Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583072#p583072:28bjkwps je napisao(la):
slaninar » 21 Nov 2018 05:39 pm[/url]":28bjkwps]Ljudi ima li neko informacije jel završena deonica Srpska Kuća -Levosoje?
Znam da je ovo pitanje vezano za koridor 10, ali tamo su me iskulirali i nisam dobio odgovor :mrgreen:
:lol:
 
Gygy samo sam preneo da si rekao da je dobar ugovor sa kinezima i da treba da se primeni na Preljina -Pozega tako si pisao 2015 samo te citiram.
Zato ti kazem da nisi dosledan...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583082#p583082:23s1kabz je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 06:02 pm[/url]":23s1kabz]Gygy samo sam preneo da si rekao da je dobar ugovor sa kinezima i da treba da se primeni na Preljina -Pozega tako si pisao 2015 samo te citiram.
Zato ti kazem da nisi dosledan...
Daj mi post na kom sam to napisao i u kom kontekstu, posto ovo ovako kada napises deluje kao da se nista nije dogodilo u poslednjih 3 godine. Da, ugovor koji je potpisan u prvoj polovini 2013. za Obrenovac -Ub i Lajkovac-Ljig, to je podsecam ugovor za 50km vrednost 330 miliona $, to je potpisao velimir Ilic. Posle toga nesto se ocigledno dogodilo da su u poslednje 3 godine potpisana 2 enormna ugovora koja nemaju odrzivo objasnjenje u ceni. sta znaci pohvalio si nesto za 2013tu , pa to vazi i za 2018tu? Jel to znaci da smo mi ovde debili? Od tada, od te 2015, da te podsetim, nama se desava kasnjenje tih deonica preko 2 godine , a rok je bio 37 meseci, desava nam se urusavanje ogromnog potpornog zida na K10 i sve oko toga, desava nam se "glinena deonica" od tada, potpisan je Obrenovac-Surcin i slag na tortu potipas je Ljig-Preljina od 450 miliona$.
i sve to se desava od tada i ti izlazis sa nekom usiljenom tezom kao da se nista od tada nije dogodilo?
Na kakvu doslednost se ti pozivas posle svega toga?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583072#p583072:1lb0bfqn je napisao(la):
slaninar » Sre Nov 21, 2018 5:39 pm[/url]":1lb0bfqn]Ljudi ima li neko informacije jel završena deonica Srpska Kuća -Levosoje?
Znam da je ovo pitanje vezano za koridor 10, ali tamo su me iskulirali i nisam dobio odgovor :mrgreen:
i ovde ces biti iskuliran,mi sa K11 ni ne znamo gde je to tačno :lol:
Salim se,samo.budi uporan,pitaj na svakoj temi,neko će znati hihihi opet malo šale. Ja ne znam zaista
 
@Slaninar, mislim da je pusteno sve sem jos oko 2km.
@Gygy, raspitao sam se malo otkud primernom Vasi direktoru drustvene firme pare da kupi Puteve Uzice I kazu da je SFRJ ugovorila nasim firmama pre par decenija neke poslove u Rusiji, otvorila neku srpsko-rusku banku da to finansira, I da je ovaj uzeo te kredite I da ih nikada nije vratio (a bilo je "biznismena" koji su u hiperinflaciji 93-e uzeli od drzave kredit npr milion maraka, a vratili tolet papir dinara I sl forice da se ustvari pozajmljeno ne vrati), te da je tim parama kupio Puteve Uzice I to. Jel primecujete kako nase pozajmljene a nevracene pare odjednom.cudno postaju necije. Ako je ova prica istina, covek je daleko od primernog preduzetnika, cak moguce I da je vise onda od pomenutog Zvonka ukrao. Al eto jedan imase sudbinu uglednog preduzetnika, a drugi kriminalca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583096#p583096:2ujnz0sx je napisao(la):
gygy11 » Sre Nov 21, 2018 7:21 pm[/url]":2ujnz0sx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583082#p583082:2ujnz0sx je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 06:02 pm[/url]":2ujnz0sx]Gygy samo sam preneo da si rekao da je dobar ugovor sa kinezima i da treba da se primeni na Preljina -Pozega tako si pisao 2015 samo te citiram.
Zato ti kazem da nisi dosledan...
Daj mi post na kom sam to napisao i u kom kontekstu, posto ovo ovako kada napises deluje kao da se nista nije dogodilo u poslednjih 3 godine. Da, ugovor koji je potpisan u prvoj polovini 2013. za Obrenovac -Ub i Lajkovac-Ljig, to je podsecam ugovor za 50km vrednost 330 miliona $, to je potpisao velimir Ilic. Posle toga nesto se ocigledno dogodilo da su u poslednje 3 godine potpisana 2 enormna ugovora koja nemaju odrzivo objasnjenje u ceni. sta znaci pohvalio si nesto za 2013tu , pa to vazi i za 2018tu? Jel to znaci da smo mi ovde debili? Od tada, od te 2015, da te podsetim, nama se desava kasnjenje tih deonica preko 2 godine , a rok je bio 37 meseci, desava nam se urusavanje ogromnog potpornog zida na K10 i sve oko toga, desava nam se "glinena deonica" od tada, potpisan je Obrenovac-Surcin i slag na tortu potipas je Ljig-Preljina od 450 miliona$.
i sve to se desava od tada i ti izlazis sa nekom usiljenom tezom kao da se nista od tada nije dogodilo?
Na kakvu doslednost se ti pozivas posle svega toga?
Imas na predhodne 2-3 sam te preneo sta si pisao 2015
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583126#p583126:1wr1ob5b je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 09:57 pm[/url]":1wr1ob5b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583096#p583096:1wr1ob5b je napisao(la):
gygy11 » Sre Nov 21, 2018 7:21 pm[/url]":1wr1ob5b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583082#p583082:1wr1ob5b je napisao(la):
Darko78 » 21 Nov 2018 06:02 pm[/url]":1wr1ob5b]Gygy samo sam preneo da si rekao da je dobar ugovor sa kinezima i da treba da se primeni na Preljina -Pozega tako si pisao 2015 samo te citiram.
Zato ti kazem da nisi dosledan...
Daj mi post na kom sam to napisao i u kom kontekstu, posto ovo ovako kada napises deluje kao da se nista nije dogodilo u poslednjih 3 godine. Da, ugovor koji je potpisan u prvoj polovini 2013. za Obrenovac -Ub i Lajkovac-Ljig, to je podsecam ugovor za 50km vrednost 330 miliona $, to je potpisao velimir Ilic. Posle toga nesto se ocigledno dogodilo da su u poslednje 3 godine potpisana 2 enormna ugovora koja nemaju odrzivo objasnjenje u ceni. sta znaci pohvalio si nesto za 2013tu , pa to vazi i za 2018tu? Jel to znaci da smo mi ovde debili? Od tada, od te 2015, da te podsetim, nama se desava kasnjenje tih deonica preko 2 godine , a rok je bio 37 meseci, desava nam se urusavanje ogromnog potpornog zida na K10 i sve oko toga, desava nam se "glinena deonica" od tada, potpisan je Obrenovac-Surcin i slag na tortu potipas je Ljig-Preljina od 450 miliona$.
i sve to se desava od tada i ti izlazis sa nekom usiljenom tezom kao da se nista od tada nije dogodilo?
Na kakvu doslednost se ti pozivas posle svega toga?
Imas na predhodne 2-3 sam te preneo sta si pisao 2015

ne znam sta ti nije jasno u tom mom postu iz 2015te, osim sto ja tada nisam znao za ovo
Ilić tvrdi da je nakon pregovaranja i međusobnog nadmetanja kineskih firmi, prvobitna ponuda pobedničke firme spuštena za 100 miliona dolara i ugovor je na kraju potpisan na 334 miliona dolara.""
Ceo tekst https://javno.rs/istrazivanja/koridor-1 ... enih-vrata
Nigde u tom postu nisam zakucavao nista osim da bude sto pre ugovoren i sto povoljnije, sta tebe tu buni ja ne znam? Kasnije saznajemo da je bilo nacina i u pregovorima za deonice obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig da se i pored medjudrzavnog sporazuma ipak izvrsi neka vrsta tendera i dobije niza ponuda za skoro 100 miliona dolara , sto tvrdi tadasnji ministar. Ako on laze, lazem i ja .Te deonice imaju prosecnu cenu po km oko 6,6 miliona , a poslednje 2 su otisle na preko 10 iako nikome nije jasno zasto se 15 km surcin -Obrenovac kroz ravnicu placa preko 7 miliona po km.
Ne znam i pored najbolje volje ne kapiram gde u ovim postovima ti vidis "nedoslednost"?
 
https://www.danas.rs/ekonomija/ilic-zor ... ije-smelo/
Što se tiče slučaja Lajkovac-Ub, kako smo saznali iz Tužilaštva za organizovani kriminal, ovo tužilaštvo je od 5. novembra pet puta upućivalo urgenciju MUP-u za pribavljanje informacija o ovom slučaju, ali nije dobilo odgovor.

Nekadašnji ministar građevine Velimir Ilić ističe da je on znao da ta deonica nije urađena kako treba, da su njemu koji je bio zadužen za Koridor 11 i Mrkonjiću čije je Ministarstvo saobraćaja bilo zaduženo za baš tu deonicu nadzorni organi skrenuli pažnju da je podloga loša, da nisu korišteni odgovarajući materijali, da nije dovoljno nabijena podloga na osnovu čega je doneta odluka da se put ne asfaltira nego da se to popravi.

„Taj posao je dobio konzorcijum Planuma i Puteva Užice koji su dali ponudu u kojoj su jako skupo naplatili početne, zemljane radove, a onda završni deo i asfaltiranje mnogo jeftinije od stvarne cene. To je verovatno zato da bi ranije uzeli više para jer su bili u problemima. Ukupna vrednost ponude bila je u redu. Kada su došli do asfalta tražili su da im se uplati dodatnih milijardu dinara, a mi smo to odbili“, objašnjava Ilić.

Nakon toga resor je prema rečima Ilića preuzela Zorana Mihajlović i, kako on tvrdi, odmah prihvatila da isplati to što su izvođači tražili i naredila da se odmah asfaltira.

„Tvrdila je da je ona uradila ono što njeni prethodnici godinama nisu bili u stanju. Svečano je otvorila deonicu, ali sa nekvalitetnom podlogom odmah posle je počelo da puca. Znam da su se ljudi smejali, parkirali su bicikle u te pukotine kad idu u kukuruze“, kaže Ilić dodajući da ona podnosi krivične prijave da bi sebe nekako opravdala, kao i da je asfaltiranje i izgradnja ivičnjaka samo trošenje para jer to sve mora da se diže.

Ova deonica usred njiva svojevremno je, a i sada, premet pošalica, ali Ilić ističe da je to bila jedina slobodna deonica što se tiče vlasničkih odnosa i eksproprijacije, a da je bilo od ključne važnosti što pre početi izgradnju kako bi bio prihvaćen kao evropski koridor.

„Kada se autoput prizna kao evropski koridor lakše je obezbediti finansiranje. Napravili smo dogovor sa Crnom Gorom da spojimo Italiju sa Horgošom za šta smo dobili podršku italijanske strane. Zato smo morali što pre da počnemo sa gradnjom i desilo se da je samo tu bilo čisto što se tiče vlasničkih odnosa. To što ministarka kaže da je put iz njive u njivu, tako je moralo, pa nismo mi ludi“, objašnjava Ilić.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583081#p583081:dv8xue3q je napisao(la):
gygy11 » Sre Nov 21, 2018 7:00 pm[/url]":dv8xue3q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583072#p583072:dv8xue3q je napisao(la):
slaninar » 21 Nov 2018 05:39 pm[/url]":dv8xue3q]Ljudi ima li neko informacije jel završena deonica Srpska Kuća -Levosoje?
Znam da je ovo pitanje vezano za koridor 10, ali tamo su me iskulirali i nisam dobio odgovor :mrgreen:
:lol:
Da, polovinom septembra je pusteno oko 6 km i ostala su jos 2 ,neki most ili nadvoznjak je u pitanju,malo pre one pumpe i tih dana je nasa ministarka izvodjacima porucila da to zavrse bar do kraja oktobra i da se ne brukaju vise..... :D :D :D
Inace ,rok je 25 decembar ove godine .
 
Zapravo, rok je 6. decembar. Ostala su dva mostića, jedan od 36m, drugi od 60m. Imaju još tačno 2 nedelje za ta dva mostića, ne znam dokle su sa njima stigli, ali sve ostalo je bilo i tada kada je ekipa bila tamo kompletno završeno, čak su i linije bile iscrtane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582860#p582860:4xmg3z3k je napisao(la):
Earthmoving » Uto Nov 20, 2018 10:58 pm[/url]":4xmg3z3k]Apropo nadzora. Pricao mi kolega kad je bio 80ih u Iraku na izgradnji autoputa Bagdad-Basra. Nadzor bio neki dedica iz Engleske. Kaze izvodjaci hteli da ga potkupe kolima,ovime onime ali ne vredi. Čiča izadje s vremena na vreme na autoput I samo pokaze uradi krenovanje asfalta (vadjenje uzorka) ovde, pa pokaze na drugo mesto "uradi tamo" I tako. Onda lepo pogleda slojeve uzorka, izmeri I kaze "ovo je dobro, ovo ne valja sve skidaj i radi ponovo , ovo valja..." I tako. Kaze, ovi izvodjaci cupali kosu ali čiči ne mogu ništa... :) Eto, tako bi nadzor trebao da radi, da ne bude potkupljiv I da redovno izlazi na teren a ne da sedi u kancelarijama...

Драго ми је што поново видим твоје коментаре, после иха-ха дана. Мала исправка, каже се "керновање", српска верзија немачке речи "керн", што представља баљкасти узорак настао цилиндричним бушењем(из бетона, асфалта, ...). То што кажеш за Надзор, није тако применљиво код нас. Разлози:
1) Плате надзора су мизерне. Ко год мисли да се поштен надзор може платити испод 8000 евра, тај живи у дебелој заблуди.
2) Запошљавање особља и компанија за надзор је препуштено политичарима, па је надзор само украс.
3) Непостојање детаљних техничких спецификација. На пример: који материјал (стандард), како утврдити квалитет тог материјала (стандард), колико често испитивање квалитета материјала (стандард), како се уграђује (стандард), ко уграђује, чиме се уграђује (стандард), како се контролише (стандард)....
4) Непостојање дневних, недељних, месечних и периодичних процедура које врши надзор. Код нас колико сам запамтио, пошто не радим у Србији, надзор углавном прошета по градилишту, одпаметује пар реченица, па у канцеларију.
5) Недостатак перманентног усавршавања надзора
6) Ниво пројеката који су више на идејном него детаљном нивоу.

Иначе, тамо где су Британци надзор, увек упућује на чињеницу да је Инвеститор одлучан да се испоштује квалитет и рок. Ови "наши" французи, Талијани, Шпанци, Аустријанци, служе само да замажу очи.
 
Pozdrav Gringo. Da, moja greska nastala u brzini pisanja (kern - ili na engl. core (srž), pa odatle kernovanje, pa bi bukvalni prevod bio nešto kao "sržovanje" :D ali i interesantno jer kod nas kora znači sasvim suprotno, tj spoljni omotač) i lepo detaljnije objasnjenje problematike nadzora kod nas.
 
Earthmoving":2nfnzh07 je napisao(la):
... Jel primecujete kako nase pozajmljene a nevracene pare odjednom.cudno postaju necije. Ako je ova prica istina, covek je daleko od primernog preduzetnika, cak moguce I da je vise onda od pomenutog Zvonka ukrao. Al eto jedan imase sudbinu uglednog preduzetnika, a drugi kriminalca.

Pa zemljani, ja o tome i pricam, samo sto ne pravim razliku izmedju jednih i drugih krimosa i lopova.
Ne vidim zasto bi bilo ciji lopovluk i kriminal bio amnestiran.
Ni jedan od njih nije postupao poput Robin Huda, pa da imam neke simpatije ka njemu.
Lopov je lopov, predstavljao se kao biznismen ili zastitnik nacije, zar ne?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Niko,da nema nekih abrova kod vas tamo vezano za celokupne radove? Da nisi čuo nešto? Hvala u napred
 
Slažem se Laki, ok, možda malo nisam dovoljno bio informisan o ovom liku. Ipak, ostajem i dalje neljubimac NVO-a... Ali mislim da sam imao previše postovau, ajde sad malo neki drugi da se odmorite od mene :D Hvala Miri što je skrenula temu nazad ka radovima, jer ono sa muljanjima su mi malo mučne priče a ne znaš da li je gore da ih pričaš ili da ih ignorišeš...
 
Ehhh,još kad bi Niko Kazanegra javio " čuo sam da radovi idu iznad očekivanja,biće do kraja godine sigurno...." :lol:
 
Hahahaha,
Nisam nista cuo novo...Kod Ljiga ,mislim na nadvoznjak nista se ne desava. Sto se tice glinene deonice tice, mestani Rubribreze( selo gde je Lajkovacka petlja i gde se kipa uz reku izvadjen materijal sa glinene ) mi rekose da zbog blata ne silaze do reke vec autoputem idu u pravcu Bogovadje...To je sve za sada sto znam,,,,,
 
Niko uvek ima neke vesti,znala sam.Znaci rade i sad... Bice po prognozi suv decembar,ali jedino što javljaju ne bas nesto visoke temp,biće za asfaltiranje problem ( ako do njega dodju).
 
Da, o ovome sam i ja pre par dana ovde postavio par slika ali ono sto mi je interesantno je da spominju da treba da se popravi jos put od oko 6km u Sarbanama i Brgulama. Ako je to onaj paralelni put sa autoputem koji je bio u ocajnom stanju to je dobra vest (kada sam krajem prosle godine prolazio tim putem to je bio UBEDLJIVO najgori put sa kraterima kojim sam ikada u zivotu prosao). Samo nisam utiska da su tim putem prolazile teske masine, dok oko Sarbana i Stublina jesu (ovo sto je sad asfaltirano) jer je tu bio Shangdongovo iskop, pozajmiste. Ali da vam kazem jednu stvar, jel znate kolko su ti ljudi bogatiji infrastrukturom nego ovi u Beogradu? Pa covece tamo ides lokalnim putevima brzo i bez ikakve guzve, stignes svuda za par minuta kolima, parkiras gde pozelis, sve siroki placevi, a u Bgu putujes 5km 20 minuta, kola mile, kreni stani, nemas parkinga, uski placevi. I, ko je bogatiji? Kad su ljudi pre 100 god krenuli da dolaze u grad, tad su ih graditelji u gradu mamili lepim fasadama, inace sto bi dolazili iz prostora u kavez, a danas se ni to vise ne trude pa grade ogoljene gradske zgrade bez ukrasa. I ljudi jos uvek kupuju, lete ko musice na... ali pitanje je kad ce se to okrenuti, u mnogim zemljama Zapada, posebno Americi je popularnije ziveti na takvim sirim placevima par desetina km od grada, pa se nadam da ce takav trend krenuti uskoro i kod nas kad se razvije gradska infrastruktura za bolju povezanost, posebno oko Beograda, kao sto se otvara ovim K11. Jos kad se uradi ovo Surcin-Novi Beograd i zavrsi obilaznica oko Beogrda do Panceva, to ce biti skroz druga slika i nove mogucnosti za drukciji nacin zivota.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-HxSR88I6S8[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=O1FVzrRs26g[/youtube]
 
Ako sam dobro razumeo, hoće da kaže ovo. Ono crveno će postati slepa ulica, a za izlaz na autoput kada se ide iz pravca Beograda, pratite žutu boju, prvo će biti raskrsnica (ili kružni tok) broj 1, pa zatim raskrsnica (ili kružni tok) broj 2 i onda ste na autoputu. Ovo je mesto na snimku na 1:09 https://www.youtube.com/watch?v=GCuYBXqlO_8&t=1089s Po ovome ispada da je redosled radova, prvo asfaltiranje od 1 do 2, a zatim zatvaranje slepe ulice i asfaltiranje autoputa gde sad prelazi ovaj put i do kraja jos 100m, do kraja ove deonice i pocetka sledece (Obrenovac-Surcin)
 
Vrh