicu I Kinezi grade izmedju velikih milionskih gradova, a toga u Srbiji nema, eventualno u ex Yu je mogla oko 1.000km Ljubljana-Zagreb-Osijek-Ns-Beograd-Kragujevac-Nis-Skoplje. Sa autoputevima, pojedinac je mnogo slobodniji u kretanju, u kombinaciji sa ostalim putevima, nego zeleznicom (moze bira pravac kolima do bilo kog sela), a I nezavisniji je od drzave ili monopolista vlasnika vozova. Sa druge strane, brza zeleznica je dobra konkurencija avio saobracaju na duzim razdaljinama.

Koliko sam ja čuo kinezi prave trenutno oko 10-15 hiljada km autoputeva godisnje i već su pretekli SAD za nekih 30.000 km autoputa https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_road_network_size (ispravka). A čuo sam u TV show The Grand Tour sezona 3 epizoda 6 "Chinese Food for Thought" :). Jako zanimljivo, preporučujem da pogledate, kada su večito skeptični i cinični Britanci zadivljeni kako Kinezi grade autoputeve i kojom brzinom. Imali su bukvalno problem da sipaju gorivo jer pumpi prosto nije bilo, ne stižu da izgrade pored novih autoputeva :D.
A nije za porediti nase brze pruge koje nisu brze, sa kineskim.

Opet kažem šteta što niko ne razmišlja o brzim prugama kod nas. Mala smo zemlja, to bi fenomenalno povezalo celu zemlju koja bi mogla postati jedan veliki grad, jedinstveno tržište rada i kapitala bez migracija. Tu su ogromni skriveni benefiti. Da znam da su brze pruge fenomenalno skupe za izgradnju. Skupe su i kompozicije.
Ali kada vidis cene autoputa po Srbiji po km onda i nije tako skupo.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648122#p648122:l62bpw3b je napisao(la):
drvopro » Uto Avg 13, 2019 8:51 am[/url]":l62bpw3b]To nije magistrala. Povezuje dva sela. Pa valjda je jeftinije dići nadvožnjak za dve trake i sa malo većim nagibom nego sest traka sa manjim. Tu su plus desetine hiljada kubika nasutog kamena i zemlje.
No eto, ima se može se.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Možda se auto-put diže zbog plavnosti područja.
 
Drvopro - pozdrav zemljak vidim po kilometraži da si blizu Pž! Sve se razumemo po pitanju ibarske .
https://naslovi.net/cir/2019-08-12/radi ... a/23946118
Sam tekst je tra -la- la, ali je smesan novi nadimak za Surčin -" saobraćajni pupak Srbije"-. Mislim da je sam izraz vrlo kreativan :lol: ,ali kad se gleda anatomija - sta je Ibarska onda? :shock:
Ne, nema potrebe da kazemo ,razumemo se i bez toga.

@stex_pb tebi uopste nije lako doci do Bg, ne samo zbog broja km nego i dok stignete putem do Cacka..... ali cekamo izvestaj i koliko je prijatnije putovati

Tek sad videh @ vlasto tvoje čestitanje. Pa hvala ti puno! Da daju vlast ili neke nadleznosti nama upornima - svet bi pomerili! Mi bi radili za opštenarodni interes! Mira za predsednika!
@ Niko , nego sta nego polna diskriminacija na forumu koji prati izvođenje građevinskih radova i da ti kao muško budeš ugrožen! Hahahahhaha. Ja sam bila najdosadnija ovde,a tacno je, par put mesecno koristim AP. Zamsili da je i češće ,neko bi i batine dobio zbog kašnjenja.
 
Vrh