Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da, ukljucenje kod Jakova je dobra vest. I sigurno da bi najbolje resenje bilo to izmedju Jakova i Boljevaca. Medjutim posto su naplatnu rampu Jakovo stavili na glupom mestu (umesto dole ispod Obrenovca i petlje Baric) onda bi verovatno bilo glupo da se ljudi ukljuce izmedju Jakova i Boljevca, krenu ka gradu i imaju odmah posle par km naplatnu rampu ka gradu. Ovako, ako stave iznad naplatne rampe Jakovo (koja je zapravo zapadno od Jakova), jedino sto im kao opcija ostaje je taj severni delic od par kilometara izmedju naplatne rampe Jakovo i petlje Surcin. Tako da bice glupo da odmah posle petlje Surcin bude i druga petlja Jakovo, pa odmah dalje naplatna rampa, ali kažem, i nisu imali nekog izbora kada su već čeonu naplatnu rampu stavili tu gde jesu.
Ako je ta vest tacna, onda ostaje prostor za ukljucenje negde na ovom crvenom prostoru.
 
У праву си, занемарио сам ефекат наплатне рампе, али тако то бива када се почетни пројекат не узме у обзир све потребе становништва и потенcијалних саобраћајних траса, па се накнадно уносе измене.
 
Ma da, zinulo im d za pare, da se slucajno neko ne vozi 17 km autoputem do Obrenovca a da ne plati putarinu. A u isto vreme moci ce da se vozi cela Bg obilaznica, autoput, bez naplate putarine za gradjane koji zive unutar tog kruga. Slicno kao sto su pomerili Bubanj porok iza Vrcina, a ostetili su Mladenovac koji je deo Beograda, tako da sad samo oni moraju placaju putarinu za voznju autoputem do grada. E sad ce to biti i Obrenovcani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611616#p611616:1hwdkx1s je napisao(la):
mmlad239 » Uto Mar 26, 2019 12:13 pm[/url]":1hwdkx1s]Dobio sam informaciju od čoveka koji radi na izgradnji AP da se puštanje u saobraćaj trase od Obrenovca do Ljiga očekuje 1. juna. U Brančiću trenutno rade EM opremanje tunela i kontrolnog centra.

Hvala na informaciji! Tako nesto se i ocekivalo. Izbori se polako pripremaju za Jun. Sva je kao i uvek logicno.
Pre mnogo godina, kada je krenula ideja o AP, pricao sam svojoj baki kako cu moci lako da joj dodjem kada se zavrsi AP. Trajalo je to, onda je cekala i evo je sad u 87. godini. Zvala me da dodjem da me vidi jos jednom. Moram otici pre Juna, ne smem da rizikujem, ne znam da li ce docekati da se zavrsi najtezi AP u svetu pa i sire.
 
Немаш добре информације, најтежи је онај К10 а овај је други најтежи :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611871#p611871:3nb31yxp je napisao(la):
Earthmoving » 27 Mar 2019 10:59 am[/url]":3nb31yxp]...
Ako je ta vest tacna, onda ostaje prostor za ukljucenje negde na ovom crvenom prostoru.
file.php

Прикључење ће бити ту где си обележио "надвожњак аутопута". Дакле, само ће се додати неопходне рампе... :sesir:
 
Baš se pitam koliko će se voditi računa o bezbednosti... Spoj dva autoputa, jedna petlja i naplatna rampa na potezu od nepunih 2km.
 
Vracar, mozda je to I najbolje moguce resenje (u sadasnjoj situaciji svrsenog čina), da se ne pravi vise guzve od postojece. Inace taj "nadvoznjak autoputa", za one kojima sa mape nije bas jasno o cemu je rec, je zapravo ulazni lokalni put u Jakovo (iz Surcina), tj ovo na slici ispod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611940#p611940:25wbm73m je napisao(la):
ivchonny » Sre Mar 27, 2019 5:59 pm[/url]":25wbm73m]Anex 5! Izgleda da je rok za glinenu 31.3. a konacan rok za otvaranje AP ce biti posebno definisan. Naravno, iluzorno je ocekivati da ce glinena biti gotova za 4 dana.//cloud.tapatalk.com/s/5c9bac12914f2/Obrenovac-Ljig Anex 5.pdf

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
A s'obzirom da se vrši EM oprema u tunelu, glinena će biti verovarno ta koja će određivati puštanje deonice. Očigledno da još uvek ni oni ne znaju / ne umeju da izracunaju koliko im meseci treba. Nadam se da ovo što rade je konačan br km radova na ovom delu i da su do sad utvrdili da su drugi delovi stabilni!
 
Po ovom intervjuu gore ispada kao sto Gugulica rece da ce se ovo ukljucenje kod Jakova raditi zajedno sa Surcin-Novi Beograd, ali I da ce se sve to zajedno raditi tek kad se zavrsi Obrenovac-Surcin, tj za oko godinu dana. Sto I nije dobra vest jer ispada da ove godine nema pocetka radova na Surcin-NBg.
Miro, jedina dobra stvar kod glinene je sto zapravo ono sto je snimljeno na snimku je u stvari I sve sto se radi, tj sve smo videli, sem jednog kratkog parceta u samo jednoj traci pre petlje Lajkovac. Znaci zaista sa ona dva nadvoznjaka se mogu pratiti svi radovi ako neko prolazi moze slika. Pa ako je tako, onda sa snimka vidimo da to nije preterano dugacko, ali nekako ne ide bas brzo.
Ivchony, ako ne moze Pdf, print skrinuj jednu ili vise zanimljih strana pa okaci kao slike.
 
Earthmoving":3ktbdhqf je napisao(la):
Po ovom intervjuu gore ispada kao sto Gugulica rece da ce se ovo ukljucenje kod Jakova raditi zajedno sa Surcin-Novi Beograd, ali I da ce se sve to zajedno raditi tek kad se zavrsi Obrenovac-Surcin, tj za oko godinu dana. Sto I nije dobra vest jer ispada da ove godine nema pocetka radova na Surcin-NBg.
Miro, jedina dobra stvar kod glinene je sto zapravo ono sto je snimljeno na snimku je u stvari I sve sto se radi, tj sve smo videli, sem jednog kratkog parceta u samo jednoj traci pre petlje Lajkovac. Znaci zaista sa ona dva nadvoznjaka se mogu pratiti svi radovi ako neko prolazi moze slika. Pa ako je tako, onda sa snimka vidimo da to nije preterano dugacko, ali nekako ne ide bas brzo.
Ivchony, ako ne moze Pdf, print skrinuj jednu ili vise zanimljih strana pa okaci kao slike.
Hvala. Hocu samo da se sitna deca uspavaju.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611957#p611957:2w5wmuay je napisao(la):
Earthmoving » Sre Mar 27, 2019 8:23 pm[/url]":2w5wmuay]Po ovom intervjuu gore ispada kao sto Gugulica rece da ce se ovo ukljucenje kod Jakova raditi zajedno sa Surcin-Novi Beograd, ali I da ce se sve to zajedno raditi tek kad se zavrsi Obrenovac-Surcin, tj za oko godinu dana. Sto I nije dobra vest jer ispada da ove godine nema pocetka radova na Surcin-NBg.
Miro, jedina dobra stvar kod glinene je sto zapravo ono sto je snimljeno na snimku je u stvari I sve sto se radi, tj sve smo videli, sem jednog kratkog parceta u samo jednoj traci pre petlje Lajkovac. Znaci zaista sa ona dva nadvoznjaka se mogu pratiti svi radovi ako neko prolazi moze slika. Pa ako je tako, onda sa snimka vidimo da to nije preterano dugacko, ali nekako ne ide bas brzo.
Ivchony, ako ne moze Pdf, print skrinuj jednu ili vise zanimljih strana pa okaci kao slike.
Ovih dana cu otici i slikati....obecavam.
 
Ok, evo postavljam preambulu aneksa 5, i clanove 1 i 2, i clan 3 stav 3 aneksa. Mislim da je jasno da je rok 31.3, ali da ni on nije konačno određen. Sudeći po garanciji za dobro izvršenje posla, očigledno je da je otvaranje planirano za početak jula, pošto je rok trajanja garancije 31.07.2019. godine, a u slučaju da radovi ne budu okončani na vreme, garancija mora da se produži 28 dana pre njenog isteka... Mada sudeći po Vlastinim snimcima... možda i ne bude do tada. Ne znam, neko neko od građevinaca to prokomentariše.
 
Vlasto, prva slika ti je ok, I tu je najveci deo svega sto se na glinenoj radi (mislim da ima jos jedno malo parce iznad petlje Lajkovac), na vrhu slike se vidi prvi nadvoznjak ka Paljuvima, a pri dnu drugi nadvoznjak kod odmorista autoputa, I to je to oko ta dva nadvoznjaka. Medjutim druga slika nije problem, to je ona kosina pre petlje Ub, kod Šarbana I ona je ok (sa leve strane te slike vidimo pozajmiste, iskop odakle je Shangdong uzimao neki materijal).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611955#p611955:3esfmob2 je napisao(la):
ivchonny » 27 Мар 2019 07:21 pm[/url]":3esfmob2]
Kako se postavlja pdf format?

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
Само се копира веза (линк) са сајта на коме је тај документ у пдф формату, и онда ту копирану везу, налепиш на твоју поруку (пост) који напишеш на одређеној теми где желиш то да поставиш. Ево ти пример http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... gleski.pdf , и кад кликнеш на ову везу, директно те одведе до тог документа у пдф формату.
Можеш и да претвориш пдф формат у јпег (као слику) и да ту слику поставиш на тему.
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611909#p611909:1j5hztj9 je napisao(la):
Veliki Vracar » 27 Мар 2019 01:38 pm[/url]":1j5hztj9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611871#p611871:1j5hztj9 je napisao(la):
Earthmoving » 27 Mar 2019 10:59 am[/url]":1j5hztj9]...
Ako je ta vest tacna, onda ostaje prostor za ukljucenje negde na ovom crvenom prostoru.
file.php

Прикључење ће бити ту где си обележио "надвожњак аутопута". Дакле, само ће се додати неопходне рампе... :sesir:
Да, на том месту где је @Земљани обележио "Надвожњак аутопута" ће бити будућа петља "Јаково". На цртежима које сам поставио, заокружио сам то место будуће петље. Будућа петља ће бити са десне стране аутопута А2, јер има места само да се изгради, претпостављам само ткз. петља облика "потковица". Такав облик петље ће бити она мала петља "Сурчин 1". Са леве стране аутопута не може да се гради јер је ту, бар је на цртежу тако, нека кућа или неки објекат.
Биће ту мало густо због простора, јер је ту на неких 75 до 100 метара удаљена пруга. То се боље види на овом другом цртежу који сам мало зумБирао :D

Pogledajte prilog 1
 
Da, plus nezgodno sto je na krivini, pa pri brzini 130 skracuje primecivanje ako se neko sporo tu ukljuci na autoput. Ali pretpostavljam da ce ovaj svoj propust naplatiti vozacima tako sto ce svoju gresku pokriti smenjenjem ogranicenja brzine. Najlakse da neko drugi plati moju gresku. Ali dobro, nama koji nismo saobracajci, inzinjeri i sl, treba zabraniti pravo komentarisanja njihovih pametnih strucnjackih resenja jer nismo kvalifikovani, nama samo prepustiti veca ogranicenja, vise sudara, vece kazne, manju bezbednost... to nam je dozvoljeno.
 
Свакако не очекујем и не препоручујем да ту кратку деоницу од петље Сурчин до наплатне рампе са још једном накалемљеном петљом ограничење буде преко 100 можда чак и 80.
 
A cena izgradnje kao da su pravili za 200 km/h ???

Verovatno zbog blizine naplatne rampe i ograničenja brzine u njenoj zoni smatraju da je bezbedno da u krivini naprave uključenje/isključenje.
Nadam se bezbednijem rešenju.
 
Читам овај пдф са линка што је неко окачио http://www.ekologija.gov.rs/wp-cont...ev_za_obim_i_sadrzaj_SPUZ_Preljina_Pozega.pdf о процени утицаја деонице Прељина Пожега па сам дошао до дела:


У Хрватској сам виђао прелазе преко АП управо ради смањења утицаја на кретања а самим тиме и егзистенцију животињског света. Да ли негде код нас постоји, или се планира неко слично решење?
 
Vrh