Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovako sa printscreen ima vrlo malo smisla:

k11.jpg
 
Ne brinite se Beograđani i ostali,i mi ne znamo tamo kod vas gde je šta, ali u pravu ste put Ca-Pz nije Ibarska( nisam znala da to iko misli) to je sasvim drugi put-put krivina ,preticanja, udesa, ali neki sasvim drugi put I molim vas nemojmo ih mesati!

Hvala Savo,znači pogresila sam smer hihihihi.
 
http://www.ekologija.gov.rs/wp-content/ ... Pozega.pdf
Koga ne mrzi da skine sve nek otvori na poslednje dve stranice ima kompletna trasa!
Ono sto je meni upalo u oci jeste poslednja petlja na celoj trasi, dakle tamo gde se odvaja buduci AP prema Uzicu od ovoga koji ce ubuduce ici prema Ivanjici, Boljrima i dalje ka CG. Izabran je jedan model sa izrazito kruznim lukovima na rampamasa prioritetnim pravcem ka CG!
Drugi detalj je da je petlja Pakovrace na desnoj obali Z Morave u pravcu Zapad ~ Istok, a ne Sever ~Jug jer trasa koja dolazi od Trbusana sa severapravi jednu polukruznu krivinu gotovo paralelno sa Moravom upravo na onom polju pored zapocetog kampa. Onaj nasuti plac u neposrednoj blizini kampa nema nikakve veze sa buducim radovima, to je privatna parcela, mislim da je neko stovariste, uvek ima kamiona koji nesto dovoze i odvoze! Sam nadvoznjak ce biti par stotina metara uzvodno od tacke koju ste oznacili za kamp u Pakovraci, a ako sutra nadjem malo vremena poslacu i par fotki. Koliko znam prvi radovi izuzev kampova pocinju pocetkom Juna na tunelima Laz i Munjino brdo. :kk:
 
Samo jednom sam isao tim lokalnim putem Cacak-Ovcar-Lucani (pre 10tak godina kad se radio tunel u Ovcar Banji), ali deluje da ce dobrim delom moci da se dobaci za snimanje dronom. Jedino ovaj uspon Pakovrace-tunel Laz mi se cini malo nepristupacan ali videcemo. Ako krenu u junu, mozda bi nesto moglo da se vidi I snimi na jesen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611150#p611150:z8284zm0 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Mar 24, 2019 2:32 pm[/url]":z8284zm0]Samo jednom sam isao tim lokalnim putem Cacak-Ovcar-Lucani (pre 10tak godina kad se radio tunel u Ovcar Banji), ali deluje da ce dobrim delom moci da se dobaci za snimanje dronom. Jedino ovaj uspon Pakovrace-tunel Laz mi se cini malo nepristupacan ali videcemo. Ako krenu u junu, mozda bi nesto moglo da se vidi I snimi na jesen.
Mislim da je bolje ići trasom preko Markovice, pa pored Negrišora i kroz Lisice do Lučana, nego preko Ovčar Banje. Elem, mislim da će Laz moći da se vidi iz Rtara. Inače, mnogo lep kraj. Ne samo što su mi preci s mamine strane odatle, nego stvarno lepa priroda.
 
[/quote]
Mislim da je bolje ići trasom preko Markovice, pa pored Negrišora i kroz Lisice do Lučana, nego preko Ovčar Banje. Elem, mislim da će Laz moći da se vidi iz Rtara. Inače, mnogo lep kraj. Ne samo što su mi preci s mamine strane odatle, nego stvarno lepa priroda.[/quote]

Jeste lepsa priroda ali se ide preko planine Markovice sa dosta ostrih krivina, uzbrdica i nizbrdica tako da onima koji imaju slabiji stomak ne bi preporucio ovu deonicu.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da, na taj preko Markovice sam I mislio, ne znam ni da ima drugi put tuda, taj put deluje da ce biti dosta blizak i paralelan sa trasom buduceg autoputa od Pakovraca do Lucana, dalje ne znam da ima neki put od Lucana do Pilatovica, verovatno mora se ide oko brda. Cak na mapama deluje da je gore na vrhu (kad se popne na Ovcar/Jelicu) taj lokalni put maltene iznad planiranog tunela Laz, tj skoro istom mestu. Mislim da ce ko ide tim putem od Lucana do Cacka moci relativno dobro da prati radove. Za pracenje sa druge strane Zap Morave kod Trbusana, moram istrazim lokalne puteve, tuda nikad nisam isao.
 
Ima put od Pakovraca preko Markovice do Lucana. Sa tog puta ce se videti radovi na AP. Danas sam video masine pored puta u Pakovracu. Tu su poceli radovi. Vidi se da je i nasipano. Dok u Krstacu nije nista poceto.

Poslato sa CLT-L09 uz pomoć Tapatoka
 
Uz izvinjenje što prethodni pokušaj postavljanja fotografija nije bio uspešan, sada sam se popravio.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Earthmoving":3ky108ed je napisao(la):
Da, na taj preko Markovice sam I mislio, ne znam ni da ima drugi put tuda, taj put deluje da ce biti dosta blizak i paralelan sa trasom buduceg autoputa od Pakovraca do Lucana, dalje ne znam da ima neki put od Lucana do Pilatovica, verovatno mora se ide oko brda. Cak na mapama deluje da je gore na vrhu (kad se popne na Ovcar/Jelicu) taj lokalni put maltene iznad planiranog tunela Laz, tj skoro istom mestu. Mislim da ce ko ide tim putem od Lucana do Cacka moci relativno dobro da prati radove. Za pracenje sa druge strane Zap Morave kod Trbusana, moram istrazim lokalne puteve, tuda nikad nisam isao.
Ima i preko Trbusana put ka O. Banji. Jedan deo puta ide starom trasom pruge uskog koloseka i kroz dva dosta duga tunela. Priroda fenomenalna.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Za pocetak I gradnu kampa sasvim dovoljno masina: dva kopača, buldozer, ravnač (grejder), kombinirka, valjak. Mozda ce tu pored puta biti lepa slika trase projekta, pa ako neko vidi nek uslika. Eto, meni Kinezi pre par dana rekose da bi trebalo da krenu oko 25-og, doduse mislili su da ce tada biti ceremonijalno politicko otvaranjr ali sad izgleda da ce to kasnije, ali dobro je da su zaista krenuli pripremne radove kao sto rekose, sa par dana razlike. Izgleda da su ovaj put Mihajlovicka&Co bili u pravu da ce radovi poceti u martu, pa moram da I pohvalim kad zasluze.
Kao da je juce bilo kad su pocinjali kamp pored Obrenovackog mosta, a most sada vec skoro spojen. Nadam se da ce I ovde biti tako brzi.
 
Nego, jel ovde na slikama kod Pakovraca treba nesto se rusi (jer tu ima dosta kuca sa leve strane puta) ili ima mesta za autoput I petlju? Sa desne strane do Morave je ok, nema mnogo objekata, nego je prilično čisto. Mada će petlja verovatno zauzme dobar deo te ravnice.
 
Ne bi trebalo. Petlja je sa desne strane magistrale i autoput prelazi preko magistrale nakon postojećeg puta za Markovicu i nastavlja između kuće

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
A sad ja da pitam nešto izvinjavam se ako je pitanje glupo- ima li tu naših firmi koji su na nekim delovima izvodjaci? Da li su oni pod nekim nadzorom kineza ? Ne razumem to najbolje,shvatam da će kinezi busiti tunele, graditi mostove, ali ostalo? Zna li se to ko šta radi? Ili sve rade kinezi tj možda angazuju naše firme ali sa njihovim( kineskim) planovima, njihovim dinamikom rada,bukvalno da unajme naše mašine i ljude?
 
Daću jedan primer kako rade "podizvođači". Moj prijatelj je radio u firmi koja je ugrađivala ogradu na autoputevima u Srbiji. Sticajem okolnosti dobio je posao u Rusiji ali je nakon nekog vremena morao da se vrati u Srbiju. Ubrzo je dobio poziv od firme iz bgd koja je dobila posao da ugrađuje istu tu ogradu na istočnom kraku koridora 10. Dobio je odrešene ruke da nađe ljude a oni će dati opremu i sredstva. To je i uradio. Ako vam kažem da je firma imala 3 vlasnika i oni su jedini bili zaposleni u toj firmi, jasno vam je kako izgledaju firme koje su podizvođači
 
Podela radova je valjda oko pola-pola (ili preciznije 51%-49%), ali moguce da ce Kinezi delom angazovati I nase podizvodjace, pa moze bude da nasi budu I npr 70%. Mada ce "nasi" uci verovatno tek za par meseci.
 
GavSa, Da, muljaže na svakom nivou. I na mnogim poslovima je tako na žalost.

Earth,mislim da je to onda mostovi,tuneli,vijadukti....su verov kineski deo( rrkao si mozda jedan tunel je domaci izvodjac),a ostalo domaće firme.
Hvala na objašnjenju obojici
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611228#p611228:19f11gyi je napisao(la):
Sava_Ljubanic » 24 Мар 2019 06:20 pm[/url]":19f11gyi]Uz izvinjenje što prethodni pokušaj postavljanja fotografija nije bio uspešan, sada sam se popravio.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Све у реду @Саво и хвала за слике :kk: . Само покушај да стављаш слике све заједно у једном посту, а не слику по слуку у сваком понаособ посту !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610249#p610249:3l1zsija je napisao(la):
bokili84 » 20 Мар 2019 06:48 pm[/url]":3l1zsija]Ako sam dobro razumeo, ulaz na AP Surcin - Obrenovac ce biti moguc samo sa obilaznice... to znaci da ce meni koji zivim u J. Gagarina biti i sa tim delom AP lakse da odem preko Cukarice ka Obrenovcu nego da kruzim silne kilometre okolo... ne vidim poentu ovog dela bez Surcin - Novi BG i ne znam zasto se u rom delu ne radi brzi put a ne pun profil AP?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610262#p610262:3l1zsija je napisao(la):
Gugulica » 20 Мар 2019 07:24 pm[/url]":3l1zsija]
bokili84":3l1zsija je napisao(la):
Ako sam dobro razumeo, ulaz na AP Surcin - Obrenovac ce biti moguc samo sa obilaznice... to znaci da ce meni koji zivim u J. Gagarina biti i sa tim delom AP lakse da odem preko Cukarice ka Obrenovcu nego da kruzim silne kilometre okolo... ne vidim poentu ovog dela bez Surcin - Novi BG i ne znam zasto se u rom delu ne radi brzi put a ne pun profil AP?

Komsija i ja sam u Jurija Gagarina ali mislim da sigurno necu ici na Obrenovac jer ce ti vec u Baricu biti cep odnosno kolona automobila. Zrtvovacu tih 20-25 km da idem preko obilaznice sto ce mi doci na isto ako merim potrosnju goriva + necu stajati u mestu jer mi je sve AP. Od J. Gagarina do petlje Surcin preko obilaznice ce se stizati u proseku za 15-20 min a koliko ce ti trebati preko Obrenovca da ides ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610267#p610267:3l1zsija je napisao(la):
bokili84 » 20 Мар 2019 07:31 pm[/url]":3l1zsija]Ima logike u ovom sto si napisao ali to vazi samo ako ides u spicu.... Ako ides na put na primer u utorak oko 9-10h ujutru ne ocekujem da se napravi bas toliki cep kao na primer petkom i nedeljom... Videcemo kako ce biti ali svakako ne razumem zasto od J.Gagarina do petlje u Surcinu ne naprave brzi put? Jeftinije i brze i lakse za izgraditi.... Nisam strucnjak pa me zanima sta misle ljudi koji su u struci a ima ih na forumu?
@Бокили84, нема потребе да идеш на обилазницу из улице Јурија Гагарина преко Чукарице према Обреновцу и да пређеш неких 25 км !
Једноставно, док се не изгради градска магистрала Нови Београд-Сурчин од Јурија Гагарина и Војвођанске до обилазнице тј. до мање петље „Сурчин 1“, где је она садашња ергела и хиподром, можеш да идеш следећим правцем, а о томе сам већ писао на овој теми:

Садашњи крај улице Јурија Гагарина (тачка А), па у улицу др. Ивана Рибара, па код кружног тока у Војвођанској улици ућеш у (садашњу) Сурчинску улицу, попнеш се уз Бежанијску косу, и од оног семафора на почетку насеља Ледине, само право до Сурчина тј. центра Сурчин, ту скренеш лево на семафору у улицу Трг Зорана Ђинђића и идеш само право до будуће петље „Сурчин 1“ (тачка Б) и ту уђеш на део који те води до обилазнице или даље на А2 према Обреновцу, Убу, Чачку, Пожеги и тако даље.

Од тачке А до такче Б имаш скоро 11 километара, а ово што сам ти објаснио, то сам ти све уцртап на ортофото снимку са километражом. Ето имаш све сажвакано. Од мене са Бежанијске косе (од зелене пијаце) до раскрснице на обреновачком путу (Железник – Макиш) има 14 км – кад идеш преко Моста на Ади + још до Обреновца.

Такође вероватно не пратиш ову тему детаљно или ниси пазио на часу :wink: , одавно је планиран правац Нови Београд-Сурчин, односно од Јурија Гагарина/Војвођанска до Сурчина тј. до обилазнице, а о том правцу смо доста причали на овој теми. Постављао сам и скице тог правца, а касније ћу поставити поново, јер има неких новости.

 
Meni je u svemu samo žao što ta brza saobaćajnica nije upravo trenutna surčinska ulica, koja svakako vapi za proširenjem.
 
Vrh