Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ili otprilike ovako kad se gleda iz pravca Beograda i Cacka ka Pozegi/Uzicu, ili skroz levo ka Ivanjici gde je planirano da autoput preko Arilja, Ivanjice i uspona do Pestera nastavi do granice sa Crnom Gorom.
 
Dobio sam informaciju od čoveka koji radi na izgradnji AP da se puštanje u saobraćaj trase od Obrenovca do Ljiga očekuje 1. juna. U Brančiću trenutno rade EM opremanje tunela i kontrolnog centra.
 
Znači još oko 2 meseca. Pa dobro, ne bi bilo loše.
Dare, dobro si snimio da je tačno jedan više, mada jedno polje za 2 sedmice nije neki lud tempo, s obzirom kolko ima polja i tu na nadvožnjaku preko obilaznice i pruge, i dole nize na petlji, i sa druge strane obilaznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611620#p611620:2g9fwc6u je napisao(la):
Earthmoving » Uto Mar 26, 2019 11:29 am[/url]":2g9fwc6u]Znači još oko 2 meseca. Pa dobro, ne bi bilo loše.
Dare, dobro si snimio da je tačno jedan više, mada jedno polje za 2 sedmice nije neki lud tempo, s obzirom kolko ima polja i tu na nadvožnjaku preko obilaznice i pruge, i dole nize na petlji, i sa druge strane obilaznice.
file.php
Ako sam dobro primetio, namontirane su i grede drugog smera na rasponu levo( na prvoj slici) , a na drugoj slici se vidi da su jos tad, 9. Marta poceli sa montazom. :)
 
Odlicno ako je tako, sa slike se ne vidi bas najjasnije, i ja sam to zagledao ali mi se ucinilo da nisu ali super ako jesu, onda je to mnogo brze od jednog polja za dve sedmice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611606#p611606:82v9248s je napisao(la):
Earthmoving » 26 Mar 2019 10:35 am[/url]":82v9248s]Evo malo sam se igrao pa sam lepo slozio ove dve slike, gde se sada tacno vidi gde je koja nadmorska visina kad se uporedi vodoravna i uspravna mapa (prosli put kad sam stavljao nisu bile uskladjene u istom pravcu). Mislim da je ovo odlicna slika i da sve govori o tezini radova, posebno od oko 10-og do 30-og km.
Biciklista, ja sam to otprilike racunao da je nagib 8%, mozda bude i 7% (nemam precizne podatke da bi tacno izracunao) ali u svakom slucaju tu je negde, ocigledno je i samim pogledom iz kola sa sadasnjeg puta gore ka Ovcaru da je uspon ostar, najverovatnije da ce ovo biti najostriji uspon od svih dosadasnjih autoputeva u Srbiji.
file.php

Pretpostavljam da će na tom delu morati da dođe dodatna traka za sporija vozila (tj. za kamione i autobuse)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611587#p611587:1xufr4r0 je napisao(la):
biciklista » Uto Mar 26, 2019 9:41 am[/url]":1xufr4r0]Deo izmedju Pakovraća i tunela Laz ce imati 8 % nagiba.
Ljudi da ovo nije malo mnogo za autoput toliki nagib na toliko kratkom rastojanju od 3 km. Mislim sa aspekta bezbednosti pre svega. Meni i Begaljicko brdo sa 4,5-5 % izgleda zimi kad su vejavice uvek nebezbedno. Moze li neko dati strucno objasnjenje ?
U Nemackoj je na autoputevima maksimalni dozvoljen nagib od 8%, dozvoljena brzina je samo 60km/h. nagib od 7%, brzina 80, nagib 6& brzina 100&, nagib 5% brzina 120%. U celoj Nemackoj sa ukupnom duzinom AP od 13000 km, postoji samo jedna kratka deonica, zove se kasseler bergen gde je 8% i svi vozaci slepera gledaju da je izbegnu kako znaju i umeju.
 
Mislim da preterujete sa nagibima ;)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

Kad uporedimo ovu mutnu sliku satelita i ostale vidimo da su montirana 3 polja u jednom i 1 na drugom pravcu.Nije ni lose.
 
Ako je visinska slika koja je ranije data tacna, onda ispada da uspon pocinje oko 11-og km posle Preljine i ispada da je ulaz u tunel Laz negde na oko 14-om km. Ovo pod datim podacima da je tunel nesto duzi od 2 km. E sad, ranije je bila vest da ce tunel biti dug 1.750 metara, a u clanku od juce kazu 2.600 m. U zavisnosti od duzine tunela i zavisi na kojoj visini ulazi i izlazi iz brda. Ali po trenutnim podacima mi se cini kao da je na slici ispod, tj da ulazi negde iznad 450 metara nadmorske visine. Ako je pocetna visina oko 250 metara na petlji Pakovrace, onda se penje oko 200 metara (moguce nesto vise) na razdaljini od oko 3km (koliki je uspon). Po tome ispada da je nagib oko 6,7%.
 
Earth, sada sam pogledao ovaj dokument, na strani 76 piše da je planirani ulaz sa čačanske strane u tunel Laz na nadmorskoj visini oko 375m, a da je izlaz na nadmorskoj visini oko 456m. Dužina desne cevi je oko 2740m, a leve oko 2870m.
 
Sad postaje malo jasnija prica o ceni kako pristizu inf. Prvi put vidim ovu duzinu tunela ovo je bas ogromno.
Munjino brdo 2740 metara.
 
Dodati u kalkulaciju i tunel Trbušani.

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611718#p611718:15m7dgdz je napisao(la):
GavSa » Uto Mar 26, 2019 4:15 pm[/url]":15m7dgdz]Dodati u kalkulaciju i tunel Trbušani.

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
Racunao sam i njega .
 
Svaka cast na vrednoci Nikicakica :kk:
Znaci bas ogroman tunel, I pod nagibom cak 80 metara razlike ulazne I izlazne strane, hehe spustis se lerom sa Ovcara do Cacka :D Dobro, ovo obara ukupan nagib do izlaska gore iz tunela na 3-4%.
 
Nevezani toliko radovi za koridor ali indirektno povezani za pricu petlje kod Jakova gde Vesic potvrdjuje pricu da se radi na izradi projektne dokumentacije za istu petlju u Jakovu

https://youtu.be/hf16AxQ6w7U


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zdravo forumasi, Vec odavno pratim desavanje , i mogu vam reci da ce sam auto put proci pored mog placa u pakovracu, Poceli su da rade na dobroj pripremi za kamp u samoj dolini ispred kafane Lazovic. danas sam prolazila i masline nasipaju debeli sljunak. Sto se tice samog puta Pakovrace-Lucani, preko Markovice nije bas sjajan, ima dosta rupa i sve vise traktorista. Samo polako i dobro dodli u moj kraj Lucane
 
Ljikaca dobro došao. Na pravom si mestu da vidiš i budući most,ali i da čuješ svašta! Pa nam javni novine
 
MiraC":2kzhc2qn je napisao(la):
Ljikaca dobro došao. Na pravom si mestu da vidiš i budući most,ali i da čuješ svašta! Pa nam javni novine
Forumasi lepseg pola su nazalost prava retkost ovde na forumu, tako da je Mira konacno dobila i zensko drustvo :kk: Ljikaca bas nas raduje da si u komsiluku jedne od najvaznijih tacaka na celoj buducoj trasi! Dobro nam dosla isto kao i jos nekolicini iz Lucana i Cacka, pa s pravom se nadamo pravovremenim informacijama i fotografijama sa lica mesta! :sesir:
 
Uh ja se izvinjavam, pisala sam u muškom rodu - po navici.
Drago mi je što je još jedna dama ovde ! U pravu si KrCane mnogi su ovde,i ljudi od struke i laici i muškarci i žene, jer je odličan izvor informacija i mogu reći jedan od retkih gde se prati stvarno stanje, a ne servirana saopstenja!
Nadam se da sl put kad dodješ u Srbiju ćeš se voziti ovim AP i nadam se KrCane da ce oboje biti uskoro !
 
Добродошла Љикаца, једва чекамо слике.

Што се тиче деонице Сурчин-Обреновац и помињаног могућег укључена код Јакова, потпуно бесмислено ми делује да оно буде серверно од Јакова као на слици у једној од наведених вести. Много боља би била варијанта јужно од Јакова, заправо између Јакова и Бољеваца где постојећа Улица мира сече трасу новог ауто пута.
 
Vrh