Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Earth
Na ovom tvom snimku se vidi da je postavljena vertikalna signalizacija.
Da li ti (ili neko drugi) znas sta pise na znakovima za ogranicenje brzine? Ima li uopste tabli sa 130 ?
 
Pa dobro ali nije naivno kada neko protiv tebe podigne krivičnu prijavu, pa ako ti naplati garanciju koji milion evra, pa ti uništi firmu u kojoj si proveo radni vek... Inače da, Vasa je bio dobio veliki posao za Zimske Olipmpijske igre u Sočiju, da radi aerodrom ili tako nešto ali ne znam šta se tamo dešavalo, bilo je priča da mu je ruska mafija oduzela taj posao i sl. Sa druge strane, ispada da je čovek bio jak dok je imao popriličan monopol u tom kraju, a da se u konkurenciji nije baš snašao. I moja kritika je kao i svim direktorima ex društvene svojine, gde je čitavo društvo decenijama gradilo firmu, da bi onda neki lik ko zna kako i kojim parama to privatizovao za sebe, a društvu koje je u to ulagalo prc, vi ste moji robovi i jeftina radna snaga, a ja sam vaš veliki gazda. I onda još tvoja firma jedina u tom kraju ima ozbiljnu opremu zahvaljujući što joj je u SFRJ društvo dalo da oni monopolski održavaju i grade ceo kraj. E onda kada je počela konkurencija i drugi okolo polako nabavljali opremu, onda je priča počela da mu se urušava, ali i je i dalje politički dobijao poslove po Srbiji, pa se onda posvađao pre par godina sa novom ministarkom, i da ga sad naravno ne interesuje. Jer čak i da ga interesuje džaba mu kada država daje poslove putarima, a on je umislio da je Bog pa kakva kog Mihajlovićeva bila, ne može tako sa ljudima da razgovaraš- Veeliki gazda. A i naravno da čovek sa preko 70 godina nema više ni snage ni volje da se u tako komplikovanoj situaciji sa tim bori. Srpski patriota u Rusiji, ko Karić. Mislim, ništa lično, ali nije mi preterano žao veeelikih gazda koji su to postali prisvajanjem (privatizovanjem) zajedničke (društvene) imovine za svoje džepove dok je njegova zajednica, kraj, kao što Mira reče strašno osiromašio. To je bar moje pogled na tu priču, a ko zna, možda nisam u pravu.

Inače, slika ispod je po meni dobar primer kakvog nagiba treba da bude kosina. Da su ovih tupih uglova bile kosine na Koridoru 10, ne bi bilo obrušavanja. Ali ne, tamo su bili previše oštri uglovi a iza velika brda koje ankerisani zid betona nije mogao da drži. Trebale bi sve kosine oko autoputeva da budu ovako tupih uglova.
 
Meni deluje da je krivina ispred tunela suvise ostra za autoput ili je optička varka.
 
Earth,pogodio si suštinu! I ja sam takvog mišljenja. Samo jedno je ovde činjenica,Putevi Požega su vrlo kvalitetno radili poslove,a onda je došla " konkurencija" koja je jeftinija pa se npr na nadvoznjaku Ariljske Rampe radilo mesecima preko roka,3 čoveka i to je to.... Da ne pričam firme iz Valjeva doteravaju asfalt i krpe rupe,najeftiniji,sve su se otvorile posle prve kiše.... Održavanje puteva zimi je minimalno,po gradu haos itd itd...
A po meni nikako nije smeo biti bahat prema vlasti kad iza tebe stoji toliki broj radnika i porodica,ali to je samo dokaz da fa bas briga. Meni samo nije jasno - izgubio je svoj kapital,sve ode u stečaj,što makar zbog toga nije držao jezik za zubima. Zato sam rekla da fa bas briga za odgovaranje,što ti rece ili će kao Karic u inostranstvo ili neće ni odgovarati,sigurna sam da se snašao.
 
Da, apsolutno si u pravu Miro, problem je ako se samo gleda ko je najjeftiniji ponuđač jer onda može da jedan radnik sa lopatom da radi nešto x godina i da stalno izmišlja neke klejmove za produženje roka završetka. Ali pazi, ako je tačna priča koje sam slušao pre 10tak godina da je sin tražio tata Vasi da mu kupi Bentli, i ko zna kolko je para sklonio u Rusiju ili sa strane (a i kojim vezama je dobio poslove u Rusiji?), a vamo mu firme propadaju, ljudi ostaju bez posla... onda šta reći za tovog veeelikog gazdu.
Joe, nažalost nisam ideo koja su ograničenja ali nema razloga da ne budu 130, sem možda na petljama mala usporenja i u u tunelu verovatno klasicnih 80 na autoputevima.
Dare, šta bi tek rekao za ovu planiranu krivinu oko Jakova? Mislim da je ovo najoštrija krivina na celom autoputu do Čačka. Naplatna rampa Jakovo na kraju krivine.
 
Kao što je Krcan rekao da je rok za levu cev tunela kraj fedruara- početak marta valjda ce ovi da do tad završe glinenu.
I sad da se vratimo na stranice od prošle godine u ovo vreme sve isto pišemo hoce li stići ili nece .
A prošla cela god.
Ha ha Earth ima i gora kod Ovče na onom delu gde treba da rade nastavak prema Pa.( jes da nije na ovoj deonici )
 
Earth nebi me čudilo za sina.... Zao mi u maloj Pz toliko radnika ostade bez posla... A gazde se snađu.
Darko,baš sam razmišljala " što ne kažu nove rokove" i da se lepo razilazimo do marta Hahahahha- isto kao prošle godine. Nekako se sad svi aktiviraju,prate,broje metre asfalta....a neko nam se sigurno smeje i kaže " al su naivni..."
Mi zapravo treba da preuzmemo Ruski način asfaltiranja ( imaju grejanje ,kao cevi za podno grejanje,koje pomaže da se radi posao i na minusu) kad već ovoliko volimo da se razmahnemo u novembru i zimi
 
Miro bolje da šute veruj mi ,jer reč ROK i Zorana to je kombinacija i kad dodas ovog pre roka Mrkonjica i malo kraduckanje Velje dobro su išta napravili .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582777#p582777:o66dimgt je napisao(la):
Darko78 » Уто Нов 20, 2018 3:03 pm[/url]":o66dimgt]
Ha ha Earth ima i gora kod Ovče na onom delu gde treba da rade nastavak prema Pa.( jes da nije na ovoj deonici )
Дарко, то није за поређење, тамо је ограничење 50 а за то ограничење не да није оштра него је више правац.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582792#p582792:3rqmpzje je napisao(la):
paradox polje » Uto Nov 20, 2018 3:52 pm[/url]":3rqmpzje]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582777#p582777:3rqmpzje je napisao(la):
Darko78 » Уто Нов 20, 2018 3:03 pm[/url]":3rqmpzje]
Ha ha Earth ima i gora kod Ovče na onom delu gde treba da rade nastavak prema Pa.( jes da nije na ovoj deonici )
Дарко, то није за поређење, тамо је ограничење 50 а за то ограничење не да није оштра него је више правац.
[/quotew
Da to je posebna priča tri vozne trake a 50 nesto su rekli da ce menjat ali..
 
Inače, slika ispod je po meni dobar primer kakvog nagiba treba da bude kosina. Da su ovih tupih uglova bile kosine na Koridoru 10, ne bi bilo obrušavanja. Ali ne, tamo su bili previše oštri uglovi a iza velika brda koje ankerisani zid betona nije mogao da drži. Trebale bi sve kosine oko autoputeva da budu ovako tupih uglova.
file.php

[/quote]

Ih bre Earth razočarao si me... :wink:
kakva će kosina da bide 1:3,1:2; 1:1 i ili pak 3:1 a možda i vertikalna zavisi od karakteristika terena. Ne može to da se generalizuje, čemu onda cela nauka inženjerska geologija?

ako je kompaktna stenska masa onda može i vertikalan usek. Njabolji primer za to je magistrala dolinom Morače u CG, tamo imaš kosina koliko hoćeš koje su stabillne decenijama bez problema, al tad je struka gradila puteve a ne političari :grand:
 
Earthmoving":35oijcyf je napisao(la):
Da, apsolutno si u pravu Miro, problem je ako se samo gleda ko je najjeftiniji ponuđač jer onda može da jedan radnik sa lopatom da radi nešto x godina i da stalno izmišlja neke klejmove za produženje roka završetka. Ali pazi, ako je tačna priča koje sam slušao pre 10tak godina da je sin tražio tata Vasi da mu kupi Bentli, i ko zna kolko je para sklonio u Rusiju ili sa strane (a i kojim vezama je dobio poslove u Rusiji?), a vamo mu firme propadaju, ljudi ostaju bez posla... onda šta reći za tovog veeelikog gazdu.
Joe, nažalost nisam ideo koja su ograničenja ali nema razloga da ne budu 130, sem možda na petljama mala usporenja i u u tunelu verovatno klasicnih 80 na autoputevima.
Dare, šta bi tek rekao za ovu planiranu krivinu oko Jakova? Mislim da je ovo najoštrija krivina na celom autoputu do Čačka. Naplatna rampa Jakovo na kraju krivine.

Eh bentli
Ma da je do bentlija ne bi bilo strasno.
Eto imamo medju vlasnicima gradjevinskih firmi pored bigatig voznog parka i vlasnike privatnih aviona.

Miro, oni su svoj kapital 'izvukli' iz svojih putarskih preduzeca. Mnogo su vise izvukli nego ona mala ekipa koja je za takve postupke jedina odgovarala i to zbog politike, a ne zbog nezakonitih radnji.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Da, u pravu si, mislio sam na kosine od ovog rastresitog materijala, ne na stene. Dakle, da budem precizniji, rastresite kosine treba da budu ovakve geometrije. A upravo takav materijal se I odronjavao u Grdelici, ne stena. Mada... ajde kad vec idemo u detalje, ni ostre stene bas nisu sigurne. Ne znam za Moracu, ali se na Ibarskoj ranije pre izgradje tunela islo kroz Ovcar banju pa pored jednog velikog stenskog useka pre brane. I tu se jednog leta stropostao deo te cvrste stene I pobio ljude u jednim kolima. Sada ima mnogo vise zastitnih mreza na tim ostrim stenama pored puta jer I tamo cesto ima kotrljanja. A ova kaskadna geometrija pod tupim uglovima je ipak najsigurnija jer tup ugao smanjuje verovatnocu odrona, a spratovi kaskada zadrzavaju eventualne odrone na nizem spratu da ne stigne do puta. Problem u Grdelici na mnogim delovima (ne svim, recimo.Momin kamen je ok) je sto vertikalni betonski zidovi sa ankerima drze citavo rastresito brdo iza, a I laicki je vidljivo okom da to ne deluje stabilno. Zato je bila prica pre pola godine da ce sad naknadno sva ta brda gore da se ravnaju, da se skinu stotine hiljada kubika zemlje kako bi se smanjio pritisak na betonske zidove, ali nisam u toku da li je to krenulo I sta se desava s tim. Secam se da je Integral ocekivao da dobije taj posao, ali dobila je neka druga firma...
Pozdrav Laki ;)
 
Laki zato sam ja i rekla,obezbedio se on da ne odgovara ako je i kriv. Ovde ima da se provlace imena nekih ljudi po blatu,a posle na sudu pojeo vuk magarca. Ovo je cista politička hajka,ne branim Mrkonjica,ali dokle vise javno pljuvanje ,držanje u pritvoru i posle država Srbija placa odštetu za nanesenu uvredu.... Zarad kratkorocnih političkih interesa. Valjda si nevin dok se ne dokaže suprotno. I nek idu na sud p nek dokazuju. A ne,godinu dana isto priča ,a još optužnicu nisu napisali i biće " pojeo mrak" kao i uvek.
Zašto sve ovo pričam - da je neke pravde mnogi bi odgovarali. muzu ovu jadnu državu / narod kako ko hoće. Nije glina,jeste glina;nije voda,jeste voda....Lepo je rekao onaj novinar Vice- Galeb,narod se drži na ivici socijalne egzistencije,loše živi,ali ne dovoljno za neku bunu,malo se ispere mozak da će biti bolje,ovako ukažu ko je kriv za njihove probleme,naravno ovi na vlasti nisu i imamo vakum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582746#p582746:2j8vl56u je napisao(la):
vlasta » Tue Nov 20, 2018 1:56 pm[/url]":2j8vl56u]Malopre sam gledao Mrkin intervju na N1, pa zaspah ;)

Jel se uopšte izjasnio odakle tu glina, sem što je ponavljao da nije bilo održavanja?

Posle sam pregledao današnju Politiku, gde je na naslovnoj strani ova problematika (krivične prijave itd).
Na 9-toj strani se može naći da 3 meseca uopšte nije bilo nadzora, a da su jedan period nadzor obavljali Koridori, iako:
1 - nemaju ljude za to (dakle nadzor pod navodnicima);
2 - to nije moralno.

Deluje mi da su ovo rupe za prolaz gline.
 
Ma kriv je Dzo bagerista kome su rekli da kopa do zdrave zemlje a on samo poravnao njivu i Paja kamiondzija koji je umesto kamena za telo puta dovozio blato i glinu.


Ko je radio put (izvodjac radova) ko je vtsio nadzor i ko je tehnicki primio put su oni koji su glavni krivci za ovaj kriminal i javasluk. Politicari koji su verovatno ovo zakuvali ce se po obicaju izvici osim ako neko ne dokaze da je put slupan po njihovom nalogu, a sto se nikada nece desiti.

Ima ma temi Crna Gora snimci sa radova na putu Bar-Boljare. Ono je ozbiljno gradiliste a ne ova smejurija Ub-Lajkovac.
 
Ako bi mi neko garantovao da ce onih 17km od Obrenovca do Surcina biti gotovo do kraja 2019. bez razmisljanja bih prihvatio da sve od Surcina do Ljiga bude pusteno 31.12.2019! Potpisao bih na prvu. Taman da se ne nerviramo više oko ovoga i da se ne podsecamo kakve lopove i manipulatore imamo u drzavi (mislim i na one prethodne i na ove sad).
S druge strane, izbegao bi se potencijalni haos na magistralnom putu Obrenovac - Beograd.
 
Jedna mogucnost je I da izvodjac potplati nadzorni organ kako bi primili autoput I izvodjac mogao da naplati svoje radove. A cak je bilo I slucajeva da neki clan nadzornog organa nece stavi svoj potpis ali dodje politicka naredba iz vlasti da se put prima. Jer u suprotnom njihove firme (ako su politicki dobile posao) moraju ceo neadekvatan deo skidaju ponovo I prave troskove ili da kasne sa pustanjem sto politicarima nekad pred izbore I sl ne odgovara.
 
Apropo nadzora. Pricao mi kolega kad je bio 80ih u Iraku na izgradnji autoputa Bagdad-Basra. Nadzor bio neki dedica iz Engleske. Kaze izvodjaci hteli da ga potkupe kolima,ovime onime ali ne vredi. Čiča izadje s vremena na vreme na autoput I samo pokaze uradi krenovanje asfalta (vadjenje uzorka) ovde, pa pokaze na drugo mesto "uradi tamo" I tako. Onda lepo pogleda slojeve uzorka, izmeri I kaze "ovo je dobro, ovo ne valja sve skidaj i radi ponovo , ovo valja..." I tako. Kaze, ovi izvodjaci cupali kosu ali čiči ne mogu ništa... :) Eto, tako bi nadzor trebao da radi, da ne bude potkupljiv I da redovno izlazi na teren a ne da sedi u kancelarijama...
 
https://www.youtube.com/watch?v=AcIsfZxmT5o

Mrkonjić : Ministarka ne zna ništa, problem puta neodržavanje

Bivši ministar saobraćaja i infrastrukture Milutin Mrkonjić ocenio je Novom danu da je izgradnja deonice Koridora 11 Ub-Lajkovac, posle svega što se desilo, neuspeh. Dodao je da ministarka Zorana Mihajlović "ne zna ništa" i da stoga s njom nema šta da razgovara o navedenoj deonici i problemima koji su tu nastali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582862#p582862:3cdt2gns je napisao(la):
gygy11 » Uto Nov 20, 2018 9:10 pm[/url]":3cdt2gns]https://www.021.rs/story/Info/Srbija/202036/BIRN-Veselinovic-i-Radoicic-vlasnici-firme-s-Koridora-11.html
Čitam ovo...i stigoh do pronevere na K10,pa kad ej ljudima dosta?! Koji novac je potreban da neko odustane i kaže " dosta sam zgrabio,ovo cu preskočiti ".... A logično je i jasno da politički podobne firme rade poslove. I bivši direktor Koridora ( mislim da je on) imao što firmi,te za obezbeđenje,te za ovo,te za ono...

@tu i tamo...eh ti tek do te vesti stigao?! vrati nekoliko strana u nazad i vidi špansku sapunicu,mrka protiv zorane,zorana protiv mrke,mrka štiti inženjere i veruje stručnoj proceni,zorana piše optužnicu i piše i piše...
 
Vrh