Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

U tom slucaju, to ne bi više bila "brza" saobraćajnica.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611263#p611263:1s71kq0v je napisao(la):
Гага » 24 Mar 2019 11:18 pm[/url]":1s71kq0v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610249#p610249:1s71kq0v je napisao(la):
bokili84 » 20 Мар 2019 06:48 pm[/url]":1s71kq0v]Ako sam dobro razumeo, ulaz na AP Surcin - Obrenovac ce biti moguc samo sa obilaznice... to znaci da ce meni koji zivim u J. Gagarina biti i sa tim delom AP lakse da odem preko Cukarice ka Obrenovcu nego da kruzim silne kilometre okolo... ne vidim poentu ovog dela bez Surcin - Novi BG i ne znam zasto se u rom delu ne radi brzi put a ne pun profil AP?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610262#p610262:1s71kq0v je napisao(la):
Gugulica » 20 Мар 2019 07:24 pm[/url]":1s71kq0v]
bokili84":1s71kq0v je napisao(la):
Ako sam dobro razumeo, ulaz na AP Surcin - Obrenovac ce biti moguc samo sa obilaznice... to znaci da ce meni koji zivim u J. Gagarina biti i sa tim delom AP lakse da odem preko Cukarice ka Obrenovcu nego da kruzim silne kilometre okolo... ne vidim poentu ovog dela bez Surcin - Novi BG i ne znam zasto se u rom delu ne radi brzi put a ne pun profil AP?

Komsija i ja sam u Jurija Gagarina ali mislim da sigurno necu ici na Obrenovac jer ce ti vec u Baricu biti cep odnosno kolona automobila. Zrtvovacu tih 20-25 km da idem preko obilaznice sto ce mi doci na isto ako merim potrosnju goriva + necu stajati u mestu jer mi je sve AP. Od J. Gagarina do petlje Surcin preko obilaznice ce se stizati u proseku za 15-20 min a koliko ce ti trebati preko Obrenovca da ides ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610267#p610267:1s71kq0v je napisao(la):
bokili84 » 20 Мар 2019 07:31 pm[/url]":1s71kq0v]Ima logike u ovom sto si napisao ali to vazi samo ako ides u spicu.... Ako ides na put na primer u utorak oko 9-10h ujutru ne ocekujem da se napravi bas toliki cep kao na primer petkom i nedeljom... Videcemo kako ce biti ali svakako ne razumem zasto od J.Gagarina do petlje u Surcinu ne naprave brzi put? Jeftinije i brze i lakse za izgraditi.... Nisam strucnjak pa me zanima sta misle ljudi koji su u struci a ima ih na forumu?
@Бокили84, нема потребе да идеш на обилазницу из улице Јурија Гагарина преко Чукарице према Обреновцу и да пређеш неких 25 км !
Једноставно, док се не изгради градска магистрала Нови Београд-Сурчин од Јурија Гагарина и Војвођанске до обилазнице тј. до мање петље „Сурчин 1“, где је она садашња ергела и хиподром, можеш да идеш следећим правцем, а о томе сам већ писао на овој теми:

Садашњи крај улице Јурија Гагарина (тачка А), па у улицу др. Ивана Рибара, па код кружног тока у Војвођанској улици ућеш у (садашњу) Сурчинску улицу, попнеш се уз Бежанијску косу, и од оног семафора на почетку насеља Ледине, само право до Сурчина тј. центра Сурчин, ту скренеш лево на семафору у улицу Трг Зорана Ђинђића и идеш само право до будуће петље „Сурчин 1“ (тачка Б) и ту уђеш на део који те води до обилазнице или даље на А2 према Обреновцу, Убу, Чачку, Пожеги и тако даље.

Од тачке А до такче Б имаш скоро 11 километара, а ово што сам ти објаснио, то сам ти све уцртап на ортофото снимку са километражом. Ето имаш све сажвакано. Од мене са Бежанијске косе (од зелене пијаце) до раскрснице на обреновачком путу (Железник – Макиш) има 14 км – кад идеш преко Моста на Ади + још до Обреновца.

Такође вероватно не пратиш ову тему детаљно или ниси пазио на часу :wink: , одавно је планиран правац Нови Београд-Сурчин, односно од Јурија Гагарина/Војвођанска до Сурчина тј. до обилазнице, а о том правцу смо доста причали на овој теми. Постављао сам и скице тог правца, а касније ћу поставити поново, јер има неких новости.


file.php
Bas ti hvala na ovom detaljnom objasnjenju, ne znam kako mi je to promaklo do sada... sve sam mislio da cu morati da kruzim kad ono ima sasvim pristojno resenje dok se ne izgradi nova saobracajnica... hvala jos jednom na ovome :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611267#p611267:16s93p37 je napisao(la):
Svetlopis » Sun Mar 24, 2019 11:24 pm[/url]":16s93p37]Meni je u svemu samo žao što ta brza saobaćajnica nije upravo trenutna surčinska ulica, koja svakako vapi za proširenjem.

I Zrenjaninski put i ono parče Ibarske od Orlovače, Bulevar posle Cvetkove pijace, Batajnički, dug je spisak, to im je poslednja briga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610408#p610408:3909rqts je napisao(la):
Earthmoving » 21 Мар 2019 10:59 am[/url]":3909rqts]Da, o nastavku Surčin-Novi Beograd (tačnije do kružnog toka u Vojvođanskoj i krak ka Jurija Gagarina) se pričalo još novembra 2017-e oko samita sa Kinezima kada je govoreno i o Čačak-Požega, tada je pričao Ignjatović iz CIP-a, pa zatim Mali kao u gornjoj vesti, kao i drugi... ali evo ni posle godinu i po dana još jednom se nisu pokazali sposobnim da pokrenu projekat, čak nije bilo ni vesti da su uspeli da organizuju finansiranje za tih relativno lakih 9km po ravnici (gde je, ako se dobro sećam, planirana max brzina na 80 km/h), a kamoli nešto dalje.
file.php
@Земљани, о овом се прича одавне, а не „још“ од новембра 2017.године. Знам да ти је грађевина или ти изградња путева донекле позната, а и сам онда знаш да пре покретања пројекта треба да се уради „милион ствари“. Е то покретање пројекта је почело, јер је тих „милион ствари“ одрађено.
Наиме 21. марта 2019. године је објављен „Јавни увид у Нацрт планa детаљне регулације подручја уз Виноградску улицу“, а баш за правац Нови Београд-Сурчин или ти будућу саобраћајницу од Војвођанске/Јурија Гагарина до обилазнице, односно „мале“ петље „Сурчин 1“. Ко има примедбе на јавни увид, исте се подносе до 16. априла 2019.године.

Да не бих дужио пуно ево јавног увида (ово је друга фаза, а прва је била 27.фебруара 2019.године, а остала је још једна фаза), и ту има јако пуно података, цртежа, постојеће и планиране намене, катастарске парцеле, планови спровођења, водоводна и канализациона мрежа, електроенергетска и телекомуникациона мрежа, топловодна и гасоводна мрежа, регулационо нивелациони планови, карте терена,... а кога занима изволите
http://www.beograd.rs/cir/gradski-oglas ... sredinu_2/

Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Овде је приказана градска магистрална саобраћајница Нови Београд-Сурчин, укупне дужине 7,9 км, од жуте до жуте линије.
Pogledajte prilog 3

Већину цртежа не могу да отворим јер немам програм за отварање dwg цртежа, али ево само два цртежа (програм dwf, петље „Сурчин“ (ранији назив "Сурчин југ) на самој обилазници и дела градске магистрале које иду од Војвођанске и Јурија Гагарина и после се спајају у једну, штета што ту није кружни ток, и иду даље према обилазници тј. оној малој петљи „Сурчин 1“ код постојеће ергеле и хиподрома.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Идејни пројекат (Варијанта 1), је подразумевао укрштање дела магистрале Нови Београд-Сурчин и улице Трг Зорана Ђинђића (на цртежу сам прецртао то укрштање), али се од тога одустало и ту ће бити она мала петља „Сурчин 1“. Варијанту 2, нисам успео да отворим и ту је та мала петља.
 
Hvala Gago. Ali I posle 16-og aprila, I kraja roka za primedbe na javni uvid, nema naznaka kada bi mogla poceti gradnja Surcin-Novi Beograd? Ili imas nekih informacija?
 
Evo, valjda ce ova biti preko cele strane da se jasnije vidi. Desno Cacak, levo Pozega. Jedino sto ne verujem da ce tuneli Laz i Munjino brdo biti ovako dugacki kao na crtezu isprekidanom linijom, ali ok, slika bar pokazuje trasu. Ovaj krivudavi deo iznad petlje Pakovrace do tunela Laz je najtezi uspon , gde za oko 3km autioput se penje sa nadmorske visine 250 metara na planinsku visinu oko 500 metara do ulaska u tunel Laz gore na Ovcaru/Jelici. Znaci za relativno kratko rastojanje, 250m vise, uspon u proseku 8%. Mislim da ce to biti najzahtevniji deo za gradnju jer treba se ukloni mnogo zemlje, a da se ostatak dobro stabilizuje da ne bude odrona, verovatno dosta kosina, potpornih stubova, betona, mostova, mozda i galerija i sl. kako bi pri tolikom usponu i krivinama autoput zadrzao brzinu 120 km/h.
 
Znaci da se radi onaj "nevidljiv "deo posla za vezu sa NBg.
Dobre inf.Gago.
Ovaj deo do Pozege je bas zeznut ovolika visinska razlika i ovoliki tuneli .Nadamo se lepim slikama čim počne gradnja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611248#p611248:33g86dpl je napisao(la):
GavSa » 24 Мар 2019 08:47 pm[/url]":33g86dpl]Daću jedan primer kako rade "podizvođači". Moj prijatelj je radio u firmi koja je ugrađivala ogradu na autoputevima u Srbiji. Sticajem okolnosti dobio je posao u Rusiji ali je nakon nekog vremena morao da se vrati u Srbiju. Ubrzo je dobio poziv od firme iz bgd koja je dobila posao da ugrađuje istu tu ogradu na istočnom kraku koridora 10. Dobio je odrešene ruke da nađe ljude a oni će dati opremu i sredstva. To je i uradio. Ako vam kažem da je firma imala 3 vlasnika i oni su jedini bili zaposleni u toj firmi, jasno vam je kako izgledaju firme koje su podizvođači
A tri vlasnika su tipa - Andrej Vučić, Siniša Mali i Bratislav Gašić :violina:
 
Gledam malopre na Sentinelu snimke od 23-ćeg.
Glinene deonice ne obećavaju da će uskoro, čitaj početak letnje sezone, biti završene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611285#p611285:3om4p9db je napisao(la):
Earthmoving » 25 Мар 2019 06:43 am[/url]":3om4p9db]Hvala Gago. Ali I posle 16-og aprila, I kraja roka za primedbe na javni uvid, nema naznaka kada bi mogla poceti gradnja Surcin-Novi Beograd? Ili imas nekih informacija?
Па кад се заврши Сурчин-Обреновац, односно нешто пре завршетка те деонице.
 
A koliko li treba vremena da se odradi to do Novog Bg? Može li to za godinu dana? Koliko je komplikovano?

@Vlasto, ako bi do kraja juna bilo gotovo pa super bi bilo!
 
Ono o ccemu ne diskutujemo, pritisnuti konstantnim lažnim obećanjima u kombinaciji sa probijanjem rokova, probijanjem budžeta, "pogresnim" trasama, koja se naknadno jako skupo popravljaju, "glinenim" deonicama i sličnim glupostima je koliko se uzima u obzir klima kao i mikroklima pri planiranju trase.

Evo jednog lošeg primera iz susedne HR
Današnji izveštaj:

cdb0f792c7c2cb2615aae3382f296197.jpg


U HR su napravili ozbiljan propust trasiranjem puta.
Možda čak nije ni trebalo previše razmišljati kada trasa prolazi kroz predeo koji nosi ime "Paklenica" ;) no eto...

Inače, zašto ovo navodim?
Pa prvobitno je trasa bila planirana dosta istočnije i izbijala bi iz Like u Dalmaciju bliže Kninu. No time bi Gospić u Lici, kao i potez od Zadra do južno od Šibenika ostao bez auto-puta.
U vreme SFRJ pored turizma i Zadar i Šibenik su bili jaki industrijski centri i takva trasa se iz ugla ekonomskih stručnjaka učinila lošom, te je odlučeno za ovaj zapadnih pravac.
No, posledica takve odluke je da se relativno često događaja da je deonica autoputa A1 potpuno zatvorena za saobraćaj od Sv. Roka u Lici do Maslenice u Dalmaciji.
Još mnogo, mnogo češće je ta deonica otvorena samo za putnički saobraćaj.

Bojim se da i mi u brzopletosti ne ponovimo takvu grešku.
Takodje, plašim se da postoji dobra šansa da su u CG već uradili istu stvar.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
stefan.nesovic":4jwwbw8m je napisao(la):
Pozdrav svima. Ja sam Stefan i zivim na jedno kilometar od mesta gde ce biti petlja Lucani i gde ce biti izgradjen kamp. Tako da cu vas izvestavati o novostima sa terena. Za sada nema nikakvih radova. Svi mi ocekujemo kada ce poceti radovi na izgradnji kampa. Javljam cim dodju prve masine.

Poslato sa CLT-L09 uz pomoć Tapatoka
Pozdrav i dobro nam došao.
Taj kraj je predivan, a mislim da će se sa nekoliko mesta između Lučana i Lisica priluzati odličan pogled i na most i na petlju, te ne sumnjam u odlične foto reportaže.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Pitanje,da li su kućice za naplatu putarine na levoj strani kada idemo iz Cacka kada se penjemo na nadvožnjak za ibarsku. Na onom delu kojim smo išli dok su pravili nadvožnjak za ibarsku, n3 znam da li sam ista objasnila. Naime vide se neke betonske konstrukcije na samom asfaltu. Rade nesto tu. Nzm da se tu ne uključuje na AP ko iz Ljiga ulazi. Znači na onom kruznom toku mi idemo pravo preko nadvoznjaka ibarske a to je putem levo. Slikala ali slike katastrofa
 
Deo izmedju Pakovraća i tunela Laz ce imati 8 % nagiba.
Ljudi da ovo nije malo mnogo za autoput toliki nagib na toliko kratkom rastojanju od 3 km. Mislim sa aspekta bezbednosti pre svega. Meni i Begaljicko brdo sa 4,5-5 % izgleda zimi kad su vejavice uvek nebezbedno. Moze li neko dati strucno objasnjenje ?
 
Da Miro, mislis na ovo obelezeno zutim dole na slici jel da? Da, tu ce biti naplatna rampa kada izlazis/ulazis sa autoputa u Ljig. Ovo na slici je gledano iz pravca Beograda ka Cacku, a sa desne sytrane je Ljig.
 
Da ,tu! Ja nisam ranije videla te betonske sta je to već ... A ima radnika tu. Ne znam,mislim da je to novo.
 
Ovo je situacija kad i losa slika dosta pokaže.
Odlicno Miro rade naplatnu i to se uklapa u pricu da sve naplatne budu gotove do sredine maja i puste zatvoreni sistem naplate.
 

Slike Bela Sova
Nastavljeno slaganje greda na Surcinskoj petlji vidi se polje vise nego na snimku zemljanog.
 
Jutros oko pola9 već su neke mašine bile aktivne i oko kampa,u povratku možda bude boljih slika. Nije ništa drugačije od onih od prethodnih dana, pa ako ništa bitno ne bude ,taj deo neću ni kaciti kao slike
 
Evo malo sam se igrao pa sam lepo slozio ove dve slike, gde se sada tacno vidi gde je koja nadmorska visina kad se uporedi vodoravna i uspravna mapa (prosli put kad sam stavljao nisu bile uskladjene u istom pravcu). Mislim da je ovo odlicna slika i da sve govori o tezini radova, posebno od oko 10-og do 30-og km.
Biciklista, ja sam to otprilike racunao da je nagib 8%, mozda bude i 7% (nemam precizne podatke da bi tacno izracunao) ali u svakom slucaju tu je negde, ocigledno je i samim pogledom iz kola sa sadasnjeg puta gore ka Ovcaru da je uspon ostar, najverovatnije da ce ovo biti najostriji uspon od svih dosadasnjih autoputeva u Srbiji.
 
Vrh