Earthmoving
Expert
Ili otprilike ovako kad se gleda iz pravca Beograda i Cacka ka Pozegi/Uzicu, ili skroz levo ka Ivanjici gde je planirano da autoput preko Arilja, Ivanjice i uspona do Pestera nastavi do granice sa Crnom Gorom.
Ako sam dobro primetio, namontirane su i grede drugog smera na rasponu levo( na prvoj slici) , a na drugoj slici se vidi da su jos tad, 9. Marta poceli sa montazom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611620#p611620:2g9fwc6u je napisao(la):Earthmoving » Uto Mar 26, 2019 11:29 am[/url]":2g9fwc6u]Znači još oko 2 meseca. Pa dobro, ne bi bilo loše.
Dare, dobro si snimio da je tačno jedan više, mada jedno polje za 2 sedmice nije neki lud tempo, s obzirom kolko ima polja i tu na nadvožnjaku preko obilaznice i pruge, i dole nize na petlji, i sa druge strane obilaznice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611606#p611606:82v9248s je napisao(la):Earthmoving » 26 Mar 2019 10:35 am[/url]":82v9248s]Evo malo sam se igrao pa sam lepo slozio ove dve slike, gde se sada tacno vidi gde je koja nadmorska visina kad se uporedi vodoravna i uspravna mapa (prosli put kad sam stavljao nisu bile uskladjene u istom pravcu). Mislim da je ovo odlicna slika i da sve govori o tezini radova, posebno od oko 10-og do 30-og km.
Biciklista, ja sam to otprilike racunao da je nagib 8%, mozda bude i 7% (nemam precizne podatke da bi tacno izracunao) ali u svakom slucaju tu je negde, ocigledno je i samim pogledom iz kola sa sadasnjeg puta gore ka Ovcaru da je uspon ostar, najverovatnije da ce ovo biti najostriji uspon od svih dosadasnjih autoputeva u Srbiji.
U Nemackoj je na autoputevima maksimalni dozvoljen nagib od 8%, dozvoljena brzina je samo 60km/h. nagib od 7%, brzina 80, nagib 6& brzina 100&, nagib 5% brzina 120%. U celoj Nemackoj sa ukupnom duzinom AP od 13000 km, postoji samo jedna kratka deonica, zove se kasseler bergen gde je 8% i svi vozaci slepera gledaju da je izbegnu kako znaju i umeju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611587#p611587:1xufr4r0 je napisao(la):biciklista » Uto Mar 26, 2019 9:41 am[/url]":1xufr4r0]Deo izmedju Pakovraća i tunela Laz ce imati 8 % nagiba.
Ljudi da ovo nije malo mnogo za autoput toliki nagib na toliko kratkom rastojanju od 3 km. Mislim sa aspekta bezbednosti pre svega. Meni i Begaljicko brdo sa 4,5-5 % izgleda zimi kad su vejavice uvek nebezbedno. Moze li neko dati strucno objasnjenje ?
Racunao sam i njega .[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611718#p611718:15m7dgdz je napisao(la):GavSa » Uto Mar 26, 2019 4:15 pm[/url]":15m7dgdz]Dodati u kalkulaciju i tunel Trbušani.
Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
Forumasi lepseg pola su nazalost prava retkost ovde na forumu, tako da je Mira konacno dobila i zensko drustvo :kk: Ljikaca bas nas raduje da si u komsiluku jedne od najvaznijih tacaka na celoj buducoj trasi! Dobro nam dosla isto kao i jos nekolicini iz Lucana i Cacka, pa s pravom se nadamo pravovremenim informacijama i fotografijama sa lica mesta!MiraC":2kzhc2qn je napisao(la):Ljikaca dobro došao. Na pravom si mestu da vidiš i budući most,ali i da čuješ svašta! Pa nam javni novine